Fontos, sürgősséggel beterjesztett napirendi pontokban is döntött alakuló ülésén a debreceni képviselő-testület. Debrecen ugyanis örömmel fogad minden olyan beruházást, amelyek a Karácsony Gergely vezette Budapestnek nem kellenek. Szívesen rendeznék meg a 2023-as atlétikai világbajnokságot, és igényt tartanának a Liget-projekt leállításával a fővárosi közgyűlés által visszadobott Magyar Innováció Házára is. A polgármesteri előterjesztéseket 30 igen, egy tartózkodás és egy nem, illetve 30 igen és 2 nem szavazattal fogadták el. Mindez azt jelenti, hogy ellenzéki képviselők is nyomtak igen-gombot – derül ki a dehir.hu közgyűlési tudósításából.
Papp László polgármester a sürgősségi napirendi pontokra tett javaslatnál arra hivatkozott, hogy a főváros alakuló közgyűlésén és a tegnapi kormányülésen több olyan ügy került elő, ami Debrecen szempontjából fontos lehet. Az egyik ilyen a Liget-projekt, amelyet Karácsony a jelenlegi formájában leállíttatott. Azt közölte a kormánnyal ugyanis, hogy a színház és a Magyar Innováció Házának megépítéséhez nem járulnak hozzá.
Debrecen polgármestere úgy véli, jelentős eredményeket ért el városa az oktatás, a gazdaságfejlesztés és az innováció területén. Ezért már konzultált is Palkovics László miniszterrel, hogy amennyiben Budapest nem kíván élni a lehetőséggel, Debrecen szeretne. Elhangzott, hogy a város a Magyar Innováció Házának építését tekintené elsődleges fontosságúnak. Az ugyanis egy olyan közintézmény lenne, amely egyszerre “kiállítóhely, közösségi tér, innovációs műhely, valamint a hazai és külföldi közösséget egyaránt vonzó kiemelkedő attrakció”.
Hasonló a helyzet az atlétikai világbajnoksággal. Debrecen polgármestere az erről szóló előterjesztésében azt írja: az elmúlt húsz évben több, mint ötven nagy sportesemény helyszíne volt Debrecen; a város szakmailag és szervezetileg is felkészült arra, hogy szerepet vállaljon a 2023-as atlétikai világbajnokság lebonyolításában. A testület által elfogadott szándéknyilatkozat szerint ha a Nemzetközi Atlétikai Szövetség és a kormány is támogatja a gondolatot, akkor Debrecen nyitott a világ harmadik legnagyobb sporteseményének megvalósítására.
Érdekes módon a javaslatokat az ellenzéki képviselők is pozitívan fogadták. Varga Zoltán, a Demokratikus Koalíció politikusa a Magyar Innováció Háza kapcsán mindössze azzal állt elő, hogy az eredeti tervet Debrecenre kell szabni. Az atlétikai vb debreceni megrendezését is jó dolognak tartja; egy új stadion fenntartásának a jövőbeni költségeit fontosnak tartja megvizsgálni és egyeztetni a kormánnyal. Az előterjesztést ezért támogatják, de a fejlesztést csak akkor fogják, ha az “nem visz többet, mint amennyit hoz”. Ugyanezen a véleményen volt az MSZP képviselője, Madarasi István is, aki szintén megszavazta a szándéknyilatkozat elfogadását, mert mint mondta, “minden lehetőséget meg kell ragadni, ami a város fejlesztését szolgálja”. Annyit tett hozzá, hogy “nem kell Budapesttel versenyezni”.
Eközben a Baji Balázs világbajnoki bronzérmes gátfutó által életre hívott, hazai rendezésű atlétikai világbajnokság melletti összefogás egyre nagyobb. A minap a támogatók száma meghaladta a tízezret. Naponta újabb és újabb világklasszis sportolók, közéleti szereplők szólalnak fel és állnak a kezdeményezés mellé, miszerint meg kell védeni a a 2023-as budapesti atlétikai világeseményt és az atlétikai központ megépítésének tervét, mert arra szüksége van a sportágnak, a magyar sportnak.
Forrás: dehir.hu; Vezető kép: MTI/Czeglédi Zsolt
CsZ
2019-11-08 at 12:12
Nagyon helyes. Nagyszerű stratégia
És induljon a vidékfejlesztés és népszerüsitése a tiszta vidéki életnek.
A romkocsmák deviáns rothadásának támogatása helyett támogasa a kormány jelentősen a vidéket
Ott dobog nagyobb részt a magyarság szive
Vinczer S.Péter
2019-11-08 at 07:36
Debrecenbe kéne menni,
pujka kakast kéne venni,
Karácsonyi nagyon vigzázz,
elúszik a sport arénád.
pofonfa
2019-11-08 at 01:44
Dögöljön meg Karácsony a moslék koalicióval együtt.
Legyen Budapesten az Atlétikai VB az eredeti helyszinen!
Fantasztikus lenne a csepeli helyszin, csodás panorámaképek készülhetnének a városról a közvetitések közben, mint a Vizes VB nél. Óriási reklám lenne ez megint Magyarországnak és Budapest sportfővárosnak…
ilyen lehetőséget kihagyni pusztán azért, mert pár senkiházi mindenáron Budapest városállamot akar játszani a Városházán az adófizetők pénzén…
Dr Tóthpal J.
2019-11-07 at 21:53
Támogatom Debrecen jelentkezését.A színházfejlesztest pedig olyan vidéki városnak kell adni, amely további fejlesztésre érdemes.Pl Esztergom, ahol nincs színház…
Balatoni nyár
2019-11-07 at 23:09
Igen, és legyen megyei jogú város Esztergom és Komárom is elvégre Komárom és Esztergom vármegyékből hozták létre Komárom-Esztergom megyét. Tatabányát a kommunisták alkották várossá (látszik is a városon) ott is sok a proli tisztelet a kivételnek. Sőt, Blassagyarmatót is megyei jógú várossá, az meg Nógrád vármegye székhelye volt és szintén a kommunisták tették át a székhelyet a szintén proli Salgótarjánba (megint tisztelett az ottani kivételnek.)
Györgyi
2019-11-07 at 21:22
Nagyon örülnék neki, biztos elmennék Debrecenbe a VB-re . 10 évig ott diákoskodtam, remek gimnáziumai, egyetemei vannak. Nagyon klassz élhető város, pezsgő kulturális élettel.
Budapestnek meg maradnak a szűk látókörű, demagóg vezetői , a forgalmi dugók, amit saját maguk gerjesztenek, szegény hajléktalanokkal telnek meg az aluljárók, pályaudvarok.
Nem kell szuper kórház… gondolom arra is bejelentkezik majd valamelyik élelmes vidéki
nagyváros, nagyon helyesen. Karácsony Gergely feltalálta a látványos, kirakat kerékpározást, aztán suttyomban beül az őt követő autóba… nesze neked klíma védelem…
elég hamar lebukott hála a szemfüles sajtónak.
odu
2019-11-07 at 21:02
Jaj emberek, ne legyünk naivak, geri ezt csak a bölcs vezető kép miatt “szinészkedi” össze a VB-vel kapcsolatban. A rendezvény szállodai hasznát már rég kiszámolták az internaci szállodások az osztrák-német kirándulóhajósok, az ukrán munkaerő működtetők stb. Itt “vidéki” városnak annyi esélye sincs mint csigának a négysávoson.Az FM. is elindult Kecskemétre oszt lásztyuk mi lett a vége…
Károly
2019-11-07 at 19:41
Debrecen lelkületében is alkalmas “Főváros” lehetne, arra a fejlesztésre amire Budapest nemet mondott.
Miért is?
Infrastruktura rendelkezésre áll (pl repülőtér, szállodák, vendéglátás és igazi lokálpatrióta lelkületű, többségben lévő lakossága. stb. stb.)
Debrecenre még nem jellemző, az alvilág felének, és a félvilág aljának a jelenléte.
létezik még alkalmas “Főváros”:
Székesfehérvár, Veszprém,Esztergom, Kecskemét, Nyiregyháza, Győr, Hatvan stb. stb.
Egert, Gyöngyöst messzire el lehet kerülni, mert lelkületében, már nem “Hazafiak” városa!
Logikus
2019-11-07 at 19:45
Maximálisan igazad van. Ráadásul a református egyház fővárosaként, igencsak preferálják a puritánságot és az egyszerűséget. Remélhetőleg jó példával elöl is tud járni az ország más városához képest.
Horváth Margit
2019-11-07 at 18:54
Nagyon jó és nemcsak ötlet szintjén ,vegyék komolyan a vidéki emberek jó szándékú ajánlatát!Egyforma távolságra van B.pest Debrecentől és fordítva.Eddig mi vidékiek utaztunk Pestre ,ha a nemzet ünnepelt !Most egy kicsit utaztassák meg a Pestieket,ha kíváncsiak egy egy összetartozásunkat megünnepelni ,vagy emlékezni hőseinkre!Igazán gondolhatnának már ránk is!Fel sem fogják ,hogy mennyi pénztől esnek el ezek a bugyuták?Ennyire primitívek?Most aztán bebizonyíthatnák,hogy ők többre képesek,mint az elődök voltak!!!De ha ezt nem vállalják fel a szégyen az övék lesz és lehet szabadon országszerte üvölteni a tehetetlenségüket és tolvajságukat!
Benedek Károly
2019-11-07 at 17:34
Székesfehérvár, vagy Győr sem lenne rossz választás.
Szocik üzletet látnak benne, azért nyomták meg a gombot.
De jobb,ha tudják, hogy nem ők diszponálnának a megbízások fölött,
úgyhogy coki.
Poppy
2019-11-07 at 18:24
?
Mátyás
2019-11-07 at 17:30
Jó ötlet. De azért a 45% normális Budapestit sajnálom. Szerintem 5 év komcsi vezetés elég lesz, hogy a 45%-ból 55% legyen.
Nahát
2019-11-07 at 19:57
Ki tudja? Demszkyt is több cikluson át megválasztották, mire sikerült tőle megszabadulni, pedig ő volt az egyik legkártékonyabb városvezető.
SGI
2019-11-07 at 20:26
Köszönet a lelkileg és szellemieg normális budapesti nemzeti érzelmű polgárok nevében is a hozzászólásért. Végre valaki aki nem vesz minden fővárosi lakost egy kalap alá…
Magd@
2019-11-07 at 16:14
Hurrá!
Éljen a civis város!
De az Arany Bikát kéretik addigra felújítani!
TS
2019-11-07 at 16:21
Na ez az! Debrecenben a nagyfejűeket sem tudják “méltón”, hatcsillagos hotelekben elszállásolni. Olcsóbba meg nem mennek.
Logikus
2019-11-07 at 16:43
Inkább ne beszélj olyanról, amihez nem értesz, főleg mert nincs is 6 csillagos szálláshely. A legmagasabb az csak 5 csillag…
Ildikó
2019-11-07 at 16:05
Ez az!!! Díjazom az ötletet!!!
Matagi
2019-11-07 at 15:59
Debreceni vagyok, és büszke vagyok városomra. Én is aláírtam a Liget projekt folytatásáért indított petíciót. De ha nincs foganatja, jöjjön Debrecenbe.
Sajnálom a jóérzésű budapestieket. Szomorú ez a történet.
Magd@
2019-11-07 at 16:16
Nemcsak Kolozsvár szép város.
Nagyot fejlôdött Debrecen és hely az van bôven.
A sportolók meg kirándulhatnak a Hortobágyra is.
Balatoni nyár
2019-11-07 at 15:52
Jó ötlet, hogy a vidéki városok is nagyobb szerepeket kapjanak.
Mint sokan említették, hogy Budapest nem méltó fővárosi rangjára és új főváros kellene. Félő, hogy ezek oda is betelepítenék az embereiket, külföldieket stb. ezek ott élősködnek ahol a központ van.
Ha például a kis Hollókőt tennénk meg fővárosnak ezek abból a gyönyörű kis faluból egy csapásra egy libsi hodályt csinálnának (bár ez igaz akármelyik konzervatívabb településre pl. Debrecen, Esztergom stb.) és Budapest már nem lenne számunkra annyira fontos.
túródóra
2019-11-07 at 16:05
Az önkormányzati szavazás eredménye mutatja,hogy merre van belőlük a legtöbb az Országunkban.Csak figyelni kell az emberek arcberendezését.Egerbe rengeteg van belőlük.
Magd@
2019-11-07 at 16:18
Ôk csak ott tipródnak, ahol a kormány, a belváros az ATV és a romkocsmák vannak.
Balatoni nyár
2019-11-07 at 16:49
Igen, igazatok van. De én csak szemlélteni akartam azt, hogy sokan eljátszottak a gondolattal, hogy ha egy konzervatívabb város lenne a főváros akkor nem lennének ilyen gondok.
Pl. Esztergom ami egy konzervatív, egyházi város és ha oda tennénk át a fővárost (csak feltételes módban) egy csapásra egy libsi várossá válna.
A lényeg az, hogy ezek oda küldik az embereiket ahol az irányítás van.
Igen, sajnos Eger is libsi ott van a Tanárképző Főiskola, ami nem a konzervatívizmusáról híres.
TS
2019-11-07 at 15:48
Debrecenben és környékén hogyan helyezik el a több tízezer turistát? Hülye ötlet. Ez nem öttusa vb.
Ha Pestnek nem kell, le kell mondani a vb-t. Építsenek Debrecenben és még vagy 10 helyen atlétikai pályákat. Igaz, azok egy fityinget nem fognak hozni közvetlenül az országnak, nem úgy, mint a vb.
varga eszter
2019-11-07 at 15:58
és ki fogja kifizetni a milliárdokat szerződésszegés miatt? Hát mi az adófizetők. Minden megoldható még a túristák elhelyezése is, csak megfelelően ki kell logisztikázni.
És biztos vagyok benne, hogy a felelősök ezt meg is fogják oldani.
TS
2019-11-07 at 16:20
Kolumbia mennyit fizetett a FIFA-nak, hogy visszamondták az 1986-os foci vb-t? Előfordult már visszalépés nem egy.
Logikus
2019-11-07 at 16:41
Ne gondold, hogy Debrecenben és környékén nincs elegendő hely a turisták számára. Jártál te a tiszántúlon? Áh dehogy…jah és szerinted olyan nagy kunszt lenne néhány szálláshelyet építeni, ha szükség lenne rá? És miből gondolod, hogy az országnak nem fog jövedelmet hozni, hogyha megismerik a turisták a Tiszántúlt, és az is felkapottá válik, mint Budapest? A buta és átgondolatlan véleményed tartsd meg magadnak.
TS
2019-11-07 at 17:03
Hány (ezer) szállodai férőhely van Debrecenben? Ebből mennyi a luxus kategória, hogy elhelyezzék a menő fejeket? Vagy tán az amerikai csapat és az IAAF vezetői a koleszokban szállnak meg?
Hány sportolót kell elhelyezni a környéken? Inkább te gondold végig, mit is tudsz egy nagy sporteseményről, jártál-e valaha affélén, és tartsd meg magadnak a tanulatlan, tudatlan véleményed! Szerintem többször voltam a Tiszántúlon, mint te nagy sporteseményen. Mert ha lettél volna, nem írnál hülyeségeket.
Logikus
2019-11-07 at 19:42
Azt mondtam, hogy Debrecen és környéke. És azt is mondtam, hogy lehet építeni ha kell, mert ha megismerik a turisták a környéket, akkor jönni fognak ide is. No és miért is kell luxusszálló? David Backem nem ugyanazt tolja ki magából mint te?
Ha Rio dejanéró meg tudta rendezni amit megrendezett a tavaly, a legrosszabb körülmények között, akkor biztos lehetsz abban, hogy Debrecen is meg tudja. Légyszíves és fejezd be a sületlenségeidet.
Nahát
2019-11-07 at 19:54
Azokban az országokban, ahol Olimpiát rendeznek, szokás szerint olimpiai falu épül. A know how már megvan.
Logikus
2019-11-07 at 20:58
Nahát
Pont erről beszélek én is. Nem is értem, hogy az előttem szóló miért akadékoskodik szándékosan, ahelyett hogy a lehetőséget látná a fejlődésre…
TS
2019-11-08 at 10:42
Logikus, majd ha harangozni hallottál a nemzetközi sportvezetőkről és sztárokról, akkor nem fogod megkérdezni, miért kell a luxusszálló. Komolyan, ilyen tudatlanságot! Több száz öt+ csillagos férőhely kell minimum. Nem ismered a nemzetközi sportvezetőket? Gondolod, hogy igénytelen szálláshelyre betesznek a menedzsereik és a vezetőik a számukra is pénzt hozó versenyzőket?
Építsenek Debrecenben olyan szállodákat, amelyek az általános és későbbi igényeket kielégítik. Akár a budapesti fejlesztési pénzekből. Legyen ott atlétikai stadion (Budapesten is kellene), elegendően nagy. De ne vállaljunk teljesíthetetlen dolgokat!
sorry
2019-11-07 at 15:44
Kossuth Lajos most nem mondhatná el elhíresült szavait “Szegednek népe Nemzetem büszkesége”. Vajon miért is nem? Szeged népével nem büszkélkedhetne.
Hajrá Debrecen!
túródóra
2019-11-07 at 15:27
EGER miért nem jelentkezik??????????????????????
Szabó László
2019-11-07 at 15:50
Mármint Mirkóczki? Ő épp olyan okos, mint Karácsony, és az egriek őt pont úgy megérdemlik.
SGI
2019-11-07 at 15:10
A mai Kormányinfón hangzott el, hogy a Nemzetközi Atlétikai Szövetség nem engedi a fővároson kívül máshol rendezni a VB-t. Bízom benne, hogy csak egyelőre… Budapesti, tősgyökeres óbudai vagyok, bármit megtennék a főváros és kerületünk visszavételére, amivel nagyon sokan így vannak a környezetemben, de vezető nélkül nem megy!!! Ezért szurkolok a vidéken élőknek és csak irigyelni tudom Őket!!! A győri előrehozott választások idejére szívesen lennék győri lakcímkártya birtokosa…
szegedi
2019-11-07 at 15:06
A Nemzeti Galériát Székesfehérváron is el tudom képzelni, és Cser-Palkovics úr nem mondott ördögtől valót a Szent István napi ünnepek kapcsán sem…
Logikus
2019-11-07 at 15:04
Az én városom. Nem véletlenül volt már fővárosnak is kinevezve a történelem folyamán…
Nahát
2019-11-07 at 14:59
Teljes mértékben támogatom, hogy a budapesti városvezetés által lefumigált és elutasított nagyberuházásokat el kell vinni olyan városokba, ahol azokat értékelik. Nem kell Budapestnek Magyar Innováció Háza? Akkor legyen Debrecené, ők látják benne az értéket. Nem kell Budapestnek Atlétikai Világbajnokság? Nem baj. Majd megrendezi Debrecen, és utána számszerűen ki fogják mutatni, hogy mekkora gazdaságbővülést eredményezett a projekt. Munkahelyek teremtődnek, óriási turisztikai vonzata lesz, megismeri a világ Debrecent, az itt megforduló vendégek később is szívesen fognak visszatérni. Nem kell Budapestnek Szent István szobor? Akkor rendezzük ezentúl Székesfehérváron az augusztus 20-i ünnepkört. Nem kell Budapestnek szuperkórház? Akkor építsünk kórházat olyan városnak, amely megbecsüli a lehetőséget, és örül neki. Csak két dologra kérem a Karácsony-Gyurcsány duót: legyenek szívesek ne hangoztassák, hogy mindenben kikérik a főváros lakosságának véleményét, és csak velük egyetértésben döntenek, mert ez nem így van. Ők a budapestiek megkérdezése nélkül, a fejük fölött döntöttek arról, hogy betiltják azokat a csodálatos beruházásokat, amelyek a városnak amúgy nem kerülnének pénzbe, mert minden kormányzati forrásból megy, sőt az idegenforgalmi vonzerő miatt komoly bevételt jelentenének. Hát ez az, amit Gyurcsányék nem akarnak. A másik kérésem, hogy az egészségügy szót az ellenzék ezek után soha többé ne vegye a szájára!
zolatiguszti
2019-11-07 at 15:07
Elfér az a turisztikai bevétel keleten is , úgy is mindíg az a duma hogy a Tiszán túlra nem akar fejlesztés menni az istennek se.
Van itt cigány elég, ezer örömmel menne közelebb jól fizető építkezésekre albérlet meg munkás szálló nélkül!Elegünk van már abból hogy innen állandóan nyugatra kell menni ha normális bért akarunk kapni!
Mátészalkán a Zeiss gyalázat béreket fizet évtizedek óta! Éppen itt az ideje hogy legyen konkurenciája és emelje a zsozsót.
Poppy
2019-11-07 at 15:16
?
Hannah
2019-11-07 at 14:56
Remek ?! Ne hagyjuk veszni a szép álmainkat. A nagy hyper kórháznak is keressenek valami helyet a Pest táblán kívűl… “Oszt csókom!” Ne engedtük,hogy a retardált tehetségtelen bűnözök vusszafele forgassák az idö kerekét. ❤️Magyarország!
Poppy
2019-11-07 at 15:15
?
Nagykőrös
2019-11-07 at 14:46
Szent István király szobrát Nagykőrösre! Szép parkok, méltó helye lenne!
Neaddfel
2019-11-07 at 14:30
Érdekes, hogy egyszer pont egy “pösti”-től hallottam a következőt:
“vannak emberek akik annak sem örülnek ha űvegcseréppel vakarják a p..csájukat”
Mint látható a pestiek ilyenek, nem kellett nekik az Olimpia, és most nem kell nekik egy rakás nagyszerű dolog.
Akkor ezeket el kell vinni vidékre, aztán egye meg őket az írigység -mert meg fogja- ha látják más épül szépül és sikeres.
De valóban miért kell erőltetni az idiótára, ha van más megoldás is ?
zolatiguszti
2019-11-07 at 15:02
Mert ott lakik a szavazó polgérok 20% és az egyben nagy tétel. Ebből azt a hibás következtetést vontuk le, hogy puccba kell vágni és akkor ők is a mieink lesznek.De abolsi hülye. Hát akkor B terv el kell jelentékteleníteni az amúgy is évszézadok óta vízfejű ország fővárosát.ne legyen olyan jó ott élni mint máshol! ne kapjon fejlesztést! Mjd szépen elkezdenek a vidékikek akinek van ingatlana vidéken visszaköltözni ha erősödik az otthonuk környéke is gazdaságilag és nem lesz annyi szavazó BP-en.Ezzel rögtön megrogyik a poltikai ereje. Kevesebb lakó több kiadó ingatlan zuhanó árak. Spekulénsok is megkapják a lófaszt hátulról+ oda az ingatlan mutyi állóhelyből buknak egy 20-30%-ot.
Ha csökken a GDP-n belüli arány akkor vége a nagypofájúságnak is hogy Bp termeli meg az ország GDP-jének 40%-át.Gazdasági erő nélkül pedig nem lesz befolyás…..Kell nekünk egy erős BP? Nem kell mert folyotn fellázad! Nosza az elmaradt Horthy maflást tessék kiosztani!
Kovács Zsuzsa
2019-11-07 at 18:13
???
Poppy
2019-11-07 at 14:24
Szívesen átadjuk a jogot Debrecennek, mint elmaradjanak ezen kiemelt beruházások. Debrecenben jobb helyük lenne, mint Budapesten. Megérdemli az intelligens szorgos vidék a kiemelt beruházásokat, mert Budapest mára igénytelen lett, majd a pride jó lesz a budapestieknek, sajnos ezt választották.
Stefisch
2019-11-07 at 20:31
Azért nagyon sokan vagyunk Pesten is kormánypártiak, ezért kifejezetten sértő, hogy en block beszéltek pestiekről. Talán jobb volna, ha úgy fogalmaznátok, hogy a pestiek liberális része. Nekünk, kormánypárti pestieknek ez a megfogalmazás kifejezetten fáj.
Anonym
2019-11-07 at 14:23
Ez igy meg is felelhetne.Lenne ott egy gyönyörü stadion ,munkalehetöség meg bevétel a városnak. Van reptér tehát megoldhato.Söt azután meg Ukrajnábol s Romániábol is átjárnának sportolni.Nem butaság ez.Persze hogy az ellenzek is megszavazta az ötletet.
zizu
2019-11-07 at 14:16
Legyen így. Legyen Debrecenben az ország szíve, kerüljön több létesítmény Székesfehérvárra, Eszretgomba.
Székesfehérvár ugyan kétséges lehet -hiába a valóban nagyszerű Cser Palkovics András-, a vöröset még igen sok időbe fog telni lemosni a városról.
És bár gyűlik az aláírás a Liget érdekében, legyünk őszinték: édeskevés az elért eredmény.
Úgy tűnik pest valóban ez. Ezt akarták, s aki nem ezt akarta, háborogva ugyan, de beletörődik.
Anonym
2019-11-07 at 14:25
Igazad van. Pest eddig is tul sokat kapott.Fejlödjenek a többi városok is.Ha nem kell a pestieknek vab akinek kell.
zolatiguszti
2019-11-07 at 14:55
Ha Bp politikai és gazdasági súlya csökken a gond is csökken vele….Kemál Attatürk ezt mondta 1920-ban Isztambulról:
“Ezt a várost annyira megfertőzte az erkölcstelenség, a bűn a kapzsiság, az árulás és a gyalázat hogy nem érdemli meg hogy az új Török Köztársaság fővárosa legyen!”
Oszt’ azzal a lendülettel úgy kinevezték Ankarát fővárosnak ahogy kell a mai napig. Most is ellenzéki polgija van Isztambulnak. Ugyanolyan bolsi fészek ott mint nekünk BP.
Varga Zoltán János.
2019-11-07 at 15:23
Ige igen. Nagyon jó ötletnek tartom. Nem kell az itteni pösti bunkóknak vb. Tisztelet a kivételnek. És igen vannak szép és haladó vidéki városaink akik méltók erre a rendezvényre. A karigeri meg csolókolgassa a fleto hátsó részét. Nyányila kis pöcs.
oks
2019-11-07 at 22:25
Ankarának is ellenzéki polgármestere van ha jól tudom
Balatoni nyár
2019-11-07 at 23:43
Igen, és legyen megyei jogú város Esztergom és Komárom is elvégre Komárom és Esztergom vármegyékből hozták létre Komárom-Esztergom megyét. Tatabányát a kommunisták alkották várossá (látszik is a városon) ott is sok a proli tisztelet a kivételnek. Sőt, Blassagyarmatót is megyei jógú várossá, az meg Nógrád vármegye székhelye volt és szintén a kommunisták tették át a székhelyét a szintén proli Salgótarjánba (megint tisztelett az ottani kivételnek.)
Aromo a fékezhetetlen agyvelejű nyúl
2019-11-08 at 17:53
Balassagyarmat a leghősiesebb magyar város. Eredetileg Trianonban az akkor létrehozott Csehszlovákiához csatolták, de a gyarmati srácok (munkások, diákok) fegyvert fogtak a csehszlovák hadsereg ellen és visszafoglalták a várost.
Az ilyesmit nem szeretik a komcsik ezért nem lehetett megyeszékhely.
András
2019-11-10 at 16:31
A mesebeszéd helyett : konstruktív együttműködés a komor valóság az hogy mindent rombolnak, illetve kontárok kezébe adnak.
Karácsony csak a kiszemelt végrehajtó az érdemi döntések máshol születnek.
Úgy tűnik a fővárosiak beveszik –tték Demszky rombolása után más lesz.
Sajnos a szakmaiság és a magyar politikai realitás nem tud sokszor megférni s ennek a többség a hátrányát látja.