“Fegyvert nem küldünk, Magyarországra továbbra is érkezik az a pénz, ami nekünk jár, a mi pénzünk pedig nem kerül Ukrajnába” – foglalta össze a legutóbbi uniós csúcs eseményeit Orbán Viktor miniszterelnök a Kossuth Rádió Jó reggelt, Magyarország! című műsorában. A kormányfő hangsúlyozta, hogy “mi nem adunk pénzt fegyverre, a megbeszélt 50 milliárd eurót nem fegyverekre kapja Ukrajna”. Hozzátette: ez arra megy, hogy a csődbe jutott ukrán állam ne omoljon össze, mert “lélegeztetőgépen van”, azaz az ukrán állam működésének költségét állja az EU. Orbán Viktor elmondta, hogy nem érdekli azok véleménye Ukrajnában, akik azt mondják, hogy a magyar külügyminiszter vagy ő oroszpárti. “Egy ezeréves magyar államról ne mondják meg a szomszéd szlávok, hogy kik vagyunk. Nem tartunk igényt az ukránok kóserpecsétjére” – fogalmazott a kormányfő.
Ukrajnában akkor lesz béke, ha Brüsszelben változás lesz – jelentette ki a miniszterelnök a Kossuth Rádió Jó reggelt, Magyarország! című műsorában pénteken. Orbán Viktor sikerként értékelte a csütörtöki, az európai uniós csúcson folytatott tárgyalásait. Kijelentette: Magyarország továbbra sem küld fegyvert Ukrajnába, ahhoz járult hozzá, hogy a csődbe jutott ukrán állam ne omoljon össze. Orbán Viktor az orosz–ukrán háború kapcsán kulcskérdésnek nevezte a békét, de azt mondta: “ebben nem állunk jól, merthogy Brüsszel a háború lázában ég”, az európai vezetők háborús logika mentén érvelnek. A kormányfő kiemelte, hogy Brüsszel továbbra is a háború lázában él és minden a háború körül forog: “lassan eltelt két év, a háború továbbra is nyitott, meghalt több százezer ember, nekünk azon kéne dolgozni, hogy mielőbb béke legyen”.
Amikor arról beszélünk, hogy ötvenmilliárd eurót kap Ukrajna, azt nem fegyverekre kapja
– emelte ki a kormányfő. Orbán Viktor hozzátette: ez a támogatás arra megy, hogy az ukrán gazdaság ne menjen tönkre. A kormányfő szerint
az a veszély fenyegetett, hogy az ukrán állam működéséhez szükséges pénzekről “26-os körben” megállapodnak, elveszik a mi pénzünket, ami nekünk jár, és azt elküldik Ukrajnába.
Orbán Viktor elmondta, hogy sikerült megállapodni arról, hogy hasonló eset nem fordulhat elő, és így Magyarország is részt vállal az ukrán állam működéséhez szükséges pénzek küldéséből.
Azonban fegyvert nem küldünk, és Magyarországra továbbra is érkezik az a pénz, ami nekünk jár, a mi pénzünk nem kerül Ukrajnába
– hangsúlyozta a kormányfő.
Erős garanciákat kapott Magyarország, hogy megkapja az uniós forrásokat
Decemberben kiharcoltuk már, hogy a nekünk járó pénzek jöjjenek Magyarországra; most azt harcoltuk ki, hogy ez ne álljon meg és ne küldjék át Ukrajnába
– fogalmazott Orbán Viktor. A magyar baloldal háborúpárti a kormányfő szerint, akik még a magyarok pénzét is odaadná az ukránoknak. Arra a kérdésre, hogy miképp jutottunk el az F–16-osok küldéséig, azt mondta: “ez az egymillió dolláros kérdés”. Szerinte van ennek egy természetes lelki folyamata: elkezdődik kicsiben, és egy időben azonosulnak velük. Ugyanakkor hangsúlyozta: nyilvánvaló, hogy az oroszok nem tudják legyőzni Ukrajnát.
Ki az a marha, aki egy kisebbel nem bán el, nekimegy az utca legnagyobb gyerekének, a NATO-nak
– mondta. Ugyanakkor jelezte: béke akkor lesz, ha változás lesz Brüsszelben.
Orbán Viktor: elmentem a falig
A miniszterelnök szerint számos vitás kérdés van Brüsszellel: ezek a migráció, a genderügy, a rezsicsökkentés kérdése. Azonban most ezek a viták vannak, de a helyzet az, hogy minden vitában van eszköz Brüsszel kezében, “de a mi kezünkben is”. Ezért nyilvánvaló, hogy tudnak nekünk kárt okozni, de “az se lesz kellemes, amit mi okozunk nekik”. Ennek ellenére a jobb az, hogy megegyeztek.
Elmentem a falig, ha ez a megállapodás nem jön létre, akkor az a helyzet áll elő, hogy megegyeznek, elküldik a pénzt és vele együtt a magyarok pénzét. Ez kinek jó?
– tette fel a kérdést.
A brüsszeli tereket is megszállták a gazdák
Nem fair az európai gazdákkal szemben, hogy miközben Brüsszel a termelést egyre költségesebbé tevő szabályokat hoz, olyan országokból enged Európába mezőgazdasági termékeket, ahol ezek a szabályok nem érvényesek
– mondta a kormányfő, hozzátéve: nem szabad beengedni az ukrán mezőgazdasági termékeket az európai piacra így, ahogy ez most történik, de a legjobb sehogy sem beengedni. A miniszterelnökök csúcstalálkozóján nagy vita volt erről: többen ingerülten szólították fel a bizottságot, hogy hagyja ezt abba. Közölte: Brüsszelben találkozott tüntető gazdákkal, akik azt kérték, hogy a lengyelek, a szlovákok és a magyarok blokkoljanak, vagyis állítsák meg az ukrán szállítmányokat Európa határánál. Ezzel kapcsolatban úgy fogalmazott: ha nem akart volna, akkor se tudta volna kikerülni őket. Spanyol gazdákkal találkozott, “érdekes beszélgetés volt, a gyerekkoromat felidézte”. A miniszterelnök úgy véli, a tüntetőknek az a problémája, hogy a termelés egyre többe kerül.
Ráadásul megengedik, hogy olyan országokból hozhatnak be terményeket, ahol olcsóbban hozzá lehet jutni
– mondta. Orbán Viktor úgy fogalmazott: erről nagy vita volt az uniós csúcson, többen pedig ingerülten fellázadtak a bizottság ellen, hogy hagyja abba. Most a csirkét engedik be, “ez nem fair” – tette hozzá.
A magyar baloldalt külföldről pénzelik
Nem ok nélkül alakul ki az az érzés, hogy Brüsszel gyakran más érdekét képviseli az európaiak érdeke helyett, éppen úgy, mint a magyar parlamentben: “itt is arról van szó, például az ukrán fegyverek ügyében, hogy a magyar baloldalt külföldről pénzelik” – közölte Orbán Viktor miniszterelnök. Hozzátette: azok, akik a pénzt adják nekik, mind háborúpártiak, és azért adják a pénzt, hogy a baloldalon keresztül belekeverjék Magyarországot a háborúba.
Brüsszelben is gyakran azt látni, hogy a másik oldal érdekét képviselik
– jegyezte meg, hozzáfűzve: ha túl nagy a távolság a választók és vezetők között, akkor elzavarják a vezetőket, ebben pedig a magyaroknak is lesz módjuk közreműködni a júniusi európai parlamenti választáson. Kitért az ukrán–magyar viszonyra is, emlékeztetve arra, hogy Magyarország a békében támogatja Ukrajnát.
A kárpátaljai magyarok azonban 2015 óta “a régi kommunista időket idéző jogfosztásban” élnek
– közölte, hozzátéve: ebben a hétfői uniós csúcs után több esély van a változásra, de ezt be kell váltani.
Orbán Viktor: nem tartunk igényt az ukránok “kóserpecsétjére”
Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter ukrán kollégájával találkozott hétfőn. Orbán Viktor elmondta: nem érdekli azok véleménye Ukrajnában, akik azt mondják, a magyar külügyminiszter vagy ő oroszpárti.
Egy ezeréves magyar államról ne mondják meg a szomszéd szlávok, hogy kik vagyunk. Nem tartunk igényt az ukránok kóserpecsétjére
– fogalmazott. Elárulta: a minisztertől is azt kérte, hogy ne sértődjön meg. Felhívta a figyelmet, hogy Magyarország segít Ukrajnának, de nem a háborúban, hanem a békében. Elmondta: több tízezer ukránnak ad munkát az ország, és ingyen tanítunk ukrán gyerekeket.
Hátrább az agarakkal, több tiszteletet a magyaroknak
– fogalmazott. Orbán Viktor kitért a kárpátaljai magyarok helyzetére is. Jogfosztásban él 150 ezer magyar Kárpátalján 2015 óta, “most azt ígérgetik, hogy visszaállítják” az akkor elvett jogokat. Erre most szerinte több esély van a csúcs után. A kormányfő hangsúlyozta:
ha van beszéd, ha van tárgyalás, az mindig ad egy lehetőséget arra, hogy javuljanak a dolgok.
Meglátása szerint Magyarországnak az az érdeke, hogy a problémákról, az ukránok és a magyarok között folyamatos tárgyalás legyen.
Fotó: MTI/Miniszterelnöki Sajtóiroda/Fischer Zoltán
t
2024-02-02 at 18:05
“Minden nagyon szép, minden nagyon jó, mindennel meg vagyunk elégedve”
Most hogy így rendesen radírozott a ps
Sas
2024-02-02 at 17:18
az a lényeg, hogy machiavellisztikusan taktikázzon.Ezzel bíztuk meg.
lhotx
2024-02-02 at 16:02
A nyugatiak még mindig a pénz szintjén törekszenek megoldani a bajukat (t.i. hogy nincs energia, mert Oroszország vezetői elsőre sem voltak és továbbra sem hajlandók megijedni); háborúznának, de amúgy bürokrata módra – menjen oda valaki megdögleni helyettük. Ők majd háborúznak a brüsszeli kényelemből.
Nem veszik észre, hogy Putyin pont ezt tette lehetetlenné számukra a hadműveletekkel. Nincs az a lusta európai elit, ami ebben meggátolná. Holmi ukrajnaszerű képződmények meg aztán végképp nem. Érdekesebbet mondok: az Egyesült Államok sem akadályozza meg az oroszokat (meg úgy általában Ázsiát), hogy ezt a meccset a valóságban játsszák le – a pénzfrontok helyett.
Realextate
2024-02-02 at 15:30
Tegnap még én is deklamáltam.
Aludtam egyet rá és mára másképp látom.
Ennyit lehetett tenni és bizony egy 5%-nyi népségtől, melyek mi vagyunk a 95% hordában, ez sem kevés.
Sajnos azonban hosszú lesz a háború.
Mert ugyan feltétel-megállapításként igaz, amit Orbán mond, de a valóságban nem lesz Brüsszelben változás.
Az a fontos, hogy sohase veszítsük el a csüggedésünket, ha semmi okunk a reményre!
huda
2024-02-02 at 15:28
Liberális szofosó találkozó van ???
Joris
2024-02-02 at 14:38
Itt is volt, a vadakon is, máshol is, aki felemlítette a pénzromlást és a gazdasági valságot abban az esetben, ha bakafántoskodnánk a sátánista elit ellenében.Nézze, itt lassan abba a szakaszba érünk, ahol és amikor komoly, akár egzisztenciális, sőt, életünket is veszélyeztető válaszokat kell adnunk. Ne járjunk úgy, mint a Titanic zenészei, akik az utolsó pillanatig húzták a talpalávalót. Ahogy mondta egyszer valaki: Nem mese ez gyerök.
Amúgy meg Ady itt is meegmondja a tutit:
“Megnőtt a világ, megsokasodtak az írástudók és farizeusok. A három szent királyok elfeledkeztek utódokról gondoskodni. A Máriákat kórházba szállítják. Aki pedig bekerül a lelencházba, az sohasem fog hegyi beszédet tartani. Az istállók pedig, a világ istállói, telve vannak odítozó marhákkal. Ezek között síró kisdeddé sohasem lesz az új megváltás embriója. Mert a szarvasmarhák között bajos mást megtanulni, mint a bőgést… A megváltás nem is volt teljes, nem is lesz teljes soha. Még annyira sem, mint ama názáretié volt. Ő még szűzen kapta a keresztet, hogy megdicsőülhessen. Őutána már nem jöttek fölkentek. Jöttek, jöttünk amolyan keresztelő Jánosok. Prédikáltunk, erőlködtünk, bolondoskodtunk. De annyi hit egyikünkben sem volt, hogy megfeszíttessünk. Nekimentünk a koponyánkkal a falnak. Vagy megszédítettük, vagy beszakítottuk. Lettek belőlünk mártírok, keresztes vitézek, égetnivaló poéták, elátkozott bölcseskedők, kisded reformátorok, mi egyebek. Messiás nem lett egyikünk sem. Nem is lesz soha…”
T.rex
2024-02-02 at 14:13
Joris /1100 éve élünk ezen a szent földön! Nyilván ismered a történelmünket , mennyi mindenen ment keresztül a magyar nép! Tatárjárás,török hódoltság,1848,1956 (a teljesség igénye nélkül)és még mindig vagyunk! Nem lehet tudni mit hoz a holnap,de750 ft-os eurót biztos nem!Dobó István nevét említetted, joggal ; ilyen embereket ma már nem lehet találni, még nagyítóval sem! Csak egyet tudok:bárki kezdett is ki a magyarokkal,mind pórul járt! Így lesz ez most is!
füredi46
2024-02-02 at 14:10
A címre utalva: az egyértelmű, hogy béke csak akkor lesz, ha Brüsszelben változás lesz. Amíg ez a balliberós, sorosista és USA-báb banda vezeti az EU-t, addig ingüket-gatyájukat odaadnák inkább Ukrajnának, mint a saját népük javát szolgálják. Lásd: gazdatüntetések! A böszme Scholz minden pénzt Ukrajnának, semmit a német gazdáknak. Kibillent sarkaiból a világ – Nyugat-Európa főleg! -, alapvető változás kellene valóban a helyrehozatalhoz.
Sas
2024-02-02 at 14:07
a Kelet emberi-a nyugat az állat és az ember közötti roncs.Beteg ösztönlény.
T.tex
2024-02-02 at 13:57
Miniszterelnök úr! Csak azokat a kurva pénzeket küldjék el nekünk ,ami jár!Kezdem elveszíteni a fonalat,mert ami ebben a tetves EU-ban folyik, ilyen a fővárosi cirkuszban sincs!!
Joris
2024-02-02 at 13:56
Sajnos akárhogy nézem, ez bizony, amit mi csinálunk (és nem csak Orbán!): KÉTFELÉ SÁNTIKÁLÁS. Holott már József Attilánk megmondta: a macska nem tud egeret fogni egyszerre kint és bent.
Amit pedig továbbgondolva: Hol vagyunk mi már Dobó Istvánnak a beszédében megfogalmazott mércéjétől?! Jól mondta Ady történelmünkről: “közben zuhanások történtek”. Tulajdonképpen a török uralom, s Rákóczi óta zuhanásban vagyunk. S ma már mi van? A magát hazaffynak tartóknak is rögtön a 728-as euró, a német cégek kihátrálása, stb. jut eszébe a bátrabb nemzeti kiállásról. Hát így nem lehet.
Még egy elrettentő példa az oly radikálisoknak: talán az 1930-es években Zimányi József és Horkay Barna kárpátaljai (!) református lelkészek levelet írtak a nagy Sztalinnak, amiben szókimondóan fejére olvasták a generalisszimusznak a bűneit. Élve megúszták, néhány év Gulaggal. Lenne ma bárkiben ilyesmire bátorság? Aligha. Úgyhogy nekünk marad a kétfelé sántikálás. Azt még hozzátenném, hogy előbb-utóbb mindenkinek és nyíltan színt kell majd vallani. Kit fog imádni? A Mammont vagy a Megváltót? Olvasóink sokan meg fogják ezt érni.
Tisztelettel.
Sas
2024-02-02 at 13:14
egy monsanto vezető-mitől ember?Dollármilliárdos-de ez neki nem elég-mint milliárdos akarja szétzúzni az európai agráriumot-etc. Az amerikai fegyvergyáros mitől ember? Évtizedek óta milliárdos-de neki nem elég-ő a hatalom érzéséért nyomul-ezek nem állatok , de nem is emberek-az állat és az ember közötti roncsállapot.Elszabadult ösztönlények.Azt a szót, hogy kompromisszum nem ismerik-az iszlám különb , mint ezek.
Sas
2024-02-02 at 13:08
a nyugati gazdag–unalmában lop-rabol-gyilkol-a hatalom érzéséért-már milliárdosként vágtak bele ukrajna kifosztásába-milliárdosként akarják kirabolni az oroszt-ergo emberalatti lények.Alapvető cél, hogy a kelettel ne utáltassuk meg magunkat-.A nyugati aberrált milliárdos sosem fogja azt érezni, hogy elég volt-nincs ehhez kultúrája-csak az üzlet és a háború élteti.Elszabadult ösztönlény.
Sas
2024-02-02 at 13:02
az a fontos, hogy a hazai elit ne utáltassa meg az országot a kelettel-ugyanis a nyugat aberrált-telhetetlen-itt dollármilliárdosok egyszerűen szórakozásból lopnak-rabolnak-háborúznak-lényegében unalmukban-ezekhez alkalmazkodni nem lehet-mert pszichopaták-az viszont veszély, hogy a magyar elit addig taktikázgat, amíg a kelet ráun-és megutálja.Az ismert hazai szint-az utálom a nyugatot-de nyugatos vagyok-de keleti is vagyok -de mégsem.
Ferenc mikor lesz már fegyenc?!
2024-02-02 at 13:00
Már megint a brüsszeles lózung! Brüsszel Washington bábja, amíg az USA-ban nincs változás addig nem lesz béke. Orbán utolsó reménye Trump. Ha Donald nem lesz elnök, Orbán eddigi politikájának is vége. Vagy belesimul a nyugati politikai irányba vagy elsöprik (bármilyen eszközzel). Gyanítom, hogy ő ezzel a felhalmozott khmm “megtakarítással” a spájzban az előbbit fogja választani…
Balambérfi Bendegúz
2024-02-02 at 12:51
Patkányok, trágyával etetett gombák, levágandó pulykák – így beszél a szivárvány globalista ellenzék a magyar emberekről…
Sas
2024-02-02 at 12:06
a baj oka az, hogy a történészek nagy része kurva.Így mindig lesznek milliók, akik felosztják a világot jókra-rosszakra-pl. “nyugatjó-kelet-elnyomó.”A fidesz is ezt nyomta -eleinte.De mostanában már kiderűlt, hogy mi is “afrikaiak-indiaiak-dél-amerikaiak” vagyogatunk.A nyugat számára.Az orosz is sokat tanult-lényegében mindenét el akarják venni.
Sas
2024-02-02 at 12:01
a nyugati “demokraták”(vámpírok)-bedöntötték volna a hazai gazdaságot-ha OV nem enged.A magyart évszázadok óta hülyítették azzal, hogy a nyugat-nagyonjó-na, igaz, hogy kifosztja a világ nagy részét-de minket-magyarokat-nem is akar-csak az afrikait, a kínait, az indiait, a dél-amerikait-basztatja-de minket nem akar-velünk annyira jó……….aha………na, persze a germánt is nyuvasztja-de a germán azmeg nácikos……….voltvanlesz….de pirinyo magyarokat nem bántja……..aztán a demokrácia is ottan leledzik…..ezt tanítják már elemiben……….ez a nagyonokos világkép döccent meg.Végre.
Pepe
2024-02-02 at 11:09
A brüsszeli álláspont világos. Rettegnek Oroszországtól (főleg a németek) és kell nekik egy ütköző ország, amely EU-tag és NATO tag is egyben.
Ez az ország lenne Ukrajna, ezért aztán gőzerővel támogatják, mert ezzel két legyet ütnének egy csapásra.
Az ütközőzóna szerepén túl, Ukrajna lehetne az egész EU éléskamrája, mert egy felvirágoztatott Ukrajna könnyen ellátná az egész EU élelmezését.
Az EU tagállamok teljes mezőgazdasági ágazatát elsorvasztanák ezzel. De úgy tűnik éppen ez a célja a jelenlegi brüsszeli elitnek.
A Monsanto nagy örömére.
Hans Landa
2024-02-02 at 10:57
Sajnos nem,béke akkor lesz ha Washingtonban,/New York-ban/ már úgy vélik,az újáépítés/van mit/már nagyobb business mint a fegyver…24″-nov-25″jan előtt erre esély sincs……Amennyiben demokrata adminisztráció marad,kezdhetünk imádkozni.
Henry Kissinger.:”„Amerika ellenségének lenni veszélyes, a barátjának lenni azonban végzetes”
Puncius Pinatus
2024-02-02 at 10:56
varga eszter
2024-02-02 at 09:22
———————————-
Tisztelt hölgyem! /Ha hölgy/
Családi indíttatásból Konzervatív jobb oldali keresztény beállítottságú vagyok, viszont mentes a struccpolitikától.
Kérdésem nem az volt, amire Ön reagált.
Az egyetemen mesélt egy előadó az idős világhírű tudós filozófus, és a riporter esetéről.
Nagyon ritkán adott interjút, egy családtagja rábeszélte tegyen kivételt egy riporter ismerősével. Belegyezett.
A riporter első kérdése, mi a hosszú élet titka.
A tudós az egészséges életmódot, idegeskedés mentes életet, és a buta emberekkel történő vitatkozás elkerülését nevezte meg.
Közbevágott a riporter, ezzel én nem értek egyet!
Igaza van válaszolt a tudós, és megköszönte a riportot!
Önnek is igaza van!
Dusa Lajos
2024-02-02 at 10:55
Na, most ennyit sikerült elérni az alkuban. Nem semmi. De Magyarország gazdasági bojkottja nem érte volna meg az EU teljes megtagadását például most, a béke ügyében Alapvetően igazunk van, a békére törekszünk, de ott van ellenünk az elsöprő többség. Az a baj, hogy kényszerű szolidalitást kellett vállalnunk az önsorsrontó EU egysége miatt.
Széllel szembe nem ajánlatos se köpni, se pisilni. Jelenleg ez van.
Anyway
2024-02-02 at 10:27
“Akkor lesz béke, ha Brüsszelben változás lesz.”
Hát akkor sokáig fog tartani ez a háború.
csakafidesz
2024-02-02 at 10:15
Viktor! A kutyából nem lesz szalonna és Brüsszel mindig elnyomó hatalom lesz. Ki kell lépni az Unióból, nem pedig behódolni!
Királytigris
2024-02-02 at 10:10
Kétségeim ott vannak, hogy Viktorunk megállapodott a jelenlegi EB-vel, de június után változik a helyzet. Nincs arra biztosíték, hogy az új EB betartja az elődje által megígérteket. Nem felejthető el,hogy az EU számtalan esetben szegett már meg szerződést, ígéretekről meg nem is beszélve.
Viszont az is tény, hogy többet ebből a szar helyzetből, a sorosi sameszekkel teletűzdelt EB-vel, illetve kormányfőkkel szemben kihozni nem lehetett.
Mások az óhajok, és megint mások a lehetőségek.
púpos pityu
2024-02-02 at 09:57
Se más Brüsszel nem lesz- se béke!
odu
2024-02-02 at 09:33
Mindegy mit ígértek vagy vállaltak, majd jön egy sokezredik biztos és biztosan nem tartják be.Az a történet kvázi világháború már olyan óriási hatalmi kérdéssé vált, ahol már a látszatnak még a látszatára se adnak.
Csak mondom
2024-02-02 at 09:26
Puncius Pinatus 2024-02-02 at 09:10
A költségvetésből megy, ami a szuperboldogjólétbenelők, nettó befizetők fizetnek, mint eddig is.
Sanyi
2024-02-02 at 09:25
Erre az uniós csúcsra el se kellett volna mennie a Miniszterelnök úrnak. Meg kellett volna inni még egy kávét idehaza, a bolondok meg Brüsszelben hagy vitatkozzanak ukrajnáról.
Cuki
2024-02-02 at 09:24
ezért is volt a szavazás, ahogy volt
“A csütörtöki megállapodást megelőző napokban azonban a feszültségek Magyarország és az EU-vezetők között forráspontra érkeztek. A hét elején a médiában olyan hírek láttak napvilágot, hogy az Európai Bizottság Magyarország gazdaságának „szabotálásával” fenyegetőzik, ha továbbra is megvétózza az ukrajnai segélyt.”
Al Jazeera
varga eszter
2024-02-02 at 09:22
Puncius Pinatus2024-02-02 at 09:10
Nem szoktam beleállni oda – vissza levelezésbe, de most van némi időm és meg teszem:
Kedves Uram, az egyetemen egyik nagyon bölcs prof. arra kapacitált bennünket, hogy lehet nemet mondani egy adott megoldásra, de ez akkor korrekt ha mellé tesszük azt is, HOGYAN IGEN, de Önnek és társainak kizárólag arra van tehetsége, hogy “köpködjenek”, ám azt nem igazán lehet fogni, hogy ezzel mi a cél, mit remélnek ettől?
Kárpáti
2024-02-02 at 09:19
Ezek szerint Magyarország a pirézek pénzét küldi Ukrajnába. De mit szólnak hozzá a pirézek, hogy Viktor az ő pénzüket küldi az ukránoknak?
Esti Kornél
2024-02-02 at 09:17
matrix2024-02-02 at 08:59
Kedves Mátrix elvtárs!
Maga egy tipikus “hazafias” bőrbe bújt globalista uszító. Szégyellje magát!
na4
2024-02-02 at 09:16
“…nyilvánvaló, hogy az oroszok nem tudják legyőzni Ukrajnát…” Hát ebben téved.
Realextate
2024-02-02 at 09:13
A 450 milliós EU 5%-át képező ország ennyire képes a 95%-al szemben.
Ez a matek.
Sajnos.
Minden más csak fölösleges szájtépés.
Puncius Pinatus
2024-02-02 at 09:10
Valaki segítsen értelmezni!
————————————-
Aláírtuk az Ukrajnának szánt hitelfelvételre jogosító paktumot.
Cserébe a nekünk törvényesen járó, eddig ki nem fizetett összegért. Aminek részünkre történő kifizetés, utalása továbbra sem ismert, kétséges.
A felvett hitelt Ukrajna haderejének finanszírozására fordítják.
/Ezáltal mi is fegyverrel, stb. támogatjuk a háborút./
Ennek a hitelnek a visszafizetését még az unokáink, talán azok gyerekei is fizetni fogják, a történelmi időkben szétszóratott bankároknak.
Hallottunk már a szabad akaratról?
2024-02-02 at 09:09
Èrdekes lenne tudni, hogy közülünk, a bölcs hozzászólók közül, ugyan melyikünk csinálta volna jobban Brüsselben.
varga eszter
2024-02-02 at 09:00
Esti Kornél2024-02-02 at 08:39
Több mindennel nem értek egyet amit a jelenlegi kormány tesz, azzal együtt, hogy a voksom az övéké volt.
De arra azért kíváncsi lennék, lettem volna, hogy egy ilyen helyzetben vajon az ISZÁKOS Ferenc mit lépett volna. Betérdel Brüsszelnek, tudomásulveszi, hogy meg kell felelnie az Állam az Államban törekvésnek. Ezen talán el lehetne gondolkodni azoknak akik úgymond fröcsögve osztják az “észt”.
matrix
2024-02-02 at 08:59
Esti Kornél
2024-02-02 at 08:39
Lumpen proli !
Hallo már nem a Marx Lenin komminista parazita rendszer van az országban!
Na pont ilyen értelmiséginek van Magyarországon 12 = 12 önzetlen nép pártján kormányt-váltó Párt -:)
OLyan bő a válszték már azt sem tudjátok,hogy melyik nép párján párthoz rakjátok az X-t
Ès mind a 12 pártnak bal kommunista és az 1-soros-$ pártoknak jut egy pár % a hozzád hasonlokból!
Esti Kornél
2024-02-02 at 08:39
Kacagtató olvasgatni ahogy a globalista elvtársak fröcsögnek kínjukban 🙂
Apró klón
2024-02-02 at 08:38
Zseniális tárgyalási technika, kiváló döntés! Valójában mindenki megkönnyebbült.
Fanni
2024-02-02 at 08:19
Valami fura szuszogás/sistergés hallatszik a háttérben
Joris
2024-02-02 at 08:16
Sajnos a már említett hátrányokon kívül; már a mostani nemzeti konzultació idején is többektől hallottam:
“Minek tőccsem ki, úgyis aztat csinájják, amit akarnak. Felesleges.”
Mintha beigazolódni látszana negatív hozzáállásuk.
Csak kacagok
2024-02-02 at 08:11
Mivel továbbra is az EU költségvetéséből fizetnek az ukránoknak, továbbra IS a nettó befizetők állják a számlát
De Scholz mit mond otthon?