Pesti Srácok

Közlekedési szakértővé választották a Gój Motorosokat

Közlekedési szakértővé választották a Gój Motorosokat

Fél óra sem kellett a főpolgármester-helyettes meggyőzéséhez, és máris meghívták a Gój Motorosokat abba a munkacsoportba, amely a fővárosi kerékpáros-kérdést hivatott megoldani. A közlekedés-szakértővé avanzsált motorosok szerint a biciklisek többsége ismeri a Kresz-t, mégis össze-vissza kerékpároznak, ha meg bajt okoznak, elhagyják a helyszínt.

Különös hírről számolt be Facebook-oldalán a Gój Motorosok, akik állítják, annyira meggyőző programot állítottak össze a biciklisekről, amely meggyőzte a Főváros vezetését, és őket is beválasztották a kerékpáros munkacsoportba.

A motorosok közzé tették javaslataikat is, amelyben partnerséget és felelősségvállalást várnak el a biciklisektől. Állítják, „a kerékpáros társadalom túlnyomó része, bár ismeri a közlekedési szabályokat, azt rendszeresen és balesetveszélyesen durván megszegi.” Véleményük szerint a megoldást a láthatósági mellényen elhelyezett azonosítószám lenne, így a rendőrség azonnal meg tudná állapítani, ki volt a szabálysértő. Alláspontjuk szerint így rohamosan javulna a közlekedési morál Budapest közútjain.

PestiSracok facebook image

A Gój Motorosok szerint mivel a biciklisek föltartják a forgalmat, nem kellene őket beengedni a busz-sávba. Az egyirányú utcában való behajtást is csak ott engedélyeznék, ahol a kiegészítő tábla engedi, de tapasztalatuk szerint a biciklisek „ezt is úgy értelmezik, ahogy a közlekedési szabályokat, azaz sehogy”.

Javasolják továbbá egy egyhetes biciklis alapfokú képzést, de fölvetették a biciklis-jogosítvány és a kötelező biztosítás lehetőségeit is.

Teljes cikk itt olvasható.

Forrás: facebook.com/HírTV Fotó: 24.hu

Ajánljuk még

Milliárdos ingatlanvagyonnal gyarapodik tovább tatabányai családok nyomorán a „Szeviép-család” – Csinos céghálót találtunk az egykori vezér fia körül

Exkluzív 2022 május 25.
A Pesti TV Az Ügy című riportműsorában mutattuk be a tatabányai szellemtársasházat, amely tizenöt éve áll befejezetlenül. A huszonegy lakásos, a földszinten nagy irodaépületet is magába foglaló ingatlant sajátos konstrukcióban kezdték építeni 2004 után. A telektulajdonos, első számú építtető, a Környe és Vidéke Takarékszövetkezet ingatlanhasznosító cége, a Tak-Ing végelszámolás alatt áll; az építő Pólus Kft. 2007 óta felszámolás alatt; a lakásaikat előre kifizető tatabányai családok, összesen tizenöt károsult család a mai napig nem kapott vissza egy fillért sem. Közben tavaly év végén a félkész épület az egyik szeviépes érdekeltség kezébe került. A Szeviép-üggyel a PestiSrácok.hu az elmúlt években kiemelten foglalkozott; követjük a több száz kisvállalkozó csődjéért felelős, csődbűncselekménnyel vádolt milliárdosok ma is tartó büntetőperét. Megmutattuk, hogy a mai napig milyen luxusban élnek, és egy tényfeltáró cikksorozatban azt is, hogy a Szeviép csődeljárása előtt milyen elképesztő céghálót építettek fel a Szeviép-vezérek, amely cégekben immár egy-egy családtagjuk a tulajdonos. Ebben a tényfeltáró riportban azt mutatjuk meg, hogyan kerül a Szeviép-vezér B. Sándor fia Tatabányára, miként jutottak hozzá a tizenöt család anyagi megnyomorítását jelentő, milliárdos értékű ingatlanvagyonhoz, és azt is, hogy a tatabányai botrányban szereplő cég csak egy az újabb céghálóban. Körülbelül tíz milliárdos vagyont találtunk éppen csak, hogy „muzsikáló” cégekben, és mindez az egyik B.-fiú kezében fut össze.

A Mezey-válogatott egyik legnagyobb rejtélye a Nyilasi-ügy lett – Ma sem egyértelmű, hogy miért maradt itthon a csapatkapitány

Exkluzív 2021 június 2.
A Mezey-válogatott történetében három különlegesség, ha úgy tetszik, nagy rejtély, „titok” van. Az egyik az, hogy miként tudott szinte a semmiből kinőni egy világverő gárda? A másik, hogy miért ért véget ez a csodálatos menetelés úgy, ahogyan véget ért? A harmadik pedig az, hogy a csapat szellemi vezére és csapatkapitánya, Nyilasi Tibor vajon miért nem utazott ki a mexikói világbajnokságra? Visszaemlékező sorozatunk mai részében a Nyilasi-ügy hátterét igyekszünk feltárni.