Pesti Srácok

A baloldal tette tönkre a Szeviépet - állítja a cég egykori vezetője

A baloldal tette tönkre a Szeviépet - állítja a cég egykori vezetője

Meglepetésszerűen érkezett Magyarországra az a spanyol építőipari vállalkozás, amely a Szeviép és egy magyar cég konzorciumi partnere lett az M43-as építésekor - mondta a Délmagyarnak Baranyi Sándor, a Szeviép egykori vezetője. A spanyol cég az autópályára szánt 30 milliárdos keretösszeg közel 55 százalékát kapta meg, miközben valós tevékenységet nem vagy alig végzett. Baranyi Sándor mesélt az általa akkoriban megismert illegális pártfinanszírozási technikákról is.

Baranyi Sándor, a Szeviép egykori vezetője szerint a szocialisták alatt a politika finanszírozására forgattak vissza pénzeket a nagy tenderekből a nyertes cégek.

- véli Baranyi. A volt Szeviép-vezető elmondta: egy spanyol cég érthetetlenül sokat kaszált az M43-as autópálya beruházásával, noha semmilyen magyar referenciája nem volt.

PestiSracok facebook image

Mindenkit meglepett a spanyolok érkezése, akik a mostanság Brüsszelben a vészharangot kongató grállovag, Ujhelyi István révén kerültek a képbe Baranyi szerint:

Baranyi azt állítja, az elsikkasztott pénzek a politikai kampányok finanszírozására mentek el.

- állítja az egykori Szeviép-vezető, aki úgy véli: a baloldal tette tönkre a céget.

Forrás: Délmagyar.hu; Fotó: MTI/Kelemen Zoltán Gergely

Ajánljuk még

A Mezey-válogatott egyik legnagyobb rejtélye a Nyilasi-ügy lett – Ma sem egyértelmű, hogy miért maradt itthon a csapatkapitány

Exkluzív 2021 június 2.
A Mezey-válogatott történetében három különlegesség, ha úgy tetszik, nagy rejtély, „titok” van. Az egyik az, hogy miként tudott szinte a semmiből kinőni egy világverő gárda? A másik, hogy miért ért véget ez a csodálatos menetelés úgy, ahogyan véget ért? A harmadik pedig az, hogy a csapat szellemi vezére és csapatkapitánya, Nyilasi Tibor vajon miért nem utazott ki a mexikói világbajnokságra? Visszaemlékező sorozatunk mai részében a Nyilasi-ügy hátterét igyekszünk feltárni.