coca-cola
Valaki valakinek nem mond igazat
Trump beiktatásának küszöbén, a woke világ állítólagos utolsó perceiben, a Meta tényellenőreinek nyugdíjazása közepette az emberben jogosan merül fel: valaki itt valakinek nem mond igazat. Mert – bár nagyon örülünk a jó híreknek, és még jobban örülnénk egy tartós, új normalitásnak – mégis tudjuk, hogy nagyon kicsi a valószínűsége annak, hogy a Coca-Cola, a Facebook, a McDonald’s, a Starbucks és sokan mások egy csapásra megváltoztak, és a szivárványos zászlót tényleg keresztre cserélték. Persze simán lehet, hogy alapból ezek a cégek és vállalkozók mindig is normálisak voltak, csak a woke-kommunizmus hatására álltak be a a sorba, és már alig várták a kitörést. De akkor miért voltak ennyire lelkesek? Miért ők ütötték a legnagyobbat a "kulákon"? Akárhogy is nézzük, valaki valakinek nem mond igazat. Félelmetes fehérgyűlölet az "elfogadó" Coca-Cola berkein belül: "mindenki törekedjen kevésbé fehér lenni"
Tudjuk, hogy a Coca-Cola nem csak kátrányos italát, hanem a liberális színek kavalkádját is elénk tárja, így a szivárvány fel sem mer jönni az égre szégyenében, ha az italgyártóra gondol, mert ilyen elfogadó, melegpropagandát és egyéb devianciát szívén viselő konglomerátum ellen esélytelen lenne a harca. A liberális egymásra találás és őrület közepette egy komoly veszélybe azért belefut a Coca-Cola minden érzékenyített munkatársa, ez pedig nem más, mint a FEHÉRSÉG. Erre pedig azok a nem kellően agymosott dolgozók hívják fel a figyelmet, akik kiszivárogtattak egy belső levelezést, ahol a Coca-Cola egy olyan, egyébként 40 ezer dollárba kerülő tréninget népszerűsít, melynek célja, hogy "legyenek kevésbé fehérek" azok, akik ott dolgoznak, hiszen a fehérség önmagában arroganciát, elnyomást, műveletlenséget, egyszerűséget jelent, aki pedig nem fehér, az jobban figyel a másikra, kitör a közönyből és az érzéketlenség fehér világából, hisz a világ szépségében, és persze szakít a fehér szolidaritás aljas intézményével. Sajnos ez nem sci-fi, nem egy paródia, hanem a 21. század egyik legótvarosabb pestise: a zsigeri fehérgyűlölet, amely mára a mainstream fősodrává vált a liberális világban. A meleglobbis kóla után megtaláltuk a leghaladóbb LGBTQ-csokimárkát is
Egy kedves olvasónk hívta fel a figyelmet a világ leghaladóbb csokimárkájára, amely a messzi-messzi Kanadában jelenleg az LGBTQHDFGBSUEIENPD jogokkal próbálja eladni magát a gyanútlan (?) betérőknek egy montréali kávézóban. A Peace by Chocolate, vagyis az egyáltalán nem hatásvadász “Csoki általi béke” névre hallgató terméket egy hányatott sorsú szír bevándorló készíti, így bármenynire is meglepő, a mindig könnyes szemű Justin Trudeau is ilyennel lepte meg az év elején a Trumpot rendszeresen támadó Nancy Pelosit. Nem biztos, hogy így van, de élünk a gyanúperrel, hogy aki nem veszi meg a kávéja mellé nagyon látványosan a terméket, azt örök kárhozatra ítélik a világ legtoleránsabb országában, még akkor is, ha történetesen csak nem kívánja az ember az édességet, mert azt vallja, hogy ő anélkül is elég cuki. Ajánljuk még
A walesi labdarúgó-szövetség felszólította a FIFA-t, hogy engedje az LMBTQ-propagandát
A FIFA-világbajnokság első napjaiban – mint várni is lehetett – több szurkolót megszólítottak a biztonsági őrök, akik szivárványszínű vagy szivárvány mintájú ruhákat vagy kiegészítőket viseltek. De ez már nem marad így sokáig: a walesi labdarúgó-szövetség felszólította a FIFA-t, hogy lépjen közbe, és állítsa le az ilyen beavatkozásokat. Szentkirályi András kollégánkat január 2-án helyezik örök nyugalomra
Nemrégiben elhunyt kollégánk, Szentkirályi András „Golyó” temetésére 2023. január 2-án délelőtt, 11 órától kerül sor, az Új Köztemető 53. parcellájánál. Dollárbaloldal – A CIA-ig érnek a szálak
A baloldal választási kampányát a tengerentúlról milliárdokkal támogató Action for Democracy kapcsolatrendszere egészen az amerikai titkosszolgálatig, a CIA-ig ér – derül ki abból a jelentésből, amelyet a nemzetbiztonsági bizottság szerdán tett közzé. A jelek szerint az amerikaiak által támogatott kör kulcsszereplője a Bajnai Gordon, illetve a Ficsor Ádám nevével fémjelzett DatAdat-csoport, amely gyakorlatilag az ellenzéki kampányt lebonyolította – írja az Origo. Závecz: csökkent a Fidesz támogatottsága, és nagyot romlott a közhangulat
A ZRI Závecz Research Intézet november közepi felmérése szerint miközben a Fidesz idén májusban minden idők legmagasabb támogatottságát érte el, hiszen a felnőtt népesség 46 százaléka állt mögöttük, azóta viszont jelentős veszteségeket szenvedtek: szeptemberben 37 százalékon, most pedig már csak 33 százalékon állnak.