Megváltoztatja csaknem 60 éve használt logóját a finn Nokia, ezzel jelezve a telekommunikációs berendezéseket gyártó cég agresszív növekedési szándékát – ismertette vasárnap Pekka Lundmark vezérigazgató. A vállalat új jelképe öt különböző alakzatból áll, amelyekből a Nokia szó olvasható ki a korábban használt kék logó helyett.
A Reuters hírügynökségnek adott interjújában Lundmark elmondta, hogy a márkát eddig okostelefonokkal hozták összefüggésbe, de ma már a Nokia vállalati technológiával foglalkozó cég. A vezérigazgató az évente megrendezett, hétfőn Barcelonában kezdődő Mobiltelefon Világkongresszus (MWC) előtt beszélt erről. Lundmark 2020-ban vette át a gazdasági nehézségekkel küszködő finn vállalat irányítását, majd háromlépcsős stratégiát vázolt fel a cég ügyeinek rendezésére. A Nokia továbbra is szem előtt tartja szolgáltatási üzletága növelését; fő súlypontja a jövőben távközlési berendezések értékesítése lesz más vállalkozásoknak. Nagyobb informatikai cégek gyakran társulási megállapodásokat kötnek olyan – telekommunikációs berendezéseket gyártó – cégekkel, mint a Nokia magán 5G hálózatok, illetve automatizált üzemek felszereléseinek biztosítására, főleg a feldolgozóipari ágazatban tevékeny ügyfeleiknek.
Édi
2023-02-27 at 13:26
A doboza ne változzon, mert akkor hová teszik a szocik a ?-t.
csakafidesz
2023-02-26 at 16:51
Lupus 2023-02-26 at 16:42
Még mindig olvasható! Két pont, két karika, és akkor cool lesz a logó..
Ungarn über alles !
2023-02-26 at 16:42
há’ nem naccerű ? a nokia évek óta a fosban, Finglandia most készül a fosba merülni – már csak az hiányzik nekik hogy 1300 km hosszan rettegjenek azoktól (kis túlzással) akik eddig éltették őket
Lupus
2023-02-26 at 16:42
…és íme itt az új logó, hogy képünk is legyen róla, nem csak szöveg…
https://twitter.com/nokia/status/1629847757086154756?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp%7Ctwgr%5Etweet
🙂