Sírva üzent a magyaroknak Ukrajna budapesti nagykövete, Nepop Ljubov egy péntek délutánra szervezett konferencián, ahol azt mondta: “stratégiai nyugalmatok csak a sírban lesz”. A beszélgetésen a 444 és a New York Times is részt vett. A 444 szerint Nepop azt a kérdést is feltette, hogy a rezsicsökkentés fontosabb-e az emberi életnél.
A tudósítás szerint a nagykövet sírva beszélt arról, hogy a Nyugat nagyon elkésett a szankciókkal, pedig a háború előtt kérte az ukrán kormány, hogy büntessék meg Oroszországot, hátha meg lehet előzni a legnagyobb bajt.
Nagyon sok embernek kellett meghalnia, hogy végre lépjenek. De még mindig lenne mit tenni. Hány embernek kell még meghalnia, hogy lépjenek? Nektek fontosabb a rezsicsökkentés, mint emberek élete?
– kérdezte.
Az 1848-as forradalom évfordulója jön, és rezsicsökkentésről beszélnek? Nem szégyellik magukat? Nem az emberi élet a fontos? Van joguk március 15-én ünnepelni azoknak, akiknek a szabadságnál a rezsicsökkentés fontosabb? Kérem, idén csak azok menjenek ki az utcára ünneplni, akikben van bátorság kiállni a szabadság mellett!
– bocsátkozott történelmi fejtegetésbe Nepop, aki mintha elfeledkezett volna arról, hogy az ukránok rendszeresen zaklatták és fenyegették a kárpátaljai magyarságot, amikor a közösség a nemzeti ünnepekre kívánt emlékezni.
Ti lesztek a következők, Putyin nem fog megállni!
– mondta. Szerinte a NATO önmaga védelmében sem maradhat ki ebből a harmadik világháborúból. A nagykövet megköszönte azoknak a magyaroknak a kiállását, akik tüntettek az orosz nagykövetség előtt. Szerinte nagyon fontosak ezek az üzenetek. Nepop nagykövet ugyanakkor megköszönte a magyar kormánynak és a magyar társadalomnak, hogy milyen sokat segítenek a menekülteknek. Szintén megköszönte, hogy a magyar kormány az EU-s szankciókat és egyéb döntéseket támogatta a nemzetközi szervezetekben, és a Kárpátaljára küldött magyar állami segélyeket is. Hozzátette: ha fegyvert nem is ad Magyarország, egyéb felszerelésekre nagyon nagy szükség lenne a túléléshez – generátorokra, hálózsákokra például.
Bár jobb a magyaroknak, ha az ukránok harcolnak most azokkal a fegyverekkel, mintha majd nekik kell ezekkel védeni a határaikat
– fogalmazott Nepop.
Ezzel szemben, mint arról lapunk is beszámolt, már nemzetközleg is elismerést keltett az a bánásmód, amelyben a magyar kormány a civilekkel karöltve részesítette az Ukrajnából menekülteket – nemzetiségtől függetlenül. Margarítisz Szkínász EB-alelnök például pénteki sajtótájékoztatóján azt nyilatkozta: lenyűgöző látni, hogy itt, a határon és a budapesti vasútállomásokon több száz magyar tisztviselő, civil és polgár van jelen.
Nepop azt is kijelentette: kárpátaljai magyarok is harcolnak is az oroszok ellen, ezért legyenek részesei a győzelmeknek, ez a magyar nemzet háborúja is az agresszor ellen – miközben a kárpátaljai magyarok jellemzően nem tekintik a saját háborújuknak ezt a konfliktust. Végezetül az ukrán nagykövet felszólította a magyarokat, hogy ne vásároljanak orosz termékeket, és bojkottálják az orosz vállalkozásokat.
Forrás: Mandiner; Fotó: MTI/Mónus Márton
Csak Kérdezek
2022-03-05 at 12:41
Lehet, hogy ez meg go-go girl volt az elnökük mögött a tánckarban?
Ezzel a kirohanásával mutatja, hogy ugyan olyan alkalmatlan a diplomáciára, mint a főnöke!
Az emberélet bizony a legfontosabb, ebben igaza van! De az Ukrajnában élő más nemzetiségek
is emberek, ha ezt magától nem tudná!
Tehát az ott élő lengyel, orosz, moldáv, és igen, a MAGYAR emberek élete is emberélet,
amihez “békeidőben” nem sok segítséget adtak, sőt…
Mennyi az orosz áldozat ott a nyugati részen a “békeidőben”?
Hol van autonómia Ukrajna területén?
Hát ennyi a kérdés, a válaszokat keresse meg mindenki!
Lukacs
2022-03-05 at 12:35
Egy olyan ország nagykövete , amelyik rendszeresen támadta a magyarokat Kárpátalján , amikor a nemzeti hőseikre akartak emlékezni, az ne merje 1848-at a szájára venni ! Majd ha bocsánatot ker ezekért a bűnökért amelyeket a magyarok ellen elkövettek , akkor kérjen bármit is számon Magyarországon ! Remélhetőleg a diplomáciai szabályoknak megfelelően , legalább a külügyminisztériumba behívhatjak! Remélhetőleg a segítséget nyújtó magyarok , nem egy ilyen ostoba és veszélyes nyilatkozat alapján fognak dönteni a menekülteknek nyújtandó további segitsegrol !
Kőhídi Róbert
2022-03-05 at 12:24
Ez már nyílt beavatkozás a magyar politikába és csodálkozom, hogy emiatt miért nem kérették be a külügyminisztériumba?!
Persze ahogy a miniszterelnökük – a Biden kesztyűbáb bohóc – minősíthetetlenül nekiment a NATO tagországoknak a legutóbbi csúcson hozott döntésekért, hát nem kérdéses, hogy a nagykövet asszony honnan vette a bátorságot?
Nem furcsa, hogy egészen a hazaáruló baloldal szája íze szerint beszélt?
Nem furcsa, hogy tette mindezt a március 15-re tervezett békemenet előtt?
Eddig sem tartottam sokra a világ legkorruptabb országaival egy helyre sorolt Ukrajnát és a szélsőségesen nacionalista,ruszofób és magyarellenes ukrán rezsimet,de ezt most sikerült nullára írni Nepop Ljubov nagykövetnek.
Minden esetre elég hamar kimutatták a foguk fehérjét…
Jelen helyzetben pontosan a magyar kormány stratégiai nyugalmára van szükség ahhoz, hogy elkerüljük a közvetlen konfliktust és ezzel egyfajta védelmet is adjunk a szülőföldjükön, Kárpátalján maradt magyar testvéreinknek.
egon samu
2022-03-05 at 12:16
Már Szelenszkij is jövöbelátott, mondván hogy Putyoin a berlini falig meg sem fog állni.
Sajnos a berlini fal már 32 éve lebontásra került. De Ukrajnában ezt nem kell tudni…
Én örülnék ha az orosz zászló lobogna Berlinben a Reichstag felett, nem a szivárványos buzirongy.
angelblind652
2022-03-05 at 10:09
Érdekes egy-két hozzászólás tájékozatlansága. Konkrétan az ukránok főnöke is agymosott, meg az egész kormánya. Az amcsik ezt tudják, konfliktust kirobbantani, rágógumit küldenek és colát, aztán, ha az oroszok bajszát nagyon meghúzzák, akkor páholyból nézik a hatást. Segíteni ők senkinek sem segítenek, nekünk sem segítettek. Orbán Viktor tudja ezt. Ezért alakította ki Mo. védelmét, még időben és történelmi tett volt, mert a ballibsik éppen eladni készülnek a HAZÁNKAT.
Amarna
2022-03-05 at 08:51
Jesszusom!
ez a buta liba meg kicsoda???????
eljut az agyáig amit mond a szájával???
Poroszlai Róbert
2022-03-05 at 08:23
KI KELL UTASÍTANI A PICSÁBA!
bendegúz
2022-03-05 at 07:20
Ez a szuka dumál, mikor a zsidó elnökük a varsói amerikai nagykövetségen bujkál, ukrán nácik lövik az ukrán katonákat és civileket és ez a mindenki kurvája ribanc kritizál minket Magyarokat.
Csámpás Marcsa
2022-03-05 at 01:01
https://badog.blogstar.hu/2022/03/04/kiutasitani/115771/
Tényleg ki kéne utasítani ezt libancot, de a kárpátaljai magyarok még jobban megsínylenék.
Úgy látszik, nem Ukrajna, az ukránok miatt aggódik, hanem azon munkálkodik a libanc, hogy belerántsa Magyarországot a háborúba.
Kerekferke
2022-03-05 at 00:56
angelblind652
2022-03-04 at 22:52
Mennyé már, hogy mennyé’!
Ukrajnában az USÁ-ból küldött komprádor kormány uralkodik.
Mit képzelsz, a nagyköveteik kicsodák?!
Ez is egy afféle “Jóbarát”, egy Barátnyica kurvanyica, valahonnan a CIA
tanodából.
Kerekferke
2022-03-05 at 00:54
pampafu
2022-03-04 at 18:16
Ez komikus?!
Egy egy gender Sasjóska.
Sas József olyan primitív proli volt, hogy megragadt
a Rákosi-éra csasztuskáinál és a korabeli sutkáknál.
Egy hiper ripacs volt a legrosszabb fajtából.
angelblind652
2022-03-04 at 22:52
Ennek a luvnyának még nem esett le a tantusz???
Ghandi
2022-03-04 at 22:34
Kedves Ilona!
A nagykövet asszony arra célzott, hogy azért nem szállunk szembe Oroszországgal, nehogy elzárják a gázt, és nehogy sokszorosát kelljen fizetnünk az energia áraknak. Semmit nem követelhet itt ez a rbanc! A stílus annyira ismerős, Soros patkányaira kifejezetten jellemző! Putyinnak igaza van: Ukrajna jelen felállásban egy fasiszta állam!
Amit Ukrajna csinált Oroszországgal, olyan, mintha az erdélyiek fegyverkeznének ellenünk, és követelnének nukleáris fegyvereket. Ukrajna miért árulta el a testvéreit? Beszéljék meg hát egymás között!
De micsoda stílus! Ide nyomnak az orrunk elé egy listát arról, mire van szükségük?! Miféle retkek ezek?! Másszanak vissza a libsik valagába, oda valók!
Ghandi
2022-03-04 at 22:15
A nagykövetnek figyelembe kellene vennie, hogy háború ide vagy oda, ő itt vendég. Válogassa meg a szavait! Mennyi ember megmenekült volna, ha Zelenszkij eltakarodik még azon a napon, amikor a ruszkik megkezdték a támadást! Mániákusan ragaszkodtok a hatalomhoz! Iskolák és kórházak mellé, zsűfolt lakótelepekre állítottátok fel a rakétaállomásaitokat, miközben nem engedtétek az embereket távozni a városokból! Ki tehát a háborús bűnös? És ki ölt meg Kelet-Ukrajnában 14.000 orosz ajkú civilt?! A dicsőséges Ukrajna! Ahol valamelyik évben Soros volt a legnépszerűbb ember! Kik égettek el Odesszában 40 ártatlan oroszt? Hát az ukrán hazafiak!
Nagykövet asszony! Ki az anyád vagy, hogy számon kérj minket?! Igen, a magyar kormánynak fontosabb a magyarok sorsa, mint nektek az ukrán emberek sorsa. Kétlem, hogy Putyin minket célozna tiutánatok, ugyanis nem mi üldözzük az oroszokat, hanem ti, miután Soros Gyurkáék hatalomra juttattak titeket! Hogy ti már hónapokkal ezelőtt azt követeltétek a Nyugattól, hogy büntesse meg Oroszországot?!Ismerjük az ilyen aljasságot, ezt csinálja velünk is a Nyugat évek óta, amit ti az oroszokkal! Lehet takarodni Brüsszelbe meg Hollandiába, Svédországba, ott rinyálj, ott szívesebben fogadnak, megígérnek azok nektek mindent! Ja, és konzultálj Gréta Thunberggel is, ő majd elmondja neked, hogyan kell rinyálni!
Undorító nőszemély, ki kellene tiltani innen. Aztán ha Putyin nyer, itt ne maradjon nekünk, menjen haza a “hazájába”!
Lőttek itt 56′-ban ukránok is, nehogy már kioktasson minket ez a parazita! 48′-ban őket is ide ette a fene, nem csak a ruszkikat!!
Ricsipaszta
2022-03-04 at 21:58
Manipulatív zokogó majom, mint az ukrán nők általában.
Karácsony.sk
2022-03-04 at 21:43
Kurva Nepop Ljubov azzal, hogy az utcasarkon szétt rakod a lábaidat, még nem vállsz jól megtervezett termékké!
Szlovákiából…..
Mutant Pig
2022-03-04 at 21:27
Tetszettek volna nem leverni az 1848-as szabadságharcot.
Tetszettek volna nem lebombázni Kassát.
Tetszettek volna nem leverni az 1956-os forradalmat.
Tetszettek volna nem terrorizálni a kárpátaljai magyarokat.
Nepop aszony, Ön most egye csak meg maga amit maguk főztek, mert mi bizony 1991 előtt is jól megvoltunk Ukrajna nélkül.
Ilona
2022-03-04 at 21:10
Ukrán nagykövet:”Nektek fontosabb a rezsicsökkentés, mint emberek élete?”
Szerintem, ez hamisan provokáló, uszító kérdés, nem értelmezhető, mert egyik sem függ a másiktól. Így a kérdésnek szerintem az igazságtartalma egyenlő a nullával, és szerencsére nem is kell választanuk rezsicsökkentés és emberi életek között.Mi nem akarunk háborúzni, mi békét akarunk.
Ellenben ez a kampány idején teljesen felesleges, ukrán nagykövet általi károsan provokáló értelmetlen kérdés, uszítás, a kormány ellen, mely mindent megtesz a menekülők érdekében a magyar néppel együtt. Kormányunk több tiszteletet érdemelne, és kevesebb alaptalan, igaztalan kritikát, vádat.
A kettőnek, a rezsicsökkentésnek, és az emberi életeknek semmi köze egymáshoz. Nem is érthető, hogyan kapcsolhatta össze az ukrán nagykövet, e két teljesen mást jelentő dolgot.
Összekeverni szerintem nem tisztességes hozzáállás. A rezsicsökkentés révén elérhető könnyebb élet a magyar rezsicsökkentés, nem hozza magával emberek halálát.
Ellenben emberi életek válhatnak elviselhetetlenné, ha nem lenne rezsicsökkentés, és nem kapnánk orosz gázt, mert akkor nemzetgazdaságunk is tönkremehetne. Háztartások milliói maradnának gáz nélkül.
Megnőne a munkanélküliség fellépne a szegénység. A menekülőknek sem tudna munkahelyeket felajánlani a magyar kormány, és anyagi területen sem tudnánk, annyit segíteni, sem állami sem egyéni szinten, mint most, ha bedőlne gazdaságunk, és mi is segélyre szorulnánk.
Nem kell feltételen az ellenzéki hamis hangokra hallgatni, senkinek, így az ukrán nagykövetnek sem, mert azok nem a magyarok érdekét szolgálják, egyedül azt, hogy esetleg teljesüljön a magyar ellenzék vágya, hatalomra kerüljenek, és ismét kifosszák hazánkat, ha netalán Isten soha ne adja meg kormányra kerülnének.
Eladnának mindent, amit már egyszer eladtak Gyurcsányék, de az Orbán kormány visszavásárolta, most ismét nagydobra verne mindent az ellenzék, ezt látjuk kicsiben megvalósulni Budapesten. A tíz év alatt, az Orbán kormány által elért másfélszeresére növekedett nemzetgazdaságunk elért eredménye igencsak lejtőre kerülne, ha az ellenzék győzne.
A magyar kormány kritikája helyett, inkább pl. az USA-tól kell megkérdezni, miért lobbiznak befolyásos embereik, nagytőkések, az USA kormányánál, azért, hogy Oroszország továbbra is szállíthassa az uránt az USA-ba?
Nagy ország kereskedhet bármivel, az oroszokkal, de a magyarok nem? Németország is várja szerintem továbbra is a gázt az oroszoktól.
Egyébként szerintem könnyebb ott békét várni, elérni, ahol nincs minden kereskedelmi kapcsolat megszüntetve.
Nekünk ebből a háborúból ki kell maradni. MZP-nek és társainak, ha katonáskodni akarnak, akkor csak a saját bőrüket vigyék harcolni Ukrajnába. Mások életét nincs joguk veszélynek kitenni, csak a saját életüket.
A szavazás napján 2022. április 03-án a katonakorú emberek szülei, rokonai, ismerősei , …különösen nagyon gondolják meg, hogy érdemes e az ellenzék miatt fiaik, gyermekeik, ismerőseik, rokonaik… életét veszélyeztetni.Ennek megfelelően szavazzanak, ésszel, megfontoltan, mi a jó a családjuknak,rokonaiknak…
Hozzászóló:Ilona a közgazdász, Tiszaújvárosból.
Namond
2022-03-04 at 21:02
Az ukrán emberek túlélését segélyekkel támogatjuk.
Sajnos az ukrán felderítés nem akarása miatt azokét is akik a magyarok ellen hangulatot keltettek, terror cselekményt követtek el és állami szervek képviseletében megfélemlítéseket követtek el.
A fasiszta ukrán kormány nem érdemel támogatást.
Ha ezzel nem tud együtt élni, menjen haza és fogjon fegyvert.
Vagy tartsa a kottát Zelenszkíj zongora játékához.
Logikus
2022-03-04 at 21:01
Síránkozás helyett önvizsgálatra és mérsékletre kellett volna intse a kormányát, hogy ne vegzálják a kisebbségeket folyamatosan köztük a magyarságot is!!
Rézmüves Gusztáv
2022-03-04 at 20:48
Ezek az emberek teljesen következetlenül veszélyeztetik a saját népüket.
A szomszédjuk egy atom hatalom.
Csak nem gondolták komolyan, hogy az orosz szomszédok végig hagyják vinni azt az elgondolást, hogy atomhordozó fejű.
Eszközökkel követelőzhetnek a nyugati vállalkozói kupaktanácsok.
amadea
2022-03-04 at 20:27
Életemben először most vettem orosz vodkát. A menekültek segítéséért hálás nagykövet asszonyra! Igen, nekünk fontosabb a rezsicsökkentés. Mi nem fenyegetjük az oroszokat atomfegyverrel. Mi megharcoltunk a saját békénkért és kéretik tiszteletben tartani!
Gullwing
2022-03-04 at 20:25
Soha nem felejtjük el mit műveltetek a kárpátaljai magyarokkal évtizedek óta!
És most van a pofájukon bőr minket hibáztatni!
A Szabadságszerető
2022-03-04 at 20:19
“..Az 1848-as forradalom évfordulója jön, és rezsicsökkentésről beszélnek? Nem szégyellik magukat? Nem az emberi élet a fontos? Van joguk március 15-én ünnepelni azoknak, akiknek a szabadságnál a rezsicsökkentés fontosabb? Kérem, idén csak azok menjenek ki az utcára ünnepelni, akikben van bátorság kiállni a szabadság mellett!…”
Kedves Nagykövet Asszony!
Köszönjük, hogy ismeri a magyar történelmet. Bizonyára akkor azt tudja is, hogy 1848-as szabadságharcukat nem tudták volna az Osztrák megszállóink megtörni, ha az Önök akkori cáratyuskája nem avatkozik be.
Köszönjük, hogy köszönik, a TRIANON-ban igaztalanul ránk kényszerített békediktátumban előbb Csehszlovákiához, majd Önökhöz csatolt Kárpátalja területért, mi nem támadtunk Önökre fegyverrel, hanem az Önök háborújának kegyetlenségét csökkentő humanitárius segítséget adtunk.
Köszönjük,hogy köszönik, hogy nem nem a halál hozó fegyvereket küldjük Önökhöz, hanem az életet adó segélyeket visszük Önökhöz.
Köszönjük azt is, hogy 1956-ban a Magyar szabadság megtörésére az Önök határán úgy tudtak átjönni az Orosz tankok mint a kés a vajban és Önök akkor mindezt csak csendben nézték, aminek a következményeit mind emberi életben, mind gazdaságban az önök akkori rezsicsökkentés érdekében (bizonyára ismeri a Micsurin-féle tehenet, aki Magyarországon legelt és a határon túl fejték) mi nagyon súlyosan megfizettük.
Ígérjük, hogy idén Március 15.-én “csak azok men(je)nek ki az utcára ünnepelni, akikben van bátorság kiállni a szabadság mellett!” És tudja kik ezek az emberek ? Azok a Magyar emberek, akik nem sajnálták a szabadságért az életüket áldozni, (pl. 1848-49-ben, 1914-18-ban 1944-45-ben 1956-ban stb.) még akkor is, mikor Őket cserben hagyták azok, akik egyébként számon kérik rajtuk a szabadsághoz való jogukat.
Tisztelettel: Egy Ukrajnáért és az ott lakó emberekért aggódó Magyar EMBER, akinek a családjában éltek olyan emberek akik úgy voltak Magyar, Csehszlovák, Orosz és Ukrán állampolgárok, hogy sohasem költöztek el lakóhelyükről, viszont elsiratták a 1849-ben Szibériába,TRIANON után a Prágai uránbányába, a II. világháború alatt leventeként Németországba, majd 1945-ben Francia fogásba és 1945 után málenkij robotra Szovjetunóba hurcolt és soha vissza nem tért családtagjaikat.
László54
2022-03-04 at 20:04
Ludmillát haza zavarni, otthon keverje a sz..t! Ebből a buliból Mo.nem kér!!
Időgyógyász
2022-03-04 at 19:54
Az Ukrán nép nagy tragédiája, hogy ilyen emberek vezetik az országot,és hogy elnök lehet náluk akit a média épitett fel.Isten óvja az Ukrán népet !
na4
2022-03-04 at 19:41
Gyurcsev Klára volt már Beregszászon? Mert Lévai Anikó, és Novák Katalin már igen.
TalEle
2022-03-04 at 19:41
Sorosék hosszú évek során tudatosan felheccelték a korrupt ukrán elitet a NATO tagság kecsegtetésével, hogy – szokásukhoz híven – majd a zavarosban milyen jó lesz halászni… A másik oldalon Katyja meg alig várta, hogy táncba vigyék! Így, együtt “remek” párban meg is lett az eredménye a dolognak, csak mind két oldalon a kisemberek húzzák majd a rövidebbet!
Feri
2022-03-04 at 19:37
Vladtepesch
2022-03-04 at 16:49
Nem mondták te egy kicsit baromi nagyot ??? ???
Persze, ha egyedül elintézed? De azt nem tartom valószínűnek, hogy a liberálbolsik ezt megteszik neked, csak úgy!
Magor
2022-03-04 at 19:35
Nagykövet Asszony!
Talán csak egyetlen mondatot kellett volna mondania.
KÖSZÖNJÜK MAGYARORSZÁG, HOGY SEGÍT MINDEN IDE ÉRKEZŐ UKRÁN MENEKÜLTNEK.
Mennyivel jobban hangzott volna…nagyon sajnáljuk önt.
Zakar Zotán Béla
2022-03-04 at 19:29
Sötét műnő.
hufi
2022-03-04 at 19:28
Nepop!
Már bocsánat, de nagy hülye vagy. Itt is van néhány Magyarországon, elég csak a makimajomra nézni.
Énekeljétek az internacionálét: “ez a harc lesz a végső, csak összefogni hát, és nemzetközi vé lesz holnapra a világ”
Jól mondom, Klárika?
Eugen von Zilah
2022-03-04 at 19:15
Demagógia, manipuláció, belügyekbe való beavatkozás. Nem kicsit. Nagyon!
Az arra illetékes személynek (Sz.P.) udvariasan, de nagyon határozottan helyre kell tennie az ilyeneket.
Imre
2022-03-04 at 19:06
“Ukrán nagykövet a magyaroknak: ti lesztek a következők, Putyin nem fog megállni”
Nekünk MAGYAROKNAK nincs hazaáruló miniszterelnökünk!
UGYE MEGÉRTE AZ AMERIKAIAKNAK HINNI?
úgyamintvan
2022-03-04 at 19:05
mint zelenszkij-nőben és szőkében-aljas,álnok,szinészkedő,manipulálni próbáló,
provokátor soros-zombi
Nobozmeg
2022-03-04 at 19:04
Hogy is volt az, hogy “tankjaitokkal meg sem álltok a Balatonig?”
Vereckei emlékmű rendszeres rongálása, székház felgyújtása, nyelvtörvêny?
Egy ország, ahol “fingósjóska” leváltatja a főügyészt, mert elítélné az ukrán “nemzeti” gázvállalatban csücsülő fiacskáját?
Ahol a később miniszterelnök olyan TV-showkban lép fel, ahol letolt gatyával imitálja, hogy a farkával püföli a zongorát, tűsarkúban, felpucéren táncikál? Ahol a “kormánytagok” angolul beszélnek, mert nem tudnak ukránul?
No, és Volhínia szó mond valamit?
Inkább maradj csendben, bár inkább a “kussolj” lenne a helyesebb!!!
Ilona
2022-03-04 at 19:02
Nem érhető, miért szeretné az ukrán nagykövet, hogy felmondjuk az oroszokkal a gázszállítási egyezményt, hiszen magában már ez is komoly bonyodalmat okozhatna, ha szerződésszegők lennénk.
Háború van, nem békés időket élünk. Nem lenne okos dolog az orosz szerződéseket felmondani, magunkra haragítani az oroszokat, kiélezni velük egy konfliktust a szerződésszegésekkel.
Nem beszélve a kieső gázszállítmány miatt, nemzetgazdaságunk könnyen padlóra kerülhetne, gyárak, üzemek, pékségek, mezőgazdasági feldolgozó üzemek állnának le. Nőne a munkanélküliség, és lehetőségünk sem lenne a menekült ukránoknak betölthető munkahelyeket felajánlani, hiszen a magyarok közül is sokan munkanélküliek lennének.
Az sem lehet közömbös, ha az energia árak nyugathoz hasonlóan megemelkednének, mert az USA béli palagáz jóval drágább lenne. Az ebben az esetben elszegényedő magyar emberek, a magyar állam az ide menekülő ukránokat sem tudná anyagilag úgy segíteni, mint most.
Azt tudjuk, hogy a magyar háztartások zöme sem nélkülözheti az orosz gázt. Nem lenne fűtés, didereghetnénk, fürödhetnénk hideg vízben, nem lehetne főzni…
Miközben azt halljuk az USA nagytőkései lobbiznak, hogy továbbra is megmaradjon az urán vásárlása az oroszoktól, hogy atomerőműveik működni tudjanak az orosz uránnal. Az sem hihető, hogy Németország meg tud lenni majd orosz gáz nélkül.
Összegezve nem diplomatikus, nem okos, nem helyes dolog ijesztgetni a magyarokat az ukrán nagykövetnek, az oroszok bejövetelével, annál is inkább, hiszen élénken emlékezzünk mind azok a magyarok, akiket egy kicsit is érdekel a politika, hogy mit mondott 2019-ben az Ukrán parlamentben egyik ukrán parlamenti képviselőjük, miszerint két óra alatt letudnák, rohanni hazánkat.
https://mandiner.hu/cikk/20220224_ukrajna_oroszorszag_ellenzek_orban_kormany
„Emlékszünk még Szergej Melnicsuk ukrán parlamenti képviselő 2019-es kijelentésére, miszerint az ukrán sereg két óra alatt elérné a Balatont? Nem volt túl barátságos.”
Mi magyarok, ki akarunk maradni az orosz-ukrán háborúból, mi békében akarunk élni, de tőlünk telhetően teljes erőnkkel segítünk a háború elől menekülőknek.
Azonban az elvárható, hogy az ukrán nagykövet ne kritizálja a menekülőkért mindent megtevő kormányunkat, és ne is riogasson bennünket orosz támadással, hiszen az már gyakorlatilag a III. világháborút jelentené, mivel ez esetben a NATO-nak segíteni kellene a NATO tagsággal rendelkező Magyarországnak, illetve más megtámadott NATO országnak is a szerződésben foglaltak alapján.
Hozzászóló: Ilona a közgazdász, Tiszaújvárosból.
Beszédes
2022-03-04 at 18:53
Sírni nagyon tud, de az emlékezete nagyon rövidtávú. Magyarország már mostanáig többet segített az ukrán állampolgároknak, mint ők a hosszú évek során, sőt ők leginkább csak ártottak a magyarságnak.
Mária néni
2022-03-04 at 18:46
Hála Istennek, van követendő példánk….
https://demokrata.hu/magyarorszag/novak-katalin-kitartunk-egymas-mellett-szamithatunk-egymasra-498682/
lyukas zokni
2022-03-04 at 18:46
ez az ukrán vadai ágnes.
Patriota
2022-03-04 at 18:39
Hülye PI csa.
Orientál
2022-03-04 at 18:38
Ez a bestiális tehát minket a magyarságot gyűlölő pofátlan mert tőlünk élősködőként van képén bőr kéregetni ,ezzel a köpésével beleköp az országgyűlési választási kampányunkba.
na4
2022-03-04 at 18:34
Ez keveri a csapba szarást a szarba csapással. Akkor lett volna nagy szája, amikor a fajtatársai vegzálták a magyarokat, és az oroszokat. Akkor persze nem lehetett róla hallani. HP.
Kása mása
2022-03-04 at 18:33
Andrásfalvy Bertalan megmondta a tutit !
” – Jobb lett volna, ha Ukrajna NATO-tagsága fel sem merül. Az oroszok az aggályaikat pedig már nem a diplomácia eszközeivel kívánják megoldani.
Más okok is bőven lehettek, amelyek a háborúhoz vezettek. Néprajzkutatóként úgy látom, hogy talán az új ukrán nyelvtörvény – melyet az orosz nyelv ellen hegyeztek ki – valamint az orosz kisebbségek hátrányos megkülönböztetése út volt a konfliktusok elmélyüléséhez. Nincsenek pontos adataim, de úgy tűnik, mintha az ukrán vezetés nem vette volna figyelembe kellő súllyal az országában élő kisebbségek jogait.”
nemLibernyák
2022-03-04 at 18:28
Totális szereptévesztés, a nagykövet asszonyság, nem a saját országát képviseli, hanem a férc koalíciót támogatja. Ez hivatalos személy beleavatkozása a Magyarország belügyeibe, ezért ki kellene utasítani az országból, azonnali hatállyal. Otthon kampányoljon, egy kalasnyikovval a kezében.
bl
2022-03-04 at 18:25
A háborúnak nem is az áldozatok a legnagyobb vesztesei, hanem a túlélők közötti bizalom megrendülése. Hihetetlen, hogy ilyen megtörténik.
Jogàsz
2022-03-04 at 18:23
Ne hergeljen senkit nagykövet asszony . Nem hisszūk el.
lala
2022-03-04 at 18:22
Hazazavarni innen, országa se lesz nemsokára.
Igy is eurómilliárdokat kaptak, fegyvereket, embereket, kaját, gyógyszert, mindent.
Követelődző senkiházi, nemrég még a Balatonra akartak támadni, meg a magyarok kitelepítéséről szavaztak az uki parlament honlapján.
Kiutasítani innen!
nemLibernyák
2022-03-04 at 18:21
Olyan országot oktatni, olyan országtól segítséget követelni, amelyiknek az ősi földjét bitorolják egy kissé elrugaszkodott dolog. Szerintem 2 eset lehetséges, vagy teljesen elborult libernyák, vagy fogalma sincs saját országa történelméről.
Most jönnek rá az ukránok, hogy a “je suis ukrainien”, nem jelent valós segítséget, csak egy liberális divat frázis, mindenki csak a saját érdekeinek megfelelően cselekszik. Senki nem akar belekeveredni a testvérháborúba. Ha gondolkodnának egy keveset, rájönnének, hogy az igazi ellenségük nem Putyin, hanem a Biden klán, amelyik felültette őket.
Örülhetnének a szerencsétlen ukránok, ha egy megfontolt, stratégiai gondolkodású vezetőjük lenne, egy magas sarkúban táncikáló csepűrágó helyett, a világpolitika színpadán ennél több kell.
Galamb
2022-03-04 at 18:18
Nocsak, ukránék cinikusból átmentek agresszív kismalacba?!