Ha rosszindulatúak lennénk, akkor azt mondanánk, hogy Karácsony Gergely hazudott, amikor azt mondta, hogy az egységesen fizetős M0-ás többletforgalmat generál a fővárosban, de tekintve, hogy a főpolgármester a szolgálati kocsijában ritkán tartózkodik éber állapotban, inkább legyünk jóindulatúak, és tegyük fel, hogy egyszerűen nem ért a kérdéshez. Budapest hercegét Vitézy Dávid javította ki közösségi oldalán.
A díjmentes szakaszokon közlekedő személygépjárművek 97,3 százaléka rendelkezik matricával, ezért a főpolgármester azon aggálya, hogy az egységesen fizetős M0 a mai állapothoz képest érdemi budapesti többletforgalmat generál, nem alapos
– fogalmazott Vitézy Dávid közlekedési szakember, volt közlekedési államtitkár az M0-s körgyűrű eddig díjmentes szakaszainak fizetőssé tétele kapcsán.
Vitézy sokkal inkább azt tartaná Budapest szempontjából jogos felvetésnek, hogy a körgyűrűből eredő díjbevételek segítsenek a budapesti agglomeráció megoldatlan és régóta fájóan hiányzó kötött pályás fejlesztéseinek finanszírozásában. Példaként említette a hévek fejlesztését, ami uniós források híján elakadt az elmúlt évben.
Forrás: Facebook; Fotó: Hatlaczki Balázs/PestiSrácok.hu
Orientál
2023-09-10 at 01:55
Jó hogy jövő év júniusban az eu-s választásokkal együtt lesznek a hazai önkormányzati választások megtartva. Így remélem Karácsonynak és a balliberális zöld parazita élősködőinek önkormányzatilag remélem harangoznak – akkor.
Klárika
2023-09-09 at 23:54
Hozzáértö szakembert kell a föváros élére megválasztani!
Minden egyéb csak mese meskete, attól még a tehén (“lyuk”-segge) hátsófele fekete. Mosd le (fehérre) tisztára,…
Ajánlja a tapasztalatban gazdag, régi népmondás.
Nézzük_magát_a_dolgot
2023-09-09 at 17:36
1. Most írom huszadszor, hogy a “lyukra futás” pozitív dolog: a csatár lendületből átfut a védőfal résén (“lyuk”), és csapattársa eléje varázsolja a labdát még egy pillanattal korábban, mielőtt leshelyzetbe kerülne a futó csatár, kiváló megoldás, gólveszély! Az újságíró munkaeszköze a magyar nyelv, jó mesterember jó karban tartja szerszámait, és tudja használni is.
2. Nem lenne durva dolog a díjszedés, de akkor lenne korrekt, ha használatarányos lenne, amihez lehajtótól lehajtóig lehetne matricát venni. Itt van pl. a Csepel-sziget városainak helyzete, szerintem közel 100 ezer lakost (persze ennél kevesebb autót) érinthet (Halásztelek, Szigethalom, Szigetszentmiklós, Tököl stb). Ha nem akarnak a kaotikus Csepelen keresztül vergődni, szerintem nem több, mint 1 km-t kell megtenniük az M0-n, és úgy juthatnak a viszonylag járható 6-os országúton keresztül Budapest területére. Ezért nulladik közelítésben túlzásnak találom az egész éves matricát. Főleg, ha nem is napi ingázók Budapestre, csak különleges alkalmakkor mennek be a városba. Persze a belpesti zsúrpubiknak mindegy, ők nem járnak arra, nekik már Békásmegyer is valami egzotikus külföld.
Sarolta
2023-09-09 at 15:19
A jó utakat mindenki
elvárjá egy éves matricával hozzájárulni nem olyan nagy áldozat. A Bp.-nek szerencséjük hogy már csak pár hónapig kell fuldokoljanak az 6 szoros szenyeződésben.
A ruhatáros mehet a
francba.
fuldokoljanak a
szánalmasak vagytok!
2023-09-09 at 13:50
A kormány a külvárost, a budapesti moslék ellenzék a belvárost teszi fizetőssé. Munkamegosztás srácok, gratulálok! Kinek honnan van lóvéja, ugye?
A díjmentes szakaszokon közlekedő személygépjárművek 97,3 százalékának AZÉRT van matricája, mert fizetőssé tettétek az M0 80%-át néhány éve.
A száguldozó bűnözők, celebek, maffiózók, közveszélyes átlagemberek még mindig nincsenek börtönben, jogsi nélkül száguldoznak, de mi már fizetünk mint a katonatiszt.
Gratula még egyszer! Így tovább a dugódíj felé, mert még nem üres a pénztárcánk!