A budapestiek nem maradhatnak homoszexuális propaganda nélkül: legalábbis Karácsony Gergely gondoskodik róla. A főpolgármester egy közpénzből fenntartott podcastcsatornát és az Énbudapestem.hu weboldalt is felhasználta az LMBTQ-propaganda terjesztésére és a gyermekvédelmi törvény elleni hangulatkeltésre. A Budapest Brand fővárosi imázscég a balliberális mainstream-világot tökéletesen kiszolgálja, miközben a kötelező feladatokra igen csekély energiát fektet.
Legyen vége a propagandának
– szólított fel Karácsony Gergely a Pride-on elmondott szónoklatában. Az elszólalás azért is érdekes, mert pont a főpolgármester iránymutatására hozták létre a főváros propagandacégét, a Budapest Brand Kft.-t, amelynek egyik honlapja, az Énbudapestem.hu és a hozzá tartozó Facebook-oldal a múlt hétvégén csak úgy öntötte magából az LMBTQ-tartalmakat. A fővárosi cég egy olyan podcastadást is gyártott, amely az Országgyűlés által egy hónappal ezelőtt megszavazott gyermekvédelmi törvény ellen hangolja a hallgatókat. Bizonygatni próbálják például, hogy miért szükséges meleg szervezeteknek az iskolákban a homoszexualitásról felvilágosítást tartani. Mindehhez az első homoszexuális mesekönyvet kiadó Labrisz Leszbikus Egyesület genderkutatójának és egy transzvesztita előadóművésznek a szakértelmét használják fel. Nem mellesleg arra sarkalták a budapestieket, hogy mindenképp vegyenek részt a szombati melegfelvonuláson. A programajánlójukban pedig ez állt:
Budapest egy elfogadó város, ahol több szórakozóhely jellemzi magát kifejezetten melegbárként, de vannak speciális klubok, szálláshelyek vagy éppen szaunák is, amelyek a melegek kiszolgálására szakosodtak.
A fővárosiak érzékenyítésé ráadásul közpénzből, vagyis a budapestiek vagyonából végzik Karácsonyék. Egy márciusi adatigénylésből kiderült, hogy a főváros a Budapest Brand Kft-n keresztül erre az évre koncerteket, részvételi programokat, imázsfilmeket és podcastek tömkelegét tervezte be, holott az év elején még a csúcsán volt a koronavírus-járvány – derítette ki a Magyar Nemzet. A cég költségvetéséből ezzel szemben arra lehetett következtetni, hogy az előválasztási-kampány időszakára nem sajnálták a fővárosi cégbe önteni a forrásokat, százmilliókat irányoztak elő különböző imázs- és kampányrendezvények megvalósítására. A korábbi Budapesti Városarculati Nonprofit Kft. és Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ olyan kötelező közfeladatokat láttak el, mint a tavaszi és a karácsonyi vásárok vagy a nemzeti ünnepek megrendezése, illetve Budapest turisztikai attrakcióinak a lebonyolítása és népszerűsítése. A korábbi cégeket azonban összevonták, így alakult meg a Budapest Brand Nonprofit Zrt., amely a korábbi feladatai mellett a városházi politikusok marketing- és közösségi médiamegjelenéseivel is foglalkozik. Ne felejtsük el, hogy ugyanez a cég tervezte a kormány lejáratásáért feleőlős plakátkampány arculatát. Emellett egy kisfilmet is készítettek Karácsony Gergely főpolgármesterré választásának az évfordulójára is, az viszont már túl nagy erőfeszítés lett volna a kft-nek, hogy a március 15-i nemzeti ünnepen legyen minden híd és főút fellobogózva.
Forrás: Magyar Nemzet; Fotó: Horváth Péter Gyula/PestiSrácok.hu
Facebook
Twitter
YouTube
RSS