Zétényi Zsolt, volt MDF-es képviselő a Százak Tanácsa nevében címzett nyílt levelet a parlamenthez, amelyben arra kérik a köztársasági elnököt, hogy vonja vissza lemondását. Indoklásuk szerint Novák Katalin visszalépése a pozíciójától megosztaná a nemzetet, a lemondások pedig nem voltak szükségszerűek.
A lemondások nem voltak szükségesek, aránytalan súlyú döntések voltak. Ez a helyzet orvosolható. A felelős magyar értelmiségieknek és közszereplőknek határozott véleményüket kell demonstrálniuk – írja Novák Katalin és Varga Judit lemondásáról a Százak Tanácsa nevében Zétényi Zsolt, volt MDF-es képviselő.
Az Orbán Viktornak, Kövér Lászlónak és az összes parlament képviselőnek címzett levélben arra kérik a köztársasági elnököt, hogy vonja vissza a döntését, és egyúttal a képviselőket is felszólítják arra, hogy ne fogadják el Novák lemondását.
Az országgyűlésnek alkotmányos joga van arra, hogy a köztársasági elnököt megbízatása folytatására kérje és erre felszólítsa
– vélik a Százak, akik szerint a Novák lemondása után kialakult helyzet csak megosztja a nemzetet. Mint kifejtik, a köztársasági elnök megbízatásának megszűnése mérhetetlenül nagyobb morális és politikai hátránnyal járna, mint az az előny – ha van ilyen – , amelyet lemondása jelent. Ezért Novák távozását „morálisan és politikailag indokolatlannak, a közjóra ártalmasnak” találják.
A szervezet szerint az első és másodfokon pedofil bűnsegédként elítélt, majd Novák által elnöki kegyelemben részesített K. Endre valójában nem is pedofil bűnsegéd. A bicskei gyermekotthon hajdani igazgatóhelyettese szerintük abban segített, hogy a felelősségre vont elkövető felelőssége csökkenjen, ám ebben is ártatlannak állítja magát.
A hibás tájékoztatás nagyobb társadalmi megütközést okozott, mint maga a kegyelmi aktus
– áll a levélben, melyet a szervezet elnöksége, Andrásfalvy Bertalan néprajztudós, Novák Katalin tanácsadója, Szijártó István irodalomtörténész és Foltán László olimpiai bajnok kenus is aláírt.
Fotó: MTI/Sándor-palota
Édi
2024-02-16 at 10:16
A római pápának is le kellene mondania!
Nem egyszer találkozott Novák Katalinnal és pontosan a kegyelmi ügyekről volt szó közöttük!
Mekkelek
2024-02-16 at 09:21
Mellékes, hogy ki a köztársasági elnök. Ugyanakkor vitathatatlan, hogy Novák Katalin ebben a pozícióban is szorgalmas és kiváló egyéniség volt, minden tiszteletet megérdemel.
Engem viszont az érdekelne jobban, hogy a hazaárulás mikor lesz büntetendő Magyarországon…
ViAM
2024-02-16 at 09:07
Novák Katalin visszalépése a lemondott pozíciójába még jobban megosztaná a nemzetet. A nagyon sajnálatos esetet mielőbb le kellene zárni, és inkább megfelelő, köznyugalmat elősegítő új, megfelelő (férfi) elnökre rálelni.
dr. Kolompár G.
2024-02-16 at 08:42
Nem csodálkoznék azon, ha Zétényi saját akciója lenne ez a levél, és a tanács többi tagja nem is tudna róla..
A százak tanácsa nem több, mint egy tabló, semmilyen tanácskozás nem folyik közöttük. Még arra sem képesek, hogy a honlapjukat frissítsék, a tanács feltüntetett tagjai között jónéhány évek óta meghalt személy is szerepel.
dr. Kolompár G.
2024-02-16 at 08:21
Követelem, hogy a százfogú cigányzenekar is nyilatkozzon! Ugyanezt várom a felnemállók és antifaszisták szövetségétől is!. És hol van a nőszövetség? Már csak a hüvelyszárazság ellen lehet fellépni? Szörnyű!
Magyar Gyula
2024-02-16 at 06:40
Egyet értek Zétényi Zsolttal.
Ne fogadják el a lemondását.
K
2024-02-16 at 06:28
A liberális ellenzék lop csal hazudik, reggel , éjjel, meg este, és éjjel-nappal.
Milliárdokért megnövelt drágított áron felújítanak egy Lánchidat, és még a személyautók sem közlekedhetnek rajta, mert a liberális ellenzék ellopta a pénzt.
K
2024-02-16 at 06:16
–A köztársasági elnök alkotmányos joga az INDOKLÁS NÉLKÜLI kegyelem adás, és ennek a jognak a megkérdőjelezése alkotmánysértő.
–Reméljük az országgyűlés elutasítja Novák Katalin lemondását, és Novák Katalin visszavonja lemondását.
–Nem történt semmi HIBA, mert csak egy elítéltnek lehet kegyelmet adni, és ehhez Novák Katalinnak mint közt.-i elnöknek joga van.
–Már a bíróság megindokolt mindent ebben az ügyben, ezért sincs ok az indoklásra.
A közt.-i elnök kegyelmet adott egy elítéltnek amihez joga van.
–Nem történt semmi hiba, csak a liberális ellenzék őrjöng hogy még mindig nem tudnak lopni, mert nem ők vannak kormányon.
a huszados meg a többiek
2024-02-16 at 01:42
Nem olyan rossz a fidesz azon taktikája hogy az aljas,hazug,csaló sorosista söpredék célkeresztjébe került harcosokat kiveszi a hadsorból.Novák Katalin nem egy össze-vissza
beszélő hebrencs,nyilván végiggondolta hogy huzamosan el tudja-e viselni a globalista ellenség aljas hergelő,lejárató mocskolódását.Amelett bármilyen kiváló és nagytudású és
több nyelvet beszélő ember-nem biztos hogy ő a megfelelő a mai világpolitikában
forgolódó aljas,álnok,hazug,csaló,manipuláló gengszter politikusokkal való tárgyalásra.
tictacmint
2024-02-16 at 01:24
@Na vajon mi történt?
Ez így nemigen működhet. A gyakorlatban ‘akárki’ azért nem adhat be, csak olyan aki legalább ismeri az ügyet 🙂
A balsajtó szerint református egyházi vonalról jött. Nyilván ezzel Balogra vadásznak.
Különös Bayernek és Huthnak is a Balog elleni kirohanása, ha jól értelmeztem mintha ők készpénznek vennék, hogy ő adta be amit ő cáfolt.
A legvalószínűbb, hogy a felesége / családja / édesanyja adta be illetve azért egy ilyen kérvényt egy átlagember nehezebben hoz össze lehetséges, hogy egyházi vonalról kaptak segítséget pl egy jogászt aki segít megszövegezni.
tictacmint
2024-02-16 at 01:10
@Repül a bálna
Te nem értetted amit a cikk ír? Nem érted a szavak jelentését, vagy a mondatokat, melyikkel van gondod?
Nem egy pedofilnak adott kegyelmet, és nem is a pedofil cselekményben volt bűnrészes, hanem a főnökének segített, hogy elkerülje a büntetést (az ítélet szerint).
Ő maga soha nem ismerte be, hogy bűnös ma is ártatlannak vallja magát – pedig azzal a büntetési tételt csökkentette volna. Valószínűleg pont ezért kaphatta majdnem a maxot és ami még a börtönéveknél is súlyosabb a mellékbüntetést.
Ismerve a hazai gyakorlatot a bíró személyes ellenszenve is lehetett emögött illetve egyféle arrogancia (már folyó nyomozás alatt követte el) példát akartak statuálni. Mondjuk a Győri bíróságon (ha jól emlékszem ott volt) rendszeresen születnek hajmeresztő ítéletek.
Zétényi azért egy jogtudor nem is a futottak még kategória és ebben a csapatban van még pár.
Ennek ellenére ez a hajó elment de ettől a véleményük még korrekt különben én sem gondolom hogy le kellett mondania különösen Vargának nem.
Egyébként a mai nyugati vezetők nagyrésze vastagon érintett valamilyen korrupciós botrányban. Olaftól Maronon át Bidenig, az EU parlament közel negyede ilyen. Nemigen tudsz olyan vezetőt mondani akinek ne lenne vaj a fején. A vezető szuperhatalom feje történetesen egy korrupt demens vénember akinek a kislányok hajához a viszonya legalábbis bizarr és akit a demencia nem pedig a mára nyilvánvaló korrupciós ügye miatt akarnak csak lemondatni (a sajat oldalarol) .
Ehhez képest itt csak egy kegyelmi ügyről beszélünk aminek a megítélése és a kultúrája idehaza nincs meg. Értsd nyugaton akinek erre jogköre van adhat kegyelmet akárkinek _is_ nem kérdőjelezik meg max az a csőcselék akit soros vagy az éppen aktuális genyó megfizet hogy hőzöngjön.
Na vajon mi történt?
2024-02-16 at 00:24
Az a tréfás, hogy mindenkinek határozott véleménye van hiszen olvas újságot…
Szerintetek a mai világban, amikor az atlantista erők összefognak a kormányfő ellen, amikor ilyen éles csatákat vívunk Brüsszellel hogy lehet az, hogy pont most kirobban ez az ügy? És figyelt valaki, hogy hogyan robbant ki?
Valaki állítólag beadott egy kegyelmi kérvényt…
K Endre azt állította ő nem kért kegyelmet.
Valójában senki nem tudja ki kért kegeylmet K Endre részére. Ha nem K Endre volt az, akkor gyanús, hogy SENKI nem kért neki kegyelmet.
Ha nem kért kegyelmet, akkor még elvileg sem kaphatott…
Ha feltesszük, hogy valaki elhelyez az irattárban egy aláírt kérvényt, majd valaki más bead rá egy lekérdezést hogy hogy is áll az ügy, mi lesz a dolog menete?
A titkárnő utánanéz az irattárban és megtalálja, majd hivatalosan válaszol rá…
Ha elképzelek egy ilyen forgatókönyvet, akkor hasonló lefolyása lenne, mint amit láttunk.
Ha egy olyan emberről van szó, aki tképpen már rég háziőrizetben van, akkor kisebb a lebukás eslye…
Egyébként az ötletet az Önkényes Mérvadóban hallottam, persze nem így kibontva… 7.30 és 8,30 között.
Repül a bálna
2024-02-15 at 23:52
Azért ez a Százak tanácsa se teljesen százas.
Manapság Nyugaton zéró tolerancia van a pedofil cselekményekkel szemben, főleg ami vallásos intézményekben vagy egyszerűen csak állami intézményekben történt. Merthogy akik ezeket vezetik, azok elnyomó szerepben vannak a mostani ideológia szerint, és az áldozatokat védik (ami persze nem baj önmagában).
Más kérdés, hogy a civilek szinte annyit és úgy “pajzánkodhatnak” amennyit akarnak.
A Százaknál és itt egyes kommentelők mégis hogyan képzelik, külföldön ki állna szóba Novákkal ezek után? Azt nem lehet kimagyarázni, hogy évekig működött a pedo igazgató Bicskén. Vagy az lesz a következő, hogy az egész csak a baloldal aknamunkája? A védőügyvédeket is Gyurcsány rendelte a tárgyalásra a pedofilok meg a segítőik mellé?
Persze az egyes felelősségekről lehetne vitatkozni.
Theo
2024-02-15 at 23:25
Komoly, hogy felmerült Martonyi, meg Navracsics? Akkor már tudjuk honnan fúj a szél, Göncz utódok.
Novák Katalint viszont mindenképpen védeni kell, ha marad, ha nem. Én sose gondoltam, hogy le kéne mondania, akkor se, ha egyszer most tényleg mellényúlt. Orbán igenis azonnal megvédte az új törvényjavaslattal, csak azt kéne megvárni, hogy az ellenzék megszavazza e. Ha nem, akkor megint náluk a labda.
Ez a KEndre meg duguljon már el, az intézetben lapított, de aztán meg volt annyira hülye, hogy lebuktassa a jotevojet a Kúriaval. Ha lehet, akkor most már ne csináljon semmit, olvasgasson egy fa odvaban…
Beleskapitány
2024-02-15 at 23:20
Ez a hajó már elment.
Anonim Andras
2024-02-15 at 23:01
Kedves Novák Katalin Köztársasági Elnök Asszony!
Mint református kereszteny ként megismert emberként fordulok Önhöz.Felultunk a másik oldal megosztasunkra törekvő vadjainak. Kishituek voltunk,nem bíztunk feltétel nélkül Önben és nem is akartunk igazán utána járni az igazságnak. Arra kérem legyen elnéző velünk. Ha továbbra is szolgálni akarja a hazáját, nemzetet legyen nagylelkű és vonja vissza a lemondását. Egy feltételt azért szabjon. Ha a parlament összeül A FIDESZ-KDNP kormányzó oldal kérje arra,hogy vonja vissza lemondását és erre teljes létszámmal egyöntetűen hatarozzon. Gyakoroljuk a Jezustol tanult megbocsajtast.
U.i.
Kérjük győzze meg Varga Juditot is, hogy Önhöz hasonlóan cselekedjen és vonja vissza lemondasat.
Előre is köszönöm az alaposan megfontolt kedvező döntésüket.
pm
2024-02-15 at 22:52
Matu: pont ebben áll/na/ a dolog lényege. Itt ugyebár vannak következmények, Katalin és Judit beadta a lemondását. EZ a következmény.Megmérettetik. A lemondás elfogadása több okból nem jó. összesen már itt sokan sokat felsoroltak. Azonban ott van az a kérdés is hogy mennyire vagyunk képesek kiállni egymásért.Ezt is fontosnak tartom. Nem lehet, nem szabad mindig mindenkit eldobni ha baj van. Szerintem Katalint meg lehet menteni, és ha meg lehet, akkor meg is KELL.
AM
2024-02-15 at 22:42
Én is szeretnék úgy ébredni, mintha mindez meg sem történt volna, meg minden jó ha a vége jó, de azért nagy mágusnak kell lennie annak, aki ezt visszacsinálja. Nem tudom ki volt az az ostoba, aki kitalálta, hogy a kegyelem megadása hiba volt, jobb lenne, ha inkább ő távozna onnan ahol van. Számomra a kegyelmi jogkör gyakorlása volt Novák Katalin tevékenységének az egyik legszebb része. Nyilvánvalóan azzal a meggyőződéssel csinálta, hogy ezzel jobbá teszi ezt a világot, és jól gondolta.
Matu
2024-02-15 at 22:33
Sajnálom, hogy Novák Katalin lemondott, de ebben a helyzetben a Fidesz sem tehet mást, mint hogy elfogadja a lemondását. Ha nem teszi, ezzel kimeríthetetlen muníciót ad az ellenzék kezébe, míg ha elfogadja a lemondást, akkor okafogyottá válik ez az egész herce-hurca. Bár vannak kísérletek, hogy még bevonjanak az ügybe másokat is (gondolom egészen a titkárnőig, aki megírta és a kézbesítőig, aki elvitte a kegyelmi határozatot) Annyi bőrt akarnak erről a témáról lehúzni, amennyit csak lehet.
Csak nekem tűnik fel, hogy miközben Novák Katalint és Varga Juditot élve megnyúznák, a valódi bűnöst, a pedofilt, aki még homoszexuális is, hiszen fiúkat molesztált, egy szóval sem bántják?
B'Anna
2024-02-15 at 22:23
Kinek akar a kormány megfelelni? Az ellenzéknek vagy a választóinak? Ez idő tájt nincs megfelelőbb személy Novák Katalinnál.
T.tex
2024-02-15 at 22:20
A közt.elnök személye és feladata ma Magyarországon szimbolikus, inkább amolyan példamutató jellegű!Ezt NK jelentős mértékben túllépte!Ő ilyen nyüzsgős ,itt is vagyok,ott is vagyok,majd külügyileg is megmutatom! Nem kellett volna! Most viszont nyugalom kellene és egy olyan ember ,aki kikezdhetetlen,pártsemleges,tapasztalt(nem kell politikai zseninek lennie)okos!Sokan kiröhögtek,de én akkor is Bagdy Emőke professzor asszony tartanám teljesen elfogadhatónak!
pm
2024-02-15 at 22:13
A baloldalnak tökmindegy mit csinál a jobb, semmi sem elfogadható, nem azzal kell foglalkozni hogy a bal mit akar. Azzal kell foglalkozni hogy a többség rendben legyen. Egység legyen.
Nem vagyok egy nagy vonulós fajta, de ha Katalinnak megerősítés kell, szívesen kimegyek az utcára, ha szervez vki ilyet. Lehetőleg a parlamenti szavazás ELŐTT.
Mária néni
2024-02-15 at 22:10
Szavaztassuk meg a népet, mert eddig úgy néz ki, lemondások pedig nem voltak szükségszerűek.
Fölösleges bonyodalmakat okoznánk azzal, ha nem ezt tennénk. Ez egy priszlicsáré ügy ahhoz
képest, amilyen munkát végzett.
Arisztid
2024-02-15 at 22:10
Ja, tök jó lenne visszacsinálni. Garantált lenne a 2/3. Az ellenzéknek.
K
2024-02-15 at 21:59
Remélem az országgyűlés nem fogadja el a lemondást, és remélem Novák Katalin visszavonja lemondását.
Az egy jó hír, hogy a “Százak Tanácsa arra kéri Novák Katalint, hogy vonja vissza a lemondását”.
Szerintem a százakon kívül ezrek, tízezrek, százezrek vagy milliók is ezt kérik.
*******
-A kegyelem megadása indoklás nélkül történik, így semmi hiba nem történt abban hogy Novák Katalin nem indokolta a lemondást.
Lehet hogy az egy csapda, hogy a liberális ellenzék ki akarja kényszeríteni az “indoklást” .
Az indoklást a bíróság adja, és nem a köztársasági elnök.
–Ezért úgy gondolom a liberális ellenzéknek sincs joga indokolnia azt , hogy szerinte miért nem kellene azt a kegyelmet megadni.
Senkinek semmi joga megkérdőjelezni a köztársasági elnök kegyelem adási jogát, mert az alkotmányos jog.
Alkotmány sértés a kegyelem adás firtatása vagy megkérdőjelezése.
A Hét műTRÁGYA
2024-02-15 at 21:47
És ez mi volt, úgy, amúgy?!
https://magyarnemzet.hu/belfold/2024/01/semjen-zsolttal-talalkozott-david-pressman
Ghandi
2024-02-15 at 21:45
Nem hinném, hogy visszavonná a lemondását. Ahogy fogalmazott, nincs elegendő elfogadottsága. Másrészt,nyilván a FIDESZ fogja eldönteni a következő köztársasági elnök személyének kilétét – ahogyan a baloldal is tenné, ha neki lenne 2/3-os parlamenti többsége – , tehát előre borítékolható, hogy a következő elnök személyétől függetlenül folyamatosan támadni fognak az égvilágon mindent, mindenkit, ebből a szempontból meg tökmindegy, ki lesz a következő. Ámbár ha az illetőt beiktatásától kezdve támadják, akkor számára semmi különöset nem jelent majd a gyalázkodás, a szokásos ügymenetnek tekinti majd. Kövér Lászlónak örülnék, aligha fog lakatot tenni a szájára, viszont gyakran tapossa őket az aszfaltba. Imádnám!
gyozo2018
2024-02-15 at 21:45
Sas
2024-02-15 at 21:2
/
Navracsics meg földig hajol az USA előtt.
Anno Kohl parancsolt rá Antallra, hogy az első szabadon választott kormány
külögyminisztere Horn Gyula legyen.
Antall ellenállt.
Kapott is egy taxis blokádot az SZDSZ hathatós közreműködésével.
Ja! És az Autóklubéval. Annak a fFOSszíliája a Klub Rádió.
/
Amúgy kíshírként, eldugva olvastam, hogy Semjén miniszterelnök-helyettes
tárgyal Pressmannal.
Miről is?!
/
Ha kommunuista, liberlkommunista lesz a köztársasági elnök,
az a torkunkon a kés. És a gyerekeinkén.
Sas
2024-02-15 at 21:24
egyesek itt elégedetlenkedtek bizonyos NK mondatok miatt-Martonyi viszont-szemben NK-val-teljesen amerikás.Akkor ez USA puccs.
Sas
2024-02-15 at 21:21
ha Martonyit javasolják-akkor ez USA parancs.
sorry
2024-02-15 at 21:19
Nem ismerem a jogi utat, de azt hiszem a Parlamentnek kell lépni most. Felajánlani- kérni a maradást (vagy nem elfogadni a lemondást?) erre válaszolna N. K. “Átgondoltam, köszönöm a bizalmat, – a kérés megfontoltam és tovább szolgálom a Nemzetem.” Valami ilyesmit.
Ő ugyanis nem egy piaci kofa, nem úgy megy egy Köztársasági elnöknél, hogy elmegyek, de inkább maradok.
NOCSAK
2024-02-15 at 21:16
Ma délután a Palever-ben egy István nevezetű betelefonáló véleményénél értelmesebben megfogalmazni nem tudnám, hogy miért lenne helyénvaló, ha az Parlament nem fogadná el a benyújtott felmondást, illetve, hogy miért lenne fontos, ha a benyújtott felmondást a gondolkodási idő után visszavonná Novák Katalin. Nagyon tanulságos lenne, ha esetleg a műsorvezető Kroó Zita közé tenné szó szerint az István teljes hozzászólását, mivel elfogadhatóan ad magyarázatot arra, hogy miért nincs pariban a lemondás a hiba, vagy tévedés súlyával és, hogy miért lenne indokolt Novák Katalin visszavonná a benyújtott felmondást.
Úristen! Martonyit?! Na, neeee!
2024-02-15 at 21:13
NAVRACSICS MARTONYIT JAVASOLJA ELNÖKNEK.
Te jóságos Isten! Örültünk, hogy a kormány megszabadult
ettől a kommunista maradványtól.
MÁR MINDENKI MEGHÜLYÜLT?
A másik hülye Hack Pétert.
Még jó, hogy nem Schiffert!
Habár Navracsics nem a jobboldal kedvence volt eddig sem.
/
Ha nincs választás, akkor inkább maradjon Novák.
De nem hiszem, hogy fog.
/
New Yorktól a belpesti proliszutykokig terjedő frekvenciasávon
lekvázták.
Nem állt ki mellette, érte szinte senki.
pm
2024-02-15 at 21:09
Szintén támogatom.
Egyszer már leírtam, de megismétlem: Katalin lemondásának benyújtása erkölcsi kötelesség volt, nem kéne visszavonni. Járhatóbb út, ha nem fogadják el a lemondását.Nekem módszer szerint ez lenne a kielégítőbb. Akiknek meg ez sem elég, majd szór hamut a fejére vagy valami. Van mit tanulni ebből a hibából.
Meglehetősen gyorsan történtek a dolgok, így nem meglepő hogy “alapos átgondolást” igényelt.
Apropó: Judittal mi lesz?
Azért felhívnám rá a figyelmet, hogy az, hogy végül senki sem viszi el a balhét, nem lesz működőképes.
Sas
2024-02-15 at 21:08
NK-t -a lemondása ellenére is-amíg él mocskolni fogják-és a teljes fideszt-a –megosztó-pedig egy balos kifejezés-olyan nincs, nem lesz, akit mindenki elfogad.Tehát-miután élete végéig fogják rágalmazni-akkor is ha eltűnik-semmi értelme eltűnnie.Ezzel ugyanis sikerélményt ad a fenevadaknak.
Repül a bálna
2024-02-15 at 21:01
Kedves Novák-rajongók azt szeretnék, hogy Novák Katalin legyen az új Gyurcsány? Nyilvánvaló, hogy a másik politikai oldal soha nem fogja ezután Novákot elnöknek járó tisztelettel kímélni.
Jöhet a Novák fejű wc-papír, az elmebetegezés, és a démonizálás. Ugyanis ez
megy Gyurcsány ellen majd 20 éve, ahogy Orbán ellen is egyébként. Novák személye megosztó volt, a botrány nélkül is. Persze, ha ez a cél, akkor jöjjön vissza nyugodtan.
Mérleg
2024-02-15 at 20:55
Szurkolok én is, hogy vonja vissza Novák Katalin a lemondását! Semmi szükség rá! A mocsadék bal-libsik mindenképp tüncikéznek, most azért, hogy legyen közvetlen közt.elnök választás. Előtte azért, hogy Novák Katalin mondjon le.Azelőtt a pedagyogyó tüntetések zajlottak. NEM SZABAD LEMONDANI!Kifulladnak a hülye beteg tüntetéseik.Hiába mond le Elnökasszony, úgyis kevernek. Fegyőr tetű bűnöző sz@r miért nem mond le? Gyurcsány, Gréczy, Ceglédy? Miért???Önnek nem szabad!!!
füredi46
2024-02-15 at 20:50
Egyetértek. Okos kezdeményezés a bölcs Százak Tanácsától. Ez itt a lényeg: “A köztársasági elnök megbízatásának megszűnése mérhetetlenül nagyobb morális és politikai hátránnyal járna, mint az az előny – ha van ilyen – , amelyet lemondása jelent.”
Sarolta
2024-02-15 at 20:34
Nem fogadjuk el Novák
Katalin lemondását.
Inkább minden pedofilt
kiherélni mert a vágy
hajtja őket és soha nincs vége. Nem az ország kell megszevedje a buzi pedofilok betegségét.
A libsik ezelőtt 2 hónappal a pedofilokért tüntettek
a jogaikért az ovódásokat követelték
nekik. Novák Katalinnak maradnia kell békét kell teremtsen.
bl
2024-02-15 at 20:32
Van élet a köztársasági elnökségen túl is.
A baloldal megpróbálta a gyermekvédelmet, mint jobboldali témát a jobboldal ellen fordítani. A lemondással lett helyére téve minden, ezzel lett a baloldali hazugság megrontva. A baloldal nagyon szeretne olyan témát, ahol a jobboldal erejét a jobboldal ellen használja, mint egy tükröt. Így kis erőfeszítéssel érne el nagy hasznot.
Sas
2024-02-15 at 20:30
aladin-pontosan így van
aladin
2024-02-15 at 20:29
Sas,
de kit érdekel a baloldal pszichopata vélemény hogy vadabbak lesznek, majd lelohadnak, nehogy már ezektöl az alávaló csaló korrupt ballibsiktöl megijedjünk hogy majd fognak haragudni. Nagyobb ezeknek a bünük mint Novák Katalinnak százszor.
Víg Gyula
2024-02-15 at 20:28
Vissza! Rosz döntés a lemondás!
Sas
2024-02-15 at 20:27
Köztársasági elnököt, EP-listavezetőt így odalökni istentelen balos vadállatoknak-ez elképesztő-ugyanakkor a püspök politikai szerepvállalása káros.
Sas
2024-02-15 at 20:25
A Fidesz kommunikációja okozta a válságot-lényegében bűnről beszéltek-ami abszurd.Majd-X- “kötelet” küld-az un. érintetteknek.
2 ÉNAKI
2024-02-15 at 20:10
Csak hőbörgès van Novak úgyben,semmi ervet nem tudnsk mondani.Most olvastam,hogy parlamenti vizsgáló bizottságot akar az ellenzék létrehozni Novák úgyben. Itt semmi ügy nincs csak az ellenzék làzítása.Sajnálom a Köztàrsasàgi Elnökasszonyt,de ezek a viperák lèlekben porig aláztàk,úgy gondolom nemet fog mondani.Én is úgy gondolom,hogy a vedelmet előbb kellett volna kezdeni,az ellemzék áskálódását csírájàban elfolytani.
Sas
2024-02-15 at 20:06
nincs értelme úriemberkedni pszichopata baloldaliakkal-csak még vadabbak lesznek.
Sas
2024-02-15 at 20:04
Egyetértek, támogatom.
Nahát
2024-02-15 at 19:47
Novák Katalin védelmében kicsit későn kezdi aktivizálni magát a jobboldal egy része. Egészen a lemondásáig nem hallottam őt védelmező nyilatkozatokat, ezen az oldalon is csak a felháborodás, hőbörgés ment. Egyesek mindig mást akarnak, mint ami van. Mi az, hogy lemondása megosztja a nemzetet? Az ügy maga is megosztotta. Most meddig fogjuk játszani ezt az oda-vissza játékot? Novák Katalinnak biztosan jól esik az érte való kiállás, de nem fogja visszavonni a szavát. Hagyják már végre békében Novák Katalint! A Jóisten legyen vele! Kiváló ember, meg fogjuk találni számára a neki való feladatot.
aladin
2024-02-15 at 19:40
Mi is a magyarok többsége nevében arra kérjük Novák Katalint hogy vonja vissza lemondását. Ne tessék lemondani!!!!!