Pesti Srácok

Önnél is mindenhol Magyar Péteres spam oldalak árasztják el a hírfolyamot? - Belehúzott a Tisza Párt az online hirdetésekbe

Önnél is mindenhol Magyar Péteres spam oldalak árasztják el a hírfolyamot? - Belehúzott a Tisza Párt az online hirdetésekbe

Noha tavasszal Magyar Péter még büszkén számolt be arról, hogy követőit organikus eléréssel éri el, addig a nyári időszakban a Tisza Párt lett a Facebook és a Google legnagyobb politikai hirdetője Magyarországon.

Néhány hónapja Magyar Péter még arról írt felháborodva a közösségi oldalán, hogy a Fidesz mennyit költ különböző hirdetésekre a kampányidőszak alatt, ehhez képest most fordult a kocka, és kiderült, igencsak megszaladt a kiadásuk.

– derül ki a HVG összeállításából.

PestiSracok facebook image

Erről viszont nem született Facebook-poszt, ahogyan arról sem, hogy a Google-hirdetéseire még többet költöttek. A Tisza Párt június eleje óta 8,3 milliót fordított YouTube-reklámokra, ebből hatmilliót csak a választások előtti héten költöttek el. Érdekes, hogy ezek a hirdetések nem politikáról szóltak, hanem a webshopjuk és az úgynevezett rendszerváltó tagság reklámozásáról.

(Magyar Nemzet / Kiemelt kép: MTI/Purger Tamás)