Körülbelül 180 turista rekedt egy spanyolországi repülőtéren a Wizz Air jóvoltából – adta hírül az mno.hu egy pórul járt utas tájékoztatására hivatkozva. A légitársaság nem indította el időben a Mallorcáról Budapestre induló szombat kora esti járatát. Az utasoknak csak azt mondták, hogy elromlott a gép, miközben a bőröndök már a repülőgépen vannak.
„Nem fizetik a szállást, csak egy négy eurós kajajegyet kaptunk. Nem tudjuk, hogy mi a baja a gépnek. Lehet, hogy napokig itt rostokolunk. Szombaton, 18.25-kor kellett volna felszállnunk, tehát majd’ mindenki 16.15-től itt van a repülőtéren. Legalább öt, öt év alatti gyermek is van az utasok között” – írta a portálnak az egyik kint rekedt utas.
A héten nem ez az első eset, hogy egy légitársaság cserbenhagyja az utasait. A hét közepén: a Ryanair járata a Ferihegy feletti vihar miatt előbb várakozásra kényszerült s a Balaton felett tett néhány kört, majd Pozsony felé vette az irányt. Az utasok panaszai később ellepték a világhálót: ezek szerint bár a Ryanair munkatársai korábban megígérték, hogy mindenkit Budapestre szállítanak buszokkal, ez nem történt meg, így a 27-ére virradó éjjelen és a reggeli órákban mindenki egyénileg volt kénytelen megoldani a továbbutazást.
Néhány hete pedig a PestiSrácok.hu is beszámolt róla, hogy a Green Holidays csődje miatt Törökországban rekedt több száz magyar turista, akiket a cég annak ellenére kiszállított, majd cserben hagyott, hogy már előtte tudnia kellett, katasztrofális pénzügyi helyzete miatt nem tudja fizetni a szállásukat és a hazahozatalukat.
Forrás: mno.hu; Vezető képünk illusztráció, fotó: PA
Facebook
Twitter
YouTube
RSS