A Media1 az RTL Magyarország hivatalos válaszára alapozva azt írta, a tévétársaság 2020-ban 2,5 milliárd forintnyi állami reklámköltésben részesült, ami kicsit több, mint félmilliárd forinttal, kb. 30 százalékkal volt több, mint 2019-ben (akkor 1,9–2 milliárd forint közötti összegért hirdetett az állam az RTL csatornáin).
Az RTL Magyarország a Media1 érdeklődésére közölte azt is: a 2020-as állami reklámbevételből 1,863 milliárd forint, a cégnél elköltött összeg mintegy 75 százaléka, társadalmi célú reklám (tcr) volt. A lap más források alapján azt írja, hogy az állami tcr-ek zöme a koronavírus tavaszi, illetve őszi hulláma alatt futottak a társaság csatornáin.
Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója a Kreatív novemberi számában megjelent interjújában arra a kérdésre, hogy mennyi állami reklám volt 2020-ban az RTL-nél, azt válaszolta, hogy nagyságrendileg hasonló, 2 milliárd forint körüli költést láttak. A pontos adatot a Media1 szakmai portál írta meg, erről a teljes cikk ITT olvasható.
Forrás: Media1; Fotó: MTI
Facebook hozzászólás
Facebook
Twitter
YouTube
RSS