Aláereszkedünk a balliberális latrinába: újabb magyargyalázó írás jelent meg az egyik ellenzéki zugportálon. A szerző Trianonon, a magyarság történelmén gúnyolódik, és arra a végkövetkeztetésre jut, hogy a magyar egy hitvány, másokat ok nélkül gyilkolászó, kollektíven bűnös nép, amelynek szégyellnie kéne magát – de legalábbis nincs mire büszkének lennie. A cikk olyan súlyos sértéseket tartalmaz, amelyek fölvethetik egy kollektív személyiségi jogi kereset lehetőségét – nyilatkozta portálunknak Gaudi-Nagy Tamás, a Nemzeti Jogvédő Szolgálat ügyvezetője, a Tégy a magyargyűlölet ellen! elnevezésű nemzeti akció életre hívója.
Megszokhattuk – bár nem lehet megszokni –, hogy így karácsony közeledtével megszaporodnak a kereszténységet, a magyarságot sértegető irományok, fölszólamlások a balliberális végvidékeken. Valamiféle hagyománya van arrafelé, hogy belerúgjanak ünnepelni készülő honfitársaikba. Hogy miért? Rejtély. Tán az odabent feszülő gyűlölet és a külvilág áhitata, elcsendesülése közti kontraszt, a lelki magányosság, a hitetlenség, vagy mindezek elegye miatt – ki tudja? Mindenesetre ennek a lelki kórságnak egyik tünete volt például az is, hogy néhány napja Terézváros momentumos polgármestere, Soproni Tamás átlátszó ürüggyel betiltotta a keresztállítást a Nyugati téren.
S valószínűleg ugyanennek a végterméke az az iromány is, amelyet a balliberális média egyik legfertelmesebb pöcegödre, a Kolozsvári Szalonna követett el néhány napja. A csaknem 50 ezer (!) facebookos kedvelővel rendelkező zugportál cikkére Gaudi-Nagy Tamás, a Nemzeti Jogvédő Szolgálat ügyvezetője hívta föl portálunk figyelmét. Mint azt néhány napja megírtuk, Gaudi elindította a „Ne bántsd a magyart! Tégy a magyargyűlölet ellen!” névre keresztelt nemzeti akciót, amely az egyre szaporodó magyarellenes megnyilvánulásokkal szemben kíván föllépni a jog és a nyilvánosság eszközével. Az első bejelentések egyikeként hívták föl a jogvédők figyelmét az ominózus cikkre, amely „Ugyanazt a szart lapátoljuk, amit évszázadok alatt összehordtunk maguknak” címmel jelent meg.
A portál színvonaltalansága és a szóban forgó cikkből áradó döbbenetes műveletlenség fölveti a kérdést: érdemes-e egyáltalán foglalkozni az egésszel. (A klasszikussal szólva: bizonyos szint felett az ember nem süllyed bizonyos szint alá.) Ám az írásra adott riasztóan sok kedvelés arra int: még olyankor is hiba lenne szőnyeg alá seperni a magyargyűlöletet, ha az a csatornák felől áramlik. Helyre kell tenni a dolgokat! Idézzünk hát az irományból!
Bocsánat ha nem tudok ezen a témán túllendülni. Kapom a megjegyzéseket, hogy gyűlölködő, rosszindulatú, irigy, magyarellenes vagyok, mert kimondom, hogy ez a nemzet soha nem volt összetartó és egységes. Nem vagyok történész, nincsenek kutatásaim, az van amit, tanultam és amit a saját fejemmel össze tudtam rakni. Megint én leszek a negatív meg a demagóg, de feltenném a kérdést: mi a faszra legyen büszke ez a nép?
– adja meg az alaphangot a szerző, bizonyos Vogronics András. Nem történész, nem kutat, de összerakta „fejben”, hogy nincs mire büszkének lennünk, a magyarság szart sem ér. Pompás! Ha tippelnem kéne, Momentum-rajongó az illető – arrafelé csillognak mostanában az ilyen történész-talentumok.
Nem akarok visszamenni a keletkezésünkig, amikor is halomra nyilaztuk az ellenséges népeket, és fostak tőlünk, mint az állat, de mondjuk Szent Istvánon azért elgondolkodnék: hogy mégis mitől lett szent? Legyilkoltatta a saját népéből azokat, akik nem vették fel a kereszténységet. Fasza, nagy taps! Most nem wikipédiázok, de gondolom több ezer halottja volt a kereszténykedésünknek.
„Keletkezésünkig” – atyaég! Ilyenkor jövünk rá, hogy tényleg komoly gondok vannak a magyar oktatásban, ha ilyen figurákat köp ki magából.
Hol a királyt szopatták a nagybirtokosok, hol fordítva, de mindig a nép szívta meg, mert ugye mi mentünk Jeruzsálembe keresztes háborúzni, ha nyalizni akartunk az anyaszentegyháznak.
Kezdjük el magyarázni az efféle alakoknak a Szentföld történelmét, mikor még Magyarországét sem ismeri? Na ugye! Az ilyennek tényleg csak bólogatni szabad: hát persze, nagyon csúnya dolog volt, hogy a kereszténység megpróbálta visszafoglalni a hódítóktól azt, ami az övé…
Aztán IV. Béla megint lepacsizott a nagybirtokosokkal, szartak azok a magyarokra, csak birtokaik legyenek, és azokon olcsó munkaerő dolgozzon, de akkor megint erősebbek lettek ezek, és a király került szarba azok miatt. Zsarolták, kihasználták, kijátszották. Jó ősi magyar szokás szerint. Ki is halt az Árpád-ház, szép volt.
Mert a zsarolás, kihasználás, kijátszás „ősi magyar szokás”, mi? Ez az ember nemcsak a magyar, de mások történelmét sem ismeri, sőt ponyvairodalmat sem olvas. Szerencsétlen…
Aztán volt később egy Budai Nagy Antal-féle parasztfelkelés, úgy leverték, mint vak a poharat (történetesen ez Erdélyben volt, testvéreim), és ez is vér a vér elleni gyilkolászás volt. Itt már fuzionáltunk a Habsburgokkal, mert ugye nem volt örökös, és jött Hunyadi – az is gyilkolászott egy kicsit a török ellenében. (…) Utána jött Mátyás, akinek már volt az akkori kornak megfelelő TEK-je, alias fekete serege, és már azon agyalt, hogy beszivárog a Német-Római Birodalomba vezérnek, ami sajnos utód híján elmaradt.
Hunyadi gyilkolászott a török ellenében, Mátyásnak nem volt utóda… Aha. Mostanra eljutottunk odáig, hogy a tételes cáfolat mindenfajta kísérlete nélkül pusztán megfigyelni óhajtjuk a ketrecben őrjöngő tesztalanyt, s közben kibiztosítjuk a sokkolót, nehogy a delikvens kárt tegyen magában.
Rákóczi sem a nép, hanem inkább önös, tyúkszaros érdekek miatt szabadságharcol. Persze itt is hullik a magyar, mint a légy, de sebaj.
Közben gyors keresés, ki a túró lehet ez a Vogronics András. Aztán jön a felismerés: nem édesmindegy? Láthatóan egy szerencsétlen, tudatlan, vegetatív ösztönlény, akinek az lehet a legnagyobb büntetése az életben, hogy egy testbe zárták önmagával.
Sajna kitört az I. világháború és mi megint hol voltunk? Bingo! A rossz oldalon. Szipi-szopi, Trianon.
Azért itt egy pillanatra elgondolkodunk, elküldjük-e a szerzőt melegebb éghajlatra, amiért nemzetünk legnagyobb tragédiáján gúnyolódik.
Nem elkövetni századjára ugyanazt a szart, amit régen. Ebben lehetne a nagysága egyszer ennek a népnek, de ha 1000 év is kevés volt, akkor ne csodálkozzunk, hogy ugyanazt a szart lapátoljuk, amit évszázadok alatt összehordtunk maguknak.
És végre itt a vége… Mikor idáig nagy nehezen eljutunk, rájövünk: tényleg katasztrofális állapotban van a magyar oktatásügy. Ilyen Vogronics-szerű alakokat termelnek benne, akikkel halvány esély sincs párbeszédre, értelmes beszélgetésre. Ilyeneknek felesleges érvelni, magyarázni, átküldeni nekik néhány könyvet. Az ilyeneket be kéne tenni a terráriumba, lábjegyzetet biggyeszteni melléjük, és mutogatni őket: íme, az ilyen tudatlan, ócska prolik miatt jött Károlyi Mihály, a Tanácsköztársaság, Trianon, a kommunizmus. Ezek az agyhalott nyomorultak őrzik, táplálják a magyargyűlölet lángját évszázadok óta. Miattuk pokoli nehéz egyről a kettőre jutnunk.
Jogi következménye lehet
Gaudi-Nagy Tamás a PestiSrácok.hu-nak úgy nyilatkozott: a szóban forgó cikk kapcsán vizsgálják, hogy megvalósíthat-e kollektív személyiségi jogi jogsértést. Amennyiben igen, akkor eljárást fognak kezdeményezni a bíróságon az elkövető ellen – tette hozzá.
Jönnek a szamuelyk, kunbélák!!!
2019-12-22 at 17:34
Amikor eleink “kalandoztak” akkor bizony gyilkolásztak. Pont úgy, mint mindenik más akkoriban, előtte, meg utána. Meg például a spanyolok, angolok, franciák a gyarmataikon még csaknem ezer évvel később is. Vagy korábban a germánok, vikingek, stb….
Ez a szerencsételn félkegyelmű nem ismeri a történelmet, csak pont epétokádhtanékja volt.
kamcsatka
2019-12-21 at 18:44
tobbnyire azok irnak igy a történelmünkről , akik a 18 19. szazadban jelentek meg a történelmünkben. hogy miert nem a sajat tortenelmukkel foglalkoznak?!
Fanfan
2019-12-21 at 18:43
„Szipi-szopi Trianon”, „mi a f*szra legyen büszke ez a nép?”
Hat rad biztosan nem, e felől biztos lehetsz!!!
csakafidesz
2019-12-21 at 12:04
Személy szerint, ha rajtam múlt volna, Esterházy Pétert az “Így gondozd a magyarodat” c. pamflet után felakasztották volna.
K
2019-12-21 at 13:29
3 Évvel ezelőtt meghalt, de visszamenőlegesen minden kitüntetést díjat amit megkapott, vissza kellene vonni tőle.
Fanfan
2019-12-21 at 11:49
Én ezzel a szemétldaval megiratnam a német, a francia, az angol, a spanyol, a roman, a svéd, a dan, az orosz, a portugal, a kínai, a japan, a török, az osztrak, a mongol történelmet természetesen ugyanezen szempontok szerint a börtönben! És ha elkészűl a nagy művel szabadon kell engedni, ha még előbb nem pusztúl el végelgyengülésben!
Gaudi Nagy Tamasnak köszönet az elhatarozasaért, mert az én ötletem kar, de kivitelezhetetlen, mert ennek a disznónak jogai vannak!
nemzeti
2019-12-21 at 10:17
SOKKAL MARKÁNSABB TRIANON POLITIKÁT KELL CSINÁLNI !
csakafidesz
2019-12-21 at 12:22
Persze. Románia a Tiszáig. Nem vicc, odáig követelték, de Horthyék elérték, hogy mégse..
Anno a franciák megszállták a Ruhr-vidék egy részét. Hitler választási igérete volt, hogy ennek véget vet. Nos erre meg is választották, utána amit igért meg is tartotta. Úgy verték onnan a franciákat, hogy a nadrágjukat se volt idejük begombolni. (Mikor felbukkantak a németek akkor elrohantak fosni, majd a klotyóról egyenesen haza..)
Királytigris
2019-12-21 at 14:19
Aztán 1940-ben Hitler díszszemlét tartott Párizsban a Diadalív alatt….
Ha nincs az USA, ma már Franciaország se lenne!
K
2019-12-21 at 09:52
https://hu.wikipedia.org/wiki/Torockó
III. Endre 1291. évi oklevele tanúsítja, hogy Torockó szabad hospesei a felső-ausztriai Eisenwurzenből telepedtek ide.
A Toroszkó vagy Toroczko név töve a ’vaskő, vassalak’ jelentésű troszk szóra vezethető vissza. Ez bővült a szláv -ov képzővel, amelynek jelentése ’valamiből való”. A t és r hang közé a magyar egy ejtéskönnyítő o hangot toldott be, s az így kialakult Toroszkov szózáró mássalhangzójának lekopása után lett a név Toroszkó.[4] A helybéliek a ’vassalak’ jelentésű tarack szóból eredeztetik településük nevét.
Torockó
2019-12-21 at 08:06
A magyar is legyen legalább úgy védve Magyarországon, mint a zsidó. Legyen a magyargyűlölet is “rasszizmus”, mivel ezt a minősítést a libsik használják mindenhol és eredményesen (ráadásul hazug módon). A magyargyűlölőt be kell mutatni és ekként, önmagát kirekesztettként a magyaroknak.
Mekkelek
2019-12-21 at 00:59
Ócska provokátor, mint tótavé. Az a célja, hogy ‘háborút’ szítson.
El kell engedni.
A lumpenprolikat ingyenpénz osztásával (nem adókedvezmény, ingyentankönyv stb. hanem, amit kézzel tud fogni) lehet megvenni, nem pedig ideológiával.
Sandore
2019-12-21 at 00:54
Egy cikk már volt régebben erről az oldalról épp itt :
https://pestisracok.hu/kolozsvari-szalonna-roman-amerikai-mediaprojekt-magyar-kormany-ellen/
Ecsedi Imre
2019-12-20 at 18:45
Fél órája gondolkozok, hogyan is tudnék megfelelően reagálni, de mindig csak addig jutok, hogy ezt a taknyot szét kell taposni. Pont.
Pro metheusDS
2019-12-20 at 18:42
Kíváncsi lennék, hogy vajon ki volt az illető, és kihez tartozónak érzi magát, ha nem a magyarsághoz? Sejtéseim vannak, mivel liberális. Ezek a fajták, akik inkább feszítenek a szivárványos zászló, mint a magyar zászló alatt, mert ott könnyebb nekik. Hisz a magyar zászló alatt kihúzva, egyenes gerinccel szokás vonulni, de ahhoz gerinc kell. A szivárványos alatt vonulók meg inkább pucsítani szeretnek. ?
laura
2019-12-20 at 16:59
Igen januártól Trianon éve van.
nemzeti
2019-12-20 at 16:57
Az évfordulóra tömegével jelenjenek meg a NAGY-MAGYARORSZÁG térképek
címerek. Minden rendezvényen,házakon,autókon.
Tudatni kell a környezetünkkel,a világgal, amit egyébként, tud de nem vesz tudomást.
Logikus
2019-12-20 at 16:19
no pontosan az ilyen nemzetellenes ténykedésük miatt gyűlölöm a liberálisokat meg a szocikat! Soha nem fogok rájuk szavazni, és a környezetem sem!
Paulik
2019-12-20 at 16:16
Ez a “humanoid” Vogronics András téved. Ha a magyar gyilkolászó nép lenne, akkor ő nem érné meg a holnapot. Mert egy aljas tetű. Egy idegenimádó a honfitársait lenéző (pedig ő még rosszabb) aki érdemtelenül eszik magyar kenyeret.
Menj, pontosabban takarodj ebből a hazából, senkinek nem fogsz hiányozni! Féreg! Az ilyen pondrók miatt ilyen ez az ország!
Poppy
2019-12-20 at 14:47
Elmebeteg uszító. A DK nyilas/bolsi terméke, ja szereti GGG-t!
Királytigris
2019-12-20 at 14:04
Itt van, mostanra nőtt fel, így nyilatkozik hazánkról, és ezzel minden magyar embert vérig sértve, Magyar Bálint népbutító miniszter regnálása alatt oktatott, indentitás nélküli nihilista sorosi samesz, sz…házi zugfirkász.
ikabika
2019-12-20 at 13:48
Amikor ezt a dalocskát meghallom émelyegni kezdek és a hideg futkos a hátamon. Na nem a meghatottságtól és nagymagyarkodástól, hanem az ezt körülölelő pink buboréktól. Vogronics András https://kolozsvaros.com/2019/11/17/mi-egy-verbol-valok-vagyunk/
K
2019-12-20 at 15:29
Akinek nem tetszik, ne hallgassa.
Nekem tetszik, semmi kifogásom. :))
K
2019-12-20 at 13:18
Na szóval:
Elolvastam a fenti írást, és a hozzászólásokat.
Elolvastam Vogronics András “Ugyanazt a szart lapátoljuk” című írását, és a következő a véleményem:
Nem értek egyet Vorronics trágár szóhasználatával.
Azzal sem értek egyet hogy írása a FIDESZ és Orbán ellen van kihegyezve, azt sértegeti és ok és bizonyíték nélkül.
Azzal sem értek egyet amit Hortyról ír, mert a háborúban egyik gyereke meghalt, a másikat elrabolták a nácik, megzsarolva írt magáról levelében olyanokat hogy ő “‘antiszemita”, de végül élete utolsó éveit zsidók segítették hálából.
Ezen felül jó lenne ha az igazságot szem előtt tartanák a történelem tanárok:
A magyar történelemben sohasem történ pozitív esemény, a lakosságot mindig kicserélték, és az értelmiség, főleg a történelem tanárok képtelenek voltak gondolkozni, csak a hülye kaphatott diplomát..
Az írás egyébként tökéletes a fent említett hibák ellenére.
Én még hozzátenném azt hogy arcátlan szemtelenségnek tartom vesztes történelmi események megünneplését, mint pl: 1848, és 1956.
Attól a tanártól aki ezeket a dátumokat megünnepli, egy életre elvenném a diplomát.
K
2019-12-20 at 13:32
“Az írás egyébként tökéletes a fent említett hibák ellenére.”
Vogronics András írása
TS
2019-12-20 at 13:48
Nem csodálom, hogy egyetértesz ezzel a vugrinoviccsal, mert csak egyet nem értesz: a magyar nyelvet. Zagyvaságaid e megvalósítják a “rasszizmus” fogalmát.
K
2019-12-20 at 13:52
kedves “TS”:
Légy szíves menj pár sorral feljebb, és figyelmesen olvasd el:
ott leírom azt is hogy miben nem értek egyet vele:
“Nem értek egyet Vorronics trágár szóhasználatával.
Azzal sem értek egyet hogy írása a FIDESZ és Orbán ellen van kihegyezve, azt sértegeti és ok és bizonyíték nélkül.
Azzal sem értek egyet amit Hortyról ír, mert a háborúban egyik gyereke meghalt, a másikat elrabolták a nácik, megzsarolva írt magáról levelében olyanokat hogy ő “‘antiszemita”, de végül élete utolsó éveit zsidók segítették hálából.”
Poppy
2019-12-20 at 14:44
Nem a veszteséget ünnepeljük okoska, hanem a bátorságot, ami felér a győzelemmel.
K
2019-12-20 at 14:54
Tisztelt Poppy :
Volt bátorság, kétségtelen, de a lényeg a veszteség. Maximálisan érthető az együttérző megemlékezés a gyász, de az ünneplés arcátlan gúny.
Légy tisztelettel azok iránt, akiknek fáj ez a veszteség.
Poppy
2019-12-20 at 16:36
Minden veszteség egy tanulság, amely fejlődéshez vezet, ami győzelem, mert tudjuk, hogy mit nem lehet újra veszteségként elkövetni.
Parag Arnó
2019-12-20 at 18:03
Te nagyon nem érted a történelmet sem, meg egyáltalán az alapvető erkölcsi normákat, ok okozati összefüggéseket, egyáltalán a világot. Ilyesformán egyáltalán nem érdekes,hogy te mit tartasz helyesnek,vagy helytelennek, jónak, vagy rossznak, vagyis nem számítasz. Szerencsére. Vannak korok, amikor a tefajtád számít, de az nem most van. Azok a történelem legsötétebb korai voltak. Hogy mi számít? Például, hogy ünnepelhetünk olyan évfordulókat, amikor megmutattuk a világnak, hogy nem az számít, hogy mekkorák vagyunk fizikailag, hanem milyen nagyok emberileg, erkölcsileg, hitet és reményt adva az elnyomott népeknek. Megverhetnek, de le nem győzhetnek. Mert hát ki győzött 48-ban? A Haubsburg birodalom? Az már nem létezik. Mi viszont itt vagyunk. Ki győzött 56-ban? A szovjetek? Azok már nem léteznek. Mi viszont itt vagyunk. És ünneplünk. És velünk ünnepel a világ józanabb, tisztességesebb része. És ez az, ami számít. Ti, a világot elnyomó sötét és gonosz erők önkéntes csahos kutyái, nevezzenek benneteket bárminek, jakobinusoknak, kommunistáknak, náciknak, ti nem számítotok.
Naprózsa
2019-12-20 at 19:00
Így igaz, kedves Parag Arno! Rákóczi szabadságharcában azt ünnepeljük, hogy egyáltalán magyarok maradtunk, 1848-cal azt, hogy ki kellett a Bach korszak után egyáltalán egyezniük velünk.
1956-ban pedig, hogy utána enyhült a nyomás, vidult a barakk s ezért mi vertük a berlini falba az első csákányt.
De szeretnék már rövidesen egy Huxitot is ünnepelni, ahol végleg megszabadulunk ettől az újgyarmatosító bűnbandától és az itthoni sameszeiket is visszaküldhetjük a feladónak.
K
2019-12-21 at 09:12
Én még hozzátenném azt hogy arcátlan szemtelenségnek tartom vesztes történelmi események megünneplését, mint pl: 1848, és 1956.
Attól a tanártól aki ezeket a dátumokat megünnepli, egy életre elvenném a diplomát.
Maximálisan érthető az együttérző megemlékezés a gyász, de az ünneplés arcátlan gúny.
Légy tisztelettel azok iránt, akiknek fáj ez a veszteség.
kgl33
2019-12-20 at 13:13
Emlékszem egy évekkel ezelőtti videóra, egy magyargyűlölő fröcsögött benne magyar nyelven, hogy a magyar kipusztulásra van ítélve. Azóta is látom a jeleit egy hosszú távú tervnek, forgatókönyvnek ami a kipusztításunkat célozza. Soros ellen is bevált a cselt, kiléptették őt a fényre, azóta nem áll módjában árnyékból, fedett módon ténykedni, látszik őkelme. Ezeket a magyargyűlölő nem-magyarokat is a fénybe kell rángatni, megnevezni, beazonosíthatóvá tenni, hogy mindenki tisztán lássa kik ők, honnét jöttek, mi a céljuk.
Ne bántsd a magyart: magyar a magyart sose bántaná, csak ha meg van hülyítve. A közöttünk élő idegenek bántják a magyart.
Tuti
2019-12-20 at 13:05
attol meg,h ok nem ertik,h valaki valamire miert buszke attol mi meg lehetunk buszkek!
sok minden van a vilagon amit mi sem ertunk: pl en sem ertem,h arra miert buszke valaki,h langyi es razza a segget egy kamionon! semmi batorsag nem kell ahhoz,h ezt bevallja Europaban! tegye meg Szaud Arabiaban!
szoval en nem haragszom rajuk,h nem ertik!
Megnt én
2019-12-20 at 21:37
“Magyarnak lenni büszke gyönyörűség”
Mert a magyar nagy nép! Mi választottuk ki az “isten kiválasztott népét”, s mi kreáltuk a herrenvolkot.
Magyar találmányokkal van tele a világ. S amit nem magyar csinált, hát megkaparva ott is előbújik a magyar.
Exujvarosi
2019-12-20 at 13:05
Ki lehet jönni külföldre. Én itt tapasztaltam meg, hogy a magyar ott ver át ahol.csak tud. Kinasznál, meglop, és ha augusztus 20-i grillezésre kap meghívást a csoportból, akkor visszanyögi, hogy az itt nem ünnep.
Királytigris
2019-12-20 at 13:56
És azok akiket említesz olyan “magyarok” mint ez a Vogronics? Mert ha igen, akkor reméljük, hogy haza sem jönnek!
Exujvarosi
2019-12-20 at 16:06
Nem szívem, 80%- uk papírmagyar.
nemaztmondták feri
2019-12-20 at 12:54
nem sopánkodni,-odabaszni!
TS
2019-12-20 at 12:27
Nem kell az Ősök napjára meghívni. Elég, ha az én hatodikosaim elé odaáll, úgyis rég voltak állatkertben. Láthatnák azért a gyerekek, hová züllik egy efféle ugrenics.
K
2019-12-20 at 14:16
Én még hozzátenném azt hogy arcátlan szemtelenségnek tartom vesztes történelmi események megünneplését, mint pl: 1848, és 1956.
Attól a tanártól aki ezeket a dátumokat megünnepli, egy életre elvenném a diplomát.
Poppy
2019-12-20 at 14:41
??
Grimmbusz
2019-12-20 at 12:26
A konzervatív oldalnak gyenge pontja Trianon. Afféle vörös posztó. Persze, hogy ki van adva ukázba, hogy ezzel kell cukkolni. Hátha végre elszakad a cérna jobboldalnál, ellenlépéseket tesz és akkor lehet nyugatra szaladni a szabadcsapatokért, hogy jajdiktatúra…
TS
2019-12-20 at 12:32
Érti ez Trianont, de nemcsak azzal van baja, hanem az egész népünkkel. Hogy létezik. De nem meri megírni, mint Kertész Ákos, hogy ő miféle. Írását fel fogom használni arra, hogy a tanulóim megvetéssel sujthassák azt, aki nem szereti a saját hazáját. Hogy lássák, kikkel vannak egy kenyéren. A baj éppen az, hogy a gyerekek általában a szegényebbek komiszkenyerén vannak, ezeket az ugrenicseket meg jól fizetik valahonnan, zabálják tele pofával a kalácsot. De azért nem cserélnénk velük.
khm
2019-12-20 at 16:06
A MAGYAR EMBEREKNEK fájó pontja trianon.
Naprózsa
2019-12-20 at 12:20
Fogalmunk se lehet, hogy ez a lény milyen történelmet tanult, valszeg valami kivonatot a “Hogyan gyalázzuk a magyart” – című valamelyik szomszéd ország szokásos történelemátírásai mellékleteként.
Mert ha Magyarországon tanult volna, akkor tudná, hogy a Föld bolygó összes népének ilyen “szar” a történelme. Angolok is marakodtak, irtották egymást, meg királyok testvéreket és feleségeket, meg egykori barátokat, németek is vertek le parasztfelkelést, olaszok városokként gyepálták egymást, inkák az inkákat, de még a tuszik és hutuk is évszázadok óta gyakorolják a népességcsökkentés eme homo sapiensi világjátékát.
Ja, és ha ez a lény “kiválasztott fajtáját” tekintjük, merthogy nagyon hajaz ez a szöveg holmi Dobrev-momentumos “népért álsíró”, kommunistát hazudó ügynökökére, hát csak el kell olvasni a Biblia ószövetségi részét, hogy legyen büszke az őseire milyen hatékonyan gyilkolták egymást, míg meglett a maguk Trianonja.
Ez a baj nagyon sok, még rendes embereknél is: hiába tanulnak földrajzot, történelmet vagy akármit, képtelenek egészben, mintegy kívülálló gondolkodni. Sokan csak az élet egy-egy apró szeletét bírják agyilag átfogni.
De eme idegen a hangyaagyával még annyit sem.
Jóska
2019-12-20 at 12:15
“Na szevasz!Eddíga pillanatig Jóska én voltam itt.Most te ki vagy,.zj.?”
Már akkor Jóska voltam, amikor Ön még valahol máshol kalandozott, ezért ha kérhetem más néven kommenteljen!
Előre is köszönöm Önnek!
Boldog Újévet!
JÓSKA
2019-12-20 at 13:03
Tehát,nézze!Ha maga előbb volt itt azt a gazdi tudja.Mivel sehol senkivel ezen a néven nem osztozom,ès nem felelek az Ön tetteiért,csók a családnak!
2019
12.20
Bressa
2019-12-20 at 13:12
Volt egy falú ahol pl mindenki Béla volt
khm
2019-12-20 at 16:04
Az egy film volt,de az egyszerűbb emberek tényleg elhiszik,hogy volt egy ilyen falu. S nem falú.
Ez utóbbiak a gyurcsányiról is elhiszik,hogy szűz. A kölkei meg szűzfogantatással készültek,a heti bérmálkozás közben.
Angliaman
2019-12-20 at 12:11
Aztán ezek a társadalomromboló retardáltak nagyon csodálkoznak, amikor – történelmi kortól, időtől, helyszíntől függetlenül – az ilyen rotyogó sz…rgödörből egyszer csak kiemelkedik egy valóban brutális diktátor és verőember- bandája, és az “rendet tesz”. És az a “rend” a halál és a vérengzés rendje. De bekövetkezik, ez soha nem volt másképp. Tévedés ne essék, Magyaorországon, de tágabban, az Unióban is be fog ez következni, ha ez így megy tovább, bár nem tudható, mikor.
A jogállam ugyanis nem nyújt lehetőséget az ilyen háborodott tébolygásokat meírók- ordítozók ellen, akikről a cikk szól. Őrültséget ugyanis joga van mindenkinek mondani. A tiltás nem segít, a józan szembenézés talán igen (oktatás, életmód, stb).
Ami a “józan szembenézést” illeti, két megjegyzés azoknak, akik ebben (is) a “zsidót” találják meg, nem pedig a nyomorult testű- lelkű retardált idiótát:
1, A “zsidók”, mármint akik tényleg azok, többnyire ugyanúgy nyugalomra vágynak, ahogy a töbsség is. Ugyanúgy undorral fordulnak el ettől a f…sgödörtől, mint bárki más is (az 50.000 követőt leszámítva).
2, Magában Izraelben is megtalálható ugyanez a gyökér, öngyűlölő- mindengyűlölő kretén szélsőbal- szélsőanarcho- liberálnáci fajta, DE ott is kisebbség, ahogy Magyarföldön, meg máshol is. Csak hát ezek a leghangosabbak (OTT IS), ezért tűnnek soknak. De ez meg nemzetfüggetlen.
Agyhalál ez, emberek…
Gáspár Anette
2019-12-20 at 12:02
“a Polgári törvénykönyv alapján úgynevezett kollektív személyiségi jogi per eséllyel indítható,”
Amit a bíró másodfokon lesöpör a német jogelv alapján.
khm
2019-12-20 at 13:02
Tisztelt ANETT
Magyarország ez,s nem németország. A német jogelvnek semmi keresnivalója NINCS ITT!
Pontosan azért NINCS,hogy később az iszlám jogelvnek se legyen!
Tehát,alkotmánybíróság elé,MINDEN MAGYAR EMBER jogait csorbító cselekménnyel.
IDEJE LENNE BŰNCSELEKMÉNNYÉ nyilvánítani,amíg van kétharmad. (lásd Anglia,ott még a lakosság népszavazáson elért eredményeit eliminálta (eddig) a liberálbolsevik plutokrata oldal.) Felénk is időszerű a hazaárulókat,a helyükre tenni.
Beszédes
2019-12-20 at 12:01
Az az ember, aki a magyarság történetében nem talál olyan embert/államférfiak,tudósok, felfedezők, feltalálók, orvosok, kutatók, sportolók, hadvezérek,stb/ , akire büszkék lehetünk,az az ember tényleg nem ide való!
irysz
2019-12-20 at 12:12
A diákjaink ma is sorra nyerik a nemzetközi versenyeket:
https://eduline.hu/kozoktatas/2017_nemzetkozi_tudomanyos_diakolimpiakon_CIKUJT
Ott a Széchényi Könyvtár, a levéltárak, a világ könyvtáraiban is szinte végtelen számú dokumentuma van a magyarság eredményeinek, kultúrájának, a magyar tudósoknak, feltalálóknak, hadvezéreknek, jeles történelmi személyiségeinknek, a kultúránk idegen népek által való magasztalásának.
A mai napig a világon a magyarokat azok között a nemzetek között említik, melyek a legtöbb szellemi értéket adták hozzá az egyetemes kultúrához.
És nem! Nem a zsidó származású magyarok (mielőtt az ugyanilyen idióták rázendítenének). Hiszek Teller Edének, aki kijelentette, hogy ha nem magyar nyelven válik értelmiségivé, akkor legfeljebb középiskolai tanári szintig jutott volna el. Hát ezért. Mert a magyar nyelv által, a magyar kultúra által, a magyar szellem által váltak azzá, amikké váltak. Genius Loci.
Primitív, műveletlen söpredékkel vitatkozni?
Miről?
irysz
2019-12-20 at 12:14
https://www.magyaridok.hu/belfold/magyar-bravur-a-sziami-ikrek-szetvalasztasa-3403195/
khm
2019-12-20 at 11:59
Trianonnak sem örültünk,ahogy a balliberálisoknak sem szoktunk.
Egyiknek sem lehet örülni.
És mind a kettő hazavesztő! Nem bánnám,ha lenne ismét egy fehér lovon jelenlevő ellentengernagy,hiszen csak a szeretettel,nem lehet rendet vágni,a liburnyák hydra csápjai és fejei közt.
Ahhoz,kemény harcos emberek kellenek.
khm
2019-12-20 at 12:04
A történelmünket átírni akaró izét,meg likvidáljuk hát,ha már MÁS népeket legyilkoltunk ennek a hülyének az agyában.
Varga Zoltán János.
2019-12-21 at 18:33
Ez egy tudatlan söpredék. A magyar történelmet meg hallomásból sem ismeri. Tehát elve nem is lehet egy ilyen ” emberrel” vitatkozni. Szegénykém olyan sötét mint egy vödör korom. Felhívnám a figyelmét ennek a nem is tudom kinek. Széchenyi könyvtár. De szerintem ez még tisztességesen olvasni sem tud.
Megint én
2019-12-20 at 21:15
Én még úgy tudtam, hogy a nagybányai bányabérlő leszármazottja sorhajókapitány minőségben szolgált
khm
2019-12-21 at 13:48
Rosszul tudta.
Fanfan
2019-12-21 at 18:18
Jól tudod! Volt az is, de olvasd tovabb a történetet! A monarchia első és egyetlen tengeri győzelmét az ő parancsnoksaga alatt követték el. A haború végére ő lett a flotta parancsnoka ellentengernagyi rangban!
Te még biztosan a foxi-maxin tanultad a történelmet. Nem tehetsz róla csak ne vedd készpénznek amit ott tanítottak!
irysz
2019-12-20 at 11:58
“Az ilyeneket be kéne tenni a terráriumba,”
Meg azokat a történelemtanárokat, akik általános iskola hatodik évfolyamon a honfoglalás témakört tanítva a gyerekek hazafias, érzelmi kötődését a Magyar vándor című, ócska, magyargyalázó film két tanórán keresztüli vetítéssel akarják fejleszteni ahelyett, hogy elvinnék őket a Nemzeti Múzeumba.
Aki ezt művelte, az bűnöző.
Megint én
2019-12-20 at 20:58
Ezeket a történelem tanárokat olyanok tanították, mint Gerő Ernő unokaöccse vagy Kun Béla unokája. Vagy még rosszabbak.
“Sajna kitört az I. világháború és mi megint hol voltunk? Bingo! A rossz oldalon. Szipi-szopi, Trianon.”
Ugye, ez a derék szántó-vető nem tudja, hogy az osztrák-magyar monarchia robbantotta ki az első háborút Hazai Kohn Sámuel hadügyminisztersége idején a trónörökös meggyilkolása miatt.
A Trianont pedig előre megszervezett szabadkőműves banda kreálta. Károlyi, Linder és más hazaárulók.
csakafidesz
2019-12-21 at 12:01
Károlyi meg a többi csak nézett. A Trianoni Békét a franciák írták.
panzerkampfwagen führer
2019-12-20 at 11:57
Ez a féreg nem először provokál:
https://kolozsvaros.com/2019/11/17/mi-egy-verbol-valok-vagyunk/
irysz
2019-12-20 at 12:00
El se olvasom. Viszont Erdélyt is megszállták a bomlasztó ideoLÓGÓSOK.
K
2019-12-20 at 15:18
Elolvastam. Valóban minden szava szemétség.
gyozo2018
2019-12-20 at 11:54
“Utána jött Mátyás, akinek már volt az akkori kornak megfelelő TEK-je, alias fekete serege, ”
Az a baj, hogy a TEK az ilyen fa..okat is megmenti, ha úgy adódik.
Babóca
2019-12-20 at 11:52
Nos igen…Ezt a mocskolódó senkiházit meg kellene hívni az “Ősök napjára”.
Szót is kellene adni neki. Kíváncsi vagyok, lenne-e mivel elmondania a második mondatát!
Bressa
2019-12-20 at 11:51
A legnagyobb baj, hogy a “rendszerváltásnál” nem ment végbe megtisztulási folyamat, még ha az vérrel járt volna is! Nem kellet volna ezt megspórolni. Ezért maradtak meg az élősködök, mint púp a hátunkon. Az ilyeneknek nemhogy média felülethez, még levegőhöz sem szabadna jutni. Szép szóval nem fogunk megszabadulni tőlük, sőt a falig mennek el minden esetben.
lacika
2019-12-21 at 10:45
Csak tudnám, hol az a fal…
akvarius
2019-12-20 at 11:49
Hát ilyen vezeték névvel inkább déli szomszédunk történelmét analizálja. Különben meg egy flusztrált csinovnyik szegénykém, kérjen ötleteket Gréczi Zsoltitól az majd megmondja a tutit.
gyozo2018
2019-12-20 at 11:48
“A klasszikussal szólva: bizonyos szint felett az ember nem süllyed bizonyos szint alá.)”
Amit Esterházynak tulajdonítanak, de semmi köze.
Jóska
2019-12-20 at 11:39
Ha az eredete szerinti hazájában arról így nyilatkozna, megnézhetné magát.
Akit Isten valakit nagyon büntetni akar, azt józan eszétől fosztja meg.
Boldog Karácsonyt minden jó szándékú embernek!
JÓSKA
2019-12-20 at 11:45
Na szevasz!Eddíga pillanatig Jóska én voltam itt.Most te ki vagy,.zj.?
JÓSKA
2019-12-20 at 11:55
Ez kamu téma pajtás,ha minden bolondra reagálsz,az a te bajod.Amúgy a kormányszintű reagálást megtette Fletó,mikor kiengedte őket. Ebben a témakörben,ha valaki vérig szeretné sérteni a Magyarokat,meg tudná tenni.De ez az alak a fáradtságot sem vette.Hogy Gaudi reagált rá,nem értem,valszeg tudja ki ez a hibbant.
JÓSKA
2019-12-20 at 12:06
Attika a gépen él,majd szól nekem,ha önkívületben sikerűl komni.Szügyig ér a meló,nem lustaság,tényleg.
Szabó László
2019-12-20 at 11:38
Hogy “érdemes e egyáltalán foglalkozni az egésszel”? Igen! Mert ha elmegyünk mellette, igazoljuk a primitíven irigy hazugságokat. Mindenkinek azt javaslom – magam is így cselekszem – hogy ne hagyjuk az ilyesmit szó nélkül. Ha a lehetnek bizonyos rétegek a nemi identitásukra büszkék, úgy mennyivel több okunk és jogunk van nekünk büszkének lenni? Hm? Amikor a kommunista alávalóságról beszél, saját bensőjének fekáliáját vetíti ki.
lacika
2019-12-21 at 10:43
Igen, érdemes foglalkozni velük, mert ugye a hallgatás beleegyezés.
Kbandi1
2019-12-20 at 11:38
Elképesztő, hogy erre büszke a kretén baloldal. A médiájukban közölt agymenéseikre akarnak büszkék lenni?
Nekem az a gyanúm, hogy ezek se nem magyarok, se nem haladók, hanem agyilag visszamaradottak, még egy csecsemőben is több tartás lenne, ha tudna olvasni, így meg csak az együgyű arcokat láthatja.
ViAM
2019-12-20 at 11:36
Ez a nevéből ítélve szerb származék Vogronics, jobb lenne, ha a saját fajtáját elemezné ki. Több hiányosságot fedezhetne fel bennük, mint a magyarságban. Az ilyen és hasonszőrűeknek “köszönhetjük” országunk és több millió magyar lelkének szét- és föltépését. A legkeményebb büntetést érdemelné!
Pölhe Géza
2019-12-20 at 16:22
Bármilyen néven megjelenhet sajnos itt a Fb-n. Ahhoz elég jó a helyesírása, hogy szerb legyen, de az is lehet, hogy valami gané, elfajzott vajdasági magyar értelmiségi álnéven.
Fanfan
2019-12-21 at 18:30
Damjanich is szerb volt! Remélem nem mondok újat , hogy ő volt az aradi 13 egyike! Ne asd az arkot , végre kezd betemetődni, éppen a szerbek esetében. Ha valaki bunkó szarhazi az nem a szarmazasaból következik. Kevesen vagyunk, vagy csak vannak akiknek az ősei vereckénél érkeztek, de lélekben mégis 16 millióan vagyunk!
ViAM
2019-12-22 at 11:08
“Fanfan”! Persze, hogy szerb volt Damjanich és ő jelentette ki, hogy minden szerbnek az írmagját is ki kell irtani. Na, erre varrj gombot.
Fanfan
2019-12-23 at 14:17
ViAM! Megírnad nekem allitasod forrasat?
Miki
2019-12-20 at 11:25
Örülnek ha kormány szinten lenne már retorzió ennek a balliberális ámokfutásnak !
Salamander
2019-12-20 at 12:53
Meg kell alkotni a holokauszttagadáshoz hasonlóan a magyarság elleni uszítás, a magyargyűlölet törvènyi tényállását, és ezt határozottan be kell tartatni.
Persze ha egy ügyész ilyen ügyben vádat emel és a bíróságok a terheltet elengedik, vagy 2 hónap felfüggesztett pénzbüntetéssel honorálják a bűncselekményt (MERT NEM TARJÁK A TÁRSADALOMRA VESZÉLYESNEK!), hisz emögött ez van – akkor az egész semmit sem ér. Mindenestre itt lenne az ideje jól rálépni a ballibsik pofájára végre – ám a bíróságokkal kell kezdeni!
Poppy
2019-12-20 at 14:38
?
Pesti István
2019-12-20 at 20:35
Nem kell több szemét törvény! Már miért ne lehetne gyűlölni a magyart, a zsidót, az oroszt, németet, törököt, akárkit?
Nem muszáj bennünket szeretni, csak akkor ne a mi kenyerünket zabálják! Menjenek haza innét!
Fanfan
2019-12-21 at 18:37
Meg kell alkotni a holokauszttagadáshoz hasonlóan a magyarság elleni uszítás, a magyargyűlölet törvènyi tényállását, és ezt határozottan be kell tartatni.
Mondasz valamit! Hatszazezer zsidó honfitarsunkat hurcoltak el a halaltaborokba és utanna nyocszazezer magyart hurcoltak el malenkij robotra és isten tudja mennyit irtottak még ki pusztan magyarsaga okan!
MacMondeau
2019-12-20 at 14:47
-a libbantak azon dolgoznak hogy ne legyen magyar érdek,lengyel érdek,francia érdek
stb hanem csak a háttérhatalmi(és hogy mind annak rabszolgái legyenek)-ezért tartják,fizetik őket(és a megfelelési kényszerük is ezt diktálja)