Emberi jogokat sért a magyar állam, amiért lezárja a határait és karanténba küldi a fertőzötteket, szégyelljék magukat Orbánék! – nagyjából ezt üzente Soros György egyik leghűbb (vagy leghülyébb) hazai lerakata, az Amnesty International Magyarország. Vagyis nemcsak a népvándorlók előtt csúnya dolog lezárni a határainkat, de a fertőző, koronavírusos krahácsolók előtt is. Be kell engednünk mindet, máskülönben sérülnek az emberi jogaik! Hadd tüsszentsenek kedves mindnyájunkra! Egy másik Soros-csapat eközben azért küzd, nehogy hazatoloncolhassuk a székekkel dobálózó iráni diákokat…
Ha van a tisztelt Olvasó keze ügyében eldobható tárgy, sérülésokozásra alkalmas eszköz, azt gyorsan helyezze kartávolságon kívülre! Az Amnesty ugyanis jelentést írt, amelyből röviden idéznék. Már most jelzem: az Olvasó otthonában keletkező anyagi károkért felelősséget nem vállalok! Azt írják:
Több állam is lezárta határait vagy beutazási tilalmat rendelt el a COVID-19 vírus által érintett területekről, gyakran érzékenyen befolyásolva azokat, akik családjukhoz kívánnak hazatérni, vagy akik szokásos üzleti tevékenységüket végeznék, illetve tanulni akarnának.
Tehát „érzékenyen befolyásolta” szegényeket a határzár… Meg akadályozva érezték magukat… S tán még sírva is fakadtak, bizony! Ha ez sem hatja meg az Olvasót, akkor nyilvánvalóan menthetetlenül fasiszta és/vagy orbánista. A nemzetközi fölforgató szervezetnek a karanténnal szemben is komoly fenntartásai vannak, mivel a vesztegzár alá helyezettek között
voltak olyanok, akik nem tudták alapvető emberi jogaikat gyakorolni (…), nem tudnak eljutni a munkahelyükre.
Az emberi jogok teljeskörű kiélésének és az engesztelhetetlen munkavágynak pedig senki és semmi nem állhat az útjába: sem holmi világjárvány, de még maga Orbán Viktor sem! – lényegében ezt üzeni nekünk az Amnesty. Amely egyébként azt is előírja a kormánynak, mikor, hogyan, meddig szabad vészhelyzetet hirdetnie. Szerinte az állam csak akkor jogosult – és akkor is kizárólag a nemzetközi joggal összhangban –
„rendkívüli helyzetet (veszélyhelyzetet) kihirdetni”, ha „a rendkívüli helyzet a nemzet létét fenyegeti (például, ha a járvány halálozási aránya kiugróan magas és fennáll a veszély, hogy tovább terjed)”.
Hiszen pofonegyszerű eldönteni, mikortól „kiugróan magas” a halálozási arány, mikor áll fenn a terjedés veszélye satöbbi – ha a kormány mégis bizonytalan, forduljon csak bizalommal a legközelebbi Soros-lerakathoz, ők majd eligazítják (tele vannak szakértőkkel, például CEU-n végzett nem- és alakváltókkal). Ám miután az Orbán-kormány nem az Amnesty fentebbi intelmei szerint hirdette ki múlt héten a veszélyhelyzetet, ezért gyakorlatilag joggal való visszaélést követett el, derül ki a jelentésből. Ha lesz magyar túlélője a járványnak, akkor majd – gondolom – jön az ilyenkor szokásos kötelezettségszegési móka, Sargentini-kacagás meg a hetes cikkely.
Amnestyék egyébként kinyilvánították azt a követelésüket is, hogy ha a magyar állam netalán mégis ilyen és további csúnya, fasisztoid intézkedéseket hozna,
minden korlátozás esetén a bírói kontrollt és a felülvizsgálat lehetőségét biztosítani kell.
Dühöngő járvány idején „bírói kontroll” meg jogorvoslat, mi? Amikor minden perc számít? Amikor akár egyetlen pillanaton múlik, hogy megfertőz-e minket egy tomboló iráni cserediák vagy sem? Anyám, borogass!
A jogorvoslat, persze, maga a tömör gyönyör minden liberrált demokratának. (Lásd még: „fékek és ellensúlyok”, „jogállamiság”, „ejrópai értékek”, „megbonthatatlan szovjet-magyar barátság” – ja, ez már nem.) Hiszen egy-egy karantén-intézkedést évekig lehetne jogértelmezni a Pesti Központi Kerületi Bíróságon, míg végül a Helsinki Bizottság által érzékenyített bíró 2025-ben igazat adna a Helsinki Bizottság által képviselt Juszufnak, akit, szegényt, emberi jogaiban durván megaláztak a kéthetes karanténnal. Juszufnak (és több száz társának) nyilván fejenként tízmilliós sérelemdíjat is megítélnének, amiért a karanténból nem hallotta a müezzint, illetőleg az ablaküveg megvágta az ujját, miközben a berendezést hajigálta ki az utcára…
Nem létező hálózat
Soros György nem létező hálózatának másik nem létező szervezete, a Magyar Helsinki Bizottság sem tétlenkedett a héten. Ők annak a tizenhárom iráninak a hazatoloncolását próbálják megakadályozni, akik közül többen törtek-zúztak-tomboltak a Szent László Kórházban, miután karanténba küldték őket. A Helsinki természetesen egyből ott termett, és rávilágított a hányatott irániakat ért igen súlyos „jogsérelemre”, nevezetesen: „a kormányzati propaganda célkeresztjében állnak”, és „senki sem küldhető vissza olyan helyre, amely számára életveszélyes lehet”.
Hogy miért lenne életveszélyes hely Irán egy iráninak, fogós kérdés. Pedig a válasz magától értetődő! Egy sorosi értelemben vett „jogvédő” szervezet tálalásában bármely ország „életveszélyessé”, „bizonytalanná” válhat, ahová az éppen aktuális védencüket (legyen az illegális migráns, kurd terrorista, szír terrorista, bárki – csak tisztességes magyar ember nem!) vissza akarják küldeni. A „jogvédő” ilyenkor addig tekereg, kúszik-mászik a liberális (tehát beteg) jogszolgáltatás dagonyás kiskapui közt, míg végül szinte mindig eléri, hogy a pártfogására bízott latort fölmentsék/kártérítsék/liberális ikonná avassák.
Újdonság?
Túl nagy meglepetésként talán önöket sem érhetik már az efféle hírek. Ugyan, hol itt az újdonság? Hogy gazembereket, terroristákat vagy a biztonsági óvintézkedésekre és sok millió ember egészségére fittyet hányó szarjankókat védenek? Az lenne meglepő, ha egyszer egy tisztességes, rendes magyar ember jogaiért állnának ki. Ám olyanról még nem hallottunk.
Hát az mióta újdonság, hogy zavarja a határkerítésünk Soros helyi ügynökeit, és ha európai és magyar balliberális haverjaik segítségével megtehetnék, lebontanák azt? Hiszen 2015 óta ezt követelik! Mindössze annyi a különbség, hogy eleddig csupán az illegális migránsok, a zöldhatáron át hazánkra törő muszlim népvándorlók és elvegyülő terroristák érdekében akarták a kerítés, a tranzitzóna és vidéke eldózerolását – most viszont már azért is, mert a fölépítmény akadályozza egy kedves-kellemes, tömegpusztító világjárvány terjedését…
Sorosék perverz vágyálmai végső soron mindig ugyanazt célozzák: bejuttatni Európába valamit, ami nagyon nem jó az ittenieknek. Amitől végső soron tönkremegyünk, eladósodunk, fűbe harapunk. Nemzetállamostul, európai kultúrástul. És akkor beköszönt végre Gyuri bácsi szivárványos nyílt társadalma: a Negyedik Birodalom.
Salamander
2020-03-21 at 13:03
A Helsinki Bizottság tagjai csupa liberális, trottyadt nadrágos, koszos-tornacipős, jellegtelen, “lazafiú” és 70 foggal vigyorgó szabadszellemű, abortuszpárti szingli lány…
Már az öltözékük elárulja, hogy végtelen belső feszültséggel rendelkező életüket az “erőszakmentesen erőszakos” Saul Alinsky által kidolgozott oximoron köré igyekeznek szervezni. Ebben nyernek némi kielégülést a végtelen sikertelenség sivatagjában vánszorogva.
Ők hisznek, ÉS NEM PÉNZÉRT CSINÁLJÁK, hanem mert elmebeteg fanatikusok. Pont olyan fanatikusok, mint Ahmed Hamed, vagy a kitoloncolandó irániak, csak az ő dzsihádjuk a magyar nép ellen irányul, melynek fő célpontja Orbán Viktor és minden intézkedése.
Galamb
2020-03-21 at 12:53
Végignézve a “csapaton”, élettapasztalatban van még hova fejlődniük. Ebből kifolyólag, talán szerénységben is…
Györgyi
2020-03-21 at 11:58
Ezen HÜLYE hölgyeknek uraknak ajánlom dolgozzanak, már egy napot az intenzív osztályon és öleljék keblükre a fertőző betegeket maszk és kesztyű nélkül és utána húzzanak ki az országból jó messzire. Soha többet ne jöjjenek vissza, ha itt olyan rossz.
Öregtáltos
2020-03-21 at 11:57
Nem vagyok jogvégzett, egész életemben műszaki ember voltam és csak a szakmámat érintő jogszabályokat törvényeket ismertem.
Nem tudom, hogy a jelen esetben mit írnak elő, mit engedélyeznek és mit tiltanak az érvénybe lévő törvények, jogszabályi előírások.
A kormányunk minden tagja erején felül végzi a vészterhesen megváltozott körülmények között is a dolgát, az emberek életének, a nemzet védelmének érdekében.
Ennek dacára a világ legundorítóbb ellenzéke mégis nácinak, faszisztának, autoriternek, diktatátornak és hadd ne soroljam tovább, hogy mi mindennek nevezi a kormányt és az élén Orbán Viktor miniszterelnök urat.
Akkor? Miért ez a PC viselkedés, engedékenység, demokratikus jogok biztosítása evvel a rothadék, mocskos gazember társasággal, társaságokkal és a hazai ellenzékkel szemben?
Mitől tartanak? A széthulló félben lévő EU dorgálásától? Az Atlanti-óceán túlpartján élő -és most a házába hermetikusan bezárkózott- vén gazembertől, vagy annak számtalan polipkarszerű nyúlványától, a klf. NGO-któl? Hiába nem igaz, az egész liberális világ attól hörög, hogy Magyarországról elüldözték a CEU-t! Hogy megsértjük az alapjogokat, az EU „értékeit”, hiányoznak a fékek és ellensúlyok rendszere, nincs jogállamiság stb. stb.
Hát, akkor legyen így!
Üssenek szét a Soros pénzelte „civil” szervezetek között, tiltsák be a működésüket, a külföldi tagjaikat utasítsák ki az országból, a hazaiakat példásan büntessék, ha tovább próbálnak szervezkedni, működni. Büntessék szigorúan a rémhírterjesztőket, legyenek azok politikusok vagy az ellenzéki média.
Legyen szigor, legyen rend, legyen végre béke!
Lupus
2020-03-21 at 13:50
Tisztelt Öregtáltos, minden szavaddal teljes mértékben egyetértek, hasonlóképpen az előző, 11:25-ös hozzászólásodban írottakkal is!
Fanfan
2020-03-21 at 13:52
Tamogatom ! A kedves bírói kar részrehajló érzékenyített tagjait el kellene tavolítani a bírói karból! Ha mar diktatúra van akkor tegyünk is úgy, mert ettől mi sem valtozik!
Zita
2020-03-21 at 11:50
Olaszországban ez az Amnesty-s felhívás gyilkosságra való felbujtásnak minősülne. Itthon is ez kellene.
csakafidesz
2020-03-21 at 11:41
” miért nem tiltották be valamennyinek a működését és miért nem állították még bíróság elé ennek a világméretű bűnszervezetnek valamennyi vezetőjét.”
—————————————————
A hazai ügynököket, a pardavimáriákat és papprékakingákat is.
Öregtáltos
2020-03-21 at 11:25
Az idős emberek védelmében!
Számos hozzászólást olvasni, ahol az idős embereket éri bírálat, helyenként ordenáré módon még itt is, amiért elhagyják el az otthonaikat vásárlás céljából. Legyen az gyógyszertár, vagy élelmiszerbolt, egyre megy.
Én 2006 óta intenzíven vettem részt az összes kampányban, így nagyon sok embert ismerek a környékünkön, sokkukkal jó személyes kapcsolatot sikerült kialakítanom. De, azt is látnom kell, hogy erőteljesen fogyatkozik a számuk. Budapest (akárcsak az egész ország) lakossága elöregedett. Ez meglátszik azon is, hogy a választásoknál a választói névjegyzéken szereplők száma is csökkenő tendenciát mutat.
Én is ki, kijártam tegnapelőttig. Sok idős emberrel találkoztam és beszélgettem közben. A legtöbben vagy egyedül élnek, vagy a szintén idős házastársukkal. Sokuknak nincs gyermekük, vagy nagyon távol élnek. A házakban lakó fiatalok, akik többnyire az elhunyt idős rokonaik lakásába költöztek, nem ismernek senkit és nem is ismerkednek, barátkoznak senkivel. Még az idős emberek barátságos köszönéseit sem fogadják, nem viszonozzák. Nagyon sok megüresedett lakásban sokszor külföldi albérlők laknak. A megszervezett segítség, (pl. a Fidelitas részéről) nem jut el minden rászorulóhoz, az új ellenzéki önkormányzatok pedig le se szarják az idős lakosságot.
Szóval, az idős embereknek két választásuk van. Vagy éhen halnak, vagy vállalják a megfertőződés veszélyét. Készleteket nem is tudnak felhalmozni, egyrészt az anyagi lehetőségeik híján, másrészt a napi vásárlásaik súlyát is alig bírják hazacipelni. Én ezt a helyzetet belülről látom, szerencsére még fiatalos és jó erőben lévő, de 77 éves ember vagyok. Hát így kritizáljátok, így gyalázzátok, így szidjátok az “utcán kóválygó idiótákat!”
XYZ 2
2020-03-21 at 12:44
Öregtáltos, igazad van! A nyugatról “érzékenyített” fiatalok inkább eljárnak tüntetni, pride-ra, meg másokat kritizálni, az olyan jó buli, lehet inni, enni, szórakozni ingyen (még talán drogozni is) mintsem tettlegesen segíteni, ahol kell! Főleg nem az időseken! Az interneten, FB-n okoskodnak inkább, gyűjtik a “LIKE”-kat. Sokan még a saját felmenőjüket se segítik, ha ismerik egyáltalán?!
balog tibor
2020-03-21 at 11:17
Itt most tanui vagyunk a nemzetkozi jognak es a nemzeti jognak,
az egyiket erzekenyitik a masikat erositik,
a jogom van mindenhez es a jogunk van magunkert,
a jogi csures-csavaras es a jozan paraszti esz,
az egyen es a kisebsegek demokraciaja es a tobbseg demokraciaja,
mas lenni es massal lenni,
egy uj vilagkep vagy egy uj jovokep,
egy uvolto ki-log-a vagy egy csendes lo-gi-ka
Patriot
2020-03-21 at 11:06
Kerékbe törni. Kerékbe törni aztán fel akasztani. Kerékbe törni , felaksztani aztán felnégyelni. A bitang spion toportyán férgeket. Aztán felszögelni az összest a vénember kapujára.
Vízöntő
2020-03-21 at 11:00
A Magyar Kormány legelemibb kötelessége mindent megtenni a magyar állampolgárok életének védelméért, veszélyhelyzetben pedig a normális élethelyzeteken túli állapotnak megfelelően, mert a legfőbb emberi jog az élethez való jog!
Ezek a diplomás, magukat jogvédőnek nevező, a fehérgalléros, börtönre is ítélt Soros pénzével támogatott és ebből eredően irányíthatott figurák soha többet ne nevezzék magukat jogvédőknek, mert gyakorlatilag az állampolgárainak cserbenhagyására, az élethez való joguk védelmétől való elfordulásra szólítják fel a Magyar Kormányt, ami sokak esetében a polgárok halálba segítése lenne!
Merkelt és a többieket is felszólították?
Fáj, hogy a nemzetállamok felálltak és Soros álmát a pokolra küldik? Lehet, hogy azért próbálkoznak? Akkor viszont ez ügynöki szerep!
Az egyiknek a vezetője a Wikipédia szerint az egyik Egyetemen tanít, a kérdésem, még meddig?
A szervezeteket meg számolják fel, mert a jogvédelem, mint éppen bizonyítják, csak álca, és az IQ szintjük nem mentőkörülmény!
Nahát
2020-03-21 at 10:31
Köszönjük Pilhál Tamás tűpontos elemzését! Minden szava igaz. Soros ideküldte a nyakunkra a szervezeteit, akik jó pénzért hajlandók ránk erőltetni az összes fasiszta őrültséget, ami csak elképzelhető. Sorosnak bezzeg megvan a maga saját kórháza saját orvosokkal, saját nővérkékkel, akik csak arra várnak, hogy gyógyíthassák a vén gonoszt. Bizonyára több lélegeztetőgépet is beszerzett magának baj esetére. Nekünk meg pontosan ellenkező utasításokat akar tetolni a torkunkon. A Helsinki bizottság és az Amnesty International rövid úton takarodjon innen, meg ne halljuk őket még egyszer bármit is nyilatkozni! Aljas emberek.
Namond
2020-03-21 at 09:56
A szervezetek felvállalnak nem csak a magyar állam elleni eseteket is?
Támogatják a közösséget, a hagyományos kulturális és társadalmi tevékenységeket, népzene, táncház, lovaskultúra, hagyományos és népi mesterségek (só és szappanfőzés, aranymosás)?
Segítik a szociális segítségre szorulók felemelkedését, mit tesznek a hajléktalanokért?
Miért működhetnek ezek Magyarországon?
Az államhatalom megdöntése, demokrácia és a kis közösségek összefogásaának leépítése érdekében?
Működésük átlátható transzparens, programjaik integránsak? Fizetnek adót?
Ha a fenti kérdések többségére a válasz NEM:
– Munkatársaik miért magyar állampolgárok?
– Miért nincsenek perbe fogva?
– Miért nincsenek kiutasítva?
Nahát
2020-03-21 at 10:33
Namond, teljesen igaz! Ezeknek nem volna szabad itt működniük, már régen ki kellett volna őket utasítani az országból.
ómió
2020-03-21 at 09:55
Azonnal ki lesznek engedve, efftársak, mihelyt Gyuri gazdátok megnyítja előttük a 3m-es betonfallal övezett “nyílt társadalmát”!
Királytigris
2020-03-21 at 09:54
Kormányunk feltűnően nagy impotenciát mutat a sorosi sameszes szervezetek Magyarországból való kizavarása kapcsán!
Ezek után nincs mit csodálkozni, hogy az elpofátlanodott sorosi sameszek azt teszik amit a cikk szerzője leír. Céljuk nemzetünk elpusztítása. A kormány meg csak néz ki a fejéből… Hallgatás csak nem beleegyezés?
Tudják, merik, teszik!
Ugye ismerős az egykori, ma már a történelem szemétdombjára karült, SZDSZ-es szlogen?
Namond
2020-03-21 at 09:58
???
Tehetetlen Dodó
2020-03-21 at 09:51
Sz@r ügy ez a libsiknek.
Megint ki van rántva alóluk egy szőnyeg.
Tehetnek egy szívességet.
Naprózsa
2020-03-21 at 09:45
Van egy friss hírem. Amerikában hallották ismerősök e pletykát. Nincs lehetőségem ellenőrizni, de egybeesik egy s más tünet:
A reptereket lezárják, mégis fejünk felett hemzsegnek a repülők, meg lehet nézni mennyi van aktuálisan most is a légtérben.
Jó, nyilván sok árut így hoznak, visznek, de azzal a ténnyel egybevetve, hogy sem olaszban, sem a görög-török határon nem rinyálnak a Sorosmaffiások, igaz lehet, állítólag a sok felszabadult repülővel a fejünk fölött hordják be a migránsokat, s most mikor nincs a reptereken sok civil szemtanú, ezzel foglalkoznak a nyugati NGO-k.
Miután anno rajtakapták, hogy hajnalban a németekhez hordták repülővel Merkel meghívottjait, nem elképzelhetetlen, hogy most így viszik át olcsón bérelt különrepcsikkel a lezárt határokon a zsoldosfuvart Erdogánnal titokban megegyezve???
kiss józsef
2020-03-21 at 09:35
Bezárni ezeket egy karanténba ahol már vannak fertőzöttek és élvezzék azt amit szeretnének. Kiengedni meg csak a járvány után szabad.
Szőke ciklon
2020-03-21 at 09:09
Minden külföldi állampolgárt, aki bírálni meri a kormány intézkedéseit, azonnal ki kell utasítani az országból! Itt ne lázítsanak, ne uszítsanak, megvan nekünk a bajunk a saját uszító ellenzékünkkel.
A külföldiek pedig menjenek abba az országba, ahol az ottani kormányok intézkedései számukra megfelelő.
Itthon pedig be kell tiltani, az összes olyan, civilnek mondott szervezetet, amelyek nem civil dolgokkal foglalkoznak.
Ghandi
2020-03-21 at 09:05
Ilyen kritikus időszakban vegyük elő a szebbik énünket, mutassuk meg, hogy a krízis nem elválaszt, hanem összeköt mindannyiunkat. Emeljük fel a szívünket, és fejezzük ki emberi érzéseinket. Csatlakozz a kampányomhoz: ÖLELD MEG SOROS GYÖRGYÖT vagy ALEXANDER SOROST!
márko
2020-03-21 at 09:05
KÉREM a PS internet admnisztrátort
mozdítja el ezt a cikket jelentéktelen helyre
ÉS NE ADJON FONTOSSÁGOT sem Helsinki + sem Amnesty
a magyarokat + normalitást GYŰLÖLŐ + RASSZISTA témáinak.
/
Hozzászólások nagyon jók,
egyetértek velük,
DE
NULLÁZNI kellene a Helsinki és Amnesty témáit és tevékenységét
Andromeda
2020-03-21 at 09:02
Köszönöm a cikket. Ez a maffia veszélyesebb, mint a koronavírus. Mert azt legyőzzük, de ezek a koronavírus járvány alatt és utána még nagyobb erővel fognak minket támadni. Magyarország már elveszett a tavalyi önkormányzati választásokkal, nincs visszaút, már csak az a kérdés, hogy 2, 5 vagy 20 év múlva szűnik meg a magyar államiság, mikortól fogják betiltani mindent, ami magyar.
Ghandi
2020-03-21 at 09:08
Jól mondod, Kedves Andromeda! Ez a szemét banda sokkal-sokkal rosszabb, mint maga a vírus! Ez a banda a legaljasabb terrorszervezet!
Zoltán Zoltán
2020-03-21 at 10:33
Kedves Andromeda, örömmel mondhatom, hogy Magyarország nem veszett el, és nem is fog. Az önkormányzati választások óta szorgalmasan tanulják nagyvárosaink libbant lakosai az igazi liberális módit, és már nem nagyon tetszik nekik. Karajcsont Geri épp most tuszkolja vissza őket a tömegközlekedés magas fertőzési kockázatú járműveire. Bezzegausztria és vele Bécs városa elvesztette „példakép” minősítését, úgy tűnik. Szóval nincs gond, a 2022-es választásokra már sok új, izgalmas tapasztalattal felvértezve járulhatnak ezek az emberek az urnákhoz. És addig még lesz két pajkos évük…
Feher Zsolt
2020-03-21 at 08:54
Az amnesty soha nem volt civil szervezet!!!Föleg mostanäba külföldi finanszirozäsu az egesz.Tehät nem az embereket vedi hanem különbözö utasitäsokat hajt vegre.Föleg fiatal aktivistäkkal öket meg lehet vezetni a vilägszabadsäg eszmejevel.Soha nem szolalt fel pl a szekelyek jogfosztottsägärol vagy a szloväk kettös ällampolgärsäg diszkriminizäcioja miatt.Akkor tehät csak mäsok a mässäg es a magyargyülölet ami vezerli ezeket a szervezeteket.Mikor fleto lövetett kussoltak.Ha valaki csak jozan paraszti eszel gondolkodik kiröhögi ezeket.Csakhogy terjesztik a mentälis betegseget a fiatalok közt ha nem lepünk közbe a fiatalabb nemzedek csoportos öngyilkossägot fog elkövetni a jövöben!!!Na ezert kell a magyar törtenelmet intenziven tanulni pl hogy vesztettük el erdelyt stb mert a maradek magyar földet is el fogjäk ajändekozni valami szembe jövönek meg örülnek is neki majd az amnesty közremüködesevel.
Andromeda
2020-03-21 at 09:04
Nemcsak a fiatalok agyát mossák. A 13. kerületi időközi önkormányzati választáson a MSZP és a Momentum együtt 80%-ot szerzett.
D.Attila
2020-03-21 at 08:38
Itt lehet a k…va annyjába elküldeni az egész rohadt helsinki bizottságot: [email protected] Ideje lenne mindegyik ilyen féreg bandát kiüldözni az országból.
justiceforhungary
2020-03-21 at 08:36
börtönbe a magyargyilkosokkal
Kisné Kati
2020-03-21 at 08:35
Ezeket a civil szervezeteket fel kell számolni. Szégyenteljes és undurító, hogy ilyen mocsok szervezetekben állítólagos magyarok is tevékenyen részt vesznek. Meddig tűrjük még?
Vízöntő
2020-03-21 at 08:20
Mind a két külföldi érdekeltségű illetve onnan eltartott céget be kell záratni, minden nyilvántartásból törölni, a vezetőik ellen az állam elleni támadások (a nemzetközi szintű lejáratási, hitelrontási lépések is azok) és a belső bomlasztási kísérletek miatt eljárást indítani!
Ha pedig a norvég alap megint szórakozna akkor be kell vezetni a norvég árukra a vámot, illetéket és az állampolgároknak a vízumkényszert, mert szuverén állam vagyunk és Norvégia sem avatkozhat be a belügyeinkbe, az itt tanuló diákjaikat meg vigyék haza (az egyetemek tőlük származó bevétele nem lehet ezt akadályozó szempont).
Csámpás Marcsa
2020-03-21 at 08:36
Van vagy 40!
Torockó
2020-03-21 at 08:15
Antimagyar banda.
Kerekferke
2020-03-21 at 08:21
Ha kitoloncolnánk ezeket a tetűket, akkor visítoznának, hogy “zorbándiktatúra”.
Ezért csak azt tehetjük, hogy leszarjuk őket.
Szerintem vészhelyzetben büntető eljárást is indíthatnának velük szemben, és felfüggeszthetnék a működésüket, súlyos pénzbüntetésekkel tarkítva.
Az a pénz is jól jönne az egészségügynek.
Úgyis Soros tartja őket lélegeztetőgépen.
Királytigris
2020-03-21 at 10:04
Büntetőeljárás?
Ugyan már, a sorosi sameszt, a sorosi sameszes bíró soha nem ítéli el.
Nonvideor
2020-03-21 at 08:08
“és miért nem állították még bíróság elé ennek a világméretű bűnszervezetnek valamennyi vezetőjét. ”
Kik is érzékenyítették a honi jogász maffiát?!
Királytigris
2020-03-21 at 10:07
És akkor ennek a bűnszervezetnek a bírái fognak ítéletet mondani felettük?
Holló a hollónak a szemét nem vájja ki!
KITOLONCOLNI AZ ÁGENS NGO-KAT!!!
2020-03-21 at 08:05
A görögök már pofán vágták őket a tengerparton.
Ezek is sorba állnak érte?!
Az iráni terroristák kitoloncolását a megkérdezetteknek csaknem 90%-a helyesnek tartja!!!! Köztük liberális megkérdezettek is!!!!
Poroszlai Róbert
2020-03-21 at 08:03
PILHÁL TAMÁS! KÖSZÖNJÜK!
Miklós
2020-03-21 at 07:56
Azért gratulálok PS, hogy már a második cikk az állásfoglalásról, de ti a tűzfalcsoport blog állításait tényként vettétek át. Ahelyett, hogy elolvastátok volna az eredeti irományt is.
Csak egy példa, de más csúsztatás is van a cikkben: Az állásfoglalás nem állítja, hogy Magyarország joggal élt volna vissza vészhelyzet kihirdetésekor. Annyit ír, hogy a rendkívüli állapotot/vészhelyzetet az xyz ENSZ dokumentum alapján pl akkor lehet elrendelni, pl ha járvány halálozási aránya kiugróan magas. Pont.
Nem állítja, hogy a koronavírus halálozási aránya ne lenne kiugróan magas, tehát még indirekt sem állítja, hogy Magyarországon szükségtelen lenne a vészhelyzet.
Az ENSZ IS MENJEN A P-BA
2020-03-21 at 08:00
Ki nem szja le az ENSZ-t?!
Magyarországon az Alkotmány és a magyar törvények érvényesek.
Te meg menj oda, ahol az ENSZ szabályai érvényesek, s ha szerencséd van, túléled, ha nem, hát úgy jártál.
Faz!
gyozo2018
2020-03-21 at 08:02
Egyetlen egy ember halála is kiugróan magas!
Hát még négyé, te barom!
A kiugróan magas, tömegeket egyszerre megfertőző járvány elleni
lassító védekezést támadni a legaljasabb, népirtó szándékú
viselkedés.
Te Soros kalapján a díszfaz!
Miklós
2020-03-21 at 08:52
Szerintem a koronavírus halálozási aránya – különösen ha az időseket nézzük – egyértelműen kiugróan magas. És szerintem teljesen jogos, hogy vészhelyzet van.
Csak annyit próbáltam halkan megjegyezni, hogy az amnesty-s állásfoglalás a cikk állításával ellentétben ezeket nem cáfolja.
Poppy
2020-03-21 at 13:43
10/10
Poroszlai Róbert
2020-03-21 at 08:03
akkor te is közéjük tartozol? tudhatjuk a ” becsületes neved” elvtárs?
gyozo2018
2020-03-21 at 08:07
Hogy lehetne egy ilyen liberálnyilas “becsületes” neve?!
Poppy
2020-03-21 at 13:45
Gyozo2018-nak szól a 10/10
Kerekferke
2020-03-21 at 08:18
“az egészségügy egyelőre olyan szakpolitika, amelynél Brüsszelnek nincs igazán befolyása a tagállami döntésekre. – Való igaz, az uniónak alapvetően nincs közegészségügyi kompetenciája.”
Menj hozzájuk panaszra, okoskodó seggfej!
Kerekferke
2020-03-21 at 08:18
https://magyarnemzet.hu/kulfold/az-eu-nak-nincs-kozegeszsegugyi-hataskore-7913624/
kex&sex
2020-03-23 at 11:06
Mint ahogy más koncepciója sincs az uborka geomatriáján és a 7. cikkelyen kívül.
XYZ 2
2020-03-21 at 09:18
“Szerintem a koronavírus halálozási aránya – különösen ha az időseket nézzük – egyértelműen kiugróan magas. És szerintem teljesen jogos, hogy vészhelyzet van.”
Miklós.
Akkor nem áskálódni, gyűlölködni kéne hanem segíteni ott ahol lehet és nem segélyszervezetek álarca mögé bújva a saját szalonnát sütögetni. Eső után már késő a köpönyeg!
A rengeteg vízbe fúlt emberért mikor fogják felelősségre vonni a “segélyszervezetet”
(többiről nem is beszélve) a főnökkel együtt, aki szememben nem más mint egy a piszkos munkát mással elvégeztető “fehérgalléros” terrorista!
Királytigris
2020-03-21 at 09:59
Az Amnesty International Magyarország, Sorosi sameszes szervezet, ezért véleménye nem releváns!!!
Fanfan
2020-03-21 at 12:18
Okos tojas!
Fasiszták színesben
2020-03-21 at 07:48
“A Helsinki Bizottság csapata ”
Fasiszták színesben.
Zsike
2020-03-21 at 18:57
Ránézésre ez a csapat sem agysebészekből vagy kvantum-fizikusokból áll! Egyszerű kis figurák, akik azáltal érzik magukat valakiknek, mert tartoznak vmi “csapatba”! Pardavi Mártáról sem süt az ész, erről már párszor meggyőződhettünk, élőben, a tv-ben. Szerény képességű, agymosott emberkék, de tolják a Soros gazda szekerét. Fajsúlyos, okos, képzett fiatalok nem mennek ilyen gittegyletbe, ahol irányítják és madzagon rángatják őket!
Minden bizonnyal van pár jogász is a szerájban, de mindent (tennivalót, gondolatot) kívülről kapnak, készen, csak meg kell valósítaniuk, el kell mondaniuk, vagy az általánosságokat alkalmazniuk Mo-on. Az más kérdés, h megvannak itthon is a segítő kapcsolatok, akik bírók, neves jogászok stb. Ez egy többsíkú, – rétegű rendszer, egyfajta multilevel felépítés, mint sokminden Amerikában.
Takács Zoltan
2020-03-25 at 09:39
Ezek férgek az ország almajaban!!!!!!
P.S.
2020-03-21 at 07:45
“Szóval nincs itt semmi meglepő, egy apróságot leszámítva: miért nem minősítették még Európa-szerte nemzetbiztonsági kockázatnak Soros álcivil, diverzáns szervezeteit, miért nem tiltották be valamennyinek a működését és miért nem állították még bíróság elé ennek a világméretű bűnszervezetnek valamennyi vezetőjét.”
Ennyi és utána kérek egy kávét!!
Nonvideor
2020-03-21 at 07:57
Én egy stampedli székely pályinkát.
tooo
2020-03-21 at 07:37
Rendkívüli jogrend van Nee B@szakodjunk már ezekkel, nagyon fölcseszett ez a cikk, na ezeket el kell kuldeni a jó édes any…. és innen csak nagyon hosszú sííííííp
Takarodjanak az ágens ngo-k az országból!‼️
2020-03-21 at 07:36
Nyissuk meg a határt!
De csak arra az öt percre, amíg kitoloncoljuk az országból az összes ágens terrorista, liberálnyilasfasisztát az országból!
apeeng
2020-03-21 at 07:33
Szerbia úgy zárta le a határait, hogy senki nem hagyhatja el az országot, de az országba sem léphet be senki…még a saját állampolgárait sem engedi be az országba, maradjon mindenki ott, ahol eddig volt.
Namost ezzel mit kezd az Amnesty, vagy a Helsinki Bizottság?
Magyarországon ezek ebben a észhelyzetben miért vannak szabadlábon? Ezek terjesztik a betegségeket.
Döme
2020-03-21 at 08:21
Csak velünk szarakodnak, mert hagyjuk. S miért is hoztak a szerbek ilyen szigorú intézkedéseket? Mert olyan szerbek is bejutottak “fertőzött” területekről, akiknek már nincs bejelentett lakása Szerbiában, és szemlátomást megugrott a fertőzöttek száma. Mint ahogy nálunk is. Sőt! Mi még arról is gondoskodunk, hogy hazajuthassanak a románok és a bolgárok. Emberbaráti szeretetből mi osztogatunk számukra vizet, meg szendvicset, mert, hogy a román határon az átkelés nehézkes. És akiket már Szerbia sem enged be, azokkal mi lesz? Azokat mi leszünk kénytelenek elszállásolni, meg etetni? Esetleg mi is lezárhatnánk a határainkat, vagyis: se ki, se be(!) – kivéve a teherszállító eszközöket. Mert ha nem állunk a sarkunkra, akkor valóban elszabadulhat a pokol. Ne akarjunk Sorosnak a kezére játszani.
Ruszkai László
2020-03-21 at 07:26
Egyszer be kéne menni ezeknek az irodájába oszt átrendezni a bútorzatot. Ha bennt van ez a sok mocsok, akkor az nem rontana a helyzeten. Össze kéne már állnunk megvédeni magunkat, már csak a normalitás érdekében is.
gyozo2018
2020-03-21 at 08:34
Frászt.
Mutassák csak meg magukat, hogy a hülye is megértse, kik ezek:
cca. 30 ágens 10 millió magyar állampolgár életét akarja veszélyeztetni.
Kovács Nóra
2020-03-21 at 07:22
Nagyon jó írás, köszönöm Tamás!
Szeretném megkérdezni, hogy ezt a két idióta gittegyletet mikor fogják kihajítani Hazánkból???
Helga
2020-03-21 at 07:21
Mit is követel ez a Soros-féle csapat? Hogy Órán engedje ki a karanténból a fertőző betegeket, nyissa meg a határokat. Mi ez, ha nem: nyílt emberellenes felhívás? Erre pedig nemis kell új törvényt hozni, csak alkalmazni kellene. De máris! Ez ugyanis legalább olyan veszélyes, mint a vírus. Hanem veszélyesebb!
Helga
2020-03-21 at 07:24
Helyesen, javítás után: … Orbán engedje ki a karanténból a fertőző betegeket [..]
Beszédes
2020-03-21 at 07:19
A hülyéket tenyésztik ugye! Vagy esetleg “van az a pénz”,amiért hülyévé válnak egyesek?
Molnár József
2020-03-21 at 07:19
Amikor megláttam a képet, megnyugodtam. Személy szerint azt gondoltam, hogy sokkal több húgyagyú idióta van Magyarországon. A kép tanúsága szerint még harmincan se. Ennyi elkorcsosult még a legegészségesebb társadalmakban is van.
Szerintem őket nem kell karanténba zárni, de ne engedjük, hogy miután megfertőződtek, másokat is megfertőzhessenek! Őértük (bármennyire is csúnya ez így), nem kár.
Dodó
2020-03-21 at 07:13
Nem buszosztatni kellene ezeket, hanem egyetlen tollvonással visszavonni működési engedélyüket, és a magyar nép ellenes tevékenységük végett bíróság elé állítani. S a koronavirus-veszélyre hivatkozva minden álcivil szervezettől azonnali hatállyal meg kell vonni az állami támogatást. Ha höbörögnének, kellő szigorral előzetesbe kell helyezni őket. Mert mit csinál ez a néhány Soros által lekenyerezett senkiházi? Hergeli a fiatalokat, a mindenáron szabadságot követelő ostoba szöveg hangoztatásával. Persze azt elhallgatják, hogy ők mindezért komoly zsozsót markolnak fel Sorostól, hogy ők csupán játékszerei a vén spekulánsnak. S aki bedől nekik, az nemcsak ostoba, de saját magának ellensége is egyben. Érdemes lenne elgondolkodni ezen.
edelweiss
2020-03-22 at 10:30
Melyik, milyen bíróság elé ? 1990 óta hallott már valaki arról, hogy magyar bíróság elítélt volna egyetlen kommunistát is ? Teljesen mindegy, hogy köztörvényes vagy hazaárulást, lopást (Sukoró ) követett el, büntetlen maradt Semmi értelmét nem látom bárkit is feljelenteni, aki bolsevik ! Hadházy elvtárs feljelentette Bayert, Bayert elítélték. Ugyan azért Bayer feljelentette Hadházyt, őt felmentették. Nem érdekes ?
Hajni
2020-03-21 at 07:12
Féregteleníteni kell,de sürgősen,mert ezek veszélyesebbek,mint a vírus! Ilyen helyzetben jogot kell adni a kormánynak,azonnal kipaterolja ezeket örökre.Ezek életveszélyesek!!!!!
márko
2020-03-21 at 07:11
ÉS vissza kell emlékezni
HOGY
Ez a szervezet megint használja Saul D.Alinsky programját.
/
(Meg kell találni Saul D. Alinsky programját és minden ott van )
Mindig valamit tegyél hogy a sajtó foglalkozzon témáiddal.
Mindig van olyan sajtó, mely a témáit felkarolja. ( Természetesen az Sorostól működtető sajtó)
Ezzel a támogatóidnak mutatod hogy jelen vagy.
/
A megoldás az,
HOGY
soha a témáival NEM SZABAD FOGLALKOZNI,
MERT beránt abba a SAJÁT ÖRVÉNYÉBE (technológiába) melyben ledarál.
/
Kerüld minden témát melyt HI kezdeményez.
Találni gyógyszert hogy ki lehessen irtani.
Mr. Smith
2020-03-21 at 07:04
Ezek még nem tüntettek a vírusok jogaiért. De valamelyik hibbantnak ez is eszébe fog jutni. Ezek léte is csak a környezetet terheli, ugyanolyan kártékonyak, mint maga a vírus.
Magd@
2020-03-21 at 07:24
Igen, ez lehet a következő stáció!
Hiszen a vírus is csak élni és szaporodni akar.
Jelentkezhetnek a vakcina kipróbálására.
Hátha szerencsénk lesz!
Magd@
2020-03-21 at 07:03
Ilyenkor joga van-e a mindenkori kormányoknak- föderációs rendszerekben a tartományi kormányoknak – arra, hogy akik mások életét veszélyeztetik, azonnal karanténba küldje hatalmi felügyelet mellett?
Egy ország sem fogadja be őket ebben a helyzetben, mert magyar állampolgárok.
Marad az elzárás és minden állampolgári jogtól való megfosztás egy meghatározott időre.
Néhány dobermann is megteszi.
Vigyázó szemüket vessék Kaliforniára.
Ja, Soros azt hiszem NY-államban él, de ott is van gouverneur.
Ezekre nem a vírus veszélyes, hanem saját maguk.
A belterjes gazdálkodás idővel nagy rombolást hajthat végre.
Péter Pál
2020-03-21 at 06:54
Statárium!
Követelem, hogy tiltsák be ezeket a bolsevik uszító brigádokat!
aladin
2020-03-21 at 06:29
Soros ki akarja irtani europát és átengedni a muszlimoknak. Èn az Amnesty International Magyarországot és a magyar Helsinki Bizitság tagjait, feltenném egy buszra és elküldeném öket egy olasz két hetes kirándulásra, természetesen ingyen, nem kerülne nekik pénzbe mert az állam költségén.
Poppy
2020-03-21 at 07:18
Azonnal tiltsák ki, és jelentsék fel ezeket a mocskokat. Figyelmen kivül kell hagyni minden megnyilatkozásukat. Politikai megnyilvánulásaik beavatkozást jelentenek az ország belügyeibe. NB kockázatot jelentenek.
Magd@
2020-03-21 at 07:21
Nem engedik be őket jelenleg sehova!
A magyar állampolgár maradjon Magyarországon!
Kár, hogy már nincsenek felfedezetlen lakatlan szigetek.
Ott színpadra vihetnék egymás közt “ A legyek urát”.
Magyar vagyok
2020-03-21 at 06:21
Feltenném a kérdést, hogy kinek van több joga? Annak e, aki szabadon szeretne járni-kelni, minden szigor nélkül, még ha beteg, akkor is? Vagy annak e, aki csak szeretne túlélni, és lehetőleg nem elkapni semmit, ami megöli, főleg nem attól, akinek “joga van” betegen szaladgálni a világban? Felteszem másképpen. Jogom van e egyénként arra, hogy ne akarjak meghalni mások miatt? Van e jogom arra, hogy elkerüljem azokat, akik betegek, és a közelembe akarnak jönni, mert nekik ne mondja meg senki, hogy mit csináljanak? Jogom van e élni, és nem belehalni abba, hogy valaki csak iszogatni, sétálgatni, utazgatni szeretne a jó időben?
Itt kap igazán értelmet Spock mondása, meg úgy általában a vulkániaké a Star Trekből:
“A többség igénye fontosabb a kevesekénél, vagy egy emberénél”
Kérdezném az Amnesty Internationalt: Jogom van e nem megbetegedni, vagy belehalni egy ember felelőtlenségébe, vagy jogába? Ha valaki megbetegszik, joga van e arra, hogy halált okozó testi sértés, gyilkosság kísérlete miatt beperelje azt, aki betegsége tudatában a közelébe merészkedett, és megfertőzte? Mert ide fogunk eljutni, ha nagyon nyomul ez a társaság. És őket is be kell majd perelni, ha ilyen javaslatai miatt valakit az a csúfság ér, hogy egy “felvilágosult világpolgár” miatt hal meg hozzátartozója.
Magyar vagyok
2020-03-21 at 07:00
Még csupán annyit tennék hozzá: a jogvédők gondolatmenetei alapján körbe is értünk. Hiszen a munkavégzésükben korlátozottakért aggódnak.
Volt egyszer egy hajós, aki tengerre akart szállni, de csak nagy nehézségek árán sikerült valahogy összegyűjteni a megfelelő támogatást a kezdeményezésére. Nem léteztek még civil szervezetek, akik ebben mellé álltak volna, ugyan is. Elindult felkutatni a távoli Kínát, csak hát szegény nem tudta, hogy van még egy földrész a kitűzött cél és ő közte. Amikor odaért, akkor még nem is sejtette, mekkora felfedezést tett, de valamit azért érezhetett belőle.
Később, az ő nyomdokain haladva, egyre többen keltek útra, hogy ezt az új földet megcsodálják. A kíváncsiság hajtotta őket, illetve a munkaadójuk is, aki szerette volna, ha hoznak neki valamicske ajándékot a kirándulásból. Ezek alatt az utazások alatt fel sem merült bennük, hogy a puszta jelenlétükkel is képesek lesznek ölni. Pedig így történt, hiszen a helyben lakó közösségek az utazóknak egyszerűnek, könnyen átvészelhetőnek tartott betegségekbe (például nátha) belehaltak. Rengeteg bennszülött pusztult el miattuk.
De hát, ezen jogvédő szervezetek szerint ezzel nincs semmi probléma, hiszen egyéni joguk volt utazni, és felfedezni, mindamellett a munkájukat végezték, amivel a munkaadó megbízta őket, s amiért cserébe anyagi támogatást kaptak, hogy legyen mit enniük, stb. Nincs tehát azzal semmi baj, hogy a spanyolok a náthájukkal kiirtották az indiánokat. Persze csak akkor, ha követem a jogvédők logikáját.
Amnesty International, ez így rendben volt? És ha nem, akkor most miért is kellene hanyagolni a szigorításokat?
Magd@
2020-03-21 at 07:16
Nem hiszem, hogy ez a bagázs járatos lenne a történelemben.
Akkor még nem voltak milliárdos jóemberek, olyanok akiknek vér tapadt a kezéhez és a vagyonukat mindig is arra használták és használják fel, hogy saját törvényeik szerint uralkodjanak.
Ott még a természet “rendezte “ az egymás mellett élést.
Későbbi történetek is tanúskodnak népirtásról, de az többnyire ólommérgezésből indult ki és nem a bányákra gondolok.
Magyar vagyok
2020-03-21 at 07:32
Kedves Magd@,
Járatosak, hiszen épp azért írtam a második részt ide, mert nekik Kolumbusz Kristóf is szúrja a szemüket (a többi “hódítóval” egyetemben). De, ha a mostani megnyilvánulásukat veszem alapul, akkor fel kell, hogy mentsék. Mert pontosan illik abba a képbe, amit lefestettek.
Naprózsa
2020-03-21 at 08:02
Valójában egyszerű a válasz, kedves Magyar vagyok:
Nincs joga semmihez. A Soros-Bilderberg Háttérhatalom a magyart a kiirtandó népek listájára tette.
Akárcsak a svédet, ahol ma már listát készítenek, hogy kiknek nem adnak gyógykezelést. S nehéz kitalálni, hogy ott az idősebb őslakos lesz a lista élén, nem kell nyugdíjat se kitermelni, az ingyenélő, pihent fiatal muzulmán pedig biztosan megmarad.
Nálunk is ezt a szerepet töltenék be mondjuk az irániak. Nagyon furcsa – még a muzulmán gőg ismeretében is – hogy nem bírtak ki pár napot suliba járás nélkül egy fűtött kellemes kórteremben.
Mi van, ha a düh azért robbant ki ezekből, mert nem tudták szélesen elterjeszteni a vírust, mint ideküldött diverzánsok?
Állítólag az olaszoknál egy szintén muzulmán ételkihordó betegen vitte szét az ételeket, talán még bele is köpött, s ezért tört ki pont ott a járvány.
Megnézném mindenhol az első eset migráns vonatkozását, ismerve Soros illetve az ISIS minapi szaktanácsait…
Vajda Miklós
2020-03-21 at 13:51
Kedves Magyar Vagyok!
Nincs itt semmiféle kérdés, ezt ön is tudja.
A civil szervezetek lényege az, hogy megtagadni mindent, ami valóban keresztény, valóban a több évezredes európai kukltúra része.
A fenntartóik által megkívánt módon jogosítványokat akarnak szerezni arra, hogy a legitim módon megválasztott és a hatalmat gyakorló kormány kezéből minél több jogosítványt kicsavarjanak. Ha ez megtörténne, akkor jönne a liberális paradicsom, amelyben minden nemzeti érték és a keresztény erkölcs el lenne vetve. Akkor visszajönne a bolsevizmus, amely most is jelen van nálunk, de még nincsen mindenhol hatalmon.
fürgerókalábak
2020-03-21 at 14:18
Magd@
Fuggerek?
Poroszlai Róbert
2020-03-21 at 06:09
Így “jótékonykodnak” ez a “felajánlásuk”? Kiutasítani mindet!
Rendszeres
2020-03-21 at 09:21
De hirtelen, akár erővel is!!!
Ez most nem játék.
Pandora
2020-03-21 at 10:09
Elég lenne egy kis tanulmányút Bergamóba.Talán ,ha élőben látnák a katonai konvojt, ami a holtakat szállítja,befognák a hülyeségeket beszélő szájukat.
székely
2020-03-21 at 10:13
Már nem bírom elolvasni sem a cikket,dührohamot kapnék,pedig alapban nyugodt vagyok.Egy kérdés:miért kell ezeknek az aljas uszító magatartását eltűrni?én tényleg nem értem.
oshon
2020-03-23 at 08:54
Agyonverni ezeket mint a gorogok tettek veluk … kirugdosni Magyarorszagrol ezeket a ruhes tetves kutyakat !