dessewffy tibor
Gyurcsány embere is benne volt abban, hogy a balliberális oldal többséget szerzett a lengyel választáson
Emlékeznek még Dessewffy Tiborra? Korábban a Gyurcsány-éra alatt volt „ismert” szociológus. Úgy tűnik, abban, hogy a lengyel balliberális oldal többséget szerzett az október 15-én lezajlott voksoláson, vastagon benne volt a keze. A Magyar Nemzet cikksorozatának legújabb része a baloldali szociológus tevékenységét emeli ki. Egyébként kiderült azt is, hogy minden pénzügyi, politikai és médiatámogatást megkapott a lengyel balliberális oldal külföldről, ugyanis a Soros-féle médiavásárlás és NGO-finanszírozás, az uniós pénzek megvonása és politikusi nyomásgyakorlások, az Action for Democracy beavatkozása mind-mind segítette őket.Százmilliókat költött a baloldal Facebook-hirdetésekre
A baloldal kampányát segítő anyagok eléréseinek a maximalizálására külön Facebook-oldal és portál működött a külföldről több milliárd forinttal finanszírozott dollármédia portfóliójában – számolt be a Magyar Nemzet. A lap hozzáteszi, hogy az Erősítő elnevezésű Facebook-oldalt még 2021-ben hozták létre és a tavaly áprilisi választásig körülbelül 250 millió forintot költöttek el itt hirdetésekre. Számos baloldali portál cikkét népszerűsítették az oldalon.Gyurcsány bizalmasa már húszmillióért hirdet az Erősítőn
Alig több mint ezer követője van a Facebookon az Erősítő nevű, nemrég indult online portálnak, és máris több mint húszmillió forintot költött hirdetésre a közösségi médiás felületén. A jelek viszont arra utalnak, hiába szántak rá milliókat, az egyes posztokra érkezett reakciók, kommentek száma kifejezetten alacsony.Milliókkal tuningolja Gyurcsány egykori bizalmi embere az ellenzéki média cikkeit a Facebookon
A Telex, a HVG, a 444, a 24.hu, a Magyar Hang és a Válasz Online anyagait is népszerűsíti Dessewffy Tibor észtországi cége. Gyurcsány bizalmi embere úgy tűnik, nagyon szeretné, ha a 2022-es választásokon ismét az ellenzék kaparintaná meg a hatalmat, ehhez pedig jól láthatóan anyagilag is segíti a szegénynek semmiképpen sem nevezhető egykori miniszterelnököt. A Demokratikus Koalíció befolyásolási portfóliójának növekedését górcső alá véve azonban kirajzolódik, hogy a háttérben bizony feltűnik Ficsor Ádám, Szigetvári Viktor és Bajnai Gordon is – írja a Mandiner. A lap megjegyzi: az Erősítő nevű hírportál indulása óta – vagyis cirka tíz nap alatt – több mint két és félmillió forintot költött Facebook-hirdetésekre. Az ellenzéki üzeneteket közvetítő internetes felület új modellt alkalmaz: nem készít saját tartalmat, vállaltan mások cikkeit, anyagait dolgozza fel, majd hirdeti meg a közösségi médiában. A jelek szerint nem kevés pénzzel.Mintegy 100 millióval hizlalta a DK Gyurcsány régi csókosait
A Gyurcsány-kormány idejéből ismert két régi bizalmas, Dessewffy Tibor és Ficsor Ádám érdekeltségeit hizlalta leginkább az elmúlt másfél évben a DK képviselőcsoportja – írja a hvg.hu. A lap a frakciók 2018 májusa óta kötött, az Országgyűlés Hivatalától kikért szerződéseire hivatkozva úgy véli, a DK-képviselőcsoport kiadásai körül is jócskán találni furcsaságokat.Ajánljuk még