Megérkezett a választ az Építési és Közlekedési minisztertől Magyar Péternek, aki prolihergelése sokadik állomásaként a MÁV vonalak bejárását tűzte ki célul. Lázár János várja szeretettel a Tisza Párt elnökét és reméli, hogy nem arra játszik, hogy a találkozó meghiúsuljon, mert ő “realityben igen, reality showban nem” kíván részt venni.
Megtisztelő, hogy alkalmasnak tart arra, hogy a Tisza Párt kampányának egyik főszereplője és arca legyek, de ismert politikai elköteleződésem miatt erre sem szándékom, sem lehetőségem nincs.Fogalmazhatnék úgyis: reality igen, reality show nem
-írja Facebook bejegyzésében Lázár János, miután Magyar Péter a közösségi médiában és a televízióban is beszélt a MÁV-ot érintő problémákról, amit úgy akar bemutatni, mint amikor lázmérővel falakat mért a kórházakban. Lázár János azonban nem az az ember, aki elbújik a megkeresések elől, vállalja azt is, hogy bizony vannak problémák a vasúttal, amit igyekeznek orvosolni. Mint írja:
Az Ön által említett vonalak problémáival mind a MÁV-csoport vezetése, mind pedig én, személyesen tisztában vagyok. Ezeket a gondokat az új közlekedési kormányzat részéről senki nem elfedni vagy relativizálni akarja, hanem megoldani.
A miniszter korábban egyébként elmondta azt is, hogy az elmúlt 30 év mulasztásai köszönnek most vissza, de hozzátette, hogy a legtöbbet az elúlt 15 évben fejlődött a vasúthálózat.
A bejegyzésben Lázár János kiemelte, hogy nagyon szívesen megmutatja Magyarnak a kötöttpályás közlekesés egészét a nyilvánosságot is bevonva, tehát akár Magyar fb stábjával karöltve. A Tisza Párt politikusa feltehetően tudja, hogy kemény fába vágta a fejszéjét, ezért további ötleteket dobott be, hogy még miket szeretne, amire Lázár azt válaszolta neki:
Remélem, az Ön által eredetileg kért találkozó műfajának, körülményeinek mostani megváltoztatását nem azért javasolta, hogy azt el kelljen utasítanom. Többet feltételeztem Önről annál, semmint hogy a találkozó létrejötte helyett annak elmaradására játsszon.
Búcsúzóul a szájhős Magyar megkapta azt is, hogy
A vasúti területekre való bejutását – beleértve akár fb-videók elkészítését – természetesen a személyes találkozónk létrejöttétől vagy meghiúsulásától függetlenül is segítem, lehetővé teszem.
Ebből kimászni arcvesztés nélkül Magyar nem fog tudni.
Forrás: Facebook, fotó: MTI
Facebook hozzászólás
Ühüm
2024-09-04 at 11:12
Vélemény: Pontosan. Felkészül Nagy Márton. Végülis ő is BŰNÖS, kirúgta. A miniszterelnököt még nem meri kóstolgatni, egyelőre csak lopja a szövegeit, utánozza, hátha sikerül jobboldalról is megszólítani az embereket.
Vélemény
2024-09-04 at 08:09
Szerintem Poloska az egészségügy-MÁV-oktatás kirohanásait a saját érdekében teszi, és nem az ország, a nemzet, az emberek érdekében, mint ahogy azzal eteti a libsiket!!……csak figyelni kell a viselkedését, és azonnal kiderül a hamis turpisság!!
Látható, hogy nagyon kínlódik, hogy valahogy szalonképesnek látszódjék,……..ezért beleköt a fidesz, a kormány embereibe, csakhogy végre rá irányuljon a figyelem.
Először, -ahogy a Partizáni interjúban mondta- jött a „leggyengébb láncszem” a Rógán Antal (a Tóóóni) a megtestesült gonosz, ……azán sorba jött a többi pengeváltás Kubatov Gábor, Gulyás Gergely, Menczer Tamás,….. de hiába minden mert lepattant mindenkiről. De, mivel betegesen sóvárgott az elismerésre, a figyelemre, hát elkezdte támadni Takács Pétert, kóstolgatta Pintér Sándort,….…most meg Lázár Jánosba akar fogódzkodni, dörgölődzni,…de hő vágya, hogy a média előtt a vakufényben fotózkodhasson!!….Ez itt a lényeg!!……a többi csak blabla szöveg!
Cser Borbála
2024-09-04 at 06:41
#Georg
egy hangember, se szakértelem, se tapasztalat, de harsogja a lázító szavakat. Bármit, csak az a regnáló kormány, a kormánypárt és annak szavazói- vagy általa vélt szavazói ellen szóljon, minél alpáribb módon.
Jól fizethetik ezt a “komment -feladatot”.
mellesleg: Kőbánya-Kispesten szállok le és fel.
Nos erre, akkor azt fogja böfögni, hogy “nem jó, szálljak le a Monoron”.
Kiegészítem: sok minden az utasokon műlik, és nem a MÁV dolgozóin.
mert Miért van az, hogy a Kőbánya.Kispesti pu már kora hajnalban, csikkel, italos dobozzal tele, a nyíregyházi pu-n pedig , kinn a peronok sem, a távolsági autóbusz megállóban sem látni napközben sem cigaretta csikket, eldobált szemetet.
Miért van az, hogya nyíregyházi , a debreceni pu WC-je tiszta, szagmentes, és minden higiéniai papír, még WC deszka borító papír is van- mellesleg gyakran ellenőrzik.
vajon hova írja Gregor és Béla azt a vonatkést, ami abból adódik, hogy a keleti- nyíregyháza vonalon tervszerű vágányfelújítás van, vagy volt a szolnoki pu-na aug 18-ig és egy szakaszon buszra kellett átszállni. A vonatok körjáratban közlekednek, így természetszerűleg a z ebből adód kés áttevődött a nyíregyháza – nyugati szakaszra. max 5-15 perc, amiből később behozott.
Akkor, ha van vágányfelújítás, akkor az a baj, ha nincs az a baj. ha ez közlekedési kellemetlenséggel jár, akkor “akasszuk fel a közlekedési minisztert”. “takarodjon a kormány” ?
Uraim, bár lehet hogy köztes neműek: közlekedni kell a MÁV-al rendszeresen és nem a kiadott “kliséket” böfögni!!
Elnézést, de az a hangnem, amit ÖNök megengednek maguknak ezen a fórumon is, ezt érdemli, bár ízlésem ellen való.
Királytigris
2024-09-03 at 22:11
Poloska Peti nagyon ért a vasúthoz, ugyanis gyerekkorában már volt játékvasútja is….
Remélem Lázár keményen megszopatja ezt a kis pöcsöt.
Logikus
2024-09-03 at 20:44
Poloska Peti soha életében nem utazott vasúttal!
Sejtésem szerint azt sem tudja, hogy hol a Déli-Pályaudvar!
Az ilyen Tiszás bohócokat Lázár lenyeli keresztben 😀
Gyökér vagy te Magyar Péter
2024-09-03 at 19:56
Lesza@ja nagy ívben a vasútot. Az a baja, amit be is vallott ezzel a sz@rdarab, hogy Lázár kirúgta és más lett az utód. A hívei meg imàdattal kommentelnek, hogy hű, de fél Lázár! Tisztelt Miniszter Úr! Kérem a jövőben sokkal jobban válogassa meg a munkatársait!
TalEle
2024-09-03 at 19:04
A MÁV veszélyes üzem, lehetne indítani egy másfél órás, a végén tesztlap kitöltős munka- és tűzvédelmi oktatással… Csak Magyarországon szokás, hogy ezek a f@szopó Soros ügynökök, mentelmi jogukra hivatkozva, kényük-kedvük szerint, szabadon kószálnak állami létesítmények területén!
Georg
2024-09-03 at 19:01
@ Bela
Így igaz..és tömegével vannak még ilyen példák. A Budapest-Szeged vonal ugyanez a téma..évről-évre hosszabb a menetidő (30 éve gyorsabban lehetett megtenni ezt az utat, mint manapság), nincs éjszakai vonat. Az IC-ként megjelölt vonat sokszor nem is tényleges IC stb. Összehasonlításként meg ott van Spanyolország, ahol 30 év alatt kiépült a világ második leghosszabb nagysebességű vasútvonala. Közben nálunk minden lerohadt (pedig már 30-40 éve se volt világszínvonalú a MÁV szolgáltatása).
Bela
2024-09-03 at 18:49
Georg2024-09-03 at 18:33
Szerintem fontos mejegywzni, hogy ugyan azok a mozodonyok járnak, mint a 60-70es években. A sínek és a felsővezetékek állapota katasztrófális, millió egy síntörés és felsővezeték szakadás! Olyanra se emlékszem, hogy a 90es években és a 200es évek elején a vonat megáll a pályán és otthagyja az utasokat két megálló közõtt, mert lejárt a munkaideje. Olyan se fordult elő 2010 előtt hogy az utasok a nyílt pályán kelljen sétálnia a vágány mellett mert lerohadt a mozdony. Az egyik kedvencem a Mátészalka-Debrecen vonal, ami 78 km és 75 perc alatt tette meg a vonat, most a felújított pályán ez 104 percbe kerűl A 90es évek óta tõbb, mint 30 év telt el, milliárdok mentek el a MAVra és még mindig max 120km/h sebesség a max, de nem mindenhol, mert pl. a délbalatoni vonalon (amit a főni haverja újított fel szintén), limitáltak a sebességet 20km/h-ra.
Szóval az elmúlt 30 évben nemhogy fejlődött volna a MAV, hanem teljesen lezüllõtt.
Van millió egy példa még, de mind egyöntetűen mutatja a lemaradást, még a franciáknál és az olaszoknál 350km/h-val szakítanak a vonatok és 600-700 km távon valós alternatívái a fapados repülőknek!
Georg
2024-09-03 at 18:33
@ Cser Borbála
Javaslom, hogy akkor egyszer szállj már le Kőbányán és rögtön szembejön majd a valóság, ami a MÁV jelen állapotát mutatja. Mert láthatólag fogalmad sincs, hogy miről beszélsz amikor ilyet képes vagy leírni, hogy a “klíma nem működött, de nyitottak ablakot”…
Cser Borbála
2024-09-03 at 18:23
#EU Réka
egyetértek. Nincs autóm, és mind Budapesten, mind az országban tömegközlekedéssel járok.
rendszeres utas vagyok KŐbánya-Kispest- Debrecen; vagy nyíregyháza és vissza viszonylatban. Most pecchem volt, mert éppen akkor közlekedtem, amikor Cegléden a gázolás történt, előtte kb két héttel meg ugyanott egy tehervonat kisiklása miatt álltunk. De ez benne van a vasútüzemben.Az is előfordult, hogy a klíma nem működött, de nyitottak ablakot.
Én nem mondom, hogy minden rendben van, de sok minden az utasokon műlik: így a pályaudvar használat, vagya vonaton a Wc használat, vagy a vonaton való viselkedés- beleértve a mobil telefon használatot is.
De olyan katasztrófa helyzetet, mint amit most egyes politikai pártok sejteteni akarnak, nem látok!!!
EU Réka (Heuréka!!)
2024-09-03 at 18:11
Én emlékszem arra, hogy 1980 – 2012 között (amíg nem lett autóm) is elég sok probléma volt a volán és máv közlekedéssel…. Állandó késések, olyan túlterheltség, hogy pld a buszon egymás bűzétől volt hányingere az embereknek, stb….
És emlékszem arra amikor a MÁV külföldi kézbe történő eladása volt a cél (gyurcsótány és bandája) mert a magyar kormány (gyurcsótány) nem volt képes fenntartani a közlekedést….
– És a MOST!
Kb. 1 éve újra nincs járművem így a lányomékhoz, unokámékhoz és bárhová máshová is tömegközlekedéssel járok…
Nem mondom, hogy 100%-ban tökéletes, de az 1 év alatt 2x futottam bele túlzsúfoltságba, illetve 3x olyan késésbe amely több volt 15 percnél. És azt azért nem hiszem, hogy akkor amikor a BP környéki “szárnyvonalakon” a pestre járó diákok és dolgozók miatt a reggeli és délutáni órákban duplázva (van ahol triplázva – 20 percenkként) járnak a vonatok a zsúfoltság – illetve ha felmerül pár perces késés se 1 órával kelljen korábban menni – és a kényelmesen beérés a munkahelyre, iskolába miatt van!
Igen, lehetne még javítani a közlekedésen! Ahogyan az egészségügyön , az iskolákon, az élelmiszerek árán és igazából mindent fel lehetne sorolni ANNAK AKINEK A MINDENSZARIZMUS AZ ÉLETE, de azok valószínüleg nem éltek (én 1970-es születésű vagyok) olyan érában amikor NEM VOLT ELÉGSÉGES SEM a közlekedés, amikor nem volt TÉNYLEG ELÉGSÉGES AZ EGÉSZSÉGÜGY és még sorolhatnám.
Most amikor oda mész és akkor amikor akarsz, most amikor még vasárnap is mehetsz bótba, most amikor éjjel-nappal (ne adj Isten hogy kelljen, de) tudsz hívni mentőt, mert van mobilod és vonalat is kapsz és egyből fogad egy kórház, most amikor – Orbánéknak köszönhetően – ismét ingyenesek a tankönyvek, most amikor olyan utazási kedvezmények vannak, hogy 1000 forintért oda megyek (megyén belül) ahová akarok és amikor akarok és mindegy vonat-hév-volán, sőt akár egész nap csak vonatozhatok, most amikor le tudsz űlni és bepötyögni a “mindenszarizmusodat” , s bele sem gondolsz, hogy volt olyan világ (kádár éra, gyurcsótányék kora) amikor SOKKAL ROSSZABB VOLT MINT MOST!!!
Igen. Lehetne minden MÉG sokkal jobb!
De ez már a TELHETETLENSÉG és a jól megfizetett ellenzékiség….
Batu kán
2024-09-03 at 17:48
Nem tudom melyik a nagyobb vicc, az, hogy ez az ember miniszter lehet vagy hogy pont az ő minisztersége alatt hullik darabjaira a MÁV?
Bela
2024-09-03 at 17:01
https://youtu.be/JSqvR4OJF1I?si=5QZtOusishp6vTyM
Frenetikus! Felnyomják a hüvelykùjjukat Lézerjankó,Taknyospéter, olajospontér és a TSz elnõk valagába beszakadt körõmmel!
Lokálpatrióta
2024-09-03 at 16:45
Aktivizálták magukat a poloskás segnyalói! Szegény barmok.
Georg
2024-09-03 at 16:39
Lázár egy hangember..0 szakértelem, 0 szaktudtás, de azért kioktat mindenkit..most meg összesza*ta magát amikor valódi kérdéseket kapott volna és szembesülnie kellett volna a tényekkel. Még a narancs brancsban is az egyik legjellemtelenebb és legaljasabb figura.
nemzeti
2024-09-03 at 16:34
Soha nem volt még ilyen jó a MÁV! Másodpercek alatt bárhová el lehet jutni a járatokkal, patyolattiszták a kocsik, udvarias a személyzet, olcsók az árak, remek a klíma! Mindenki bennünket irigyel!!!
Lokálpatrióta
2024-09-03 at 16:31
Bela! Te egy degenerált barom vagy!!!
Sas
2024-09-03 at 15:58
elképesztő , ahogy bizonyítani akarja a volt feleségének, hogy pusztán véletlen volt amikor piritoskenyér készítésnél leégett miatta a konyha-tud ő ennél jobbat is.
Sas
2024-09-03 at 15:55
jujj de izgalmas…már megint a buharáknál, a délbolgároknál, és a totyanépnél bevált-mindenszar- narratíva-a pesti ripacs részéről.
Bela
2024-09-03 at 15:46
“Kilométerenként mintegy félmilliárd forintot költ a Magyar Közút egy olyan, négy számjegyű mellékútra, melyen alig van forgalom, de éppen Lázár János batidai kastélyához vezet – írta az Átlátszó.” Wow! Gondolom ezért sem akar vonatozni Lézerjankó MPvel, mert kínos lenne kérdéseket kapni egy 3 milliárdba kerülő ùtról,mikor a MAV és a teljes magyar gazdaság õsszefpsta magát!
Mekkelek
2024-09-03 at 15:21
Szimpátiától függetlenül, tény, hogy Lázár egy felkészült, okos ember, exvargáné meg egy ostoba, indulatos paprikajancsi.
Elmegyògyàsz
2024-09-03 at 15:09
Poloskás megszívja, hogy belekötött Lázár Jánosba, nagyfalat lesz ez, ennek az ingyenélő platós petinek szerintem sötét szinű nadrágot viseljen, mert ha világosban lesz, igen erősen ujra elszineződik!
Cukkeberg galaxis
2024-09-03 at 15:05
Ratykó Klotild!
Szerintem te Magyar Peti hőmérőjére vágysz! Ez a hőmérő alul két félgömbben végződik és Magyar Peti a fehér nadrágjában hordja. Ősváltozata a falusi kocsmák udvari budijának falán található, nem egyszer szőrös rombusz alakú rajzok mellett. A két tökkel ellátott hőmérő hamarosan a Tisza párt új lógója lesz!
varga eszter
2024-09-03 at 14:59
Szerintem senki nem állítja, hogy a MÁV tökéletesen üzemel, és ahogy a legtöbb városi buszon sincs pl. légkondi, de a 3-as metróban sem.
Ám az eős túlzás, hogy rendszeresen 2 -3 órás a késés.
Sokat utazom IC-vel a Keletiből, havi szinten több alkalommal és nincs késés. A tisztaság hát az bizony hat kívánnivalót maga után.
Vicsekné Ratykó Klotild
2024-09-03 at 14:49
A MÁV a legjobb minőségű szolgáltatást nyújtja, hiszen 2-3 óránál soha nem késnek többet a járatok. És a légkondicionáló berendezések egészségtelen levegőjét sem kell beszívni, mindig 30-35 fokos, természetes MÁV aromában lehet utazni! A tisztaságról pedig regéket lehetne írni, de minek?