“Át kell élned, hogy elhidd – a feltöltődés télen is hagyomány”– ezzel a mottóval indította útjára új belföldi kampányát a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ), amely több mint 200 partnert állított maga mellé. A csatlakozott szálláshelyek és fürdők “Téli feltöltődés” néven speciális ajánlatot hoztak létre.
Hazánk számos élményt kínál az utazni vágyóknak a hidegebb hónapokban is, ugyanis olyan természeti kincseket tudhat magáénak, mint az 1500 termálkút és több mint 270 féle elismert ásvány- és gyógyvíz. Az sem elhanyagolható tény, hogy a kétezer éves fürdőkultúrával rendelkező Magyarország a világ öt legnagyobb termálvízkészlettel rendelkező országának egyike. Ennek okán január közepén a MTÜ nagyszabású kampányt indít útjára, amely bemutatja egy-egy desztináció főbb egészségturisztikai kínálatát, legismertebb gyógyvizeit és fürdőit, felhívja a figyelmet az ilyenkor elérhető kulturális élményekre – például a farsangi hagyományokra -, emellett aktív kikapcsolódási lehetőségeket is ajánl az utazóknak.
„Azt szeretnénk elérni, hogy télen is merjünk útra kelni, hiszen Magyarország minden évszakban izgalmas és tartalmas lehetőségeket kínál a pihenésre, a feltöltődésre és a kikapcsolódásra. Igaz ez a téli időszámításra is.
Most induló egy hónapos kampányunkkal ehhez az időszakhoz kívánunk inspirációt nyújtani.”
– hangsúlyozta a hétfő délelőtt tartott sajtótájékoztatón Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója, aki kiemelte továbbá azt is, hogy büszke arra, hogy egyre több úti célnál sikerül a szezonalitást csökkenteni.
Az MTÜ kampányába bekapcsolódott a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége, valamint a Magyar Fürdőszövetség is, így számos fürdő és vendéglátóhely „Téli feltöltődés” néven speciális ajánlatot értékesít 2018. január 15. – február 15. között. Az ajánlatok téli rekreációhoz kapcsolódó árkedvezményeket, kedvezményes szolgáltatásokat valamint többletszolgáltatásokat biztosítanak.
„Örömmel csatlakoztunk ehhez a kampányhoz, ugyanis a téli időszakban a fürdők látogatottsága visszaesik.
A szolgáltatások a téli időszakban is meghatározott sztenderdek szerint rendelkezésre állnak,
így az az érdekünk, hogy ezen szolgáltatásokat minél többen igénybe vegyék. ” – fogalmazott Czeglédi Gyula, a Magyar Fürdőszövetség (MFSZ) elnöke, aki elmondta, hogy a fürdőszövetség az akció folytatásaként februárban a magyarországi gyógyfürdőket és az igénybe vehető gyógykezeléseket népszerűsíti.
Szeretnénk elérni, hogy az egészséges életmód természetes és állandó részévé váljon a gyógyfürdőzés.
Könnyid László, a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének (MSZÉSZ) elnöke a sajtótájékotatón elmondta: „A szállodák egyedi csomagajánlatokkal, változatos programkínálattal készültek a kampányra, hiszen a téli időszak forgalomélénkítése és a vendégek határainkon belüli pihenésének magas színvonalon történő megvalósítása közös érdek. A tavaly január-márciusi időszak két százalékos növekedést hozott a belföldi szállodákban, a gyógyszállodák 3,5 százalékos vendégéjszaka-növekedést értek el, ami azt mutatja, hogy van még tartalék. ”
A kampányhoz kisfilm is készült, amely három kiemelt turisztikai térségben – Sopron-Fertő (Bükfürdő), Tokaj, Felső-Tisza és Nyírség (Sóstó), Balaton (Hévíz) – forgott annak érdekében, hogy bemutassa: hazánk négyévszakos úti cél, a lehetőségek éppoly színesek, mint nyáron, ősszel vagy tavasszal. A film zenéje ismerősen csenghet: az MTÜ tavalyi belföldi kampányainak „Minden veled” című dala most is szerepet kapott, de ezúttal Schoblocher Barbara, a Blahalouisiana zenekar énekesnőjének előadásában.
A kampányhoz kapcsoló valamennyi információt a www.hellomagyarorszag.hu-n találja meg.
Vezető kép: Horváth Péter Gyula / PestiSrácok.hu
Facebook
Twitter
YouTube
RSS