Egyre messzebbre merészkednek a posványban azok a woke-vállalatok, amelyek a gyermekvállalás ellen hergelnek, akár üzleti/divat okokból, akár meggyőződésből. A gusztustalanság dobogós helyére új játékos került a Better Choice Company – Jobb Választás –, akik a legújabb bio-állateledelüket szeretnék azzal a nagyon egyszerű üzenettel eladni, hogy a gyermekvállalás sokkal nehezebb és rosszabb, mint a háziállattartás, és különben is egy kutya sokkal hálásabb, mint egy hisztérikus kisgyerek, vagyis mindenki tartson inkább állatot és vegyen nekik a Halo Elevate nevű készítményükből. Az egyetlen pozitívum a vállalat reklámjával kapcsolatban az, hogy egy szivárványos zászló sincs benne, ugyanis azt még nekik sem sikerült belemagyarázni, hogy a kutyák bizonytalanok azzal kapcsolatban, hogy babázzanak, vagy fakarddal hadonásszanak, de várjuk ki a végét!
A cég a marketingstratégiájával bevallottan a milleneumi fiatalokra céloz, akik a felméréseik szerint halogatják a gyermekvállalást és több mint háromnegyedük inkább a háziállatok tartását választja. A cég egyértelműen azt próbálja kommunikálni, hogy kutyát tartani egyszerűbb, mint gyereket, mert az állatok nem csinálnak rendetlenséget, nem keltik fel az embert hajnalban. Ez már önmagában is hazugság, jómagam egy ötéves macskát nevelek, aki néhány hetes kora óta van velem, és Vaszilij igenis felkelt hajnali négykor és ha az ember sokáig nem figyel rá, bizony bánhatják bizonyos bútordarabok, különös tekintettel a kanapékra, vagy az asztalokon felejtett törékeny tárgyakra.
Vajon arról van itt szó, hogy az állateledelt gyártó cégnél senkinek nem volt soha állata? Olyanról egyébként nem hallottam egy gyermekes barátomtól sem, hogy a gyereke elrágta a bőrcipőt, vagy széttúrta a szemetest, amikor az ételmaradékot kereste benne.
Más előnye is van a gyerekeknek: meg tudnak egyedül fürdeni, tudnak maguknak egyszerű reggeliket készíteni, de a WC-re is el tudnak menni hajnalban, nem kell őket kivinni a szakadó esőben az utcára. Ahogy a gyerekek nőnek, úgy lesznek egyre önállóbbak, és még az az idő is eljöhet, hogy szükség esetén tudnak rólunk gondoskodni és öregen is szeretnek majd minket. Az is nagyban szól a gyerekek mellett, hogy ők a gyermekeink, a háziállatunk viszont nem az, annak ellenére, hogy lehet és kell is az állatokat szeretni, mert maximálisan megérdemlik, de a kettőt nem szabad összekeverni.
Egy gyermeket nevelni teljesen más, ha elrontjuk, akkor a gyerekünk lehet az, aki egy nap depressziós lesz, merényletet hajt végre, a kábítószerekbe menekül, erőszakoskodik a családjával, Pride-felvonulást szervez, vagy nemátalakító műtétet hajt végre és erre ösztönzi majd a saját gyerekeit is. De ha egy kutya nevelését elrontjuk, akkor legfeljebb a szőnyegre piszkít, vagy megharapja a postást. Van különbség.
Talán elég részletesen tárgyaltuk, hogy mi a különbség az állattartás és a gyermekvállalás között, a lényeget minden normális ember érti, viszont van még egy fontos dolog a márka kapcsán, amiről fontos beszélni, ugyanis a cég sajnos nem véletlenül, tudatlanságból gusztustalan, a marketingjük valószínűleg nagyon is tudatos, hiszen a Better Choice Company a legújabb kampányában nyíltan a „Pet Parenthoodot” ünnepli, ami ugye nyíltan utal arra a Planned Parenthood nevű hálózatra, amely az USA-ban nagyüzemben végzi az abortuszt, és amely körül olyan brutális botrányok robbantak ki, például amikor abortált csecsemők szerveivel kereskedtek. Érdemes ezen elgondolkozni.
Vezető kép: Facebook
Facebook
Twitter
YouTube
RSS