Pesti Srácok

Tarlósék szerint az MSZP beijedt a népszavazástól, mert nem gyűlnek az aláírások

Tarlósék szerint az MSZP beijedt a népszavazástól, mert nem gyűlnek az aláírások

Jelenleg is dolgozik az új, kabinos megoldáson az M3-as metró akadálymentesítésével kapcsolatban a fővárosi önkormányzat és a Mozgáskorlátozottak Egyesületeinek Országos Szövetsége (MEOSZ) – közölte a Főpolgármesteri Hivatal csütörtökön az MTI-vel. Az MSZP által a metró teljes akadálymentesítését célzó népszavazásért elkezdett aláírásgyűjtés ugyanakkor nem halad valami fényesen Tarlós István hivatala szerint.

A közleményben leszögezték, hogy „az MSZP által vízionált, követelt” lift nem lesz több az M3-as metró akadálymentesítésénél, mint eredetileg. Véleményük szerint az MSZP beijedt a „sikertelen népszavazás rémétől”, és már abban sem biztosak, hogy az aláírásokat össze tudják-e gyűjteni.

– fogalmaztak.

PestiSracok facebook image

A MEOSZ az MTI-vel kedden azt közölte, elfogadhatónak tartja, hogy kabinos, ferdepályás liftekkel biztosítsák a mozgáskorlátozott emberek közlekedését az M3-as metró azon megállóiban, amelyekben a feltételek nem adottak hagyományos liftek kiépítésére. Az eddigi egyeztetések szerint hat megállóban – Kálvin tér, Corvin-negyed, Nyugati pályaudvar, Arany János utca, Ferenciek tere, Klinikák – oldanák meg így az akadálymentesítést. A közleményben idézték Kovács Ágnest, a szövetség elnökét, aki elmondta: az M3-as projektigazgatóság képviselője jelezte, hogy bekéri hét gyártótól a ferdepályás liftek műszaki paramétereit, a következő alkalommal pedig a MEOSZ bevonásával kiválasztják azokat, amelyeket a legmegfelelőbbnek találnak a mozgáskorlátozottak biztonságos közlekedése szempontjából. A szövetség csak olyan ferdepályás liftet talál megfelelőnek, amelyben az aktív kerekesszékek, az elektromos kerekesszékek és elektromos mopedek is elférnek – tette hozzá a szervezet vezetője.

MTI

Ajánljuk még

Gyermekeket is érintő szexrabszolga-hálózatot üzemeltet egy magyar férfi Floridából

Exkluzív 2023 augusztus 8.
Ha azt hallanák, hogy egy Amerikában élő (leginkább bujkáló) magyar férfi kiszolgáltatott, nehéz élethelyzetben lévő nők bizalmába férkőzve végeztet erotikus munkát úgy, hogy gyakran az áldozatok kiskorú gyermekei, rokonai és munkatársai is belekeverednek a részben pedofília-gyanús rémálomba, akkor biztosan azt gondolnák, hogy egy filmről van szó. De erről szó sincs, Amiről most beszámolunk az a rideg valóság. Történetünkben magyar nőkről lesz szó, akik teljesen publikus “társkereső oldalakon” szexrabszolgaként tengetik a mindennapjaikat, ebből pedig kiutat csakis a nyilvánosság, az őket elnyomó és kihasználó férfi valós személyének a leleplezése jelenthet. A PestiSrácok.hu informátora részletesen beszámolt portálunknak erről a rémisztő, és egyben bicskanyitogató eseménysorról, amiben az a legrosszabb, hogy a nők kizsákmányolása elleni sok évtizedes fellépés dacára a szemünk előtt zajlik, van rá “kereslet” és ez a bizonyos férfi ebből kiválóan él, köszöni szépen, jól van, és esze ágába sincs abbahagyni, amit csinál. Ha hagyjuk…

Vasárnapi autóbusz-szerencsétlenség: voltak már problémák a szervezőkhöz köthető utak körül

Exkluzív 2021 augusztus 17.
Nem először került a sajtóhírekbe és a figyelem középpontjába az az utazásszervező cég, amelynek bérelt autóbusza vasárnap hajnalban 8 ember halálát okozó balesetet szenvedett az M7-es autópályán – tudta meg a PestiSrácok.hu. 2019-ben több sajtóorgánum is beszámolt róla, hogy magyar egyetemisták franciaországi síútja vált tortúrává, miután a magyar utazásszervezők hibás műszaki állapotú, román buszokkal vágtak neki a több ezer kilométeres útnak, végül az utasok egy része saját költségére, önállóan utazott haza. Majd még kártérítést sem kaptak. A "Suli Sí" szervezőcsapat és a hétvégi szerencsétlenségben érintett Rolitúra gyakorlatilag azonos céges hátteret mutat. Az Index és az Origo korábbi cikkei szerint az utakat szervező vállalkozók korábbi utazási irodáit többször megbüntették; volt olyan iroda, amely éveken át engedélyek nélkül hirdetett utakat.