Go woke, go broke – egy ideje már kezd feltűnni a multiknak, hogy nem érdemes erőltetni a liberális agybajt a reklámjaikban és a munkaügyekben, mert a végén anyagilag is megszívják, nem csupán LMBTQ-értelemben. A woke-ból felébredő nagyvállalatok közül az egyik a Boeing lett, igaz, náluk az adta meg az utolsó lökést, hogy a részvényeik után a gépeik is a földbe álltak.
Diverzitás, egyenlőség és befogadás. Mi sem lehet ennél fontosabb napjainkban egy nagyvállalat számára. Egy igazán haladó cég kizárólag ezek figyelembevételével bővítheti az alkalmazottak sorát. Kit érdekel, ha nem értesz a munkához, amire jelentkezel, legyél fekete, meleg, transznemű, transzfekete meleg, vagy amputáld minden végtagod, hogy ki tudd fejezni: csicseriborsóként és őzikeként azonosítod magad – a napszakhoz igazítva. Ha az agyad is eltávolíttatod, akkor főnök lehetsz!
Ha azt hinnék, hogy most túlzok, akkor a kedves olvasó nincs tisztában napjaink prioritásaival, ugyanis több multi is külön DEI csoportokat hozott létre a munkaügyi osztályain, amiknek a feladata az volt, hogy biztosítsa: ne csak fehér heteroszexuális rémisztő képződmények dolgoznak a vállalatnál, hanem csillámf*szlámák is.
Na de ne higgyük, hogy a fenti kvótretardok kizárólag a gyártósorokra kerülnek. Nem, az ilyen különleges egyedeknek kiemelt pozíciót kell adni, lehetőleg mérnöki állást, amire a gendertudományokból abszolvált két egyetemi félévük víz alatti kosárfonás szakon amúgy is tökéletesen kvalifikálja őket.
Nem egy vállalatnál derült már ki azonban, hogy ez a módszer kizárólag morállal fizet. Hogy őszinték legyünk, addig még nem is zavar minket a dolog, amíg a Disney csődöl be a forgatókönyvírók helyett alkalmazott szefósok miatt, az még szórakoztató is tud lenni, meg meg is érdemlik a Csillagok háborúja megerőszakolása után.
Viszont, amikor egy repülőgépeket gyártó cég rakja be teszem azt vezetőmérnöknek Tyront, aki frissen szabadult a Saint Quentinből csak azért, mert megfelelő a bőrszíne, akkor már bajok lesznek. Ezt a Boeing meglehetősen keserű tapasztalatok után tanulta meg. A cég zászlóshajója(repülője), a Dreamliner ugyanis nevével ellentétben nem az álmokba repítette az utasokat, hanem a másvilágra.
Miután a gépek sorban kezdtek lepotyogni az égből, a szerződések is kezdtek megszűnni, a légitársaságok ugyanis átgondolták, hogy mi hasznosabb:
életben tartani a fizető utasokat, vagy megsimogatni a Boeinget, mert szép a lelkük.
Ezek a bigott elnyomó rasszisták sajnos az első mellett döntöttek, így a repülőgépgyártó szépen lassan elkezdett csődbe menni, úgy zuhantak a részvényeik, mint a gépeik.
A sokadik légikatasztrófa, de még inkább a sokadik szerződésbontás után aztán észbe kaptak, és bejelentették, hogy feloszlatják a DEI osztályokat, és ezentúl idézzük:
a képesítésre és a szakértelemre helyezik a hangsúlyt a felvételeknél.
Hát jó reggel, végülis csak pár millió ember életét kockáztattátok, amíg nem ezen volt a hangsúly, tényleg bagatell, kitarthattatok volna még a morál mellett…
Fotónkon egy Boeing gép, az egyetlen helyen, ahonnan nem zuhan le, a földön
Tudományos libsizmus
2024-11-02 at 13:20
A kommunista kontraszelekció után megérkeztünk a liberális kontraszelekcióhoz.
Francisco do Brasil
2024-11-02 at 12:30
Vérlázító!
Csoda lenne, ha nem csak a filmekben, hanem a valóságban is megtörténne, hogy mondjuk egy családját így elveszített apa becsavarodna és fájdalmában bosszút akarna állni néhány idióta barom miatt pl. Boeingen??? Akár további ártatlanok életét is veszélyeztetve?
Utópiának tűnik – pontosabban az is -, de mégis világszerte fel kellene már számolni a libsi globalizmust minden aberrációjával együtt egy nyugodtabb élet reményében!
.
Papalimapapa
2024-11-02 at 12:18
Akkor a Lakatos, a VV Zsolti meg a Kajdi Csabika a Boeingnél nem kaphatna munkát? Felháborító! Pedig nem is niggerek, csak szarcsík kis buzik…
Királytigris
2024-11-02 at 11:54
Az irracionalítás, nevezzük inkább esztelenségnek, előbb, vagy utóbb, mindig bukáshoz vezet.
na4
2024-11-02 at 11:28
A Microsoft már lépett – az egész DEI részleget kibaxták. Végre. DEI must die!