
Rettenetes tragédia érte a Momentum udvari „kutatóját” azáltal, hogy egy gondolatsorát véletlenül hivatkozás nélkül közöltük. A fiatalember emiatt először a Facebookon kezdett lányos hisztizésbe, majd annyira fölhergelte magát, hogy sem a szóban forgó szöveg törlése, sem a bocsánatkérés nem hatotta meg: Jurák Kata kolléganőnket és portálunkat kezdte gyalázni. Kórkép következik a Momentumról és a körülötte tenyésző alakokról.
Jurák Katalin kolléganőm oknyomozó cikksorozatba fogott, amelyben részben már eddig is ismert, interneten bárki által elérhető, részben viszont általa kikutatott, összegyűjtött adatokkal mutatja be, miféle figurákból áll az úgynevezett Momentum Mozgalom (Momo). Az a magyargyűlölő marionett-gárda, amelyet – egyre több jel szerint – nyugati titkosszolgálatok raktak össze, és ejtőernyőztek át szép hazánkba, hogy itt a bábmesterek érdekeit képviseljék, elmebeteg, szélliberális tanaikat terjesszék, bomlasszanak.
Az eddig kétrészes cikksorozatból (amelyeket ITT és ITT tudnak elolvasni) többek között megtudtuk:
- Az MSZP-s Donáth László lánya, Donáth Anna, a Momentum európai parlamenti képviselője az Amszterdami Egyetem migrációs és etnikai tanulmányok szakán tanult, hazatérve pedig a Soros által is finanszírozott Menedék Migránsokat Segítő Egyesület projektmenedzsereként dolgozott. Az egykori szovjet Állambiztonsági Bizottság (KGB) szerint a most már a Soros-birodalom zászlóshajóiként szolgáló szervezetek (például az Amnesty International, mely ernyőszervezete a Menedék Migránsokat Segítő Egyesületnek is) az amerikai titkosszolgálat, a CIA fedőszervezetei, és mindenütt, ahol megjelennek, az amerikai érdekeket képviselik, saját agresszív ideológiájukat terjesztik.
- A botmixeres gyermekgyilkosságokat viccesnek gondoló Cseh Katalin (a Momo másik EP-képviselője) 2013 júniusa és 2014 szeptembere között az International Federation of Liberal Youth fehérorosz programjában ukrán és belarusz aktivistákat képzett, akik aztán a kijevi Majdan téren vandálkodva segítették a nyugati titkosszolgálatok által levezényelt puccsot a demokratikusan megválasztott ukrán vezetés ellen. Cseh nem mellékesen Kanadában született.

Berg Dániel itt épp az Akadémiáért aggódik (Fotó: MTI/Mohai Balázs)
- Berg Dániel sem a Kárpát-medencében, hanem New Yorkban született, és eddigi csodálatos pályafutásának jó részét sem itt töltötte. Ő a Momo egyetlen olyan elnökségi tagja, akinek az életrajza sehol sem elérhető, sőt a róla szóló Wikipédia-cikket is törölték. Feltehetően az Egyesült Államokban és Németországban is időzött: utóbbi telephelyére onnan következtethetünk, hogy írogatott az Exberliner (volt berliniek) lapjába. Annyi biztos, hogy 2017 óta tartózkodik huzamosabban Magyarországon: saját bevallása szerint csak tanulni jött Budapestre, de ha már itt volt, akkor szónokolt a CEU-tüntetéseken, agitált, siránkozott egy sort Soros káderképzőjének állítólag nehéz helyzetén. Néhány hónap múlva pedig már az olimpiagyilkos Momo elnökségi tagja lett. A PestiSrácok.hu Momentumhoz közeli forrása Bergről azt mondta: még a párton belül is komoly kérdéseket vet fel, hogy a 2017 előtt a kutya által nem ismert amerikai-magyar srác hogyan tudott a magyar liberális elit „élvonalába” ejtőernyőzni.
Dióhéjban erről szólt kolléganőm eddigi két Momo-cikke. Egy szó mint száz: az egész Momentum úgy gáz, ahogy van. Nem csupán a nyugati titkosszolgálatok bukéja érződik a csapaton, nem csupán kiképezhették őket itteni „feladataikra” – hanem feltehetőleg ugyanazokban a nyugati hüllőházakban tenyésztették őket, ahol Macront, Verhofstadtot vagy Klingonnét. Ezért kígyóznak ugyanúgy, ezért sziszegnek egyformán, ezért ugyanannyira elviselhetetlenül aljasak.
Emberből vagyunk
Természetesen ez a háttér, ezek az összefüggések, ezek a gyanús szálak nem érdeklik a liberális agitprop sajtót. Ők kizárólag dicshimnuszokat hajlandók zengedezni a botmixeres pártról: minden szellentésükről tudósítanak, píárinterjúk sorát gyártják, s őket (no meg Dobrevné Gyurcsány Klárát) próbálják fölépíteni Orbán Viktor 2022-es kihívóiként.
Ha Jurák Kata videófelvételekkel bizonyította volna, hogy Berg Dánielt a CIA főhadiszállásáról lőtték át Budapestre Tomahawk-robotrepülővel, a libsi sajtó akkor is kussolna. Mert ők ennyire „szabadok”, „objektívek” és „függetlenek”.
Egy dolog miatt mégis foglalkozott Jurák Kata cikkével a balliberális szakirodalom: kolléganőm ugyanis véletlenül kifelejtett egy hivatkozást. Volt egy hatmondatos bekezdés a Momentum születésének előzményeiről, ahonnan lemaradt, hogy az a Mérce című neokomcsi blog egyik júniusi írásából való. Ténykérdés: ez hiba volt. Miként az is ténykérdés: Jurák Kata kolléganőm emberből van, s e minőségében bizony hibázni is szokott. Mint ahogy – gondolom – kedves olvasóinkkal is előfordult már, hogy elsózták a levest, hasra estek a küszöbben. Tény: a szóban forgó bekezdést azonnal eltávolítottuk a cikkből, amikor az ominózus Mérce-cikk szerzője, Fényes Csongor (vezető képünkön) fölháborodott levelet írt nekünk. Egyúttal bocsánatot kértünk tőle. (Nagy veszteség nem érte a cikket: e hat mondat amolyan töltelékszöveg volt, a Wikipédián is szinte ugyanez szerepel.)

Mércés névjegye szerint „jelnleg” Svédországban dolgozik
„Még” itt kutat
Fényes Csongort viszont – aki mércés pedigréje szerint „szociológus”, exhahás és Momo-kutató – nem hatotta meg bocsánatkérésünk. Elkezdte gyalázni kolléganőnket („képtelen minőségi újságírásra”) és portálunkat. Hovatovább az egész cikk (!) eltüntetését követelte. Hogy miért az egészet? Mert Fényes Csongort – őt idézem – „tehetetlenség” és „pocsék érzés” öntötte el, amiért „két és fél megpróbáltatásokkal teli, senki által nem finanszírozott év munkája” gyümölcsét „ellopták” tőle. Az önérzetében tökön rúgott „kutató” ezután cikket rakatott ki a Mércére, amelyben kiszámolta: összesen 29 sort, 216 szót, 1651 karaktert „lopott el” tőle a „lakájmédia”. A nárcizmus szobrát róla mintázhatnák…
Legszebb gondolatát idemásolom a végére:
Csak egy egyszerű fiatal, még Magyarországon élő kutató vagyok.
Ez nemcsak róla, hanem kutatása (és szerelme) tárgyáról, a Momóról is mindent elárul. Itt, ennél a pontnál („még Magyarországon élő”) ér össze mindaz, amit ezekről a Momo-szerű figurákról eddig is tudtunk, és amit az újabb oknyomozó cikkek csak még egyértelműbbé tesznek. Ezeknek Magyarország csak egy ideiglenes telephely, amit bármikor el lehet hagyni (és el lehet árulni). Hiszen bármikor vissza lehet térni a „főhadiszállásra”: Kanadába, New Yorkba, Párizsba…
Henye Marietta
2019-09-23 at 07:26
Hisztizik?Nagyon jó. Akkor bizony igaz minden leírt szó.Ráadásul saját maga leplezi le önmagát a toporzékolásával.Nagyon buták, pedig nagyon okosnak képzelik magukat ezek a tudóska utánzatok.
hozzaszolo
2019-07-29 at 10:44
Nem kell agyondolgoztatni. Egy kiló só sok. Egy kiló csipszet.
Azt biztos kevesebbnek érzi. (hi)
kivagyok!
2019-07-29 at 10:23
Ez nem egy Fényes Csongor, ez egy vaksi bőregér, teljesen alkalmatlan mindennemű munkára, fizikailag nulla, szellemileg csak egy árnyalatnyival jobb, ne csodálkozzunk, ha teljesen meghasonlott személyiség. Csak azért nincs tele tetoválva, mert a vékonyka kis karjára még egy vonalkódot se lehetne rávarrni. Na de az az érdekesebb, hogy honnan van ekkora önbizalma még ennek ellenére is? Én azt hiszem, hogy amiért ilyen kis gyatrára sikeredett az anyja biztos agyon kényeztette és ennek köszönhetően egy kis zsarnok lett belőle. Munkaterápiát javasolnék. Tudnám neki ajánlani az árufeltöltői munkakört, 1 kg sót csak elbír?
Husztik György
2019-09-17 at 12:51
A feje is nagyon furcsa ennek a Csongornak. Az biztos, hogy nem turáni fajzat. Darwin tudná csak megállapítani hogy az élőlények melyik fajába tartozik! Kissé degeneráltnak néz ki!
hivő
2019-07-29 at 10:02
Minden nap kerestem Jurák K.cikkének folytatását.Lesz folytatás?
Ez a reakcio várhato volt.Ezek a fazonok, mint elődeik,
nagyon nem szeretnek a támogatoikrol és hátterükről,lásd CEU elszámoltatási botrány,nyilatkozni.Amig nem tudjuk igazi
inditékaikat addig jokat nevetnek rajtunk tájékozatlan,nem elit,
magyar embereken.
POROSZLAI RÓBERT
2019-07-29 at 00:19
internácik
Vízöntő
2019-07-28 at 19:47
“Mert Fényes Csongort – őt idézem – „tehetetlenség” és „pocsék érzés” öntötte el, amiért „két és fél megpróbáltatásokkal teli, senki által nem finanszírozott év munkája” gyümölcsét „ellopták” tőle.”
A csúcs viszont a számítása:
“Az önérzetében tökön rúgott „kutató” ezután cikket rakatott ki a Mércére, amelyben kiszámolta: összesen 29 sort, 216 szót, 1651 karaktert „lopott el” tőle a „lakájmédia”.”
Hát ha ennyi a két és fél év munkájának a gyümölcse akkor gyorsan ássa el magát, vagy magyarázza el, hogy mennyit fizettek ennyiért hogy nem halt éhen!
Berg meg egyre érdekesebb figura. Vagy nem gondoltak arra valakik hogy ilyen gyoors karriert csinál és elkéstek a fedősztorival, vagy egyszerűen csak a pszichiátere elől húzta el a csíkot!
Persze a Momentum egyszerű tagjai is felébredhetnének és feltehetnék a kérdést, valójában kiknek és miért is dolgoznak ők?
Kétes
2019-07-28 at 20:06
A DK-Nomentum tandem semmi építő jellegű, intellektuálisan értékelhető dolgot nem mond.
Kommunikációjuk negatív. Céljuk a rossz hangulat keltése.
Egybites módon mantrázzák, hogy Orbán a hibás minden rosszért. Ebben partner a ballib lakájmédia. Ennek élén a csúcspropagandista 24.hu, az index és az atv. Hiába hisztizik a lakájmédia titulus ellen a 24.hu főszerkesztője Nagy Józsi.
Torockó
2019-07-28 at 15:38
Hazájuk? Számonkérni rajtuk? Nekik terepük van, ahova küldik őket a gazdáik. A fogalmat sem ismerik, hogy “Haza”.
Akinek Hazája van, az nem lesz magyar Olimpia gyilkosa, mint az olimpiagyilkos Nomentum és bandája.
Az szdsz új köntösben ismét rontja a levegőt. Ez nagyon (büdös) gáz….
Benedek Károly
2019-07-28 at 18:28
Ezeknek a nyomorék lelkűeknek nem is hazájuk Magyarország.
Megfordítom, amit Landeszmann állított, amikor azt mondta, hogy ha a zsidó kultúrát kivonnák a magyar kultúrából, nem maradna más, csak bőgatya és fütyülős barack. Nem is tudta a nyomorult, hogy a két motívum milyen gazdag kultúrát jelképez, amiből ők is merítettek.
Ugyanis a zsidóság ugyan olyan vándornép volt, mint a cigányok, csak más adottságokkal. Követhető, hogy az Európában megtelepedett zsidóság
német földön, sapnyol földön, olasz földön, a Kárpát-medencében, Kelet-Európában, a Balkánon telepedett-e le.
Ugyanis nem ők gazdagították a mi kultúránkat, hanem mi járultunk hozzá az övékhez, amit magukkal hoztak. Ez többszörösen bizonyítható tény, hiszen csak a 19. században emancipáltuk őket. Az európai zsidóság zenei világában, táncaiban pontosan követhető, hogy mely őshonos európai népeknél telepedtek meg, jártak ideiglenesen, vagy huzamosabb ideig.
Következésképpen, ha a zsidó kultúrából kivonnánk a magyar, a német, a balkáni stb. kulturális hozadékot, akkor nem maradna más, mint a pénzimádat, a seftelés és a kaftán. Jól esik -e, az igazság?
talán
2019-07-28 at 15:12
Gáspár Anettnek: a kérdés, mit feltett, a jelen lényege! Erre most azonban válasz nincs! Ha a jövőben lesz, akkor sem biztos, hogy időben! A helyzet az, hogy az nem világos egészen, hogy nem úgy van-e, hogy egy átfogó kísérlet alanyai vagyunk – ha tetszik – amúgy Világ szerte! Mert igen gyanús, hogy kardinális kérdések vagy hosszú távon megválaszolatlanok, vagy ha van válasz nagy sokára, akkor az is csak féllábon áll…persze, lehet, hogy a taktika, és megelőzés nagy története, hogy nincs válasz a lényegre, szinte soha…az emberiség történelmében…ha igen, akkor meg szinte mindegy…vagy csak azt hisszük, hogy választ kaptunk, valamire is…
Esvány
2019-07-28 at 15:02
A kép alatti szövegben nem csak a jelenleg szót, hanem a dolgozik szót is idézőjelbe kellett volna tenni. Különben: “Nomen est omen.”
Zsebe László
2019-07-28 at 14:10
Szart már valakinek a kutyája ezeknél a kommancslibcsiknél értéktelenebbet?!
Gáspár Anette
2019-07-28 at 14:00
Kedves Jurák Kata(fb)!
“Én kezdeményezni fogom a hazaárulás büntetőjogi tényállásának szigorítását.”
És? Hogyan? Mi módon?
A hazaárulás tényállását többszörösen kimerítették Gyurcsányék titkosszolgáinak vezetői.
Felmentették, kimosták őket?!
Igen. Akkor?
A joggyakorlókat kell megregulázni.
De erre az igazságügyminiszter asszony sem látszuk alkalmasnak. Csinos, okos, szépeket, okosakat mond. De Handó Tünde, aki a kormány képviselője, kinevezettjeként földig alázkodott Csernyi előtt, mire alkalmas?
Orbán Viktor az NFA élére is magyargyűlölőt nevezett ki. Handó a liberálisok szolgája. Fekete Pál, Fekete György, L.Simon, Pröhle, Schmidt, sorolhatnám a végtelenségig, stb szintén.
Miről beszélünk?!
Batman94
2019-07-28 at 13:21
“Csak egy egyszerű fiatal, még Magyarországon élő kutató vagyok.”
Én is fiatal (huszonéves) vagyok és rettenetesen zavar, hogy ez a globalista-kommunista Momentum mozgalom fegyverként használja a “fiatalságát”. Ez tulajdonképpen egy fiatal fasizmus, vagyis a korukból adódóan ők felsőbbrendűnek mondják magukat, mintha ez valami érték lenne és nem egy néhány éves átmeneti állapotuk. A fiatalságuk csak akkor (lenne) érték, ha a második, harmadik gyereküket várnák családanyaként és családapaként, de így tulajdonképpen semmivel sem érnek többet, mint a 40-50-60 éves (még munkaképes) korosztály. Mindemellett nem kis önellentmondásban vannak, hogy miközben a fiatal komcsi eszméiket felsőbbrendűnek gondolják, gond nélkül szolgálják a 65 éves Verhofstadt-ot, a 72 éves Clintonnét, a 90 éves Gyuri bácsit és a 149 éves, bebalzsamozott Vlagyimir Iljics Lenint. Na de mit is várunk ettől tömeggyilkosságért (Planned Parenthood) kampányoló kis ügynökcsapattól?!
nagi69
2019-08-15 at 23:36
Kedves Fiatal!
Bazi nagy like! És remélem, sokan vagytok még fiatalok, hasonló gondolkodásúak.
Üdv: egy nem fiatal
artur2
2019-07-28 at 13:17
Korabban a kollaboransokat Moszkvaban , most az USA-ban es nyugati-allamokban
– mint Swedorszag – gender kormanyok orszagaiban kepezik ki.
Farkas Tamás
2019-07-28 at 13:16
Ezek nem udvari „kutatók”, inkább csörgősipkás udvari bolondok. Az összes tornából felmentett idegenszívűt kalodába zárni és mutogatni őket a főtéren.
Z
2019-07-28 at 13:06
Ezek a jöttment galiciai kazár retkek egyszer már
szerveztek átnevelö tábort Magyarországon magyaroknak.
Ha a most Magyarhonban megtürt kazárok külföldi
segitséggel megint hatalomra kerülnének, megint
táborokat nyitnának.
Benedek Károly
2019-07-28 at 14:18
Hatalmon vannak.
Netta
2019-07-28 at 12:01
Mindkettő érvényes, de a j-nélküli igényesebb, ráadásul könnyebben toldalékolható.
Benedek Károly
2019-07-28 at 11:42
Kedves Kata!
Erről a témáról már az utóbbi 9 évben szakértő, publicista, közgazdász, pszichológus, szociológus, nemzetbiztonsági szakértő, kormánypolitikus és kormánypárti értelmiség, orvosok, tudósok, kvalifikált alkotóművészek stb. nyíltan beszéltek, beszélnek.
Az CEU, az ngo-k nem is tagadják. Tudok arról, hogy az egyik minisztériumban egy tisztviselőnek vigyorgott az arcába egy “újgyerek”, hogy “semmi sem számít, csak a hálózat működjön”. Egyes minisztériumokban vannak, akik már 40 éve ott regnálnak és gáncsolnak, amit csak lehet.
Az ngo-k, TASZ, Amnesty és még ki tudja, hány “karitatív” szervezett és alszervezeteik Következmények nélkül áthághatják az Alkotmányt, a Ptk-t, a Btk-t; ömlik hozzájuk a pénz külföldről, sőt, vannak, melyek állami támogatást is kapnak az adófizetők pénzéből (!), a rájuk kivetett plusz adót nem teljesítik és belevigyorognak a kormány arcába, a belevicsorognak a magyarok arcába.
Következmény? Eredmény?
A 2/3 úgysem szavaz rájuk, tehát eredménynek ez soványka.
Mikor lesznek ezek innen kitakarítva?
Répás Ödön
2019-07-28 at 11:37
Az igaz, hogy soros lányával és annak sötét kajával hármasban volt ez a szerencsétlen?
Benedek Károly
2019-07-28 at 12:09
És, ha volt? Nem ez a lényeg.
A hálózat küldte, teszi a dolgát, mint a többi csápos tápos gendermutáns.
Ez a hivatása, ebből él. “Demokrácia export-import” mint multi fővállalkozás.
Beobachter
2019-07-28 at 10:55
Egy dolog köti össze ezeket a szar hazaáruló, szemét alakokat: Egyikük sem magyar, de legalább jaffások! Ne legyünk szemérmesek, a francia és német titkosszolgálatok próbálják felépíteni őket, de könnyen lehet, hogy besegít nekik a CIA is!
gyozo2018
2019-07-28 at 11:46
Tök mindegy, hogy melyik, vagy mindegyik.
Hol vannak a mi szolgálataink?
Vannak?!
Jurák Kata
2019-07-28 at 10:43
https://karcfm.hu/archiv/palaver-2019-07-26-1600-1800/ Érdemes meghallgatni Borvendég Zsuzsával a beszélgetést a Hálózatról.
Benedek Károly
2019-07-28 at 12:06
Amúgy az “ifjú titán” filmrendezőink sem itthon termettek, azokat is “átdobták” ide, mert itt van ám a Kánaán, ők azok, akiket már ezer milliárdokkal stafíroztunk ki, és szakmányban gyártják a Hollywood-kompatibilis, antikulturális egyentakarmányt, egyentémára. Ki is utalják nekik a mindenféle belterjes díjakat, mert kell a hivatkozás a további pénzszivattyúzásra. Jók ezek a magyarok, jó itt nekik, nem a producer fekteti be zsebből, hanem a magyar állam a közadókból. Ögyes, mondaná Kohn bácsi.
Meg is látszik a “filmjeiken”…
Magyar film meg nem akar születni sehogy sem…
Ilona
2019-07-28 at 10:43
Ezeket a pártokat, mint, láthatjuk, főleg külföldről segítik alapító atyáik, (anyáik) pénzzel, továbbképzésekkel, hogy bomlasszák Magyarország belső rendjét, békéjét, sikeres fejlődését, szuverenitásunkat.
Magyarországon a tisztességes milliók nem akarnak ukrajnai Majdan téren történt véres eseményekhez hasonlókat.
Volt nekünk 13 éve egy véres 2006. október 23. –a. Ahol, az akkori miniszterelnök, a diktátor Gyurcsány lovasrohamot indíttatott a békés felvonulók ellen, és gumilövedékkel lövette népét.
Ez örök tanulság, hogy a szabadságot óvni, védeni kell és nem szabad a népellenes, országot mély szegénységbe taszító, alkotásra, országépítésre kevésbé képes, illetve alkalmatlan diktátor Gyurcsányt, soha többé miniszterelnöknek.
A 2006. október 23.-i napot nem szabad soha elfelejtetni. Legyen intő példa Gyurcsány miniszterelnöksége, az akkori 800 000 munkanélküli, az ország eladósodása….az egészségügy tönkretétele a több százmilliárd kivonása az egészségügyi területről, hogy aztán hivatkozhassanak az egészségügy tarthatatlan állapotára, amit ők idéztek elő Gyurcsányék.
Ezért, nekünk, igazi magyaroknak, és itt döntően a kormánypárti újságíróknak, riportereknek van elsődlegesen hatalmas felelőssége, szerepe, hogy a belső ellenség aknamunkáját mindenki megismerhesse.
Tudjon mindenki eddigi és a ténykedéseikből következtetve a jövőben előreláthatóan sajnos várhatóan bekövetkezendő hazaellenes tevékenységükről.
Itt a kormánypártok kommunikációjának megfelelő, rendszeres és időszerű tájékoztatásának van a legnagyobb szerepe. Ha nem kapunk mi átlag intelligenciával rendelkező olvasók, tv nézők megfelelő tájékoztatást az ellenzéki pártok ténykedéseiről, vezetőinek múltjáról, terveiről, akkor az ellenzéki pártok káros tevékenységei, hazaellenes cselekedetei is rejtve maradnak.
Az igazság mellett szikla szilárdan maradva a kormánypárti média felelőssége, hogy az ellenzék, – mely napjainkban egyre inkább az ellenség szerepére tör – magyarellenes tevékenysége a választók elé kerüljön. Remélhetőleg megvilágosodnak sokan azok közül, akik most rájuk szavaztak és elgondolkoznak, mit tenne az ellenzék, ha hatalmon, kormányon lenne. Elgondolkozhatnának a fiatal párok közül azok, akik most rájuk szavaztak, lenne e ennyi családsegítő támogatás, ha pl. a DK, vagy éppen a Momentum , mondhatni családellenes párt , (a Botmixeres párt)…lenne országot kormányzó pozícióban.
Végül, de nem utolsó sorban valóban az a tét, hogy Európa megmarad e Európának. Engedjünk e be analfabéta bűnöző, terrorizmus veszélyét is behozó európai munkára képtelen és dolgozni valójában nem is akaró migránsokat, vagy megtartsuk 1000 éves európai kultúránkat.
Az ellenzék, „mi Európában akarunk maradni „ elcsépelt mondókája nem sokat ér, ha beengednék a migránsokat. Akkor már mind kulturális, mind gazdasági, mind biztonsági szempontból Európa nem lenne többé Európa, mert a migránsok tönkre tennék. Nagyon jó lenne, ha rendszeresen lenne párhuzam: Ez volt Gyurcsány – Bajnai , Demszky …..idején és ez van napjainkban.
hozzaszolo
2019-07-28 at 10:27
Az ókori mitológia félistenei máig élnek, halhatatlanok.
Országokat tönkretenni, akasztani, börtönbe zárni, a legkártékonyabb ideológiát terjeszteni, embereket családokat egzisztenciálisan, és akár fizikailag is tönkretenni (agyonverés, körömletépés, üvegbot a p-be, majd gumibot, stb.), ez istenien megy. Azért félisten, mert feltámasztani, teremteni (a káoszon kívül) nem tud. Egyik se. És várják a szavazókat.
Remélem, várhatják..
Csámpás Marcsa
2019-07-28 at 11:34
Sátánfiak.
alhonvéd
2019-07-28 at 10:24
A két és félév agyfosott teljesítményének summázata ennyi? ( az ármánykodáson kívül)Te nyomorult.
Jurák Kata
2019-07-28 at 10:19
Tamás Pilhál a legkiválóbb publicisták egyike. Tehetségén kívül Isten egy olyan hazaszerető, lojális szívet adott neki, ami méltán a legnagyobb magyarok sorába emeli őt.
Gáspár Anette
2019-07-28 at 11:59
A tisztességes, jó magyar publicisták sorába, de az érvelést messzemenően elfogadom.
rgy
2019-07-28 at 12:48
Apja fia!
Nahát
2019-07-28 at 13:30
Így van.
Döme
2019-07-28 at 17:12
Ez így van.
De hozzá kell tenni: J.K. P.T. és a többiek vigyázzanak magukra. Féltjük Önöket!
zolatiguszti
2019-07-30 at 11:13
Kata kijön még a Berg Dánieles rész? Kissé fontosabbnak tartom mint rágódni hetekig azon, hogy mit mond egy ellenzéki valahol valamiről, vagy a végtelen történetté vált előválasztás nevű karambol.
csepeli
2019-07-28 at 10:18
A tornából örökké felmentettek, az évekig külföldön felkészítettek számára csak a gyűlölködés, falfestés, média szerkesztők lerohanása, szánkók lopása stb. jelenti a politikát. Tevékenységük az anarchia, bomlasztás. Ez világosan látható a parlamenti szereplésük során. Tiltakozunk, mérgelődünk, de a megoldás a Nemzetvédelmi Hivatalra hárul: ha bizonyos a kfdi szolgálatok tevékenysége, akkor csak ezen az úton lehet gátat vetni. Nem hagyhatjuk a MAJDAN kialakulását itthon!
Netta
2019-07-28 at 10:01
Azért TGM és Hack is árnyalja a torzképüket, amit a magyartól idegen, nyújtott óbégatással színeznek.
Lúdtipró
2019-07-28 at 09:55
Azért a felmenői közt biztos akadt normális kinézésű és gondolkodású ember. Hogy szégyellheti magát most a másvilágon …
Nahát
2019-07-28 at 09:48
Fényes Csongort nem annyira a csodálatos 29 sorának közlése zavarja, hanem úgy gondolta, ezzel jó ürügyet talált az egész cikksorozat törlésére, ami, lássuk be, leleplező és rendkívül kínos a momentumosok számára. Attól még, hogy anyanyelvi szinten beszélik a magyart, külföldiek, idegen érdekek szolgálatában.
Kétes
2019-07-28 at 11:25
Fényes Csongor (gondolom nem Fényes Szabolcs rokona) gyengécske, ámde hosszú cikkében semmi lényeges dolgot nem ír. Engem a finanszízási hátterük érdekelne. Fényes Cs. Erről nem ír. Csongi! Erről írj!
Amit pedig Jurák Kata idézett, abban semmi originális nincs.
Az igaz ugyan, hogy a Nomentum valóban eljutott vidékre, vannak bázisai is, de ezt úgy érték el, hogy néhány vidéki fiatalosabb (internetes) ellenzéki csoportot becserkésztek és maguk alá húztak. Kétségtelen tény, hogy 2018-ban vidéken még nem tudták az LMP pozíciót és az alvó SZDSZ-es sejteket aktivizálniuk. Ehhez kellett a Schiffer nélkül maradt belülről történt szétverése, gonduljunk bármit is Schifferről.
A Nomentumos építkezés 5-7 éve pontokba szedve;
1. Valakik magyar viszonylatban nem kevés pénzt tolnak be egy új párt szervezésébe.
2. Lemásolják a Fidesz polgári köreit annyiban, hogy elmennek vidékre is.
3. Elutasítják az LMP-s jellegű bázis demokratikus szervezést.
4. Az SZDSZ kommunista ellenességéhez hasonló hazugsággal azt mondják, hogy ők elutasítják az elmúlt 30 év pártjait.
5. Projekt alapú politizálásba kezdenek. Nolimpia és rácsatlakozás egyes ballib ellenzéki témákra. (Netadó, CEU, MTA.)
6. 2019-ben kihasználják az MSZP vezette baloldal megroggyanását és sok településen (vidéken is!!!) háztól-házig kampányolva vitték hírét, hogy a Nomentum létezik.
Összegezve: Belterjes nemzedéki jellegű társaság, de van vidéki bázisuk is. Van pénzük, de nem tudni honnan. Nincs programjuk, de ezt titkolják. Nemekből és botmixerrel nem lehet jövőt építeni.
Netta
2019-07-28 at 11:33
Ugyanazok azok a “valakik”, mint akik már a 70-es évektől építették a leendő SZDSZ-t, aztán az LMP-t, MoMo-t, a Jobbikot, a Mi Hazánk Mozgalmat,
Szabó Albert és Bácsfi Diana operett nyilasokat, az Együtt és Párbeszéd kísérleteket.
Ezek formailag és szervezetileg egymáshoz képest nem homogének, de a cél, melyért létrehozták őket és kiképezték a vezetőiket, ugyanaz.
Ha az egyik kiesik, a helyébe lép a másik. Különféle “harci” stílust és eszköztárat használnak, de egy hálózat egy-egy elemei.
esetleg
2019-07-28 at 14:53
…De! Lehet! A felfordulás, a káosz (kultúrérzékenyeknek: Khaosz) a fejetlenség (anarchia) esztelen emberhalál, és ehhez hasonló emberi létellenes korcs világ (Madmax stílus) létrehozásában fogant jövőt! Azonban két lehetőség azért adatik: egy; nem engedni létrehozóinak a létezését, és nem hagyni a kialakulást…kettő: ha létre jönne, az ugyan tragédia, de csak egy darabig, hiszen a többség előbb-utóbb teljes keresztmetszetben felismerheti a borzalmát, és előbb vagy utóbb kivégzik Robespierre-t…ez utóbbi a példa, hiszen volt már ilyen!…(forrás: esetleg történelem óra……és elemi iskola)…
zolatiguszti
2019-07-30 at 11:10
Én azt nem értem miért kellett törölni? Megvan a plágium elkerülés módja már régen. Jobb felső sarokban számoz az idézőjelek közé tett szövegben és lábjegyzetben forrást ad meg a számhoz tartózva.Újságcikkben Zárójel, dőlt betű félkövér kiemelés és kötőjel után közölve hogy kinek a véleménye, kutatása, akármilye).Javította volna Jurák Kati és maradt volna fenn úgy.Ha meg megy a balhé tovább nyilvánosan megkérdeni mennyibe lesz kilója kisnaccsád? Oszt hozzágni egy összeget a cikkbe meg betenni hogy kifizetve ekkor meg ekkor oszt’ jónapot.
egy anyától mind
2019-07-28 at 09:28
…Jó,jó! De az egyen külső azért dobja a belsőt! Nem?…
Feher Zsolt
2019-07-28 at 09:21
A problema nem nehäny sor volt hanem a cikksorozat maga!!!Ha valakikröl leräntjäk a leplet az k.. kellemetlen föleg hogy a viläg megmentöjenek akarja elöadni magät.Hülyitik a fiatalokat klimavälsäg hogy tudjunk minel több gendert lenyomni a jövö generäcio torkän vörösliberälis manträval. Ezert verig vannak sertve ha valaki kicsomagolja a pelenkäjukat es läm läm büdös ahogy az egesz mozgalmuk az.A sertett vilägharcosok nem bocsätanak meg mert ahoz inteligencia kene+ ez a harc lesz a vegsö megoldäsban hisznek.Mit akarnak ök a hatalmat es penzt a veres emberi testek halmazän tehät adott a dolog nälunk sincs helye megbocsäjtäsnak!!!
Kisné Kati
2019-07-28 at 09:16
Ezek a gender támogató genetikai hulladékok az utálatot váltják ki az emberek többségéből. Azt hiszik, megváltják a világot,de valójában sem itthon, sem a világban az emberek többsége nem kér ebből a világmegváltásból, amely csak a káoszhoz vezet. Ez a valóság, amit selejtes agyukkal sosem lesznek képesek felfogni. A botmixeres liba nagy hanggal hirdette az eu-ban, hogy Magyarországon fél tőlük a Fidesz. Csak egy kérdés, mi van akkor, ha ez a momentumos banda vagy ejtőszervezetei indították el az interneten a félelmet keltő zsaroló Momo-t?
Döme
2019-07-28 at 17:04
Ha ezek tényleg hinnének a világ megváltásában, akkor még TALÁN el lehetne fogadni őket. (én nem)
De ezek csak pénzért hajtják végre a gazdájuk utasításait.
Mocskok!
Takarodjatok a mi hazánkból!
La Tulipes Noires
2019-07-28 at 09:16
Hülye gender köcsög!
ómió
2019-07-28 at 09:10
Hogy is mondta pufajkás Gyula: na és!?
Tamás
2019-07-28 at 09:06
Gyerekek, hagyjuk már ezt a küllemükön való csúfolódást! Ez tényleg oviba való. Épp elég, hogy a tett maga az ember.
Naprózsa
2019-07-28 at 09:50
Egyetértek, kedves Tamás. Halálon, külsőn nem élcelődünk, mert magunkat devalváljuk le. Nálunk se mindenki Roger Moore. Teremtő ezt adta, ezzel kell beérniük.
De az aljasság, műveletlenség, hazaárulás az saját szerzemény, azon van mit megvetnünk.
van ilyen
2019-07-28 at 14:36
…a külső a belsőt takarja. A külső a belső tartalma. Nem kell fetisizálni! Emberi tulajdonság a külső megjelenítésével a belső tükrözése. Ezek lehetnek érzelmek, kialakított, kialakult nézet, divat követés stb. Nem mindig a külső miatt történik pl. a sportos élet gyakorlása, de vissza tükröződik óhatatlan, és ez a belső jelentését is bírja, és azt igazolja! A “mondások” is ilyesmit igazolnak. pl. “a szem a lélek tükre” stb. egy eltorzult tekintet sokszor a belső torzulásra hajaz. Ne gondoljuk, hogy pl. a “Lombrozo” vizsgálat holmi tévhit, avagy tévdiagnózis, furcsa elmélete…ki miként öltözik, viselkedik stb. az általában belső indíttatású! Ez így van, akár tetszik akár nem! De igazában hinni akkor lehet, ha valaki erről meggyőződött, mert pl. utána nézett! A pszichológia is dolgozik “ilyesmivel” vagy tán abban hinni, gyakorolni valami ördögtől való?…Hosszabb történet ez, aki nem hiszi, járjon utána! Azt pl. lehet…
Karácsony.sk
2019-07-28 at 17:25
Tehát tisztelt “van ilyen” most igazoltad vissza a komentedben, hogy pl. az LMBTQ…XYZ emberek a külsejükkel azt bizonyítsák, hogy mind, egytől egyik gyógyíthatatlan?? és szánalmas beteg, identitás válságban szenvednek s ezért a külső megnyilvánulásukkal igazoláj vissza a Te tézisedet!
Erre az ENSZ politikai döntése ebbenaz évben az volt, hogy őket nem lehet és nem szabad betegként kezelni, inkább az őket körbevevő és eltartó többségi társadalmat kell direktíven megváltoztatni!
Szlovákiából…
kerekferke
2019-07-28 at 11:29
Ne álságoskodj!
Az, amit Gulyás, Fekete Győr, Fényes a küllemükkel is képviselnek,
harmóniában a liberális hímnemű eszménnyel: csápos-tápos, feminin,
ápolatlan hatású gendermutáns alkat.
Ezek értelmiséginek képzelik magukat, s el is hitetik velük azok,
akik ilyenné építik fel őket.
Nonvideor
2019-07-28 at 12:50
“Lányosan hisztizik és nem bocsájt meg”
Mi hagyjunk?!
Mindenkinek van valamilyen habitusa. Harmóniában az intellektuális adottságaival.
Ez a gendermutáns a ultraliberális, globalista ideál. Ebből aztán bármilyen mutáns lehet: botsáska, fiúlány, lányfiú, mikrofonállvány Schiffer előtt,… mikor milyen identitásra ébred.
Karácsony.sk
2019-07-28 at 08:45
Abba a pillanatban, hogy fény derült a botmixeres gyermekgyilkosságokat viccesnek gondoló nem aktív szülésznő Cseh Katalin MAJDAN-i “szerepválalására, rögtön egyértelművé vált az olimpia gyilkos neomarxista ultraliberális Momentum külföldről a pénz háttérhatalom által támogatott anarchista párt politikai küldetése Magyarországon! Ugyan az a küldetésük, mint 1919-ben a lenin fiúknak és lányoknak, illetve 1956-ban az intervenciót megyszervező csürhe, hazaáruló elenyésző marxista, bolsevik(mensevik) kissebségnek!
Szlovákiából…..
gyula 34
2019-07-28 at 09:36
Ön magukat fogják ellehetetleniteni a későbbiek folyamán
Gáspár Anette
2019-07-28 at 11:23
Mindig van utánpótlás. Ezeket erre tenyésztik, mint a túlérzékeny Trágárkát.
zolatiguszti
2019-07-30 at 11:03
A Majdanon belelőttek a tömegbe meg a rendőrökbe is.Ugyanazokkal a fegyverekkel!Ezzel lett sikeres a puccs.
Bár Porosjankó kivágatta a Majdan téri fákat gyorsan ( nehogy valakik megleljék a mellé ment lövedékeket ballisztikai vizsgálathoz) elkésett.
Az Olasz Tv tavaly előásott valami döbbenetet:
https://nemzeti.net/megszolaltak-a-majdan-meg-el-nem-tuntetett-mesterloveszei-es-igen-kellemetlen-dolgokat-mondtak-a-porosenko-bandara-nezve-11645945.html
Persze tudom ilyen portál olyan portál akárki összeállíthat ilyet.
Nos gondolom az Olasz Tv-seket is ők hamisították akiktől a cikk citálja az információit:
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=ZESNWGRNQMs
Valaki nem feliratozná Magyarra? Megérné.
Nos többen forszírozzák hogy ami ott történt az igazából emberiesség ellenes cselekmény volt.
A Cseh Katicát nem akarja utolérni a Sebrenicai Holland békefenntartók sorsa mostanság a nagy igazmondásban?
https://nemzeti.net/hollandia-reszben-felelos-a-srebrenicai-meszarlasert-14739657.html
Nem tudok róla, hogy a társtettesi pozíció büntetlenséget kizáró ok lenne.Cseh Katica ott lázított idegenből hozott Belarusz szoldosokat ahol ez történt.
Miután ő képezte ki őket, tudta hogy illegitim amit csinál, hiszen akik tünciztek azok Belarusz szoldosok voltak nem Ukránok. Nyilvánvaló hogy ugyanannak az akciónak a két megvalósítási irányáról beszélünk, ráadásul SZÁNDÉKEGYSÉGBEN.
Amúgy feltűnt már valakinek hogy mennyire tök ugyanaz a recept a majdanon mint 89-ben Temesváron? Azok a lövészek se lettek meg soha.Ezek is csak azért mert hirtelen fogyni kezdtek.
Karácsony.sk
2019-07-31 at 05:10
“zolatiguszti” nagyon jó és hasznos munkát végeztél a Majdanról feltárt videókkal, mert ha ezeket valaki megnézi,abba a pillanatban fény derül a botmixeres gyermekgyilkosságokat viccesnek gondoló nem aktív szülésznő Cseh Katalin MAJDAN-i szerepválalásának könyörtelen eredményére! Így most már egyértelművé vált az olimpia gyilkos neomarxista ultraliberális Momentum külföldről a pénz háttérhatalom által támogatott anarchista párt politikai küldetése Magyarországon azaz a “MAJDAN” előkészítése Budapesten! Ezeknek ugyan az a küldetésük, mint 1919-ben a lenin fiúknak és lányoknak, illetve 1956-ban az intervenciót megyszervező csürhe, hazaáruló elenyésző marxista, bolsevik(mensevik) kissebségnek!
Szlovákiából…..
Utálat
2019-07-28 at 08:29
Egy majom szépségversenyt nyerne mellette.
Gáspár Anette
2019-07-28 at 11:18
Egy majom intelligenciában magasan ezek fölött a gendermutánsok fölött áll: fejlődő képes, érzelmileg is kötődik az ivadékaihoz, megvannak a maguk,
természet szerinti törvényei, harmóniában az élőhelyükkel, és aszerint reagálnak a világ dolgaira és aszerint élnek, cselekednek.
khm
2019-07-28 at 08:28
Na azért a berg nevű CIA ügynök sem lóg ki a sorból.
Csak azt nem tudom,milyen berg ,sandberg?
Jurák Kata
2019-07-28 at 10:19
Ki fog derülni a következő részből, jövő héten:)
Benedek Károly
2019-07-28 at 11:09
Kedves Jurák Kata asszony!
Tartson ki!
Ne engedjen a nyomásnak.
Amúgy szívesen olvasnék a Fidesz-KDNP körül nyüzsgő ultraliberális
holdudvarról is, mert egyre jobban körvonalazódnak a hadállásaik. No, meg, hogy hová lett Szakács Árpád, s mikorra várhatjuk a Miniszterelnök úr által határozottan ígért “2018 őszét” a kulturális finanszírozásban. A fejlesztés alatt álló (értsd, Hollywood-kompatibilissé butított, sematikus), feminista témájú, történelmi gúnyfilmek nem érnek. Elvártam volna, hogy a Köztársasági elnökkel Hunyadi-emlékszobor gyanánt fölavattatott “Süsü katonája” szobrot is kikéri magának valamelyik jó ízlésű, önérzetes konzervatív publicista.
Kezeit csókolom, nagyrabecsüléssel:
Benedek Károly
Csámpás Marcsa
2019-07-28 at 11:22
https://i.pinimg.com/originals/44/46/b8/4446b8edca4ab859ec2e9d89b5037bc2.jpg
Sün
2019-07-28 at 08:00
pardon, …monitorfejű kóka….
Csámpás Marcsa
2019-07-28 at 09:58
https://24.p3k.hu/app/uploads/2018/09/csotany-rovar-bogar-320×180.jpg
mona
2019-07-28 at 07:26
Lassan kiveti őket magából a magyarság, mint szennyet a folyó.
gomboc7
2019-07-28 at 08:28
Pont ellenkezőleg látom sajnos.
saghi rozalia
2019-07-28 at 10:44
Addig sok bajt okoznak.
Lajos
2019-07-28 at 07:25
A gulyás márton nevű aktivistát se hagyjuk ki a felsorolásból. Bár, lehet, hogy ő nem Momentumos és szabadúszó libsi aktivista, de teljesen liberál kompatibilis a cselekedeteivel, dumajával és “férfias” megjelenésével. ő is megérne egy bekezdést a cikkekben. Mit lehet tudni róla?
Benedek Károly
2019-07-28 at 09:50
Fegyőrt és Gulyás Mártát minden bizonnyal ugyanott képezték.
A hülye Bettike é s Hadházy is voltak valamilyen agygyaluláson.
Nonvideor
2019-07-28 at 07:06
Hol tenyésztik ezeket a ceruzaujjú, csápos-tápos genderkreténeket?
Zsuzsanna
2019-07-28 at 12:33
:DDDDDDDDDDDDDDD
Egy gondolkodo
2019-07-28 at 06:42
Elkeserítő, hogy van olyan magyar ember, akit ezek a becstelenek megtudnak vezetni.Minél több tényfeltáró cikket kérünk!
idirablo
2019-07-28 at 06:34
Ennek a nagyanyja is gázszűrőt hordott az orrában.
Benedek Károly
2019-07-28 at 06:30
A fettel szedett utolsó bekezdést ércbe lehet önteni.
Igaz ez az egész ballib hordalékra, Schifferestül, Ungárostul, FegyőröstülDobrevné Gyurcsány viszkis butykosig és veissza meg átellenben.
Benedek Károly
2019-07-28 at 06:19
“Momentum Mozgalom (Momo). Az a magyargyűlölő marionett-gárda, amelyet – egyre több jel szerint – nyugati titkosszolgálatok raktak össze”
&&&
Mint az SZDSZ-t és az LMP-t is, melyet a TASZ-os, ultraliberális ripacs, magat “középre” hazudó, köztársasági elnöki álmokat dédelgető Szakasits-Schifferrel gründoltattak; melynek aktív tagja a Terror Háza igazgatójának, Schmidt Máriának a fia, akinek a
politikai sikereire az ő jó anyja olyan nagyon büszke. Az országházban együtt garázdálkodott a söpredék anarchista DK-val, MSZP-vel, Jobbikkal.
Csak a tisztánlátás kedvéért, hogy mi is az az LMP, melynek a MOMO a testvérpártja!
oshon
2019-07-28 at 09:25
Magyargyulolo mozgalom … keressetek hazat magatoknak ruhes tetves kutyak !!!
Hát, így van ez
2019-07-28 at 11:59
Ahogy ezeknek a szellemi toprongyoknak a gyűlölettől eltorzult pofaberendezéseit nézegetem, arra a megállapításra jutottam:
Igazán sajnálhatjuk, hogy annak a idején még nem volt minden családnál, általánosan elterjedve a botmixer !!!!!
Ezek a hitvány, semmirekellő percemberkék nyilván életükben nem hallották még MARCUS AURELIUS örökbecsű mondását:
” Egy mosolyban mágikus erő rejlik. ”
Ha valami csoda folytán mégis hallották már a bölcseletet, akkor pedig képtelenek felfogni és értelmezni a rövidke mondat lényegét !!!!!!
Molnàr Gyula
2019-07-28 at 10:02
SZAKASICS ösnek köszönhetöen, az egész Schiffer csalàd nagy karriert futott be a kàdàr féle szocializmusban. Néhànynak még a Nagy Bukàs utàn is sikerült àtmenteni a poziciojàt. Es most itt van ez az utolso probàlkozàs a kis unoka, Sch.A. személyében.
Benedek Károly
2019-07-28 at 10:44
Pontosan.
Kijelölték a feladatra.
Ha a Fidesz-KDNP ebbe belemegy, akkor a 2/3 megfordul, mert akkor
az aljas árulás, sőt, hazaárulással érne fel.
Nagyon dajkálják, ajnározzák ezt a nímandot, akinek még Kápó Olga is besegített az imázsépítésben, amikor taktikai okokból leantiszemitázta.
Schiffer mélységesen egyetértett a 2. vh-s áldozatok elleni
emlékmű elleni hajszával, aljaskodással, csak “nem tartotta időszerűnek”, mint mondta: “Egyetértek, de MOST nem ez a legfontosabb”.
Kápó Olga vette a lapot: “Ön antiszemita”?
Hogyan reagált a naiv jobboldali, aki már szinte teljesen elveszítette az immunitását, a kritikai érzékét, a védekező ösztöneit:
“Jajj, szegény Schiffer, ez a szemét Kálmán Olga leantiszemitázta, ugyanúgy, mint minket. Nahát! Keblünkre a “normális liberálissal! “.
Azt hittem szétdurran a fejem, hogy még mindig ennyi hülye van a jobboldalon, ráadásul a jobboldali újságírók között is.
kerekferke
2019-07-28 at 12:27
Őt is nyilván kiképezték,nagy szerepet szánva neki a nagyapa utódaként.
A jó brüsszeli-NewYork-i nénikéjüket! Azt!
Volt már nekünk Gönczünk, Sólyomunk, már csak egy ilyen farizeus,
álnaiv ultraliberális pojáca hiányzik.
zolatiguszti
2019-07-30 at 10:21
Hát igen gyorsan felejt a nép.Pedig már az elején kiderül mi várható:
Mark Palmer beszédes életrajza a “módszerváltás USA nagykövete”
https://hu.wikipedia.org/wiki/Mark_Palmer
Aután jött a többi “problémás” nagykövet:
Eleni Tsakopoulos Kounalakis 2010-13
Colleen Bell 2013-15
Beszédes az idő is amit itt töltöttek!
A két utolsó nagykövetnél az az érdekes hogy ne várta meg az egyik hogy jöjjön a másik.Vajon mi volt ennyire sürgős….?
Közben a bótot’ azért vitte valaki:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Mark_Andr%C3%A9_Goodfriend 2013-14 neveztes idők!
Jóbarát bácsi aki Fletóval pezsgőzik miközben szervez nekünk egy kis Netadós tüncit is.Vele kezdődött az idén Februárig tartó hisztimanós tünci korszak.
Egyeébként fő területe a CIA felforgató gyakorlat a Popóka meg az Alinsky elveinek megfelelően.
Hát valhogy neki is véget ért a megbízatása.
Aztán jött a mostani Cornstein:
https://hu.usembassy.gov/hu/our-relationship-hu/our-ambassador-hu/
Először aggódtunk, aztán megnyugodtunk, és sokan a mai napig nem vették észre hogy aggódnunk kellene!
Nagyosn szépeket mondott rólunk meg a dolgainkról.
https://pestisracok.hu/cornstein-nagykovet-trump-azt-mondta-a-vegen-orbannak-hogy-ugy-erzi-mintha-ikrek-volnanak/
Jött ugye az ominózus Orbán-Trump tali amiről a kíváncsi szemlélő alíg tudta megmondani igazából miért kellett az EP választások előtti marketing kivételével.
Az új USA légvédelmi rakétákról pár hónappal korábbam már volt előzetes egyeztetés az ide látogató külügyminiszterükkel.Eneregetikában a Palagáz és olaj legnagyobb gátja az ára a költségek miatt, és a Horvátok is basszák megépíteni az LNG terminált.
A megjelent rengeteg interjú 99%-a imázséptő semmi volt.
És akkor jött a fenti interjú, benne a lényeggel:
“Viszont Ukrajna ügye is felvetődött. Mint mondta: az Egyesült Államok komoly támogatója Ukrajnának, katonai, anyagi és humanitárius segítséget is nyújt számára. Hozzátette: “megrendített minket, hogy már több, mint tízezer életet oltottak ki Ukrajnában, őszintén a szívünkön viseljük az ukrán nép sorsát”.
Ugyanakkor megértjük a magyar miniszterelnök és a kormánya aggodalmait is, akiket a 150-175 ezer ukrajnai magyar sorsa foglalkoztat. Támogatjuk a magyar ügyet az oktatás és a nyelvhasználat tekintetében, az nem lehet, hogy akik egész életükben csak magyarul beszéltek, azoknak hirtelen ukránul kelljen tanulniuk és ügyeket intézniük.
De azt is elmondta, hogy ő nem ért egyet az ukrán törvények és a NATO-s ügyek összekapcsolásával. Véleménye szerint Ukrajna fontos ütközőzóna Oroszország, illetve az orosz hadsereg és Magyarország között.
Ennek megmaradása nagyon fontos, Magyarországnak is, és ez összefügg a NATO és Ukrajna jó kapcsolatával.”
Pont.Ez az az elnöki találkozó Washingtonban amiről a lényeget a nagykövet mondja el “magánvéleményként” Budapesten…..érdekes nem?
Hagyjuk a faszba a határon túli kisebbségeket, “mer’azusánakfontosabbukrajnaNatotagsága'”
Majdnem így egy levegővel.
Így már beszédesebb az is hogy az Ukrán nyelvtrövény miatt hirtelen velünk együtt tiltakozó Lengyelek és románok miért nyuszultak be egy hét után és azóta is kussba van mindkettő.Románból csak vagy 450 000 főről beszélünk…
Ezek már 86 óta küldik ide a felforgató szemeteiket folyamatosan.Tök mindegy milyen államforma, szuverén vagy megszállt ország, milyen államforma, milyen gazdasági helyzet, milyen szövetségesi viszony, milyen kormány, milyen elnökök.
Lassan el kellene gondolkodni azon hogy leszámolunk a Szt István -Géza féle nyugat központú külpolitikával, mert egy csődtömeg.Eddig az derült ki , ha nekik rossz nekünk akkor jó.
Mindenki vonja le belőle a következtetést.