Európában először Magyarországon közlekedik 467 méter hosszú, 1200 utast szállító motorvonat – hívja fel Magyarország Kormánya Facebook-bejegyzésükben.
Mint kiemelik, folyamatosan fejlesztik a magyar vasutat, ennek köszönhetően 40 új KISS szerelvény közlekedik országszerte.
Forrás: Facebook
Facebook hozzászólás
Alf92
2024-05-05 at 17:15
Akár le is írhatták volna, hogy jön össze 1200 utas egy szerelvényben. Mert 2 Flirt+ 1 Kiss csak 1000 utas. 2 Kiss ugyan 1200, de csak 300 méter. És a végén még kiderülne, hogy a legtöbb állomáson meg sem állhat.
Ja igen: utas eddig nem ült rajta, csak próbajárat volt (és ebben a formában soha nem is fog, lásd fentebb)
Nézzük_magát_a_dolgot
2024-05-04 at 09:30
Tisztelt Nagy Péter! Békéscsaba jelentősége ma sajnos periférikus. Ha a baloldali városvezetés többet dolgozott volna komoly ipartelepítés bevonzására, megnőtt volna a nemzetgazdasági jelentősége. Miért nem küzd komoly autógyár vagy BYD akkumulátorgyár telepítéséért? Csabáról el lehetne látni akkumulátorcellával a szegedi BYD gyárat, ha Csabán is nem tombolna a laikusok akkuellenes őrülete. A jaminai büdös termálvíz önmagában nem komoly vonzerő a világban meghatározó jelentőségű, fejlett technológiával rendelkező vállalatok számára. Csaba többet érdemelne, és komolyabb városvezetést. De ha a csabaiaknak a mostani kell?
Nézzük_magát_a_dolgot
2024-05-04 at 09:22
Nem egészen kristálytiszta számomra a szűkszavú leírás alapján, hogy minek jár ilyen hosszú vonat Bürgejárás-külsőről Zalarossebesig. Vagy nem onnan oda jár, hanem valahol máshol? LOL
Talpra magyar!
2024-05-04 at 00:01
Sajnos a hazaáruló balliberális zöld Pikóék arra számítottak hogy évekig még elhúzódik a birósági szemétkedésük és kormányzásuk által majd ezeket az állami milliárdokat is ellophatják migráns élősködőikre gender buzikra pedofilokra … éa az ukrán korrupt háborúzó Zelenszkijékre szarhatják el a magyar nép milliárdjait.
Vánnyadt bácsi
2024-05-03 at 21:47
Burkus, a svájciak a swisspasst használják, egy éves, országos bérletet, az egyszeri utazások összeadott árának töredékéért. Lehet innen vették az országbérlet ötletét itthon.
Burkuskiraly
2024-05-03 at 21:30
Roberto, vigyazz mit mondasz. Amikor a nyugaton nyugati szintre nött a vasuthalozat, az arak is nyugati szintre léptek. In CH egy 70 km-es ut 42 CHF-ba kerül (ref. sbb.ch). Mar egy személynél is gondolatba vehetö az auto mint alternativa.
Ettöl még jo, ha fejlödik a haza.
Roberto Segedo
2024-05-03 at 20:14
Nem rossz, szeretem az ilyen híreket.
Ha nyugati szintre fejlődik nálunk is a vasút, leteszem az autót.