bud light
Ha a normális többség összefog és hallatja a hangját, nincs esélye a liberális törpe kisebbségnek – Kocsmai igazságok
Bálint Botond távollétében Dezse Balázs volt Szabó Gergő beszélgetőpartnere a Kocsmai igazságokban, ahol a transznemű reklámot azóta megbánó Bud Light sörmárka esetével foglalkoztunk, hiszen hiába minden erőfeszítés, a normális többség már egyáltalán nem kér korábban kedvelt sörmárkájából. Van tehát esély a normalitásra, csak hallatni kell a hangunkat, hiszen mi vagyunk a többség, még mindig. Az amerikai konzervatívok példát mutattak az egész világnak, hogy összefogással és kitartással valóban sikert lehet elérni, a Bud Light bojkottja elérte a célját. A műsorban a srácok részletesen kivesézték a kifordított világ visszásságait és azt, hogy sose maradjunk csöndben, mert a liberális törpe kisebbség csak az alkalomra vár, hogy elhallgattasson bennünket.Széllel szemben nem lehet... – Beletörődött a Bud Light a veszteségbe, miután transznemű influenszerrel reklámozott
Sok Anheuser-Busch forgalmazó azt mondja, beletörődtek „a fájdalmas Bud Light-veszteségekbe”, valamint a Dylan Mulvaney-fiaskó után feladták az elégedetlen vásárlók visszacsábítását – írja a New York Post.Nem sikerült a kármentés: ötmilliárd dollárral csökkenhetett a transznemű tiktokkerrel kampányoló cég értéke
Ötmilliárd dollárral csökkenhetett a Bud Lightot gyártó cég értéke az elhibázott kampánya miatt, ugyanis egy transznemű tiktokkerrel próbálták népszerűsíteni a terméküket. Nem jött be, ezért bocsánatot kért az italt gyártó cég vezetője és szabadságra külte a reklámot megálmodókat, valamint új hirdetést is csináltak, de egyelőre úgy tűnik, hogy hiába.Nem jött be a Bud Light sör transznemű reklámarca: „szabadságra küldték” a márka marketingvezetőjét
Alissa Heinerscheidet, az (eddig) népszerű sör marketingért felelős alelnökét Todd Allen, a Budweiser globális marketing alelnöke váltja – jelentette az AdAge pénteken.Legalább annyira utáljuk a Bud Lightot, mint a woke ideológiát – The Right Brothers
Rémisztő és ellenszenves transznemű "influenszerrel" szerződött le a legnépszerűbb amerikai sörmárka. A Bud Light egyik vezetője szerint az új marketingfogás tulajdonképpen csodafegyver, mert az egyébként régóta haldokló márkát végleg elég inkluzívvá tette ahhoz, hogy mindenki végre elkezdje fogyasztani. Csak a valóság ismét más, mint a haladó fantázia: a Bud Light eladásai kritikus szintre csökkentek, és hamarosan a vállalat akár a csőd szélére is kerülhet. Nem mindig működik a "go woke, go broke" elmélet, amely szerint a woke cégek elvesztik a varázsukat, de vannak példák, hogy néhány esetben bizony igaz a mondás. A Dalai Lámát viszont nem tudtuk hová tenni, a spirituális vezető ugyanis furcsa dolgokat csinált egy kisfiúval nemrég. Azt viszont megbeszéltük, hogy letörölnénk-e a netet, ha lenne rá alkalmunk.Bojkottálják az amerikaiak a Bud Lightot, miután a sörmárka nagyon woke lett
A Bud Light Amerika legnagyobb sörmárkája. A termék eladása egy hét alatt azonban meredeken zuhanásnak indult, miután a sörmárka egy transznemű influenszert, a 26 esztendős Dylan Mulvaney-t kérte fel a legújabb reklámarcának – írta meg a Not the Bee.A szivárványvonaton nincs vészfék – Már az olcsó sör és country zene is az övék – Hardcore Hobbista
A transzok már a countryzenét, az olcsó sört és a női fürdőruhákat is igyekeznek megtölteni önmagukkal, ami őszinte aggodalommal töltötte el a Hobbista countryszerető heteroszexuális férfijait. De ami az egyiknek a tragédia, az a másiknak lehetőség: a Hobbista azt is elárulta, hogy lehetünk egy ponty megkímélésével neves és népszerű, adományokban bátran reménykedő bálna- és delfinmentők. Ennél sokkal jobb hír, hogy füleseinket végre leparancsolták rólunk, és a második részben se kellett visszavegyük, pedig már megint a Bódi volt a vendég, aki végre elmagyarázta, hogy miért mindig ő jön, ha valaki nem ér rá.GEOrgPOLITIKA – Brutálisan nőtt a migránsok száma Németországban
Tavaly óta 78 százalékkal emelkedett a beérkező migránsok száma a Szövetségi Menekültügyi Hivatal számai alapján. Idén csak március hónapban 25 175 illegális bevándorló adta be politikai menedékjogra a kérelmét. Ahogy az elmúlt években tapasztalhattuk, most is fiatal férfiak érkeznek közel-keleti és afrikai országokból. Az év eleje óta 81 ezer személy lépte át papírok nélkül a német határt. Ez azt is mutatja, hogy az embercsempész-hálózatok egyre több illegálist juttatnak be az unió területére. A CDU/CSU konzervatív pártcsalád szerint most tapasztalható az elmúlt évek legnagyobb migrációs hulláma.Ajánljuk még
















