Széllel szemben nem lehet... – Beletörődött a Bud Light a veszteségbe, miután transznemű influenszerrel reklámozott

Sok Anheuser-Busch forgalmazó azt mondja, beletörődtek „a fájdalmas Bud Light-veszteségekbe”, valamint a Dylan Mulvaney-fiaskó után feladták az elégedetlen vásárlók visszacsábítását – írja a New York Post.
Négy hónapos létszámstop és elbocsátások után – egyes sörszállítóteherautó-sofőröket még akkor is zaklattak, amikor a Bud Light eladások több mint 25%-kal csökkentek – az Anheuser-Busch nagykereskedői elfogadták, hogy vevőik egy részét végleg elvesztették, és az új fogyasztókra kell koncentrálniuk.
A fogyasztók döntöttek
– mondta egy texasi székhelyű sörforgalmazó cég egyik, magát megnevezni nem kívánó vezetője, kiemelve:

elhagyták , és ez így is marad.