Európa attól Európa, hogy keresztény – emelte ki Kövér László a Hír TV-ben, a Bayer Show című műsorban. Az Országgyűlés elnöke szerint azt látni, hogy Nyugaton szinte már nincsenek európai értékek.
Kövér László a műsorban kiemelte, hogy a keresztény értékeket „ki akarják lúgozni” és a helyére tömködni valamit, hogy az emberek azt gondolják, van valami annál is felsőbbrendűbb, mint amiben eddig éltek.
Ez volt a komcsiknak is a kísérlete, az megbukott, ez is meg fog bukni
– vélekedett az Országgyűlés elnöke.
Forrás: Hír TV, Magyar Nemzet; Fotó: MTI/Krizsán Csaba
Facebook hozzászólás
Orientál
2023-09-18 at 16:39
Európa nyugati és déli része megmaradt felsőbbrendű gyarmatosító parazita élősködőnek ezt a balliberális zöld milliárdos köreikre vonatkoztatom.
Hó Apó
2023-09-18 at 12:21
Nem is volt soha! Pontosabban,a nyugati értékek,kizárólag a műszaki,technikai fejlettségre utaltak!
Az emberi,spirituális értékeket,keleten kell keresni. India,Kína,Japán. Tudjátok mit jelent a muszlim bankrendszer? Azt,hogy nincs a hitelre kamat!!! Csak a hitel összegét kell visszafizetni,még akkor is ha évekre vetted fel!
Okoska törp.
2023-09-18 at 11:57
Egyetlen egy dologban van demokrácia,és teljes egyenlőség az emberek között. A halál. Aki megszületik az meg is fog egyszer halni. Valamint a mennyben is az lehet.
K
2023-09-18 at 08:50
A DEMOKRÁCIA MÁR AZ ÓKORBAN IS FÁBÓL VASKARIKA VOLT.
VAGYIS EGY LEHETETLEN ÉS ELÉRHETETLEN CÉL a DEMOKRÁCIA.
A demokrácia egy trójai faló, minimum pénzügyi diktatúra ahol megvásárolják a szavazatokat.
Félni kell a görögöktől (liberálistól), még ha ajándékot is hoznak .
*************
A demokrácia kritikája először Arisztophanész műveiben jelent meg irodalmi igényességgel. Elsőként bemutatott, Lovagok c. drámájában az athéni demokrácia korrupt, demagóg vezetőjét, Kleónt bírálja, akit műveltebb és előkelőbb ellenlábasai – az athéni politikai elit összetételének és a demokrácia működési mechanizmusának kritikájaként – egy hurkás felléptetésével tudnak legyőzni. A demokrácia szélsőségességé válása vagy a néptömegek hibás döntéseinek bírálata megelőzi Platón írásait.[1]
Platón azon a véleményen volt – és ebben más antik szerzők is követték –, hogy a demokrácia a csőcselék uralma (oklokrácia), azoké, akik a szabadságot megfelelő erények (például mértékletesség) hiányában a szélsőségességig fokozzák, s így a szabadságból szabadosság lesz. Állam című államelméleti műve nyolcadik könyvében megjegyezte, hogy a demokráciában mindenki a gazdagságot és a gyönyört keresi, ami káoszhoz, majd türanniszhoz vezethet. „A szertelen szabadság, úgy látszik, szertelen szolgaságba csap át, magán-, és állami életben egyaránt. […] Hihetőleg a türannisz nem más alkotmányból, de épp a demokráciából születik, a szertelen szabadságból támad a legvégső, legbőszebb szolgaság.”[2]
Bővebben: Arisztotelész államformatana
Platón tanítványa, Arisztotelész a demokráciát az egyenlőség iránti (olykor túlzott) igény szülöttjének tartotta, az egyenlőtlenségre épülő oligarchiával szemben. Politika[3] című művében Arisztotelész a demokráciát, mint „államformát” a közjót szolgáló politika elfajulásaként értékeli. Mind a demokráciának, mind az ugyancsak negatívan értékelt oligarchiának kiemeli azon lehetséges túlzásait, amelyek forrongáshoz és az „alkotmány” megdőléséhez vezetnek.
„A demokrácia például úgy keletkezett, hogy az egy bizonyos szempontból egyenlőeket általában egyenlőknek vették (azért, mert valamennyien egyformán szabadok, azt gondolják, hogy most már minden tekintetben egyenlőek); az oligarchia pedig abból, hogy azokat, akik csak egyvalamely szempontból nem egyenlőek, általában is egyenlőtleneknek tartják (mivel vagyoni szempontból egyenlőtlenek, általában véve is olyanoknak képzelik őket.)”
K
2023-09-18 at 08:41
Sas2023-09-18 at 08:32
Maximálisan egyetértek..: “Az USA mindig a hazaárulókat nevezi demokratáknak”.
–Sajnos a demokrácia egy ugyanolyan hazug és üres szólam, mint a kommunizmus vagy a szocializmus.
A katonai diktátoroknak a “demokrácia” szó arra jó hogy kizsákmányolják a leigázott népeket.
Sas
2023-09-18 at 08:32
semmi értelme ezeknek a szavaknak, hogy demokrácia-diktatúra-azt kell nézni, hogy adott állam, és vezetése megvédi-e az adott ország gazdasági érdekeit-vagy hazaáruló-e.Az USA mindig a hazaárulókat nevezi demokratáknak-bárhol csinál katonai puccsot-ahol a nyers gazdasági érdekeit veszélyeztetik-és mindig az őt kiszolgálót nevezi demokratának.
K
2023-09-18 at 08:30
A diktátorok már tanultak a múltból, és nem nevezik meg önmagukat, a háttérből gyilkolnak, ezt a vak is látja.
Ez történik az USA-ban is.
Undorító azoknak az USA(EU) párti emberek áradozása, mely ezt az áldemokráciát méltatja.
Lee tábornok
2023-09-18 at 08:29
Gyerekek! A teljes,tökéletes,megállapítást,K. nevű,kedves hozzászólónk írta le.Ez Amerika! Kőkemény,ultraliberális DIKTATÚRA! Olyan messze vannak a demokráciától,mint Makó, Jeruzsálemtől! A pénz az úr! Mindenek felett! Nyomtatják,tonnaszámra. Fedezet nélkül.
Zolee
2023-09-18 at 08:25
Kedves K,persze Kína virágzó demokrácia,csak nem helyeznek túl nagy hangsúlyt a választásokra :). Még egy megjegyzés: véleményem szerint diktátor csak egy konkrét személy lehet,ország nem.
Sas
2023-09-18 at 08:24
valójában azok az értékek sosem léteztek-merő fantáziálás az egész-a magyarság áldozatúl is esett ezen fantáziálásnak.-De ha kifejti, hogy -mondjuk-1500 után-hol léteztek azok az un. nyugati értékek-akkor önkritikát gyakorolok-egyébként előtte is inkább a szándék szintjén léteztek-1500 után már úgy sem-1990-ben az ilyen fantáziálás áldozata lett a magyarság-most vergődnek-miután a teljes nemzeti vagyon ki lett árusítva-azok által, akiket 90-ben kellett volna agyonütni-de 2010 után is szabadon tobzódhatnak-.Ezzel egyidőben megy a gyerekes fantáziálás az egykor volt nyugati értékekről-elképesztő.Ezek az értékek mikor kulmináltak?1914-19?Napjainkban már a nők fogyatékos része van pozícióban-a nagy nyugat férfi-népessége kasztrát-jellemileg-most megy efelett a siránkozás-de mikor volt sokkal különb?Szánalmas.
K
2023-09-18 at 08:14
Az USA-ban nincs és sohasem volt demokrácia…:
Azzal kezdte USA az állami létet hogy egyből kiirtotta az indiánokat a demokrácia NEVÉBEN.
USA-ban nincs demokrácia, mert megvásárolják a szavazatokat ugyanúgy mint a primitív ókori demokráciákban.
Az USA a szavazatok megvásárlását a LOBBIZÁS törvényeivel tette lehetővé , ami jelenleg is működik.
USA jelenlegi gyakorlata a pénzügyi diktatúra, mert mindent a korlátlan mennyiségben legyártott pénzpapírral vásárolnak meg.
USA a demokrácia ürügyén a saját világuralmát védi és őrzi háborúival , mely világuralmat az 1945-ben Hirosimára és Nagaszakira ledobott atombombával szerzett meg.
Tehát egy olyan diktátorral van dolgunk az USA részéről, mely az 1945 óta a mai napig folytatott háborúival olyan sok ártatlan ember gyilkolt meg, amennyit még egyetlen diktátor sem.
Az USA pénzügyi diktátori rendszeréhez viszonyítva Kína egyenesen demokrácia.
Zolee
2023-09-18 at 07:57
Teljesen igaza van Laci bácsinak igazi keresztény értékek csak keleten vannak: pl. Kínában, Észak Koreában, nem beszélve Oroszországról. Ott nem pusztít a liberalizmus és a demokrácia mint a hanyatló Európában, mennyivel boldogabbak és elégedettebbek ott az emberek. Jó,néha valaki kiesik az ablakon, vagy rejtélyes módon lezuhan egy repülőgép, esetleg véletlenül megmérgeződik vagy baleset éri azt,aki nem ért egyet,de ezek természetes dolgok. Laci bácsi mostanában sokszor jön idegállapotba,lehet hogy kicsit el kellene utaznia keletre,hogy megnyugodjon.
K
2023-09-18 at 07:55
A kommunizmus és a liberalizmus hamis jelszava a “szabadság testvériség egyenlőség” az 1789-es francia forradalomban született az ókori antik felvilágosodás alapján, így az általános emberi értékeket már az ókorban is lábbal taposták, de különösen a francia forradalom óta.
A barbárság mindig is jelen volt az emberek között, de a francia forradalom a liberalizmus és a kommunizmus a barbárságot felerősítette.
Sas
2023-09-18 at 07:52
Van egy könyv.A rokokó, kísérlet az emberi szíven–ez leírja, hogy a rokokó idején tömegesen adták lelencházba a gyerekeket-mert nem akart az elit gyereket-nevelni-a csecsemőket gondozni-és állat-szexet is preferáltak-tény-akkor mi volt az értékekkel?Volt 2 ún. ópiumháború-korábban az ún.bekerítések, etc,-akkor még megvoltak az európai értékek?-Trinanonnál még megvoltak?30 éves háború idején?
Sas
2023-09-18 at 07:47
ja–de mióta nincsenek?1920-ban-még voltak?Trianonnál még voltak?1914?Akkor még voltak?XV.degenerált lajosnál még voltak?A rokokó idején-amikor nem akartak gyereket nevelni-szoptatni-amikor kiskutyával szexeltek?(ez tény)
Dr. Belák Ferenc
2023-09-18 at 07:44
Jómagam már nem is kívánok nyugat – europába utazni, undorodom attól, ami ott kialakult. Beleérte Nagy-Britanniát is. A liburnyák világ rosszabb, vagy azonos “értékű” a komcsi világgal.
K
2023-09-18 at 07:34
Maximálisan egyetértek….: Nyugaton már EGYÁLTALÁN nincsenek SEMMI európai értékek.
“Nyugat” emberi érték nélküli antihumánus emberellenes pénzügyi diktatúra.
Nyugat ellentétes az évezredes emberi értékekkel.
A liberalizmus ugyanaz mint a kommunizmus, jelszavuk is azonos, “szabadság testvériség egyenlőség”, ami a gyakorlatban pont az ellenkezőjét valósítja meg.
Jesus
2023-09-18 at 07:09
Vicces az, hogy minden oldalról ilyen homályos koncepciókkal támadják a másikat mint európai, demokratikus, jogállamisági, keresztény, elfogadó, rasszista, náci, kommunista, liberális, és így tovább. A lényeg persze mindig az, hogy ki kaparintja meg a hatalmat, amivel meghatározhatja, hogy a közpénzeket hogyan és mire költsék, illetve, hogy mennyi legyen egyáltalán a közpénz az egész gazdaságból. Végül is sokkal egyszerűbb egy jogszabállyal megkaparintani az emberek javait, és élősködni rajta, mint versenyezni a piacon a vásárlók kegyeiért.
Ősmber
2023-09-18 at 06:57
Mindössze 10 évvel előzte meg Európa a fogamzásgátlók elterjedésével térségünket.
Ha meg sem születik az élet,az elmúlás járja át világunkat.
bl
2023-09-18 at 06:31
Ez nemcsak vélekedés, sokkal több annál. A baloldali politikák tudathasadásosak, önellentmondásosak, pusztítóak.