Július 12-én hamis állításokat tartalmazó írás jelent meg a LifeTV-n látható, “A mi kis családunk” című doku reality műsor finanszírozásával és gyártásával kapcsolatban a HVG-n, majd természetesen az ott megjelent cikk nyomán további más balliberális médiumok is lehozták a valótlanságokat állító írást. A csatornát működtető cég közleményben cáfolta az ellenzéki portálok állításait.
A LifeTV-t működtető Media Vivantis Zrt. közleményben tette helyre az eredeti cikkben és az után-közlésekben foglaltakat. Mint írják: Határozottan cáfolják a hvg.hu portál azon értesülését, amely szerint az Emberi Erőforrások Minisztériuma “A mi kis családunk” címmel műsort gyárt a Media Vivantis Zrt. számára.
Ezzel szemben az igazság az, hogy a Media Vivantis Zrt. anyagi és infrastrukturális erőforrásaival főtámogatója az EMMI kezdeményezésére megvalósuló “Mi kis családunk” című műsornak. A médiavállalat a gyártási költségek egy részének átvállalásával és sugárzás biztosításával járul hozzá a társadalmilag fontos üzeneteket hordozó műsor létrejöttéhez, amely tehát koprodukcióban, a két fél közös finanszírozásában készül. A műsor minden epizódja megtalálható a csaladbarát.hu YouTube csatornáján is.
A közleményben azt írják: a Media Vivantis Zrt. mindezt azért teszi, mert csatornaportfoliója szellemiségének egyik alapja, hogy a szórakoztatás mellett társadalmilag fontos, a család fontosságát hangsúlyozó, értékeken alapuló, edukatív produkciókat és kezdeményezéseket támogasson, amelyeknél a siker nem feltétlenül a magas nézettségben mérhető.
Cáfoljuk továbbá a cikk szerzőjének azon állítását, hogy a Media Vivantis Zrt. a “A mi kis családunk” című műsort saját gyártású produkcióként állítja be
– írják. Ezzel szemben az igazság az, hogy a produkciót egyértelműen külső gyártásúként kommunikálta a médiavállalat. Első alkalommal például a LifeTV 2019-ben megrendezett, az akkori év új programstrukturáját bejelentő sajtóeseményén, ahol a társaság tulajdonosa, Mészárosné Kelemen Beatrix ismertette a műsort.
Nagyon fontos, a külső gyártásban készülő „A mi kis családunk” című családi reality, ami valódi családoknál, valódi problémákat feszeget a hétköznapok tükrében és persze kínál megoldásokat és lehetőségeket
– hangzott el a sajtótájékoztatón tartott beszédben. Végül cáfolják a cikkben leírt azon állítást is, miszerint a szerző kereste a Media Vivantis Zrt.-t a cikk megírása előtt. Az igazság ezzel szemben az, hogy a médiavállalat kommunikációs területért felelős egyik munkatársa sem kapott megkeresést az írás témájával kapcsolatban.
Kiemelt kép: hvg.hu
Facebook hozzászólás
Facebook
Twitter
YouTube
RSS