Mennyiben határozza meg a szerző személye a szöveg értelmezését az olvasó szempontjából? Meddig mehetünk el egy közszereplő sértegetésében és miért érdemes néznie a jobboldali média műsorait annak, aki idézni próbál belőlük? – minderről Pankotai Lilivel beszéltünk a PestiSrácok.hu szerkesztőségében, ahová azt követően érkezett, hogy úgy gondolta, kollégánk verbálisan bántalmazta. A Politikai Pankráció legutóbbi vendége most személyesen is megjelent abban a médiumban, amellyel eddig csak az interneten keresztül vívott csatákat.
Fotó: PS
Facebook hozzászólás
sumer
2024-04-14 at 19:34
“Látszott:jogilag felkészítették.”
Látszott. Ahogya az is szembetűnő volt, hogy mennyire ostoba teremtés, és az is, hogy felkészítője nem végzett alapos munkát. Az általános válaszpaneleket viszont tényleg jól begyakorolták.
Egy előző hozzászólásban írtam már a logikai következetlenségéről, amit Varga Judit “hazugságával” kapcsolatban “érvként” előadott. Arról is írtam már, hogy a műsorvezető erre sajnos nem kérdezett vissza. Pedig magas labda volt…
Pankotai ostobasága leginkább abban mutatkozik meg, hogy neki nem VJ “hazugságaival” kellene foglalkoznia, hanem azokkal, akik azt hazudják neki, hogy ő tényező. Akik elhitetik vele, hogy az emberiség szempontjából maradandót alkot/alkotott…
VJ szerintem sosem hazudott neki, hiszen sosem tekintette őt tényezőnek. Sőt, ezután sem fogja, ellentétben Dobrev Klárával, aki egykor bátorította őt szabadszájúságában, vagy Donáth Anna, aki egyenesen az EU parlamentbe kalauzolta őt. De akár Kertész Dávid is megemlíthető, aki meghívta őt egy beszélgetésre, mintha bármit is számítana az (előre betanult) véleménye bármiről…
A műsorban önmagát (trágár „művészetét”) Petőfi és Babits költészetéhez hasonlítja, de az ő költészetük nem csupán trágár szavak mobiltelefonról történő felolvasását jelentette, mint az ő esetében. A műsorvezető helyében arra is rákérdeztem volna, hogy “művészetében” milyen érték jelenik meg! Említhető-e bármi egyéb jellemvonás a trágárságon kívül?
Sőt, saját magát, nemes egyszerűséggel, a hazai diáktüntetések arcának tünteti fel, de szegény annyira buta volt, hogy azt is állandóan “eltakarta” a tüntetéseken egy hangosbeszélővel… :))))))))
Székely árpádné
2024-04-14 at 15:14
Olyan dühös voltam,hogy először otthagytam a riportot, de muszáj leírnom a véleményemet! 1. Időzítés: Varga Judit azután nyilatkozott, miután a férje elárulta, kiderült,tényleg felvételt készített és nem rögtön, hanem alkalmas időben feljelentette ezzel a felvétellel, ami irányított, célirányos, gonosz, ártó szándékkal manipulált és a legnagyobb árulás! Arra a kérdésre, miért nem előbb jelentette fel a bántalmazót, jelentkezzen, aki szívesen ország világ elé teregeti szörnyű, megalázó helyzetét. Még átlagemberként sem, nemhogy vezető politikusként! És
álságos a felvetés, mind tudjuk,ez, miután családon belüli, igen nehezen bizonyítható! Eldönti a bíróság? Az amelynek alelnöke mp anyukája, vagy amelynek hitelességét épp ennek kapcsán vonták kétségbe lili és balos társai?! Kedves tojáshéjfenekű, tapasztalatlan forradalmár, kívánom, sohase tudd meg milyen helyzet ez, mikor a párod, akit annyira szerettél, hogy összekötötted vele az életed, gyerekeket szültél és azt gondoltad szép szerető családod és boldog életed lesz, hátbatámad! Lehet, hogy neked ehhez bírósag kell, nekem és sokunknak ez önmagáért beszél. És emellett csak hab lehet a tortán, hogy mp hülyézte és tramplizta-e a feleségét es jarkált- konyhakéssel, vagy sem! Azonban, az eddigi tények és a gyanu alapján követelném a pszichiátriai vizsgálatát, ha országos, sőt nemzetközi pozicióra törekszik. Nekem nem mindegy milyen szindrómas, aki az országomat akarja képviselni. Egyszer már tönkretette egy nárcisztikus,hazudozó, kártékony önjelölt!
2.Kinek hiszek? Vérlázító az általánosítás konkrétan Varga Judittal összemosva, hogy politikus, tehát hazudik. Lili a sajátjaiból indult ki! Gyurcsány és karácsony esetében maguk bizonyították, hogy hazudnak! ( folytathatnám a sort!)de ő, aki ennyire érzékeny, ne általánosítson! Varga Juditot balos külföldi kollégái is elismerték! Visszatérve,miért neki hiszek?! Mert magyar péter maga bizonyította, hogy egy sunyi,gerinctelen haszonleső áruló, aki gátlástalanul becsapja a hozzá legközelebb állókat, belepiszkít a saját fészkébe. A fenyegetődzéseit maga bizonyította! Az időzítés inkább nála mocsok. Miért nem azonnal aggódott az országért és adta vissza anyagi hasznait.Aki azon tipródik miért családi, kapcsolati alapon kapnak emberek állásokat, az álszent, de javaslom vegye körül magát ellenségeivel,rövidúton megtudja! Én sem örülök neki, főleg, ha ilyen haszontalan alakok kapják, de ne tegyünk már úgy, mintha a világon ( pl. A felséges unióban ) nem így lenne!
Ezügyben egy különbég van,a balosok csak visznek, de nem hoznak! 3. A riporter túl türelmes volt, többször lilike rendteutasította, mondván, hagyja befejezni a mondókáját, miközben rendre belevágott a riporter mondataiba! Olyanokat mondott az ügyészség kapcsán és a rogáni beavatkozásról és a Völner ügyben, ami merő feltételezés, ezesetben nem volt fontos a bírósági döntés és a bizonyítás. Sajnos a riporter ezekben az esetekben nem szembesítette a kettős mércéjével és az önellentmondásaival!
Tonuzoba
2024-04-14 at 13:26
Kertész Dávidnak:
1. ha közbeszóltál, leállított, hogy szeretné befejezni! Ha Te beszéltél, rendszeresen közbevágott, és Te gyakran hagytad!
2. Hogy mit szándékozott elérni Pankotai azzal, amit a nyilvánosság előtt mondott, és hogy ő mit gondol arról, hogy azt hogyan fogadják mások, az a magánügye! Az számít, hogy milyen hatást váltott ki, és az emberek milyen következtetéseket vontak le abból! Nem szembesítetted ezzel!
”
Azt, hogy mit mondtam, akkor tudom meg, ha tisztázom, hogy a másik hogyan értette!” Norbert Wiener
„Minden, amit hallunk, csak vélemény, nem tény, és minden, amit látunk, csak egy nézőpont, és nem a valóság.” Marcus Aurélius
ViAM
2024-04-14 at 12:37
Aki ennyire szereti nyilvánosan mutogatni magát, mint lilike, szakíthatna időt a jobb felső hármasának pótlására, mert több mint kínos a 20. életévében így szerepelni.
füredi46
2024-04-14 at 11:59
Mivel Pankotai Lili ebben a műsorban rám cáfolt, és egyáltalán nem nevezném továbbra is buta libának, így most már csak azt nem értem: mi a frászt eszik” Gyurcsótány-Böszme Ferencen és DK-s hordáján vagy a momentumos idétlenkedőkön (kerítésrángatás szakmányban) és hazaárulókon? Gyurcsótányék 2002-2010. között csődbe vitték az országot, azt is ellopták ami le volt betonozva, állandóan adókat és illetékeket emeltek, hagyták rászabadítani a népre a svájci frank alapú hitelt, családok ezrei mentek tönkre, nyugdíjakat nem emeltek,sőt elvették a 13. havit, s 2009-ben már IMF-hitelre fanyalodott a kis Bajnai kormánya (20 milliárd dollár!), hogy totális csődöt elkerülhessük. (Amit aztán az Orbán-kormány fizetett vissza 2012-ben, egy évvel a lejárata előtt.) A Gyurcsány-Bajnai bandát nyolc év alatt annyira megutálta a nép, hogy a Fidesz-KDNP 2010-ben nem véletlenül győzött – szinte kampányolás nélkül – kétharmaddal.
Akkor hát csak tudnám, mit eszik ezeken Pankotai Lili!
Gyurcsótány elvtárs bevallotta: “Négy évig nem csináltunk semmit. Semmit. Nem volt egyetlen olyan intézkedése a kormánynak, amelyre büszkék lehettünk volna. Ehelyett hazudtunk éjjel, este,meg reggel”. (Nappal is!)
Csak tudnám, hogy mégis mit eszik ezeken az értelmes Pankotai Lili?
Hát, nem látja, hogy kik ezek? Mert, ha kormánybuktatást akarnak (sose jön össze; Gyurcsótány vezetésével soha többet nem lehet nyerni, de ne örvendjen a ballibsi tábor: Magyar Péterrel még úgysem!), akkor ezek jönnének ám: ezek a garantáltan tolvajok és hazudozók. (Meglehet nézni Budapestet: Gyurcsótány elvtárs és beépített csicskásai éppen most korrumpálják szanaszét a fővárost.) Csak tudnám, mit eszik ezeken a korához képest egészen éretten gondolkodó Lili? Üdítő volt hallani, amikor nem káromkodik, hanem értelesen, okosan szól. De mégis meg kell kérdőjeleznem az értelmi képességeit, ha ezekhez a garantáltan lejáratódott, hazug balliberós bandákhoz húz. At idegesen handabandázó, gátlástalan Gyurcsótány elvtárs az ország főhazugja, Magyar Péter morális nulla, erkölcsi hulla! Ezeket kedvelni…? Hát…gyomor kell hozzá!
Dr. T.Csaba
2024-04-14 at 11:42
Igen a PS megint tökön bökte magát Pankotai Lili 19 évesen korát meghazudtoló felkészültséggel,tisztánlátással,jogi ismeretekkel, és tényeken alapuló érvekkel jött, míg a műsorvezető, érzelmi manipuláción, és csúsztatásokon kívül, nem tudott semmi érdemit felmutatni. Lili még sokra viheti.Meghallgattam MP felvételét,ha már bevágni nem merték, és Kertész úr abban is vetített.Talán egy vitát olyan felnőtt módon kellene lefolytatn, mint Lili tette, és nem ovis homokozó szinten a másikra mutogatással.
ViAM
2024-04-14 at 11:36
“Látszott:jogilag felkészítették.” S addig teszik, míg szükségük lesz rá, vagyis nem sokáig. Kertész Dávid viszont maximálisan megadta neki a tiszteletet, mosolyra is bírta, kedvesen, ügyesen vezetett a műsort. Ha teret engednek neki még sokra viheti!
füredi46
2024-04-14 at 11:28
Azt mondja a beszélgetés végén a műsorvezető, hogy”pocsékul érzem magam”. Nem csoda! A helyében én is így éreznék, sőt még pocsékabbul. Vesztett: egy talpraesett fiatal csaj leszövegelte – érvekkel! De hál’Istennek nem vagyok a helyében. A baj csak az, hogy ettől függetlenül én is pocsékul érzem magamat a műsor után (meg kicsit szégyellem is magamat), ugyanis korábban azt írtam Pankotairól, hogy buta liba, ostoba tyúk és hogyan süllyedhet olyan mélyre a PS újságírója, hogy ezt a trágár, utcai hőzöngő libát egyáltalán vitára hívja ki.
És most itt ülök a beszélgetésük után és meglepetten bámulok magam elé, s nehéz elkezdeni az írást. De azzal kell kezdenem – így korrekt -, hogy minden buta libázást, ostoba tyúkozást vissza kell vonnom, amit Pankotai Lilire írtam eddig kommentben. Ebben a műsorban ugyanis egy kifejezetten értelmes, okos lány beszélt, akinek vág az agya, értelmes és logikus érvei vannak,
kiválóan riposztozik és láthatóan felkészült volt. Látszott:jogilag felkészítették. A műsorvezető viszont többször zavarodott volt, főleg mikor Lili úgymond “helyretette”. Kifejezetten rosszul, szétesően vezette a műsort, sőt időnként úgy tűnt, mintha Lili lenne a műsorvezető, ő tematizálná a tartalmat. Összességében egyértelműen ő volt a jobb, a meggyőzőbb – szerintem -, hitelesen, célirányosan és céltudatosan érvelt. A műsorvezető hagyta elkószálni a “vitát” fogalmak meghatározásába, hát még abban is a 18 éves lány volt a határozottabb, a pontosabb.
Ezzel szemben a műsorvezető többször zavarodott volt (éppen mert Lili logikusan és jól érvelt), másod- és harmadrangú kérdésekkel jött elő (Putyint emlegette (csak tudnám, hogy miért, minek hozta fel), frázisokat puffogtatott, nota bene döbbenten néztem az erőködős vergődését. És a szövegelésben bizony ő volt az agresszív, Lili pedig a higgadtan érvelő.
Csak egy kiragadott példa: Azt mondta a műsorvezető: “A kommentelők határozzák meg az írásod értelmét”. Mire Lili: “Nem a kommentelők, hanem a tartalom…” Telitalálat. Mire szegény műsorvezető: “Valószínűen én is buta vagyok”… Az nem vitás, de mi az, hogy: is.. Miért, ki még? Mert Pankotai nem volt az!
Fontos kérdések tömkelegét fel sem tette a műsorvezető, hanem zavaros monologizálásokba kezdett, hosszasan felolvasott Lilitől, de aztán mégsem arról volt szó, hanem a saját írásáras váltott át. Szóval szétesett a műsor, kiengedte a kezéből a “műsorvezető”, mert Lili határozott volt és okosan érvelt, s főleg röviden, velősen.
Csak egy kérdés a sok kihagyott közül: miért nem kérdezte meg a leányzótól, hogy milyen ember az olyan, aki tudatosan irányít egy beszélgetést a feleségével és azt titokban felveszi, majd nyilvánosságra hozza? Milyen ember az olyan, aki ajtónak löki a feleségét, csatos szíjjal dobálja, s csak úgy “mellesleg” 16 éven át alázta, lelkileg gyötörte! Akit bezár egy szobába és a legnagyobb fiának kell kiszabadítania? A zavarodott műsorvezető szóba sem hozta ezeket, noha éppen ezen tényekkel lehetett volna Lilit zavarba hozni. Mint annyi minden más ütős érvet felhozni Magyar Péter ellen. Elmaradtak…
Az itt kommentelők tudják, hogy nekem kiütéseim vannak a Gyurcsótány-vezette velejéig hazug és álságos balliberós hordától, s a Pankotai Lili-féle trágárkodó, hőzöngő libáktól is, de… Most lehajtott fejjel el kell ismernem: Pankotai Lili egy értelmes, logikusan gondolkodó lány, helytállt a vitában, sőt… Fölényesen ő volt a jobb, a meggyőzőbb, a higgadtabb, viheti még valamire akár a politikában is, ha tanul tovább… És kár, hogy nem a Fidelitasban politizál!
ViAM
2024-04-14 at 10:52
Kertész Dávid még sokra viheti.
Logikus
2024-04-14 at 09:51
Lilike, össze-vissza beszéltél és magyarázkodtál.
Szánalmas volt a produkciód, inkább menj vissza az iskolába tanulni!
K
2024-04-14 at 09:11
–A liberális baloldal szavazóinak IQ szintje nulla .
Az aberráltság a liberális oldalon értelmi fogyatékossághoz vezet, és ez egyre nyilvánvalóbb.
t
2024-04-14 at 08:13
Kolompár…
Támogatnám én is ezt a felmérést, mert akkor kiderülne hogy a Fidesz áldásos tevékenysége mennyivel vitte lejjebb szavazóbázisuk IQ szintjét. Illetve mennyivel alacsonyabb IQ szintű szavazót gyűjtött maga köré.
Denes Szilagyi
2024-04-14 at 08:01
Ez úgy hiányzott mint egy falat kenyér…
dr. Kolompár G.
2024-04-14 at 07:20
Szükséges lenne a Fidesznek egy felmérést végeznie, hogy a szavazóinak -rajongóinak – hány százaléka olyan szellemi képességű, hogy akár DK-is lehetne.
Mert ha nem minden Fidesz szavazó 50 IQ alatti, akkor a Fidesznek és a sajtójának is gyorsan össze kellene kapnia magát, hogy ne legyen pofáraesés a következő szavazásnál. Ugyanis a mostani kommunikációs szinvonal kifejezetten sértő minden olyan szavazóra, aki nem a “maunikasón” szocializálódott.
ila halo
2024-04-14 at 07:18
A háttérben sertepertélő libsik igyekeznek jól felkészíteni ezt a minden szempontból alul művelt, sőt, egyenesen neveletlen kis bunkót a remélt rendszerváltásra, illetve a kormánybuktatás utáni időszakra. Belőle gondolják kinevelni a jövő Kósáné-Bangóné-Gurmai-Vadai utódját… Talán valamelyikre még be is jöhet nekik, de igencsak szegényes lesz az új alakítás is. Ja, miért lett ennyire fontos behívni a PS-be ezt a Turnberg-utánzatot???
apro_marosan_petergabor
2024-04-14 at 01:11
Miért foglalkozunkoly sokat ezzel a kis bakfis bunkóval?
Sas
2024-04-13 at 22:47
a végrehajtói maffia lebukott-ez a kormány buktatta le őket-MP pedig–most is alázza VJ-t, ergo biztos, hogy korábban is alázta.
gonczi
2024-04-13 at 22:40
HP
t
2024-04-13 at 22:37
A ps mindig tökön böki magát ezekkel a vitákkal. Múltkor Gulyás Marci most meg Pankotai Lili nyomta le őket de piszkosul.
gonczoll
2024-04-13 at 22:36
Sokkal érdekesebb, hogy Babits Mihályt, holott pont ő hivatkozik rá, mégsem tudja idézni.
Nevetséges.
mezler
2024-04-13 at 22:31
sumer:
Tökéletesen igazad van. (Amúgy a riporter egy rakás esélyt játszott el. Sokkal keményebben kellett volna felkérdezni a kis ripőköt.)
gonczi
2024-04-13 at 22:28
Hehe.
Érdekes, hogy egy érettségizetlen tinilány a jogi értelmezésekre hivatkozik.
Tulajdonképpen nevetséges.
Hogy jön ez a kis fruska ahhoz, hogy jogi állásfoglálásokat tegyen?
Még az érettségit sem sikerült letennie, nem még egy jogi egyetemi diplomát.
Le kellene tenni valamit először az asztalra, mielőtt “közszereplőként” nyilaktozunk.
sumer
2024-04-13 at 21:34
Én a műsorvezető helyében nem vesztegettem volna ennyi időt egy Pankotaira, de ha megtörtént, akkor ikább azt a kérdést tettem volna fel neki, – miután azzal érvelt, hogy szerinte Varga Judit olyan ember (politikus), aki mindig hazudik – “Ha ez így van, akkor szerinte VJ miért pont az ex férje erőszakos felkérdezése hatására mondana igazat egy hangfelvételen?”
Az egyikben VJ igazát eleve elvetjük, míg a másikban feltétel nélkül hiszünk neki?Magyarul, MP családon belüli bántalmazó magatartását nem VJ-nek, hanem bíróságnak kell kimondanina (mivel VJ politikus volt, vagyis sosem mond igazat), de egy hangfelvételen minden szavát igzanak tartjuk, anélkül, hogy bíróság mondaná ki az alapján valaki bűnösségét? És Pankotai szerint ő nem egy buta ember? Hanem micsoda…? :)))))
kulfoldrol
2024-04-13 at 21:19
Talpra magyar!
2024-04-13 at 20:03
Oriental, igazad van!! Ez a szellemi fogyatekos az se tudja mit mond.
Asperrimus
2024-04-13 at 21:04
Kedves Lili! Pár dolgot szeretnék megemlíteni. A hit valóban meggyőződés, ami ugyan tényeken alapul, ezek a tények azonban nem okvetlenül kézzel foghatóak. Sok törvénysértés vagy bántalmazás marad bizonyítatlan vagy bizonyíthatatlan, amikor a felek szava áll a másikkal szemben. Nem igazságos elvárás senkivel szemben, hogy bizonyítsa be, hogy XY ezelőtt két évvel adott egy pofont neki. Ha nem készült felvétel, nincs elérhető tanú, nem készült orvosi látlelet, akkor bizonyíthatatlan még az eset is, nemhogy az elkövető személye. Ettől azonban még a tény tény, ha valóban megtörtént, csak nem bizonyítható, így az aki hall róla, kénytelen az intuíciójára, vagy a személyes szimpátiájára hallgatni, ha állást akar foglalni. A csavar abban van, hogy a Me Too-mozgalom arról volt hírhedt, hogy minden felmerült esetben a feltételezett áldozat pártjára állt, akkor is, ha a bizonyítékok száma a nullához konvergált, akkor is, ha az állítólagos eset évtizedekkel korábban történt, a bizonytalan távoli múltban. A feminista és nőjogi szervezetek, akik ma hallgatnak, egy az egyben működtek együtt a Me Too-mozgalommal, és azonnal készek voltak inkvizícióra küldeni bárkit, akinek a neve felmerült. Ez az, ami azt az értelmezést szülte a mostani esettel kapcsolatban, hogy a fideszes nők nem tekintendők nőknek, hiszen a fideszesek nem emberek, ezért szabad őket bántalmazni, sőt kívánatos – a baloldal szerint. A feminista szervezetek és a nőjogi aktivisták elvesztették a hitelességüket, mivel kiderült róluk, hogy valójában nem a nők jogai érdekli őket, csupán politikai megrendeléseket teljesítenek.
Azzal nem értek egyet, hogy a politikus olyan ember, aki hazudik. Ennyi erővel általánosságban is megfogalmazható, hogy az ember olyan lény, aki hazudik. Ki az, aki soha nem hazudott, hazudik vagy fog hazudni ebben az életben? Biztos, hogy vannak ilyenek is, de én még nem találkoztam velük. De vajon az ember olyan lény, aki soha nem mond igazat? Arról nem beszélve, hogy a bántalmazott személyek sok esetben menekülnek tagadásba, de legalábbis úgy tesznek, mintha nem történt volna semmi, hogy senki ne sajnálja őket, ne tekintse őket balekoknak, áldozatoknak. Jó ez, vagy rossz, de ez nem más, mint büszkeség, legalábbis a személyes identitás immunreakciója. Mennyivel inkább így van ez egy vezető politikussal, színésszel, közszereplővel, bármely híres emberrel? Úgyhogy Varga Judit hallgatása egyáltalán nem jelenti azt, hogy most találta ki, vagy hogy nem úgy történt, ahogyan mondja. Sok nő, akit bántalmaznak vagy erőszak áldozata lesz, szégyelli, ami vele történt, és igyekszik kizárni a tudatából. Ha feljelentést tenne, akkor ezt nem tudná megtenni, pedig neki fontosabb a felejtés, az ignorálás, mint az, hogy kiderüljön a dolog, nem beszélve arról, hogy esetleg szembe kellene néznie egykori bántalmazójával, aki a szemébe röhög, amikor bizonyíték hiányában felmentik. Miért lenne ez máshogy egy közszereplővel. Véleményem szerint ez fokozottan igaz a közszereplőkre, éppen az ismertségük miatt.
Ami az obszcenitást és a trágárságot illeti, sehol sem tartom kívánatosnak, bár tudom, hogy sokan nem tudnak máshogy beszélni, ha akarnak sem. De a magam részéről nem hallgatok ilyeneket. Éppen eleget hallom a mindennapok folyamán, nemhogy az otthonomban is azt kelljen hallgatnom. Hála Istennek a magyar nyelv éppen elég választékos és kifejező nélkülük is, és bármit ki tudok fejezni durva kifejezések nélkül is. Egyszer, csak egy-két percre rákattintottam a Dumaszínházra a Youtube-on. Egy szimpatikus fiatal hölgy beszélt, és kb. másfél perc után olyat talált mondani, ami a jóérzésű embert arra indítja, hogy megmosakodjon, mert annyira mocskosnak érzi magát. Azóta nem hallgatom, pedig a humort szeretem, csakhogy a trágárság és az obszcenitás nem humor. Akkor sem az, ha láthatólag sok embernek tetszik. Az azonban borítékolható, hogy az ilyen szövegekkel operáló humoristák determinálják a saját nézőközönségük minőségét és a számát is maximalizálják. Miért lenne ez más egy másik közszereplő esetében. Ha valaki ebbe a körbe lépett, nehezen mossa le magáról a korábbi körmondatait. Nem tartom helyesnek a beskatulyázást, de mégis sokan élnek vele, és egyáltalán nem könnyű kitörni sztereotípiák erdejéből. Mondhatod, hogy ez nem a te problémád, hanem a beskatulyázóké. Talán ez is igaz. Ám máshogy is lehet véleményt kifejteni, úgy, hogy az nem helyezi kényszerpályára az általad írtak mások általi későbbi értelmezését. A trágár és obszcén kontextusban emlegetett emberek ugyanannyira bántónak érzik a dolgot, mint te a veled kapcsolatban említett jelzőt, és valószínűleg ugyanannyira igazságtalan is, mint a te esetedben volt az. Talán te magad nem beszéltél így senki személyéről, ezt neked kell tudnod. De ha olyanok között szerepelsz, akik igen, akkor te magad is részese vagy annak, amennyiben nem határolódsz el attól világosan.
K
2024-04-13 at 20:29
–A riport szuper volt, és szerencsére Pankotai sem káromkodott…Szuper.
vélemény
2024-04-13 at 20:25
Ez a szombati “bukta” nem növeli az étlap rangját; selejtes töltelék.
K
2024-04-13 at 20:17
–A kormányzó pártokról, és az ellenzékről sok jogos kritikát lehet elmondani pro és kontra.
–De ha mindezeket a kritikákat mérlegre tesszük, akkor a mérleg a FIDESZ javára billen el a következő okok miatt….:
Az a generáció (pl.: Pankotai) akik 2010 előtt még nem voltak nagykorúak, azok nem tudják azt hogy a liberális oldal tönkretette a gazdaságot, csődbe vitte az országot, kilövették a tüntetők szemét, saját maguk által is bevallottan “hazudtak reggel, éjjel meg este” idézhető Gyurcsánytól. A FIDESZ viszont kifizette megoldotta a liberálisok kleptomániás lopásait, egy millió munkahelyet csináltak, rezsivédelmet vezetett be, stb.
Mindezt a liberálisok sohasem tudták volna megvalósítani
–Tehát ha Pankotai 2010 előtt tüntetett volna, akkor lehet hogy mára már félszeműen nézné a világot.
Talpra magyar!
2024-04-13 at 20:03
Pankotai Lili elárultad nő létedre a női nemet még azzal is hogy azok közé a balliberálisok zöldek csicska hazaárulók közé csatlakoztál akik VELED EGYÜTT a muszlimok törvényeik által nőket akarnak megalázni itt az EU-ban is és az ilyen muszlim idegen migránsokat akarjátok hazánkban élősködőitekkként velünk magyarokkal akarjáktok eltartatni ismétlem velünk magyarokkal eltartatni a mi hazánkban a balliberálisaiddal zöldjeiddel együtt így miattad is egyre több muszlim gazdasági élősködő migránst hívtok be és miattad is jön be az EU-ba. Te úgy politizálsz mintha TE ÉRTSD HOGY TE TE TE ….. balliberális zöld gender leszbi lennél. PEDIG KÁR VOLNA ÉRTED!
K
2024-04-13 at 19:54
–Én úgy gondolom hogy “butaság” volt Pankotai részéről a trágár káromkodó vers a tüntetésen.
Ez nem egy szerencsés bemutatkozás volt.
Az a véleményem, hogy bárki ,….. akárki, színész, író vagy újságíró trágárkodik káromkodik az is butaság, és nem követendő példa.
—
–Pankotai igazságtalanul vélekedik Varga Juditról….:
A Hajdú Péterrel történt interjúban Varga Judit részéről olyanok hangzottak el hogy …:
korábban volt már rendőrségi jegyzőkönyv ami Magyar Péter agresszivitásáról szólt,
továbbá volt egy szemtanú, Varga Judit édesanyja , aki látta hogy Magyar Péter késsel a kezében járkált fel és alá a lakásban…
Stb.
–Magyar Péter nem indított ezzel a riporttal kapcsolatban becsületsértési pert Varga Judittal szemben, tehát hallgatólagosan beismerte erőszakosságát.
–Magyar Péter politikai fellépése egyértelműen egy bosszú a FIDESZ ellen, ami olyan sértettségről szól hogy a FIDESZ nem őt helyezte politikai pozícióba, hanem feleségét.
Tehát természetesen a humánum szerint Varga Judittal kell együtt érezni.
******
–Egyébként is Novák Katalin és Varga Judit lemondásának semmi oka sem volt.
Én is több olyat tudnék felsorolni,… amikor nem értek egyet Novák Katalinnal és Varga Judittal, de azok sem indokolnák lemondásukat.
******
–Remélem a politika jóvá teszi azt a hibát, ami miatt minden elfogadható ok nélkül lemondott Novák Katalin, Varga Judit, és Balog Zoltán , és visszatérnek a politikába.
Pszicho Mókus
2024-04-13 at 19:49
A szöveget az olvasó miként értelmezi az nem attól függ ki mondja. Minden fogalomról, akár teljesen ellentétes képe van az embereknek, minden fogalom mindenkinek teljesen mást jelent. Hiába beszélünk egy nyelvet, mégsem egy nyelvet beszélünk, mivel a fogalmak teljesen mást jelentenek mindenkinek. Amikor valaki elolvas egy posztot, azonnal lefordítja a saját nyelvére, és semmi köze az értelmezésnek a posztoló személyéhez. Kedves Kertész Dávid önnek, mint újságírónak ezt illene tudnia. Mindegy Lili, vagy más közszereplő mit mond, nem az fogja meghatározni, hogy az olvasó miként értelmezi.A bántalmazás egyértelmű, azt nem az ön megítélése határozza meg, a bántalmazás pszichológiai kategória. Lili téved, ha azt mondom valakire, hogy (a butaságot beszél)az is bántalmazása. Bántalmazás a kritika, az ítélkezés, a minősítés, a stigmázás, a cimkézés, gunyolódás, valakin való viccelődés stb.. A bántalmazás akkor is bántalmazás, ha közszereplők teszik, vagy közszereplők kapják. Az, hogy ma egy mentálisan legatyásodott társadalomban élünk, ahol az alacsony érzelmi intelligenciával rendelkező újságírók, és emberek az alacsony önértékelésükből adódóan, más letaposásával akarnak erkölcsi fölényt kovácsolni az sajnos ma így van, ezért a közszereplőknek ezt mérlegelni kel, de ettől még a bántalmazás, bántalmazás, akkor is, ha őket éri, és a bántalmazó akkor is bántalmazó, ha ezt újságíróként teszi, és akkor is ha ezt egy közszereplő felé intézik.Végső soron pedig a másik ember minősítgetése, pedig saját egónk emeléséről szól, mert amikor valakire azt mondom ostoba,tanulatlan, proli, lusta stb.. azzal a saját egómat simogatom, hogy bezzeg én nem az vagyok, mindezt más kárára. A PS egy kimondottan bántalmazásra épülő média, amikor felelősségről beszél kedves Dávid ezen is illene elgondolkodnia, mert ezzel azt mutatják, és tanítják egy egész társadalomnak, hogy ez Ok!
Logikus
2024-04-13 at 19:20
Ez a kölyök/lányka jár az iskolába még vagy helyette tüncikézget? hogy fog így leérettségizni? tanul egyáltalán valamit?
Ungarn über alles !
2024-04-13 at 18:42
jujj ha abban a zacskóban, ahonnan ez a nőstényke kiszakadt, nem volt hibátlan mag ? …akkor ki kéne vágni az egész staniclit !
Liberálisnak lenni a 21. században
2024-04-13 at 18:14
Vagy nem eléggé “nem fideszes”!
Liberálisnak lenni a 21. században
2024-04-13 at 18:12
Ja, nem baj, ha nem fideszes, elég ha nem “nem fideszes”!!!
Liberálisnak lenni a 21. században
2024-04-13 at 18:10
Megtanultuk, hogy a fideszes …
… zsidó nem zsidó
… cigány, nem cigány
… nő, nem nő
… fogyatékkal élő hozzátartozóját lehet szidni