Pesti Srácok

Műalkotásokkal a vírus ellen: újabb zseniális kampány született a koronavírus ellen harc részeként

null

A világban kibontakozott járvány csupán egy dologra volt pozitív mellékhatással: az emberiség kreativitására. Sajnos azonban a számos felszólító kampány ellenére még mindig sok ember hagyja figyelmen kívül a karantén, az egymás közti távolságtartás és a higiénia alapelveit. Így a kijevi Looma kreatív ügynökség életre hívta a Karantén művészete elnevezésű társadalmi kampányt, amelynek lényege, hogy klasszikus műalkotásoknak új külsőt varázsolnak, amelyek bemutatják, az hogyan lehet megállítani a COVID-19 terjedését és biztonságban maradni. A #FlattenTheCurve (- amit magyarul elmagyarázva a vírus görbéjének elnyújtása) globális kampány részeként arra törekszik a cég, hogy az általuk megosztott üzenettel is lelassítsák, megállítsák a vírus terjedését. A műveket pedig az ukrán Kulturális és Információs Minisztérium is felhasználta a pandémia elleni harcban.

061.HU

A projekt során felhasznált klasszikusok - mint Az utolsó vacsora, Az ember fia vagy a Hölgy hermelinnel - apró, de látványos módosításokkal mutatják be azokat az egyszerű óvintézkedéseket, melyekkel megállítható a járvány terjedése.

PestiSracok facebook image

Art_of_Quarantine_Mask_1000-5e8f1c5e5cd5d__880
Art_of_Quarantine_Hands_1000-5e8f1c5beaea6__880
Art_of_Quarantine_Delivery_1000-5e8f1c534d2b5__880
Art_of_Quarantine_Distance_1000-5e8f1c56947e8__880
Art_of_Quarantine_Card_1000-5e8f1c50b13cb__880
Art_of_Quarantine_Sanitizer_1000-5e8f1c614e1a6__880
Art_of_Quarantine_Social_Distancing_1000-5e8f1c645013d__880
Art_of_Quarantine_Gloves_1000-5e8f1c59a3b5c__880
Art_of_Quarantine_Supplies_1000-5e8f1c6698414__880