Az Intersport budaörsi áruházában tartott sajtótájékoztatón jelentette be az Intersport és a 2Rule termékeket gyártó Magyar Sportmárka Zrt. (MSM) közös kereskedelmi megállapodását, mely a magyar sportmárka első lépése a nagyközönség felé. Az Intersport a világ egyik vezető sportkereskedelmi cégcsoportja, a mai naptól pedig 12 magyarországi üzletében forgalmazza majd a 2Rule termékeit. Az eseményen az Intersport ügyvezetője, Horváth Csobán és az MSM vezérigazgatója, Bendik Bernadett osztotta meg a média képviselőivel a megállapodás hátterét és céljait.
Horváth Csobán, az Intersport ügyvezető igazgatója elmondta, hogy a standard minősítési rendszerben kellett helytállnia a 2Rule termékeinek, a végeredmény pedig egyértelműen azt jelentette, hogy a márka megfelelt a követelményeknek. Az ügyvezető hozzátette, hogy bízik abban is, hogy a 2Rule a nagy márkákkal is felveszi a versenyt, ami azt jelenti, hogy az adott kategóriákban a termékek 20-25 százalékát a magyar gyártó termékeiből adhatják el. Horváth kiemelte azt is, hogy fontos, hogy magyar termékről beszélhetünk, és kijelenthető, hogy jó minőségű. Az Intersport ügyvezetője azzal zárta gondolatait, hogy a cégcsoport filozófiája az, hogy helyi sajátosságot is szeretnek beépíteni a termékeik közé, és csak olyan partnerekkel dolgoznak, akik minőségi sztenderdet hoznak. Ezért Horváth Csobán szerint rendkívül fontos és pozitív hír az, hogy az első termékminták vizsgálatánál kiderült, hogy a 2Rule megüti a Nike és Adidas szintjét, és a teszteléseket, több mosást követően is megmaradt a minőség, tehát szakmai szemmel sem lehet kivetnivalót találni benne.
Bendik Bernadett, az MSM vezérigazgatója hatalmas sikernek nevezte az Intersporttal kötött megállapodást, amely a minőséget és az árat is megfelelőnek találta, így elmondása szerint nemzetközi sportmárkákkal tudnak majd versenyezni. Bendik felhívta a figyelmet arra, hogy sokat dolgoztak ezen az eredményen, mely mögött nagy csapat van, így együtt sikeresen vették az akadályokat. Hozzátette, hogy Magyarországon álmodták meg a termékeket, jelenleg 80 százalék a hazai gyártói kapacitás, ennek növelésén pedig folyamatosan dolgoznak. A vezérigazgató szerint most érték el azt a szintet, hogy a lakossági fogyasztókat is el tudják érni. Bendik megerősítette, hogy a 2Rule tudja hozni azt a minőséget, amit a nemzetközi sportmárkák, valamint ár-érték arányban is jól teljesít. Horváth Csobán egyetértett a kijelentéssel, és hozzátette: az a fontos, hogy egy minőségen belül legyen jó az ár-érték arány, ezzel a 2Rule pedig rendben van, és bízik benne, hogy a vásárlóknak is tetszeni fog.
Bendik Bernadett hozzátette, hogy fontos, hogy legyen egy hazai gyártású alternatíva is a termékek között. Megtudtuk azt is, hogy a 2Rule abban is partner, hogy egyéni mezeket tud biztosítani az egyes csapatoknak, akik kiválaszthatják, hogy milyen megjelenést szeretnének, és a tervezés ez alapján indul meg. Az MSM vezérigazgatója végül kijelentette, hogy büszkék arra, hogy magyar varrodákban készülő, jó minőséget képviselő árukkal jelenhetnek meg a közönség előtt.
Nagyon fontos gondolat volt Bendik Bernadett tájékoztatásában, hogy a cég alapvetően a magyar piacot célozta meg, de ebbe beletartoznak a határon túli magyar területek, melyek ugyancsak fontos szerepet játszanak a cég filozófiájában, ebben pedig partner az Intersport. Egyre több határon túli területet is szeretnének bevonni az üzletbe, ezen is folyamatosan dolgoznak. Ehhez a gondolathoz csatlakozott Horváth Csobán is, aki hozzátette, hogy fontos, hogy egy márka reális célokat tűzzön ki maga elé, és meg is tudja azokat valósítani. Horváth szerint a 2Rule racionális döntést hozott, hogy a hazai piacot célozták meg első lépésként, és azt is jó ötletnek tartotta, hogy a határon túli magyar területeket is bevonják és ott terjeszkedjenek tovább.
Bendik Bernadett a sajtótájékoztató végén emlékeztetett, hogy arra törekszenek, hogy a minőség legyen a legfontosabb cél, megelőzzék a nemzetközi sportmárkákat, másik törekvésük pedig az, hogy ár-érték arányban jobbak legyenek, mint a nemzetközi márkák. Ezt Horváth Csobán is megerősítette, aki elmondta, hogy a minimum hozzá a nemzetközi minősége. Az imázsépítést és a márka piaci részesedésének növelését egyaránt szolgálja a 2RULE hamarosan induló webshopja, mely július végétől várja az érdeklődőket; addig az Intersport 12 hazai áruházában lehet hozzájutni a magyar gyártó termékeihez.
Fotó: MTI
Facebook
Twitter
YouTube
RSS