Megkérdeztük a Jobbiktól, hogy Vona Gábor a “vadhajtásokat” lenyeső, néppárti fordulata után megszakítják-e a kapcsolatukat az újnyilas Kuruc.infóval. Szabó Gábor pártigazgató szerint a portállal eddig sem volt kapcsolatuk, az csak szívességből tette ki a körlevélben szétküldött hirdetéseiket. Szabó azt sem tudja, a tapolcai kampányban milyen feltételek mentén kerültek a Jobbik-plakátok Simicska Lajos cégének plakáthelyeire.
HUTH GERGELY – PestiSrácok.hu
Vona Gábor a szélsőségek lenyeséséről szóló kijelentése nyomán megszakítja-e a Jobbik az együttműködést a Kuruc.infó kiadójával? Találkozhatunk-e a jövőben is a Jobbik kampányaival, hirdetéseivel, illetve a jobbik politikusai szellemi termékeinek hirdetéseivel a Kuruc.infón? – kérdeztük Szabó Gábor pártigazgatótól.
A Jobbikban nem ismerjük a Kuruc.info kiadóját, eddig azt se tudtuk, hogy ilyen létezik. Egy e-mail címet ismerünk hozzájuk, a [email protected] címet, amely rajta van sajtólistánkon, s amikor közleményt küldünk ki, azt ő is megkapják, mint minden más médium. Ha valami külön hirdetni való van, amely banneres hirdetés, akkor azokat körbe szoktuk küldeni a nemzeti radikális hírportáloknak, s nagyon örülünk annak, amikor azt térítés nélkül felteszik magukhoz. Amennyiben erre önöknél is lehetőség van, akkor nagyon szívesen élnénk ezzel a lehetőséggel.
Hogyan értékelik Kiss Róbert, a Magyar Gárda volt kapitányának csalódott hangvételű írását a Nemzeti.net portálon?
– Különösebb jelentőséget nem tulajdonítunk neki, mert Kiss Róbert nem az Új Magyar Gárda Mozgalom főkapitánya már 2010 nyara óta. Jelenlegi ismereteink alapján az Új Magyar Gárda Mozgalom egységes, s csak az általa célnak kitűzött szociális, karitatív akciókkal foglalkozik, amelybe Kiss Róbertnek nincs beleszólása. Kiss Róbert több mint 4 éve nem vesz részt a közéletben aktívan. Írásából az süt ki, hogy csalódott a Jobbikban, de ez kölcsönös, mert a Jobbik és az Új Magyar Gárda Mozgalom tagjai is csalódtak benne személyes életvitele miatt, amelynek részleteire nem szeretnék kitérni.
Pontosan mennyi pénzt költött a Jobbik a tapolcai időközi választás kampányára?
A tapolcai időközi választás kampányköltségeinek összesítése még folyamatban van. A törvényes határidőn belül – a választásokat követő 60 napon belül – összeállítjuk és megjelentetjük a kampányköltségekről szóló beszámolót.
Helyszíni tapasztalatunk és több fotó tanúsága szerint a Jobbik óriásplakátjainak egy része a Simicska Lajos érdekeltségét képező Publimont Kft. felületeire került. Összesen milyen értékben rendelt meg a Jobbik plakáthelyeket a Publimonttól, vagy közvetítő útján a Publimont felületére? Kifizette-e már ezeket?
A plakáthelyek bérlésével a Jobbik – mint minden eddigi választásnál – reklámügynökséget bízott meg, a cég feladata volt a plakáthelyek felkutatása és lefoglalása. A közvetítő cég több különböző plakátcégtől tudott nekünk felületet vásárolni, így mindent ők intéztek, a Jobbik direktben egyetlen egy óriásplakát céggel sem szerződött. Külön nem is vizsgáltuk, hogy mely cégek adnak el nekünk szabad helyeket, csak egy érdekelt minket, hogy minél több felületen meg tudjanak jelenni a kampányanyagaink.
Kapott-e adományokat a Jobbik az időközi választás kampányhoz, ha igen, mennyit?
Kifejezetten a tapolcai időközi választási kampányhoz kapcsolódóan nem kapott pénzügyi adományt a Jobbik.
Fotó: MTI/Kovács Attila
Facebook
Twitter
YouTube
RSS