
Az Intersport budaörsi áruházában tartott sajtótájékoztatón jelentette be az Intersport és a 2Rule termékeket gyártó Magyar Sportmárka Zrt. (MSM) közös kereskedelmi megállapodását, mely a magyar sportmárka első lépése a nagyközönség felé. Az Intersport a világ egyik vezető sportkereskedelmi cégcsoportja, a mai naptól pedig 12 magyarországi üzletében forgalmazza majd a 2Rule termékeit. Az eseményen az Intersport ügyvezetője, Horváth Csobán és az MSM vezérigazgatója, Bendik Bernadett osztotta meg a média képviselőivel a megállapodás hátterét és céljait.
Horváth Csobán, az Intersport ügyvezető igazgatója elmondta, hogy a standard minősítési rendszerben kellett helytállnia a 2Rule termékeinek, a végeredmény pedig egyértelműen azt jelentette, hogy a márka megfelelt a követelményeknek. Az ügyvezető hozzátette, hogy bízik abban is, hogy a 2Rule a nagy márkákkal is felveszi a versenyt, ami azt jelenti, hogy az adott kategóriákban a termékek 20-25 százalékát a magyar gyártó termékeiből adhatják el. Horváth kiemelte azt is, hogy fontos, hogy magyar termékről beszélhetünk, és kijelenthető, hogy jó minőségű. Az Intersport ügyvezetője azzal zárta gondolatait, hogy a cégcsoport filozófiája az, hogy helyi sajátosságot is szeretnek beépíteni a termékeik közé, és csak olyan partnerekkel dolgoznak, akik minőségi sztenderdet hoznak. Ezért Horváth Csobán szerint rendkívül fontos és pozitív hír az, hogy az első termékminták vizsgálatánál kiderült, hogy a 2Rule megüti a Nike és Adidas szintjét, és a teszteléseket, több mosást követően is megmaradt a minőség, tehát szakmai szemmel sem lehet kivetnivalót találni benne.
Bendik Bernadett, az MSM vezérigazgatója hatalmas sikernek nevezte az Intersporttal kötött megállapodást, amely a minőséget és az árat is megfelelőnek találta, így elmondása szerint nemzetközi sportmárkákkal tudnak majd versenyezni. Bendik felhívta a figyelmet arra, hogy sokat dolgoztak ezen az eredményen, mely mögött nagy csapat van, így együtt sikeresen vették az akadályokat. Hozzátette, hogy Magyarországon álmodták meg a termékeket, jelenleg 80 százalék a hazai gyártói kapacitás, ennek növelésén pedig folyamatosan dolgoznak. A vezérigazgató szerint most érték el azt a szintet, hogy a lakossági fogyasztókat is el tudják érni. Bendik megerősítette, hogy a 2Rule tudja hozni azt a minőséget, amit a nemzetközi sportmárkák, valamint ár-érték arányban is jól teljesít. Horváth Csobán egyetértett a kijelentéssel, és hozzátette: az a fontos, hogy egy minőségen belül legyen jó az ár-érték arány, ezzel a 2Rule pedig rendben van, és bízik benne, hogy a vásárlóknak is tetszeni fog.
Bendik Bernadett hozzátette, hogy fontos, hogy legyen egy hazai gyártású alternatíva is a termékek között. Megtudtuk azt is, hogy a 2Rule abban is partner, hogy egyéni mezeket tud biztosítani az egyes csapatoknak, akik kiválaszthatják, hogy milyen megjelenést szeretnének, és a tervezés ez alapján indul meg. Az MSM vezérigazgatója végül kijelentette, hogy büszkék arra, hogy magyar varrodákban készülő, jó minőséget képviselő árukkal jelenhetnek meg a közönség előtt.
Nagyon fontos gondolat volt Bendik Bernadett tájékoztatásában, hogy a cég alapvetően a magyar piacot célozta meg, de ebbe beletartoznak a határon túli magyar területek, melyek ugyancsak fontos szerepet játszanak a cég filozófiájában, ebben pedig partner az Intersport. Egyre több határon túli területet is szeretnének bevonni az üzletbe, ezen is folyamatosan dolgoznak. Ehhez a gondolathoz csatlakozott Horváth Csobán is, aki hozzátette, hogy fontos, hogy egy márka reális célokat tűzzön ki maga elé, és meg is tudja azokat valósítani. Horváth szerint a 2Rule racionális döntést hozott, hogy a hazai piacot célozták meg első lépésként, és azt is jó ötletnek tartotta, hogy a határon túli magyar területeket is bevonják és ott terjeszkedjenek tovább.
Bendik Bernadett a sajtótájékoztató végén emlékeztetett, hogy arra törekszenek, hogy a minőség legyen a legfontosabb cél, megelőzzék a nemzetközi sportmárkákat, másik törekvésük pedig az, hogy ár-érték arányban jobbak legyenek, mint a nemzetközi márkák. Ezt Horváth Csobán is megerősítette, aki elmondta, hogy a minimum hozzá a nemzetközi minősége. Az imázsépítést és a márka piaci részesedésének növelését egyaránt szolgálja a 2RULE hamarosan induló webshopja, mely július végétől várja az érdeklődőket; addig az Intersport 12 hazai áruházában lehet hozzájutni a magyar gyártó termékeihez.
Fotó: MTI
vg
2019-06-21 at 11:57
Kíváncsi vagyok a minőségre, ha hozza az Adidas szintjét, akkor érdekes lehet. Mondjuk ez így leírva is már elég komoly kihívásnak tűnik… ugye az Adidas nem csak “több mosást követően” tartja a minőségét, hanem gyakorlatilag 10-15 évig…
Áron
2019-06-24 at 15:36
A talp gumi minösége az Adidason biztos nem tartja meg a rugalmasságát addig.Max 2-3 évig de talán addig sem.Szemre jo de amugy többet árt a lábnak mint használ.
Hesslerezredes
2019-06-21 at 11:02
Gratula! Azért kellett a játék a magyar és angol szavakkal, mert a világpiacon az angol a nyerő, ezt tudomásul kell venni, a logo pedig kifejezetten klassz!
polizza
2019-06-23 at 08:29
Bocs: …én már biztosan nem…..
Z
2019-06-21 at 05:47
az a màrkanèv
Z
2019-06-21 at 05:45
A 2 Rule ha jól èrtelmezem a Turul madàrra vezethetö
vissza. Azèrt van a szàrnyas minta a logoban. Jò
az màrkanèv.
Mark
2019-06-20 at 23:27
Jó ötlet. Nike-t vegyék a Négerek. Csak szerintem valami jobb márkanevet kellett volna adni. Eleve 2es egy nem tipikus magyar szám. Ez csak egy megjegyzés. De igen. Önellátónak kell lennünk, hogy ne függjünk az elkorcsosult nyugattól semmilyen téren. Én venni fogom a márkát.
pampafu
2019-06-21 at 11:46
A 2 angolul Two /vagyis tu magyarul kiejtve/.
De ha a kettőt együtt olvasod, akkor turul.
Marketing szempontból mindenki számára érthető.Ez a fontos.
Igazi márkanév !
Blase
2019-06-20 at 16:37
Ez egy jo kezdemenyezes! De felek, hogy a fejlesztesi koltsegeket keptelenek lesznek kitermelni. Meglatjuk… mindezek mellett is hajra!
Mekkelek
2019-06-20 at 21:59
Azért ezeken a cuccokon már nem nagyon van mit fejleszteni. Csak a logo más rajtuk.
Én tuti veszek tőlük majd ezt azt.
VAM
2019-06-20 at 15:54
Biztos lesz a siker!