Pesti Srácok

Gyerekekről szóló Facebook-csoportot is felhasznált a baloldal propagandakampányában

null

A baloldal suttogó propagandájának működéséről rántja le a leplet legújabb cikkében a Magyar Nemzet. A portál a választási kampányban jelentősen felpénzelt EzaLényeg-csoport körüli Facebook-oldalakat vizsgálta, amelyek profilja hiába nem politikai természetű, a választások idején jelentős mennyiségű politikai tartalmú, hirdetéssel is megtámogatott cikket jelentettek meg. Az egyik ilyen csoport ráadásul kifejezetten a gyermekekről szólt...

Mint a cikkben kifejtik, az EzaLényeg-csoport jelentős szerepet játszott a baloldali kampányban a választások idején. A portfóliót működtető Oraculum 2020 Kft. a Bajnai-fémjelezte DatAdat-cégcsoport mellett a külföldről érkező pénzek fő haszonélvezője volt. A kft. mögött az egykori MSZP-s Páva Zoltán állt. Az EzaLényeg a propagandaportál működtetése mellett több portált és Facebook-csoportot is működtetett, amelyek kifejezetten nem kötődtek a politikához. Ilyenek a Receptek.ma, vagy a Vicc Magazin, vagy éppen a „Gyerekkel vagyunk” Facebook-oldal. Ezekben a felületekben az a közös, hogy a választási időszakban kampányüzemmódba kapcsolták azokat: csak a Gyerekkel vagyunk 13 millió forint értékben tett közzé 970, jelentős részben politikai tartalmú hirdetést. A Magyar Nemzet kiemeli:

Mint hozzáteszik,

PestiSracok facebook image

A portál arra is kitér, hogy a „Gyerekkel vagyunk” a gyermekek LMBTQ-s érzékenyítését erőltető Parents Together Foundation partnerszervezete. A demokrata párti elnökjelöltek mellett agresszívan kampányoló alapítványnál bőségesen landoltak Soros-pénzek is.

A teljes elemzés itt olvasható.

Forrás: magyarnemzet.hu; Fotó: MTI/Szigetváry Zsolt

Ajánljuk még