Az emberek változnak, a piacnak pedig követnie kell az emberek igényeit… mondanánk egy ideális világban, de nem ilyenben élünk. A piac már nem kiszolgálni, hanem formálni akarja az igényeket. Már nem akar kreatív és formabontó lenni, mivel ma már az nem is elég. Ha nem foglal állást legalább egy “woke” őrületben, akkor nem is veszik. Így született meg a lila m&m’s cukorka is, ami ezt hivatott képviselni.
Persze voltak idők, amikor a márkák még a piacot és annak igényeit szolgálták. Mint a Dassler testvérek, akik soha semmilyen módon nem kötődtek a náci párthoz, az általuk megalkotott Puma és Adidas olyan tiszta, mint egy friss hegyi patak. Ezért is hátráltak ki Kanye West mögül, amiért ő vállalta a nézeteit. Azon sem lepődnénk meg, ha a mostani húzása után ő lenne a fehér felsőbbrendűség új arca. Ne lepődjünk meg ezen. Abszurdisztánban bármi megtörténhet.
Facebook hozzászólás
Orientál
2022-10-15 at 17:44
Balliberális zöld politika pedofil is tehát egyéb veszélyes politika is.
hivő
2022-10-15 at 09:23
Szoktatnak bennünket, a
szürke szinhez,az lesz a
sokszinüség vége.A homogén
és nem csak az emberek
szinében, a cél.De mi több mint
50 évig szürkeségben éltünk
a kommunisták jovoltábol.
Nem lenne jo oda visszatérni.
Naprózsa
2022-10-15 at 00:26
Családunk hírhedten reklám-immunis. Semmit sem veszünk meg amit ránk akarnak erőltetni, elvből is meg azért is, mert a reklámok unalmasak, szájbarágók, pazarolják az időnket, és mert a reklám drága, és a termék ettől is drágább, amit végül is a fogyasztó fizet meg. Csak néhány gyógyszer a kivétel, mint a strepsils-strepfen, mert tényleg beváltak.
Ahol pedig itt fehér Magyarországnál annyira se veszik a fáradságot, hogy ne négerrel vagy színesbőrűvel hirdessenek, mi meg nem veszünk onnan semmit, mert nyilván nem is mi vagyunk a célközönség.
Ahol pedig buzik bazsalyognak mint a pimasz cola reklámplakátoknál tették, az a cég, termék örökre negligálva lett mifelénk. Biztos több vevő lett azóta, e buzilőrére rácuppanhatott az összes buzi, cserébe – szerintem – sokkal több hetero pártolt el. De biztos megérte pimaszkodni velünk…
Veletek
2022-10-15 at 00:25
A cikk arra inspirált, hogy belépjek a Wi… oldalára, az LMBT szimbólumokat keresve. Amivel ott szembesültem az maga volt a döbbenet. A nemzeti zászlok vannak átalakítva az LMBT szerint. Itt jelzem jó akarattal : egyetlen egy aktivistájuk se merje a Szent Koronánk szimbólumát a szivárványos zászlojukra feltenni, mert annak beláthatatlan következménye lehet. Tudtommal védi törvény a nemzeti szimbólumainkat, de sürgősen ki kéne egészíteni a védelmet . A LMBT mozgalmat felhasználják a nemzetállamok felszámolására.
Gendernyúl-bogyó
2022-10-14 at 22:32
Ki eszik ilyen gendernyúl-bogyót, meg is érdemli.
bl
2022-10-14 at 22:25
Ez egy stratégia. Üzleti, politikai és hatalmi stratégia. Érzékenyítünk valami hülyeségre és ettől kezdve lesz piaca, el lehet adni politikaként (el lehet bújni mögé), uralni lehet vele a világot és benne téged. Sokkal könnyebb ma formálni az embereket, mint az emberekhez alkalmazkodni. Nem is lehet az emberekhez alkalmazkodni, mert annyira mást és mást gondolnak, hogy a legegyszerűbb ha új utakat nyitunk. Hasznot hoz, uralkodunk vele.
Huiber Zoltán
2022-10-14 at 22:12
Kimentünk a Nemzeti Vágtára és láss csodát, az m1 kijáratánál a (HŐSÖK TERÉN) egy szivárványos és egy lila-fehér (nem dózsa, momentumos) esernyő árus fogadott
PG
2022-10-14 at 21:40
Én még soha nem vásároltam meg olyan terméket, amelynek politikai üzenete volt. Sőt eztán sem fogok ilyeneket venni. A képen bemutatott cukorkát pedig már a gyerekek sem szeretik, mert pocsék íze van.
Matu
2022-10-14 at 21:03
Az a jó, ha tudjuk melyik cég, melyik termékével milyen politikai vagy ideológiai értéket (értéktelenséget) akar ránk sózni. Mert ha nem értek egyet vele, nem veszem meg az áruit, nem megyek be az üzleteibe! Nekem már elég szép saját “tiltólistám” van. Nyilván tőlem nem megy tönkre egyik sem, de nekem így a jobb…