Bár az ország teljes területén megszűnt a kijárási korlátozás, sokaknak jól láthatóan nem tett jót a közel két hónap bezártság. Úgy tűnik a RAJT Mozgalom tagjainak az elméjére is ráhúzódott a bezártság, amit mi sem bizonyít jobban, hogy a csapat egy spontán ötlettől vezérelve, Karácsony Gergely indokolatlan intézkedései által inspirálva úgy döntött, vízibicikli sávot fest a Dunára a Lupa-szigetnél. A létesítménynek neve is lett: “Karácsony Gergely pánbudapesti vizibiciklisáv”.
A RAJT Mozgalom célja állítólag az volt, hogy a budapesti vizibicikliseknek is biztonságos közlekedési feltételeket teremtsen, attól függetlenül, hogy nincsenek vizibiciklisek – avatta be portálunkat a legdurvább titkokba Gyenge Zsolt, a mozgalom egyik tagja.
Árral szemben gyakorlatilag nem lehet haladni, mert erősebb a sodrás, viszont napelemes rásegítéssel még ez is sikerülhet. Nagyon fontos a környezetvédelem! És nem számít, hogy hány lélegeztetőgépet lehet ezekből vásárolni! Ez demagógia!
– mondta Gyenge.
A mozgalom egyébként nem tartja rossz dolognak azt, hogy Budapesten biciklisávok létesüljenek és mindenki biztonságosan közlekedhessen, a Nagykörúton lévő biciklisávot azonban totálisan elhamarkodott és rossz dolognak tartják. A RAJT egyébként levelet is akart írni a kormányhivatalnak, hiszen az Üllői úti sávhoz rakott beton terelőket is kifejezetten veszélyesnek tartják.
A Karácsony Gergely-féle “kerékpársáv rendelet” nem található meg a főváros hivatalos oldalán. Jogilag nincs mire hivatkozni. Ezért írtunk a BKK-nak és a fővárosnak, hogy küldjék meg a főpolgármester döntését. Ha megkapjuk a rendeletet, közérdekű bejelentést teszünk a kormányhivatalnál.
– magyarázta a PS-nek Gyenge Zsolt.
Érdemes évszaktól és munkarendtől függően változtatni a használatukon. Tehát például hétvégente legyen biciklisáv, hét közben gépkocsi sáv.
– tette hozzá.
Az elme elborulása egyébként nem áll távol a RAJT Mozgalomtól, ők voltak azok, akik nemrég kereszteket állítottak március 15-e szellemében a Niedermüller Péter nevű képződmény munkahelye elé, fittyet hányva a koronavírusra, de ők voltak azok is, akik egyszer kitalálták, hogy egy “Orbán Viktor-buktató gépezet” segítségével döntik meg a rendszert, ami narancssárga volt, és amit a gyűlölet működtetett.
Fotó: RAJT Mozgalom
tango47
2020-05-18 at 18:14
Csak lassan azzal a vizibicikli sávval, mert jön Horváth Csacsika, aki minden áron le akarja betonozni hosszában a Dunát!
Szabó József
2020-05-18 at 17:10
A biciklisek,kimondottan a járdákon cikkáznak,félelmetes!Kérdésem:abiciklisáv lehet a gyalogosoké?
Urbaromista romprolik
2020-05-18 at 17:26
Hiába!
Az elemi logika nem liberális adottság.
2008-ban mindent és mindenkit be akartak vinni a föld alá.
Aztán inkább ellopták a 4-es metró költségvetésének a felét.
https://urbanista.blog.hu/2008/09/30/autoalagutak_a_duna_alatt_az_ember_lehajt_a_varsoligetnel_es_feljon_a_moszkva_teren
Vitézy-Harácsony Tandem bele a káoszba
2020-05-18 at 17:10
“Örülk, hogy a főváros elfogadta az általam és számos civil szervezet, így a Kerékpárosklub és a Közlekedő Tömeg által megfogalmazott javaslatokat, és döntöttek az ideiglenes kerékpársávok felfestésérő.
Viszont lehet, hogy én már elsőre is bátrabb intézkedéseket hoztam volna: nemcsak a Tétényi és a Bartók Béla úton, de a Nagykörúton, a Rákóczi, az Üllői, a Bajcsy-Zsilimszky úton és a rakparto is lenne lehetőség az ideiglenes és később akár állandósítható kerékpársávok kijelölésére (…) Mindez persze nemcsak a fővárosi főutakra, hanem a kerleti kezelésű, kisebb utcákra is igaz – mondta Vitézy Dávid.”
Demokrata, 2020. május 13. 30. oldal
.
Na, csak azért.
Aztán az is kérdés, hogy ki adta ki Tarlós István kizárólag a Miniszterelnöknek írt és küldött szakértői levelét a Népszavának.
.
Legyünk tárgyilagosak, ragaszkodjunk a tényekhez.
Vitézy nem egyszer bizonyította, hogy nem kevésbé kretén, mint párja, Harácsony Here.
Bere
2020-05-18 at 20:11
Vitézy hobbi közlekedés szakértő. Már a BKK megalkotásánál is látszott. Mindent felügyelni,irányítani akart, csak elfelejtett vasúti jogokat szerezni. Eltartott egy ideig mire felismerték. Ma a villamost, trolit úgy irányítja a magas fizetésű, többletjuttatásos csapat, ha valami gubanc van, rögtön visszaadják a BKV-nak, oldja meg. Igaz, ha nincs gond, Jani bácsi a 6 elemivel megcsinálja 500 kilométerről, ötöd pénzért.
Na ez a pubi (bár 2010-ben olyat hallottunk O.V.-től, hogy mostantól nem lesznek pubik) most újra alkothat.
Skolik László
2020-05-18 at 17:02
Kretén Gerire úthenger sávot kéne felfesteni.
Nunaparte Bapóleon
2020-05-18 at 16:48
Mármint hosszában vagy széltében festették fel az urak a biciklisávot a Dunára?? Mert a következő Duna-hidat Karácsonynak mindenképpen hosszában kell megépíttetnie a Dunára… :)))))))
HARÁCSONY CT
2020-05-18 at 17:23
A Dunát hosszában Demszky akarta lefedni, hogy kerékpársávokat létesítsen a felületükön.
De volt “Dunagút” terv is, vagyis alagút hosszában, a Duna alatt.
Baromságért ezek a belpesti újprolik soha nem mentek a szomszédba.
Jön ez belőlük, mint Feriből a viszkigőz, mint Harácsony Heréből a férctelmiségi nyökögés, Vadaiból a viceházmester fröccs áporodott bukéja…
Szagértők ezek…
obsitos
2020-05-18 at 16:42
Nekünk olyan polgármesterünk van,hogy akivel beszél, annak van igaza !
Így viszont nincsenek súrlódások, perpatvarok, mindenki elégedett !
Különlegességeket képes alkotni a Magas Testülettel együtt, ahogy a cikkbeli srácok, én is kerestem sokáig a helyi CSENDRENDELETET, beírtam a Hivatalhoz, kiderült , hogy ZAJVÉDELEM van remek helyőrségünkben, az erről szóló jogszabályt megküldték.
Szőcsényi Csaba
2020-05-18 at 16:39
Majd az a szerencsecsomag szarigeri sértődött hangvételű rinyaáriában fejti ki elvtársainak a f@szkönyvön, hogy a “gaz jobboldaliak” mennyire nem értik meg őt, az emberiség jótevőjét.
Poppy
2020-05-18 at 16:28
És Geri egyetért, engedélyezi!
aladin
2020-05-18 at 16:24
Már ideje lenne ezt a bal…..asz Karácsonyt agyilag megvizsgáltattni, hát ez nem normális ez egy röhögös hülye, meddig birja ezt még Budapest 53 %-a.