A Bud Light Amerika legnagyobb sörmárkája. A termék eladása egy hét alatt azonban meredeken zuhanásnak indult, miután a sörmárka egy transznemű influenszert, a 26 esztendős Dylan Mulvaney-t kérte fel a legújabb reklámarcának – írta meg a Not the Bee.
A lap több konkrét adatot is felsorolt ennek alátámasztására. A massachusettsi Braintree Brewhouse egy hatalmas sportbár a liberális Boston közelében, ahol ezen a héten 80%-kal csökkent a termék iránti kereslet. Egy, az LMBT-barátnak számító Hell’s Kitchen negyedben, az ultraliberális New York Cityben található kocsma 58%-os visszaesést jelentett a Bud Light csapolt sör eladásában, valamint 70%-os csökkenést a palackos eladásokban.
Néha csak egy sört akarsz inni anélkül, hogy kioktatást kapnál a társadalmi vagy politikai kommentárokról vagy valakinek a szexuális orientációjáról
– mondta Patrick Imig, egy St. Louis-i vendéglátóipari tanácsadó. Valószínűleg nem tetszett különösebben a lakosoknak, hogy a sörmárka egy transznemű influenszert, a 26 esztendős Dylan Mulvaney-t kérte fel a legújabb reklámarcának.
Forrás: Mandiner
Facebook
Twitter
YouTube
RSS