Magyarország minden vállalást teljesített, amiben megállapodott az Európai Bizottsággal – írta Orbán Viktor szombati Facebook-bejegyzésében az aktuális kormányülés kapcsán. Mint hozzátette, „a brüsszeli bürokraták újabb feltételeket támasztanak, ránk akarják erőltetni az akaratukat a bevándorlás, a szankciók és a gender kérdésében is”.
A miniszterelnök szombati bejegyzésében ugyanakkor leszögezte:
Magyarország teljesíti a vállalásait, de a bevándorlás, a gender és a szankciók kérdésében nem Brüsszel, hanem a magyar emberek érdekeit képviseljük.
Mint ismert, az Európai Bizottság javasolta, hogy a magyar jogállamisági hiányosságok orvoslására tett hiányos lépések miatt nagyjából 3000 milliárd forintnyi (7,5 milliárd euró) uniós támogatást zároljanak. Az uniós végrehajtó testület ugyanakkor jóváhagyta a magyar kormány terveit az 5,8 milliárd eurós uniós helyreállítási tervére.
Forrás/Fotó: Facebook
Facebook hozzászólás
Őrnagy
2022-12-11 at 10:00
@ K2022-12-11 at 09:15
Marhaság. Ezek a Habsburg és a kommunista történelemhamisítás tanításai!
K
2022-12-11 at 09:26
Sajnos:
A mohácsi vész idején Magyarországon nemcsak a hatalmi belviszályok okoztak belső kárt, hanem a nemesség vagyis az értelmiség végtelen züllése és pénzherdálása dorbézolása is hatalmas kárt okozott.
Például a Pápa által a katonai kiadásokra sok szekérrel küldött aranyat is elitta a nemesség.
Az egy hamis téveseszme , hogy a mohácsi vészt külső okokkal magyarázzák.
A legkorszerűbb tűzérség Magyarországon is rendelkezésre állt volna, ha a magyar értelmiség agyát nem homályosította volna el az alkohol.
K
2022-12-11 at 09:22
Sajnos sajnálkoznom kell:
Magyarország a mohácsi vész óta gyarmati állam.
A mohácsi vészhez az vezetett, hogy az akkor politikai vezetés és az értelmiség elherdálta az anyagi eszközöket, illetve az értelmiség nem tudott olyan szellemi erőt önteni a katonai eszközökbe, ami megvédte volna Magyarországot.
Ez a helyzet azóta is fennál, és ezt a mindenkori és jelenlegi gyarmatosítók változatlanul fenntartják, kitermelik és kinevelik az oktatásban a gondolkozni NEM TUDÓ értelmiséget.
Így a magyar függetlenség legnagyobb akadálya a szellemi erőt felmutatni NEM NTUDÓ ÉRTELMISÉG , aki felesleges és BUTA akadékoskodásával és okoskodásával mindig megakadályozta Magyarország függetlenségét BELÜLRŐL.
Mindez akár a korábbi hozzászólásokban is nyomon követhető, és az értelmiségiek Magyarországon irtóznak minden függetlenségi gondolattól, a gyarmatosítótól kapott biztos megélhetési júdáspénz érdekében.
Az értelmiség a legnagyobb ellensége Magyarországnak.
******
A mohácsi vészhez az vezetett, hogy az akkor politikai vezetés és az értelmiség elherdálta az anyagi eszközöket, illetve az értelmiség nem tudott olyan szellemi erőt önteni a katonai eszközökbe, ami megvédte volna Magyarországot.
A jelenlegi értelmiségnek az a feladata hogy ezt a helyzetet felszámolja, és ennek következetes elkezdése az oktatás területén kezdődik.
Annak idején a gondolkozni merészelőt a diliházban verték agyon, mint például Semmelweis Ignácot.
“Semmelweis halálával kapcsolatban különös következtetésre jutott Garamvölgyi László[21] ismert bűnügyi szakíró elméleti kriminalisztikai vizsgálódásaival. Ezek szerint az anyák megmentőjét brutálisan agyonverték a döblingi elmegyógyintézetben.”
https://hu.wikipedia.org/wiki/Semmelweis_Ign%C3%A1c
******
Nem kell félni a gondolkozástól, minél többen próbálják meg, annál biztonságosabb.
K
2022-12-11 at 09:19
A mohácsi vész idején a magyar nemesség, értelmiség egy hitvány részeges csürhe volt, nem ok nélkül vesztettek háborút.
Például Szapolyai János hazaárulása is közrejátszott, amit a mai napig takargatnak.
K
2022-12-11 at 09:15
A mohácsi vész idején Magyarországon nemcsak a hatalmi belviszályok okoztak belső kárt, hanem a nemesség vagyis az értelmiség végtelen züllése és pénzherdálása dorbézolása is hatalmas kárt okozott.
Például a Pápa által a katonai kiadásokra sok szekérrel küldött aranyat is elitta a nemesség.
Az egy hamis téveseszme , hogy a mohácsi vészt külső okokkal magyarázzák.
A legkorszerűbb tűzérség Magyarországon is rendelkezésre állt volna, ha a magyar értelmiség agyát nem homályosította volna el az alkohol.
Őrnagy
2022-12-11 at 08:34
@ K2022-12-11 at 08:19
Nem egészen.
A mohácsi vészhez az vezetett, hogy az Oszmán birodalom a jólétben meggazdagodott, létszámában megszaporodott és a francia királyság geopolitikai érdekből ellátta török szultánt az akkor legfejlettebb tűzérségi eszközökkel, és arra ösztönözték a szultánt, hogy a franciák geopolitikai ellensége a Habsburg császár ellen vonuljon be Európába a Habsburg birodalom meggyengítésére.
Ezeket a terveket a Magyar királyság a hatalmi belviszályok (trónkövetelési viszályokban az Árpádház kihalása után) közepette nem figyelte meg, nem tudatosodott a magyar főnemességben és a magyar királyban a veszélye (miközben Magyarország erejét már a “tatárjárás” is jelentősen meggyengítette), így nem készültek fel időben annak a kivédésére.
K
2022-12-11 at 08:19
A mohácsi vészhez az vezetett, hogy az akkor politikai vezetés és az értelmiség elherdálta az anyagi eszközöket, illetve az értelmiség nem tudott olyan szellemi erőt önteni a katonai eszközökbe, ami megvédte volna Magyarországot.
A jelenlegi értelmiségnek az a feladata hogy ezt a helyzetet felszámolja, és ennek következetes elkezdése az oktatás területén kezdődik.
Annak idején a gondolkozni merészelőt a diliházban verték agyon, mint például Semmelweis Ignácot.
“Semmelweis halálával kapcsolatban különös következtetésre jutott Garamvölgyi László[21] ismert bűnügyi szakíró elméleti kriminalisztikai vizsgálódásaival. Ezek szerint az anyák megmentőjét brutálisan agyonverték a döblingi elmegyógyintézetben.”
https://hu.wikipedia.org/wiki/Semmelweis_Ign%C3%A1c
******
Nem kell félni a gondolkozástól, minél többen próbálják meg, annál biztonságosabb.
Őrnagy
2022-12-11 at 07:36
@ Namond2022-12-11 at 02:52
És kire, vagy milyen irányultságú személyre gondolsz? Remélem nem egy Szaros Gyurka ügynökre, vagy nem egy Brüsszeli csicskára?
Egy rendes magyar emberre gondolsz, vagy egy új USA gyarmati helytartóra?
K
2022-12-11 at 07:25
Magyarország a mohácsi vész óta gyarmati függésben van.
Ez a helyzet azóta is fennáll, és ezt a mindenkori és jelenlegi gyarmatosítók változatlanul fenntartják, kitermelik és kinevelik Magyarországon az oktatásban a gondolkozni NEM TUDÓ értelmiséget.
K
2022-12-11 at 07:12
Magyarország a mohácsi vész óta gyarmati állam.
A mohácsi vészhez az vezetett, hogy az akkor politikai vezetés és az értelmiség elherdálta az anyagi eszközöket, illetve az értelmiség nem tudott olyan szellemi erőt önteni a katonai eszközökbe, ami megvédte volna Magyarországot.
Ez a helyzet azóta is fennál, és ezt a mindenkori és jelenlegi gyarmatosítók változatlanul fenntartják, kitermelik és kinevelik az oktatásban a gondolkozni NEM TUDÓ értelmiséget.
Így a magyar függetlenség legnagyobb akadálya a szellemi erőt felmutatni NEM NTUDÓ ÉRTELMISÉG , aki felesleges és BUTA akadékoskodásával és okoskodásával mindig megakadályozta Magyarország függetlenségét BELÜLRŐL.
Mindez akár a korábbi hozzászólásokban is nyomon követhető, és az értelmiségiek Magyarországon irtóznak minden függetlenségi gondolattól, a gyarmatosítótól kapott biztos megélhetési júdáspénz érdekében.
Az értelmiség a legnagyobb ellensége Magyarországnak.
Magyarán szólva
2022-12-11 at 03:17
2 Énaki
Egyetértek: nem sok kivezető út van ebből a nehéz helyzetből, amelybe Mo a szabadságszeretete meg a józan, keresztény alapokon nyugvó politikája miatt került.
Esetleg két halvány reményünk lehet, vagy összeomlik az EU magától, és egy laza, nemzetállamok gazdasági szövetségévé alakul át, vagy ha nem, akkor az Oroszország által kezdeményezett nagyhatalmi szövetség ( Kína, India Afrika részvételével) összetöri a DS hatalmát a nyugati népek felett, illetve ( nem tudom hogyan) valamilyen formában az új keleti hatalmi szövetség védelme alá kerülnénk katonailag !
Magyarán szólva túl gyenge és kicsi ország lettünk az elmúlt évszázadok alatt ahhoz hogy önállóakká váljunk. Ma már egy olyan kegyetlen világban élünk, hogy ha nincs saját komoly katonai védelmünk, azonnal a földdel tehetnek minket egyenlőkké. Megjegyzem, ma már NEM LÉTEZIK SEMLEGES ORSZÁG. Svájc nagyon gazdag és mindenki teljesít náluk katonai szolgálatot, félévente kötelező hazafi- továbbképzéssel.
Készek a mai magyar elkényelmesedett fiatalok ismét bevonulni katonának?
Az EU- hól való kilépés addig irreális, amíg nincs egy másik nagy pártfogónk, mint pl Oroszország.
Namond
2022-12-11 at 02:52
Nyifi-nyafi.
Talán a botránykő Orbánnak át kellene adni a hatalmat egy elfogadhatóbb személynek.
Magyarán szólva
2022-12-11 at 02:23
@ K :
A tanárral értek egyet. Nézzetek meg ezt a 2015- ben készült videot, a Háttérhatalom már akkor hogyan tervezte meg kontinensünk jövőjét.
https://m.youtube.com/watch?v=tMd71UIw1CE&feature=share
Magyarán szólva, olyan kicsik vagyunk katonai ütőképesség nélkül, hogy teljesen ki vagyunk szolgáltatva idegen döntéseknek. Úgy kell politizálnhnkmmint aki hímes tojásokon lépeget…. OV ezt tudja.
Magyarán szólva
2022-12-11 at 02:14
Tisztelt K !
1) Az EU-ból nem lehet 2 hét alatt kilépni, a nálunk sokkal erősebb Angliának is csak szerencsével sikerült, és 2 évig tartott . Úgy tudom, hogy az EU rendeletei között nincs olyan paragrafus, amely a kilépést lehetővé teszi. Oda csak belépni lehet, de kilépni nem, mint egy CSAPDÁBA !
2) bár egyetértek, hogy az EU mindenképpen sanyargatni fogja Mo- t, akár bent, akár kint vagyunk, AMÍG OLYAN KORMÁNYA VAN A MAGYAROKNAK AMELY NEM HÓDOL BE A HÁTTÉRHATALOMNAK, de amíg bent vagyunk, addig nem támadhat meg minket senki katonailag. Gondoljunk csak a lebombázott Szerbiára, amely egyedül nem tudta megvédeni magát, es kb 40 évvel hátrébb találta magát gazdaságilag. Nem beszélve a véres emberáldozatokról.
Persze, sok magyar szeretne már megszabadulni az EU-tól, de az nem olyan könnyű. A Nyugat karmai között vagyuk ( félgyarmati függőségben gazdaságilag, hála az Antall kormánynak meg az utána jövőknek akik kiárusították a magyar nemzeti vagyont, termelő egységeket, megfosztott a katonaság któl, a repülőterünktől,stb)
és főleg geopolitikailag fontos felvonulási terület vagyunk a Nyugat útján az oroszok irányában ! Pont abba a sávba esünk, amit telepakolnak atomfegyverekkel, katonai támaszpontokkal. Ezért is a begyükben vagyunk, és ezért nem engednek minket semlegessé válni. Ők egy másik kormányt akarnak hatalomra juttatni, amely nekik dolgozik majd. Mint a drogos bohóc.
Magyarán szólva
2022-12-11 at 01:48
Nem kellett volna engedni másban se !
1) a lakosság – és főleg az egészségügyi dolgozók meg a tanárok – kötelezésében az oltásokra vonatkozóan , valamint a pénzpazarlásban a Covid idején ! ( sok felesleges oltás meg kamu lélegeztetőgép megvásárlasa, ) és főleg az ifjúság oltásozásában, azaz a jövő generáción való emberkiserletekben !!
AZ EMBERKISERLET TILTOTT A NEMZETKÖZI JOG ALAPJÁN ( Nürnbergi kódexek)
Oltassa magát az, aki akarja de ne terjesszenek hamis propagandát és főként senkit ne kötelezzenek rá.
2) az ukrán menekültek ilyen nagy tömegben való fogadásaban és az ukránok támogatásában, valamint a szankciók megszavazásában .
Orientál
2022-12-11 at 01:42
Ne lepődjünk meg manapság a balliberális zöld ellenzék a Gyurcsányék az ok mint KárolyiÉk Szamueliiék …. a kommunisták és Szálasiék a fAsiszták , ezek az idegenek érdekeiket szolgálták ,szolgálják.
Rolo
2022-12-10 at 23:10
Egy tanár2022-12-10 at 19:49
10/10
????
2 tanár
2022-12-10 at 21:24
K 12.10.20.15. Három diplomával mit illett volna es mit nem,azt nem te fogod megmondani. Nyilván neked nincs,de kötekedésből az eddigiek során summa cum laude a diplomád.Tanulj tiszteletet a kommentelők iránt. Más véleményen lévőknek a torkàt harapod.
dr. Kolompár Genitália
2022-12-10 at 20:50
Egy tanár 19:49
Nem értek egyet az unióból való kilépés tekintetében felvetett egyetlen egy félelemmel sem. Az unió most áll bosszút rajtunk. Semmi okuk nem lenne bosszúra, ha kilépnénk. Egész egyszerűen nem hogy nem hiányoznánk nekik, de még örülnének is ennek. Fel kellene vetni nekik a kilépésünk lehetőségét, és választ kérni arra, hogy ők mit szeretnének. Szerintem kevésbé éreznék bomlasztásnak a kilépésünket, mint a bennmaradásunkat.
1. Nem vagyunk nettó befizetők, nem hiányozna a pénzünk.
2. A döntéseikkel szembeni ellenállásunk még annyira sem hiányozna nekik.
3. Az “unió úgyis átalakul, vagy megszűnik” egy vágyálom. legalábbis a megszűnése, és a nekünk kedvező átalakulása. Ilyet csak az állíthat, aki nem a valóságot látja, hanem álmodozik.
4. Sajnos attól sem kell félniük, hogy a kilépésünkkel “rosz példát” mutatunk a többieknek, mert ha uniós tagként , kemény munkával sem tudtunk magunk mellé állítani semkit sem, akkor miértna milépésünket akarná bárki követni?
dr. Kolompár Genitália
2022-12-10 at 20:34
Hedvig
” Lavírozunk, amíg bírunk. Aki időt nyer életet nyer. Aztán majd csak lesz valami.”
1. A baj az, hogy nem mi lavírozunk, hanem bennünket táncoltatnak. Az lavírozik, aki egy adott rendszert próbál a saját érdeke szerint kikerülni. Pont Magyarország ragaszkodik az uniós szerződésekben rtögzített rendszerhez, és az unió vezetése lavírozik állandóan azon, hogy azokat miként annullálja.
2. Mi a jelenlegi helyzetben pont hogy időt veszítünk. Az ídőt az unió húzza a bennünket megillető kifizetések tekljesítésével.
3. A “majd csak lesz valami pedig nem kormányzati stratégia, hanem szerencsejáték.
Csak a vak nem látja, hogy a az eddig minden esetben jogos ellenállásunk az unióban nem az előnyeinket és a presztizsünket növelte, hanem a kiközösítésünk mértékét. Ennek eredményeként születnek olyan elvárások felénk, amik az unió történetében másokkal szemben sosem fogalmazódtak meg. Az eddigi ellenállásunkra szükség volt. Annyiban, hogy kisérletet kellett tenni arra, hogy a hibás döntéseket kijavítsák. Azonban mára egyértelművé vált, hogy nem döntési hibákról van szó, – amit fel lehet ismertetni és ki lehet javíttatni – hanem olyan szándékos előre eltervezett geopolitikai és gazdsaságpolitikai döntésekről, amit az USa erőltet rá Európára, és ezt rajtunk kívül mindenki akarja, vagy tűri. Ettől fogva nincs semmilyen reális mozgásterünk ennek megváltoztatására csak az, hogy vegyük a kalapunkat, ha nem akarunk egy korábbinál is agresszívebb és aljasabb “szovjetuniót” a nyakunkba.
Őrnagy
2022-12-10 at 20:32
@ K2022-12-10 at 19:39
A tények alapján egy kicsikét én is másképpen látom. Nézzük hogy lett Soros György az USA DS strómanja?
Soros György ügyvéd édesapja 1947-ben kiküldte a fiát Londonba, ahol jelentkezett a Londoni Zsidó szervezet vezetőjénél, hogy üres a zsebe, és segítségre szorul. A Londoni Zsidó szervezetet egy Rothschild családtag vezette, és meglátta a Gyuri gyerekben a lehetőséget fizette az egyetemi tanulmányait és az USA DS szolgálatába vette. Ellátta bennfentes banki információkkal, hogy feltőkésítsék, azzal a feltétellel, hogy azt kell csinálnia, amiket azóta is csinál! Ez a tömör lényege Gyuri bácsi pénzügyi sikereinek.
Ami a CIA szolgálatot illeti azt pont fordítva látom:
Nem Szaros Gyurka áll a CIA szolgálatában, hanem a CIA áll az USA DS felügyelete alatt, a DS szolgálatában! Tehát az USA DS és ezzel Szaros Gyurka nem jelent a CIA-nak, hanem utasítja és ellenőrzést gyakorol a CIA felett, mióta azt megalapították, vagyis ez így megy 1947. szeptember 18. óta, de valójában a Londonból az Amerikai gyarmatra költözött pénzügyi hatalom szervezte és finanszírozta az USA függetlenedési háborúját, és uralja azóta is az USA-t generációkon át, miközben a Fehér Ház csak egy hatalmi álca, a tényleges hatalom a kezdetektől az USA DS-é.
Ezt a hatalmat kérdőjelezte meg John Fitzgerald Kennedy elnök (fel szerette volna számolni az USA DS-t, hogy valós elnöki hatalom legyen), ezért kellett meghalnia 1963. november 22-én!
Ami a kicsik szerepét illeti, az sajnos a nagyok érdekeitől függ. Ha egybevág egy elszánt kicsi küzdelme egy mértékadó nagy geopolitikai érdekeivel, akkor lehet egy olyan látszat, mintha a kicsi küzdelme vezetett eredményre, de ha nem vág egybe a térség geopolitikai ura érdekeivel, akkor nem érhet el semmit!
Ez az én véleményem a történelmi tények tükrében, de ez csak az én személyes meglátásom, nem kötelező velem egyetérteni, vagy egyformán látni a múltat és a jelent.
K
2022-12-10 at 20:28
Úgy tudom hogy jelenlegi alkotmány nem lehet népszavazást tartani nemzetközi szerződésekről, így az EU tagságról sem
Az EU-ból való kilépéshez nem kel feltétlenül népszavazás…:
A 2/3 által hozott törvényekkel, vagy akár alkotmányos törvényekkel népszavazás nélkül is ki lehet lépni az EU-ból, akár 2 hét alatt!!!!!!!
K
2022-12-10 at 20:15
3 diplomával már illett volna megtanulni gondolkozni…..!!!!
Már most is teljes mellszélességgel Magyarország “szembe megy a fősodorral”, egy HUXIT nem változtatna ezen az irányon.
Magyarország keresztény alkotmánya fehér holló és kivétel az Európai Unió ateista gender liberális irányultságában, ezétr Magyarország akármit is csinál, belekötnek, akár marad az EU-ban akár nem.
Az EU liberális többsége addig akarja zaklatni Magyarországot, amíg a FIDESZ kormány megbukik, és a baloldal kerül hatalomra.
Ezt kellene megakadályozni, de ha nem akarják ám legyen. Én a kommunizmus elnyomásában is éltem, és egy újabb elnyomást is el kell így viselnem.
Álmos de genere Athilae regis, de genere Turul
2022-12-10 at 20:03
Isten áldása, hogy Orbán Viktor és nem valami globalista van hatalmon. Csak és kizárólag a Fidesz-Kdnp tudja kormányozni hazánkat a nyugati káoszban!
Józsué
2022-12-10 at 20:00
Egy tanár 19.49. Meggondolt higgadt,okos ember kommentje. 100/100.
bl
2022-12-10 at 19:50
Ezek szerint az életmódgyilkos gendert, a társadalomgyilkos nobordert és a gazdasággyilkos szankciókat akarják letolni a torkunkon.
Egy tanár
2022-12-10 at 19:49
Olvasom a kommenteket és csodálkozom. Unióból kilépni? Én, egy nagyon konzervatív, nem sztrájkolós földrajz tanár vagyok, 3 egyetemi diplomával és az árakhoz képest kevés fizetéssel, de! Az unió egy elég rohadt dolog, de. Kilépni? 10 milliós kisország, szembe a fősodorral? Azonnali halál. Napok alatt elinflálnák a forintot, igen ennél is jobban, bedöntenének minket percek alatt. Brüsszel ellen, usa ellen, a tőke ellen? Kína messze van és ő nem függ senkitől, lassan 2000 millióan vannak. Ő nagy bármit megtehet. Koppány vezér nekem szimpatikusabb Istvánnál a rockoperában is, de akkor is bedöntött volna minket a nyugat pár évtized alatt. A pápai Európában egy pogány ország? Szerintem örüljünk,hogy a mai világban így kitartunk. Az unió úgyis átalakul vagy megszűnik és ha mindenki megy a lecsóba, akkor ha valaki tud lavírozni a háborgó tengeren, akkor Viktor az! Halkan megjegyzem, szerintem már rég el is kezdte.
Hedvig
2022-12-10 at 19:45
Ha maradunk tönkretesznek, ha kilépünk tönkretesznek. Melyik a jobb? Lavírozunk, amíg bírunk. Aki időt nyer életet nyer. Aztán majd csak lesz valami. A baj csak az, a történelmünkből már ismerős a helyzet. Akkor is, most is, kellőképpen előkészítették a Magyarország elleni gyűlöletet Európában, és ez ellen nem tudunk mit tenni. Az összes TV, rádió, újság , internet, és egyéb tömegeket ellátó tömeg tájékoztató szervezet ontja magából a hamis híreket, ami megint megalapozza a helyzetet, hogy velünk lehessen elvitetni a balhét. Ismerős, nem?
K
2022-12-10 at 19:39
Őrnagy
2022-12-10 at 19:32
Sok igazságot írsz, de én egy kicsit másképpen látom.
Soros György és fia a CIA alkalmazottja és a CIA által a Földön összefogott milliárdosok által kitalált ideológiát hajtják végre.
Soros György és fia “milliárdos” pozíciója csak egy “fedő foglalkozás” a CIA ügynök tevékenység takarására.
Magyarországnak igaza van, és az igazság nagy erőt ad, akár 100 szoros, vagy 1000 szeres erőt.
Tehát nem igaz az hogy a “méretek” döntőek lehetnek.
Őrnagy
2022-12-10 at 19:32
@ Királytigris2022-12-10 at 18:56
Az a baj, hogy ez minimum addig tart, amíg az USA DS össze nem omlik, amíg nem töri meg valaki, vagy egy új hatalom, de ez nem jelenti azt, hogy utána nekünk sokkal jobb lesz, mert Magyarország és a magyarság se a pénzvilágban, se a gazdaságban, se a katonai erőben, se a geopolitikában nem lehet soha tényező, csak erősen alárendelt mellékszereplő! Most azért szállt ennyire ránk az USA DS, mert az egyik nyilvános Strómanjuk a Szaros Gyurka, aki ugyan zsidónak született, nem magyarnak, de Budapesten született, jól érti a magyar nyelvet, és a fejébe vette, hogy Magyarországon annak kell történnie, amit ő akar, így amíg meg nem döglik, addig kiemelt figyelmet fordít Magyarország külső befolyásolására Magyarország súlyát messze meghaladó mértékben!
Ha ő és a buzi fia feldobja a tappancsait, a helyzet és a figyelem meg fog változni, mert mi nem osztunk és nem is szorzunk a világpolitikában!
K
2022-12-10 at 19:27
Az EU-ból való kilépéshez nem kel feltétlenül népszavazás…:
A 2/3 által hozott törvényekkel, vagy akár alkotmányos törvényekkel népszavazás nélkül is ki lehet lépni az EU-ból, akár 2 hét alatt!!!!!!!
Királytigris
2022-12-10 at 18:56
Akkor mi magyarok vagyunk a nyuszi, akin ha van sapka rajta, ha nincs, szopik?
Meddig türjük ezt? Meddig akarunk még szopni?
Valaki
2022-12-10 at 17:59
Van egy olyan érzésem, hogy ezek a pénzek magyar adófizetők pénze, pl parkolás, amit a Karácsonyék a Soros szervezetein keresztül , csatlakozva a panamai hálózatra tisztára mostak. Soros és a nyugat nem dob ki ennyi pénzt, ezt tőlünk vasalták be! Természetesen a tőzsdén megnövelték, aztán Gyuri bácsi leszedte a sápot, a többit meg vissza szivárogtatja a szervezetein keresztül. A Városháza eladás is erről szólt!.
Őrnagy
2022-12-10 at 17:51
Hát ha a legújabb, szerződésen kívüli Szaros Gyurka által kötelezően előírt íratlan Európai alapértékekben nem engedünk, akkor Szaros Gyurka íratlanul nem enged abból a döntéséből, hogy ha van sapka, ha nincs sapka, ha füstszűrőst szívunk, ha füstszűrő nélkülit, nem engedélyez a gyarmati fennhatósága alá tartozó Európában kifizetéseket Magyarországnak, amíg a fidesz kormányoz és Orbán a miniszterelnök!
Így működik a végtelenül humánus, demokratikus és szabad Európa!
K
2022-12-10 at 17:39
Magyarország ténylegesen de factó már régen nem EU tag, csak de jure jogilag.
Az Európai Unió pedig a jogot a “de jure”-t nem tartja be, és törvénytelen jogtalan pénzügyi diktatúrát zsarolást alkalmaz.
Ezt érzékelni kellene.
Az Európai Unió nem szövetséges hanem ellenség.
Jó lenne ha ezek tudatosulnának, mert valóban létkérdés a megfelelő ellenlépés.
2 ÉNAKI
2022-12-10 at 17:34
Magyarország màr régen gyakorlatag nem EU tag,csak jogilag,írta egyik kommentelő.Ebben igaza van. A zsarolás már régen megy,aminek több összetevője is van. Egyrészt nem a vàrva várt baloldal nyerte a választásokat,akikkel azt tehettek volna amit akarnak. Màsrészt Orbán Viktor személye,akit kedvük szerint nem irányíthatnak.Mindenkor a magyarok,a haza érdekeit képviseli. Harmadszor de nem utolsó sorban több tagállam képbiselőinek ellenszenve hazánk iránt. Van e ebből kiut?Egyenlőre nem sok,ami a jövö külpolitikai helyzetek alakulásatól is függ.Hagyjunk csapot,papot,ez képtelenség aminek igen komoly következménye is lenne.Komoly problémakkal kell szembe nézni a Kormanynak,ez kétségtelen. Mit tudnék mondani.Ember lenni mindig minden körûlményben.
dr. Kolompár Genitália
2022-12-10 at 17:33
Gondolta bárki is, hogy nem ez lesz? De komolyan. Az “erő nem velünk van”. Meggyőződésem, hogy ha lebontanánk a kerítést, és a gyulai kolbász is szivárványos töltelékkel készülne, akkor is kitalálnának valamit. Az elmúlt évek tapasztalata alapján egyértelműen kimondhazó, hogy az Orbán kormány vezette Magyarországgal két bajukmvan. A “illiberaliznus” és az atlantista törekvések elutasítása. A többi csak ürügy. A szivárványos téma csak az eu parlamentbe rakott rengeteg buzi etetésre kell abból a célból, hogy a Magyaroszág elleni hangulatot fenntartsák.
PG
2022-12-10 at 17:30
Mivel már világossá vált, hogy akármit csinálunk, a pénzünket nem adják oda, hanem csak etetnek vele. (Mézesmadzag politika) A kormányunknak határozottabban és főleg erélyesebben kellene fellépni. Ha belegondolunk, akkor az EU bizottsága (meg a parlamentje is) szerződés szegésben van. Ugyanis a csatlakozási szerződésben nem ez állt. Márpedig, ha hazánk teljesítette a csatlakozási szerződésben vállaltakat, akkor joggal elvárja, hogy az EU is teljesítse. Ha nem teljesíti, akkor nem pitizni kell, hanem erélyesen fellépni. Ellen lépéseket lehet tenni, sőt ha megszegik a szerződést, akkor válaszként mi is megszeghetjük. (Például nem fizetjük ki a ránk eső tagsági díjat, ami szintén komoly pénz)
Szóval nem mindig vezet jóra a meghunyászkodás!!!
Szövérdi Péter
2022-12-10 at 17:30
Nem vizsgáltuk meg a cipőnk talpát, mibe léptünk bele.
Percenként változtatja a gengszterbanda a játékszabályokat ebben a pókerhazádírozásban. Ez a világkormány-féle becsület. Továbbra is vakon hiszek a brüsszelitáknak.
Judit
2022-12-10 at 17:07
Ez az eu-nak nevezett soros-sátáni-szekta gyülekezete tehet egy szívességet, a hozzátartozóikkal.!!!
K
2022-12-10 at 17:02
“a bevándorlás, a gender és a szankciók kérdésében nem Brüsszel, hanem a magyar emberek érdekeit képviseljük”,…..”a gender és migráció kérdésében nem enged”…..:
Ez nagyon helyes és jó .
A korábbiak alapján a Magyarországnak jogosan járó összegeket zsarolásképpen nem fogják utalni.
Ez érthető, de nem helyeselhető, ez egy aljas zsarolás az Európai Unió részéről.
Válaszlépés lehet Magyarország EU-ban Brüsszelben lévő képviseletének megszűntetése, illetve…:
Válaszlépés lehet például az Európai Unió Magyarországon lévő képviseletének követségének megszűntetése, az ott dolgozók kiutasítása Magyarországról, és az épületben lévő összes számítástechnikai eszköz lefoglalása, a követség dolgozóinak mobiltelefonjaival együtt.
Magyarország ténylegesen de factó már régen nem EU tag, csak de jure.
Az Európai Unió nem szövetséges hanem ellenség.
Jó lenne ha ezek tudatosulnának, mert valóban létkérdés a megfelelő ellenlépés.
Iref
2022-12-10 at 16:51
F.Asztor
A pénz nagy része az EU-s nagyvállatok magyarországi cégeinél köt ki, aztán nyereségként kiviszik!
No ezért tárgyalgatnak!
Ha meg példát akarnak velünk statuálni, akkor tehetünk mi bármit!
EU-s pénzek jönnek, pl. földalapú támogatások.
Kiss Róbert
2022-12-10 at 16:44
NINCS VILÁGKORMÁNY,NINCS ELITKORRUPCIÓ
?????????????????????????????????????
F.Asztor
2022-12-10 at 16:36
Iref
2022-12-10 at 16:32
Feri b+!!!
Nekünk majd szocskában fizetnek.
Lófa-szocskában!!!
Azzal próbálj majd bárhol fizetni!!
Majd jól feldugják neked!!
Egy kurva eurocentet sem fogunk kapni.
És meg is érdemeljük: mert akivel fel lehet törölni a Berlaymont palota budijának a szaros padlóját, az ezt érdemli!!!!!!
Iref
2022-12-10 at 16:32
Nem lehetünk pesszimisták, mert az a vesztes oldalt jelenti! Varga Judit, Navracsics Tibor többször kijelentette: egyetlen EU-s “fillért” sem vesztünk!
Úgy gondolom,tárgyalnak tovább, a problémát átgörgetik 2023-ra, de nem történik pénzmegvonás.
obsitos
2022-12-10 at 16:25
Már kitalálták ám a következő 1432 feltételt, de nem közlik egyszerre, nehogy kivédjük idő előtt !!!
F.Asztor
2022-12-10 at 16:22
Az csak idő kérdése, hogy miből engedünk! Ha buzulni kell a pénzért, akkor buzulunk, mert van az a pénz!!! (Majd legfeljebb kis tégelyben lesz mindig nálunk vazelin…)
úgyamintvan
2022-12-10 at 16:01
ha a diktátumaik közül ezt a hármat nem teljesítjük akkor-szerintük-nem teljesítünk semmit-és nem fognak pénzt adni!-inkább ukrajnai hódításuk megtartására költik.
Neandermüller Péter
2022-12-10 at 15:57
Ki kell tartanunk!
Nem hátrálhatunk meg.
Nincs már hova.
POROSZLAI RÓBERT
2022-12-10 at 15:45
Ez várható volt. De nem szarunk be!