Azt már megszokhattuk, hogy a cégek, akikkel valaha valamilyen kapcsolatba kerültünk, különböző típusú hírlevelekkel bombáznak bennünket. Néha anélkül is, hogy ezt kértük volna. Ezekben a levelekben általában reklámok, bujtatott reklámok, értesítések vagy személyre szabott akciók szerepelnek, ami egy ponton érthető is. Azt szeretnék, ha vásárolnál tőlük, hiszen ebből élnek. Vannak azonban az informatív jellegű hírlevelek, amelyek inkább csak azt a célt szolgálják, hogy emlékeztessenek: hahó, itt vagyunk, ha esetleg elfelejtetted volna. Az Alfa Biztosító azonban most egy teljesen más típusú levelet küldött, méghozzá Trump megválasztásával kapcsolatban.
A hírlevelek hivatalos célja, hogy tájékoztassanak valamiről az adott céggel kapcsolatban: akciók, nyitvatartási, idő, de egy biztosító gyakran küld levelet a megtakarítással rendelkező ügyfeleknek a befektetésekkel kapcsolatban. Ezzel kívánja tudatni a cég, hogy a cég jó helyre tette a pénzedet. Ez eddig rendben is van. Természetes dolog, hogy Donald Trump, meg úgy az amerikai elnök személye valamilyen formában kihat a befektetési piacra, az Alfa Biztosító által küldött levél azonban továbbra is szokatlan.
A 78 éves Donald Trumpot nagy többséggel választották meg az Egyesült Államok 47. elnökévé. A kampány során túlélt két merényletkísérletet, bűncselekmények miatt elítélték, és végezetül legyőzte időközben a Joe Bident váltó demokrata jelöltet, Kamala Harrist. – olvasható a levélben,
Kicsit szokatlannak tartom ezt a pár sort. Ha egy hírportálon találkozunk vele, talán még meg is értjük, de egy biztosítónál több mint gyanús. Ez a szöveg nem a semmiből generálódott, valakinek le kellett írnia. Ne legyen igazam, de ezt olvasva olyan érzésem támad, mintha a biztosító nem azt szeretné tudatni velünk, hogy miként alakul a piac Trump győzelme után, hanem hogy Trumpot bűncselekmények miatt elítélték (egy koncepciós per során).
Nem hiszem, hogy világméretű összeesküvésről lenne szó. Az is lehet, hogy a biztosító egy túlbuzgó munkatársa így kívánta kiadni magából azt az érzést, amit az amerikai libbantak videóra vettek a választás után. Annyi minden történt a kampány során, amiről lehetne beszélni, ez pedig egy teljesen indokolatlan infó a befektetéseket illetően. Mi lehetett ezzel a biztosító célja? Megkerestük a cég sajtóosztályát. Amint válaszolnak, frissítjük cikkünket.
PrüsszelPress
2024-11-29 at 10:34
Viszont kérdés: ez a cikk véletlenül nem a reklám helye?
😀
Ravasz, nagyon ravasz…
Nem PoloskaPortikPeti írta? Vagy MZP? :-D
2024-11-29 at 10:33
Az üzenet, hogy “vedd ki a pénzedet, ne fektess az Alfába, mert Trump győzelmével nagyobb a kockázat, kevesebb a hasznod”?!
Papamaci
2024-11-29 at 09:38
Mi ebben az újdonság?
A nagy multi cégek gyakran avatkoznak be a politikába.
Viszont lehet, hogy evvel ügyfeleket veszítenek.