
Ezek a Coca-Cola hirdetések várják a közlekedőket a Széll Kálmán téren, a metrónál. Szűk két éve foglalkoztunk Svédországgal, ahol metrómegállókban hirdették a homoszexuális közösülés természetességét, és akkor sokan azt gondolhatták, hogy ez a megbolondult svédek baja, minket ez nem érint. Csalódniuk kell azonban azoknak, akik szerint fölösleges foglalkozni a jelenséggel, hiszen hozzánk úgysem jön be olyan mértékben, ahogy Nyugaton már elárasztotta a köztereket. Akik szerint a magyar országhatáron valami megmagyarázhatatlan okból majd megtorpan a homoszexuális lobbi, tévednek, hiszen idehaza is megvan az a jól kivehető, külföldről finanszírozott kör, amely szüntelenül ügyködik a társadalom nemi normáinak felforgatásán.
VÉSEY KOVÁCS LÁSZLÓ, AMBRÓZY ÁRON – PestiSrácok.hu
Dehogyis meggyőzéssel terjed! Csak nézzed az aluljáróban, az utcán, lehetőleg mindenhol, és szokjad a dolgot, hogy amikor a gyerekedet megrontja valami középkorú „cukrosbácsi”, akkor már ne akadj ki rajta.
Annyira természetes, mint a műanyag, ezért reklámozni kell
Itt érdemes felidézni Varnus Xavér felejthetetlen sorait, amelyek pontosan megvilágítják a dolog lényegét.
A kamaszfiúk és -lányok elcsábítása valójában nem is megrontás, hanem teljesen természetes dolog. […] A régi görögök, a zsenik, a szabadabban gondolkodó nyugati társadalmak és a legújabb pszichológiai kutatások is igazolják, hogy természetes, ha egy felnőttben szexuális vágy gerjed egy kamaszfiú vagy egy tinilány iránt.
Ugyanő bölcsen kifejtette a véleményét arról is, hogy a nemzetközi haladás nevében ideje túllépnünk a megrontás fogalmán: előre a nemeken és korosztályokon átívelő szerelemért! A következő szint a családi kapcsolatokon átívelő szerelem lehet, illetve az egészen kicsi gyerekekkel folytatott nemi viszony, amelynek volt már úgyis egy legalizált virágkora a ’70-es és ’80-as években Skandináviában és Hollandiában. Persze sosem árt a közlő személyére fordítani azt a bizonyos lámpát a kihallgatószobában: aki szerint a kiskorúakkal folytatott szexuális viszonyt legalizálni kell a modernitás eszementsége nevében, az valószínűleg már elkövette mindezt, és nem a fejlődés jár a fejében, hanem a megúszás.
A »megrontás« nyakatekert és avas jogi kifejezés, és azokat, a prűdöket kifigurázó komédiákat dicsőíti, amelyek hatására a nyugati világ többségében 14 éves korra vitték le a nemi kapcsolat korhatárát.

Varnus Xavér három éve eladta torontói lakását, és Berlinbe költözött. Kanadában 16 év, míg Németországban 14 év a beleegyezési korhatár. Fotó: blikk.hu
Amellett, hogy a nyugati világ országainak többségében igazából 15-16 év a korhatár (Magyarországon valóban 14), egyértelmű állásfoglalás ez a kamaszok elcsábítása mellett; a tudományra hivatkozó bizonygatása annak, hogy ez teljesen helyénvaló.
Nem érzékenyítés, hanem a társadalom ráhangolása
Az ügyben a pszichológus szakmának kell elszámolnia önmagával, hogy 14 éves kamaszok felnőttek általi elcsábítását teljesen természetesnek veszi, miközben – szintén a pszichológusok szerint – a kamaszok testi és lelki érése 16-18 éves korig tart, a fokozódó hormonműködés pedig anélkül is lelki válságokat és ingatagságot okoz náluk, hogy kedvesen mosolygó, középkorú, híres zenészek csókolgatnák a nyakukat a művészöltözőben. Ráadásul ugyancsak a pszichológusok szerint kamaszkorban szilárdul meg a személyiség, beleértve a nemi identitást is, arról viszont nem beszélnek, hogy egy középkorú férfi szexuális közeledése miként hathat egy kamaszfiú éppen kialakulóban levő nemi identitására. Ezek a felnőtt férfiak pedig nem verik nagydobra, hogy így bővítik a homoszexuálisok alapból, meggyőzés nélkül meglehetősen gyér létszámú „húspiacát”.
Egy hölgyismerősöm évekig dolgozott Európa második számú melegfővárosában egy ilyesmi igényekre létrejött bárban, és nagyon szerette. Egyrészt sosem zaklatták a férfiak, másrészt állandó vendégköre volt. Mindig ugyanaz a másfél tucat negyvenes férfiember járt hozzá iszogatni, és mindig reménykedve figyeltek az ajtó neszezésére, hátha jön valaki, akit még nem láttak. Nem véletlenül kell agyonreklámozni a homoszexuális életmódot; még egy nagyvárosban is képesek végtelenül magányosak lenni. (AÁ)
Ezt szolgálja a folyamatos érzékenyítés, amely sokkal inkább a társadalom ráhangolásának nevezhető. Végtelenül visszataszító mind maga a jelenség, mind az, hogy egyesek immár névvel és arccal vállalva, nyilvánosan ki mernek állni a 14. életévüket betöltött, félig még éretlen kamaszfiúk felnőtt férfiak általi megrontása mellett, és sem jogi, sem társadalmi következményektől nem kell tartaniuk.

A Prezi dolgozói vonulnak a Budapest Pride-on, egytől-egyig teljesen önkéntesen. Fotó: linkedin.com
Az ilyesmire vetemedő homoszexuálisok motivációi ugyanakkor világosak, hiszen a köreikben jellemző, gyakori párcserék közepette hamar ráunhatnak a zárt kis világuk által kínált élményekre. Ami sokkal furcsább, az az elvileg profitorientált világcégek felsorakozása ezen célok mögött.
Furcsán mozog a láthatatlan kéz
Business of business is business, vagyis az üzlet az üzlettel törődik – tartja az üzleti mondás. Ezért szoktak sikeres sportolókkal és más, példaképként használható hírességekkel, továbbá a célcsoportjukat leginkább megérintő életérzéssel hirdetni a nagy cégek, hogy minél többet adhassanak el a termékeikből. Aztán a Nike mégis inkább egy közepesen sikertelen amerikaifocistával indít reklámkampányt, aki a sport helyett a részben néger származásából próbál megélni. A több, mint egy évszázada a borotválkozó férfiakból élő Gillette pedig egy férfiakat lealacsonyító reklámot készít, amelyről előre tudhatta, hogy fel fogja háborítani azokat, akiknek el akarja adni a termékeit.
Valamiért ilyenkor egészen furcsa módon nyúl bele a piacba a hírhedt „láthatatlan kéz”, és a cégeket hirtelen mégsem a minél nagyobb profit érdekli, hanem akár a megosztást és a piacvesztést is kockáztatva beleállnak a társadalom érzékenyítésébe, átformálásába. Ennek ékes példája az is, ahogy nagyvállalatok főnöki parancsszóval kivezényelt dolgozói menetelnek évről-évre, céges zászló alatt a Pride-on, és „önkéntesen” megsülnek a nyár közepén a belvárosi aszfalton ahelyett, hogy a családjukkal töltenék a szombat délutánt. Csak azért, hogy a cég elmondhassa magáról: ez egy nyitott, el- és befogadó, haladó, jó vállalat.

Fotó: PS
Colin Kaepernick, a Gillette és a „minőségi fogyasztó”
Innen nézve a Coca-Cola érzékenyítő plakátja nem más, mint a kórosan fantáziátlan marketinges cég határidős megúszása: ha nincs ötletünk, akkor provokáljunk! Vagyunk mi, a jó emberek, akik inkluzívak, csinosak, toleránsak, és vannak a rossz emberek, a homofóbok, gyűlölködők: azok igyanak csapvizet vagy bodzaszörpöt! Ha nem tetszik a plakátom, akkor ne vegyed a termékemet! – jelentik ki büszkén. Mi, a jó emberek, el se adunk egy bálnagyilkos palackba gyömöszölt cukorcsodát egy akkora homofób féregnek, mint te! – írják ki majdnem ugyanezekkel a szavakkal a választ a Twitterre. Így lesz a politikai identitásból fogyasztói csoport.
A haszonelvű cégek valahogy véletlenül mindig az utópista társadalommérnökök céljai mögé állnak be, akár a saját profitjuk rovására is, de még ebből is képesek profitot gyártani, immár az identitásában zsarolva a fogyasztót. Nem szereted a cukros szódát? Akkor homofób vagy, biztos a plakát miatt hazudsz ilyesmit! – üzeni az értünk dolgozó, emberközeli multi. A haladó média pedig ingyen, lelkesedésből viszi tovább a reklámkampány második, harmadik, sokadik körét, életben tartva a hamis elnyomó–elnyomott világképet. Pedig ha valaki itt áldozat, az a sima, magánéletét a magánélet keretei között tartó átlagfogyasztó, aki egy üveg cukros vizet politikai állásfoglalás nélkül szeretne elfogyasztani.
A Széll Kálmán téri metrómegállóban felbukkant hirdetésekkel kapcsolatban megkérdeztük a BKK-t is; tájékoztatásuk szerint a BKV illetékességébe tartozik az ügy. Amint válaszolt a cég, frissítjük a cikkünket.
L.D
2019-11-05 at 15:31
Én erdélyi vagyok, de folyton járok Budapestre, olyan, mint második otthonom. Amikor meghallottam ezt a hírt, a szívem szakadt. Nem szabad hagyni ezeknek a beteg elméjű embereknek, hogy elvegyék a józan és egészségesen működő emberektől a világot. Így is már túl messzire mentek. Sokan nem veszik észre ez olyan, mint egy vírus, gyorsan terjed és öli a józanságot. Nagyon gyorsan és effektíven.
Ne hagyjátok, magyarok! Bármit, csak ezt ne! Ha kell indítsatok száz meg száz ellenzéket, mi is majd aláírjuk! Ha kell napjára, amég eltőrlik a beteges marhaságot. Ez a megtévesztő “kedvesség” és “megértés” a másikért ez egy nagy humbuk! Csak húznak lefelé, folytogatnak a baromságokkal. Nem szabad hagyni!
mona
2019-08-10 at 10:03
Vésey Kovács László egyetlen hibája az, hogy egész Magyarországról azt feltételezi hogy képes megérteni egy választékos stílusú, informatív, gondolkodásra késztető cikket. Vannak “ferde” viselkedésű emberek is, akik politikai harcnak hiszik a hazudozást, rágalmazást, szándékos félremagyarázást.
Daniel
2019-08-05 at 20:58
Én a muszlimokkal értek egyet ebben a kérdésben 🙂 A homofóbozók gyakorlatilag iszlamofóbok.
Gábor
2019-08-05 at 10:56
Túl van lihegve! Ezt a fenemód nagy családbarát támogatást valamivel le kell nyomni, mert már annyira agyon vagyunk támogatva, hogy szétcsattanunk a jóléttől! Valamiért sokkal jobban hergelnek a hazug Fidesz plakátok!
ekszvájzed
2019-08-09 at 13:32
Nem lehetne, hogy legalább ugyanannyira hergeljenek téged a normalitásellenes, vagy legalábbis a normalitást megkérdőjelező plakátok is? Csak az egyensúly, meg a demokratikusság kedvéért, nem lehetne, hogy EGYSZERRE ítélnéd el mind a kettőt?
Miért két különböző dolog ez, szerinted?
Nem mellesleg a családok támogatása nem feltétel nélkül való, valamit a polgárnak is le kell az asztalra érte tennie, ha nem nagy gond. Vagy maradjunk a HHH babagyárak és nélküli segélyezésénél, az jobban teccik? 🙂
De ha ennyire kéne a családbarát támogatás, mind ahogy mondod, miért nem szóltál mondjuk akkor, mikor még ezen a szinten sem volt róla szó? 🙂
jobb-ágy
2019-08-05 at 08:00
Egy normális összetartó közösség alkotta társadalomban ez a barna káóla cég egy hét alatt befuccsolna az el nem adási mutatói miatt.
Akác
2019-08-04 at 11:05
Akinek nem teszik hangot adhat a szavának ezzel az online petícióval.
Segítséget kérünk a budapesti homoszexuális reklámok eltávolításában.
https://www.citizengo.org/hu/fm/172651-segitseget-kerunk-nyilt-homoszexualis-reklamok-eltavolitasaban
Nahát
2019-08-04 at 09:42
A cikk igenis magas színvonalú, és nincs szükség arra, hogy Varnust itt védelmezze valaki. Varnusznak az esze is a gatyájában van. Egyébként ne legyen naív, a fenti plakátokkal kapcsolatos költségeket nem a Coca Cola állja, hanem egy erre a célra szánt központi alapból megy. Nem lennék meglepve, ha az EU biztosítana rá pénzt. A Coca Cola csak a nevét adja a “nemes” célhoz.
Polgár
2019-08-03 at 23:27
Elég, elég, elég!!!!
pampafu
2019-08-03 at 22:01
Ime a BKK közleménye :
“a BKV Zrt. hirdetésre alkalmas felületeit 1999 óta a Peron Reklám Kft. hasznosítja, mely társaság hatályos bérleti szerződése alapján jogosult felületeink reklámcélú hasznosítására akár albérletbe adás útján is. Ennek értelmében Társaságunk hirdetésre alkalmas felületein a különböző megrendelői igényeknek megfelelően a kampányokat a Peron Reklám Kft. és szerződött albérlői (jármű külső felületekre vonatkozóan a Publimont Kft., belső felületekre a JCDecaux Hungary Zrt.) koordinálják és bonyolítják. A hirdetőkkel, illetve a reklámanyagokat kihelyezőkkel is ők állnak közvetlen kapcsolatban.”
Nézzük_magát_a_dolgot
2019-08-04 at 09:41
Ismerjük az ilyen kiszervezéseket. Bizonyos cégeknek (valószínűleg nem árt, ha jó ismerősről van szó…) kiszervezem a jogot alacsony áron, aztán Ők kaszálják a magas jövedelmet, amit a kiszervező cég pár ember alkalmazásával a maga bevételeként számolhatna el. A BKK veszteségeinek csökkentése érdekében nem ártana ezt a területet is saját kezelésben végezni.
Kása mása
2019-08-03 at 21:51
A CitizenGo peticióját kéretik aláiratni !
Theo
2019-08-04 at 00:58
Már aláírtam!
ed4go
2019-08-03 at 19:45
Nagytiszteletű Tarlós uram ! Kérem és remélem, hogy megteszi intézkedését a jó ízlést és a keresztényi hagyományt teljes mértékben nélkülöző Coca Cola szörnyreklámok ellen. Koránál fogva is bízom józan ítélő képességében és eljárást kezdeményez az ügyben.
Nahát
2019-08-03 at 19:35
Jut eszembe, mikor lesz meg végre a bicskei gyermekotthonnak a rá bízott gyerekek életét tönkretevő, egyet öngyilkosságba hajszoló pedofil igazgatójának jogerős ítélete? Pátyolgatjuk előzetesben? https://www.feol.hu/kozelet/helyi-kozelet/varni-kell-az-igazsagra-a-bicskei-gyerekotthon-volt-igazgatoja-ugyeben-3110129/
ómió
2019-08-03 at 19:06
Ha már gyógyítani nem tudjátok efftársak, legalább terjeszteni ne próbáljátok! Vagy a “liberális erő” a minél több betegben van?
Logikus
2019-08-03 at 18:28
Bárki bármit mondjon, a homoszexualitás betegség, amit ki lehet és ki kell kezelni!
Anonymus
2019-08-03 at 17:43
Kevesebb Coca Colát kell innunk.Mi normálisak vagyunk a többség.
Rakovszky István
2019-08-03 at 14:24
1773-ban volt a bostoni “tea part” tiltakozásként, most akkor legyen egy budapesti cola party melybenaz üzletekből kidobjuk a colás dobozokat és egy megfelelő helyen megsemmisítjük őket‼
Utálat
2019-08-03 at 14:09
Coca Colát csak a hülyék meg a b.zik isznak.Én maradok a fröccsnél vagy a Drehernél.
Nézzük_magát_a_dolgot
2019-08-04 at 09:35
Na de mi lesz, ha a fröccsöt is, sört is, VIZET is elkezdik aberrált boosy szereplőkkel reklámozni?
ikabika
2019-08-03 at 14:03
Érdemes belenézni a Queer Life magazin Youtube műsorába, maguk ismerik el kuncogva, hogy az “érzékenyítés” célja a húspiac bővítése, “Ledobni az atombombát a játszóterekre”. Magunkhoz kell kapnunk, mert nem hiszem, hogy sokan gondoltuk volna, hol tart már a meleglobbi tevékenysége Magyarországon. Én teljesen megdöbbentem:
https://www.youtube.com/watch?time_continue=12&v=EI6ch0kUGDM
https://queerlife.co/nivea-nalunk-nincs-buzulas
Vízöntő
2019-08-03 at 13:11
Na ne!
Már látszatkormányokig, Tarlós úrig jutott a vélemény. A Kormány csak dolgozzon az EU vezetés átformálásán, Tarlós úr meg Budapest fejlesztésén.
A BKV az eladott reklámfelületek bevételeinek is köszönhetően (na meg ezernyi másnak is) tud újabb áremelések nélkül gazdálkodni, folytassa csak.
Ők bármit lépnének nemzetközi falka ugrana a torkuknak és az országnak!
Viszont mi, az igazi civilek léphetünk!
Mi heteroszexuálisok vállaljunk önkéntes embargót a Coca-Cola termékeire, hogy az biztosíthassa a homoszexuálisok számára az italukat, mi pedig ne küzdjünk hányingerrel a plakátokat idéző termékük láttán még otthon is!
Ennyi! Próbáljuk meg! Mert arra senki nem kötelezhet senkit, hogy azt vegye és azzal kitermelje a plakátkampány árát! Mert azt bizony valamiből fizetik!
Nahát
2019-08-03 at 12:10
Nagyon aljas, és ravasz ez a plakátkampány. Egyrészt mérgezi a társadalmat. Másrészt választások előtt vagyunk, és Tarlósba akarnak ezzel beleharapni. Ha leszedeti a plakátokat, akkor homofób, ha nem szedeti le, akkor nem áll ki a családokért. Ügyes. Viszont én ahogy Tarlóst ismerem, ebből az ügyből is ki fogja magát verekedni. Aljas globalisták, aljas Momentum!
pampafu
2019-08-03 at 13:59
Ragyogó a meglátásod, gratulálok hozzá !A kulcsszavak mind benne vannak a
mondatban.
Valaki
2019-08-03 at 11:15
Nehéz idők ez a normálisoknak. Én Fél éve nem borotválkoztam a Gillette árulása miatt, kidobtam a Rammstein lemezemet, miután bebuzultak, és most már Koca Kólát sem ihatok, pedig a Dr Peppert kedveltem. És ez csak másfél év.