társadalmi célú hirdetés
Média1: Több, mint kétmilliárd forintnyi állami reklámbevétele volt az RTL-nek tavaly
A Media1 az RTL Magyarország hivatalos válaszára alapozva azt írta, a tévétársaság 2020-ban 2,5 milliárd forintnyi állami reklámköltésben részesült, ami kicsit több, mint félmilliárd forinttal, kb. 30 százalékkal volt több, mint 2019-ben (akkor 1,9–2 milliárd forint közötti összegért hirdetett az állam az RTL csatornáin).Bojkott az RTL Klub ellen a homoszexualitás népszerűsítése miatt
Bojkottot hirdetett az RTL Klub ellen a Citizengo civil szervezet a homoszexualitás népszerűsítése miatt. Felhívásukban azt írták: az LMBTQ-lobbi karácsony környékén rendszeresen elárasztja hazánkat, a héten pedig a televíziós csatorna kezdett homoszexuális propagandát sugározni társadalmi célú hirdetésként. A szervezet szerint az RTL Klub ezzel a lépésével megosztottságot hoz a szent ünnepkörbe, megzavarja a társadalmat, a családokat és a gyermekeket, ezért kijelentették: tiltakoznak a társadalom átnevelése és hamis megvezetése ellen, ezért honlapjukon várják azok aláírását, akik csatlakoznak.Orbán a nagyszínpadon
Akár a magyar közélet első számú aranyszabályává is nemesedhetne az a hipotézis, miszerint bármilyen jelenség, amelynek kapcsán felháborodott hangú publicisztikát közölnek az Index véleményrovatában, valójában felettébb örvendetes az országra és az átlagmagyarra nézve. Az pedig, hogy most azon vannak kiakadva, hogy kissé talán túlzónak tűnhet a „30 éve szabadon” emlékévet ennyire harsányan reklámozni a soproni Volt Fesztiválon, éppen azt igazolja, hogy e promóció nemhogy helyénvaló, de még nevelési szempontból (már ha a liberálispukkasztást annak vesszük) is teljesen rendben van. Ők megint leírhatják, hogy úgy érzik, megint rosszabb hely lett az ország, mi pedig kárörömmel nyugtázhatjuk a nyomorukat. De folyjon-e a csapból is Orbán Viktor, hogy nekünk nagyon jó legyen, nekik pedig nagyon rossz?Ajánljuk még