Pesti Srácok

Kártalanítja utasait a Wizz Air

null

Exkluzív nyilatkozatban reagált a Turizmus.com szakportálnak Váradi József, a Wizz Air légitársaság vezérigazgatója arra, hogy a Miniszterelnökség a hét végén azt közölte: elfogadhatatlan volt a légitársaság bánásmódja a szombat reggeli Frankfurt–Budapest járat utasaival szemben. Különösen kifogásolták a fapados cég eljárását az állítólagos technikai meghibásodás kapcsán, illetve az utastájékoztatás mikéntjét, ezért Gulyás Gergely miniszterelnökséget vezető miniszter és Tuzson Bence közszolgálatért felelős államtitkár fogyasztóvédelmi eljárást kezdeményezett.

Az ötven, Frankfurtban hagyott utas ügyében Váradi József azt nyilatkozta: elismerik, hogy több hiba is történt, a részleteket házon belül is vizsgálják, a tanulságokat leszűrik, az utasokat pedig mindenképpen kompenzálják.

– hangsúlyozta a vezérigazgató. Hozzátette: szeretné, ha mindenki látná, hogy egyedi esetről van szó, amely alapján nem lehet a teljes működésükre következtetni, annál is inkább, mert Európát tekintve a Wizz Air bizonyíthatóan a legkevesebb járatát törlő légitársaság, és iparági átlag fölött teljesít a járatpontosság tekintetében is.

PestiSracok facebook image

– mondta Váradi József.

Forrás: Magyar Nemzet; Fotó: MTVA

Ajánljuk még