Pesti Srácok

Nem jött be a Bud Light sör transznemű reklámarca: „szabadságra küldték” a márka marketingvezetőjét

null

Alissa Heinerscheidet, az (eddig) népszerű sör marketingért felelős alelnökét Todd Allen, a Budweiser globális marketing alelnöke váltja – jelentette az AdAge pénteken.

A New York Post azt írja: Heinerscheid tavaly június óta vezeti a márkát. Nem világos, hogy a helyettesítése végleges lesz-e. A lépés azért történt, mert a Bud Light és anyavállalata, az Anheuser-Busch óriási visszhangot kapott a Dylan Mulvaney transznemű influenszerrel készített reklám miatt. A vitatott reklámról a PS TV-n is készítettünk már műsort. A „szabadságra küldött” marketingvezető elárulta, hogy a fiatalok bevonzása miatt választották a transznemű infauenszert reklámarcnak.

– mondta Heinerscheid. Elmondta: „meggyőzte” a márkát, hogy olyan módon fejlődjön, amivel vonzóbb lesz a férfiak és a nők számára is.

PestiSracok facebook image

5 milliárdos bukás egy transznemű miatt

A Mulvaney-vel kötött partnerség azonnali visszahatása ellenére a Bud Light kezdetben megvédte a lépést, majd később a múlt héten nagy nehezen bocsánatot kért hűséges ügyfeleitől.

– mondta az Anheuser-Busch InBev vezérigazgatója, Brendan Whitworth egy sajtóközleményben, hozzátéve:

A Bud Light Mulvaney-vel való együttműködését követő hetekben az Anheuser-Busch értéke több mint 5 milliárd dollárral zuhant.

Forrás: New York Post; Fotó: Twitter

Ajánljuk még