Pesti Srácok

Desiro-ból lett az alacsonypadlós HÉV

Desiro-ból lett az alacsonypadlós HÉV

Sikeres próbamenet után hétfőtől egy két egységből álló Desiro motorvonat segíti a ráckevei (H6-os) vonal közlekedését. A menetrend nem módosul, a vonatokon a HÉV-menetjegyek és -bérletek ugyanazokkal a feltételekkel érvényesek, mint a HÉV-szerelvényeken – tájékoztatott a MÁV-HÉV pénteken.

Közölték, az indulási időpontok nem változnak a ráckevei HÉV menetrendjében. A jegyek érvényesítésére az ideiglenesen felszerelt, a HÉV-eken alkalmazott jegyérvényesítő készülékek használhatók. A piros színű vonatokon az ajtó nyitása az ajtónyitó gomb megnyomásával lehetséges.

Emlékeztettek arra, hogy pénteken sikeres volt a MÁV-HÉV és a MÁV-Start által kidolgozott és atóságilag engedélyezett próbamenet. A MÁV-Start Siemens Desiro típusú dízel motorvonata a Soroksári út állomáson haladt át a MÁV-HÉV pályahálózatára. A szerelvény Dunaharasztin át a ráckevei végállomásig közlekedett - bejárva az egész H6-os HÉV-vonalat -, majd a Kén utcai megállónál visszatért a MÁV pályahálózatára. A próbamenet alatt a szakemberek a szükséges műszaki és biztonsági ellenőrzések mellett az utastájékoztatás feltételeit is tesztelték.

Forrás/fotó: MTI

PestiSracok facebook image
Ajánljuk még

A Mezey-válogatott egyik legnagyobb rejtélye a Nyilasi-ügy lett – Ma sem egyértelmű, hogy miért maradt itthon a csapatkapitány

Exkluzív 2021 június 2.
A Mezey-válogatott történetében három különlegesség, ha úgy tetszik, nagy rejtély, „titok” van. Az egyik az, hogy miként tudott szinte a semmiből kinőni egy világverő gárda? A másik, hogy miért ért véget ez a csodálatos menetelés úgy, ahogyan véget ért? A harmadik pedig az, hogy a csapat szellemi vezére és csapatkapitánya, Nyilasi Tibor vajon miért nem utazott ki a mexikói világbajnokságra? Visszaemlékező sorozatunk mai részében a Nyilasi-ügy hátterét igyekszünk feltárni.