
Súlyos kárt okozott az Európai Néppártnak (EPP) Orbán Viktor magyar kormányfő, a pártcsaládhoz tartozó Fidesz elnöke a migrációval foglalkozó új magyar kormányzati kampánnyal – mondta Manfred Weber, az EPP európai parlamenti (EP) frakcióvezetője és EP-választási csúcsjelöltje a Der Spiegel című német hírmagazinnak, hangsúlyozva, hogy a kampányt le kell állítani.
A bajor Keresztényszociális Unió (CSU) politikusa a Der Spiegel szombati, digitális formátumban péntek este megjelent számában közölt interjúban kiemelte:
bajornak, németnek és európainak lenni, mindez számomra összetartozik, az olyan embereknek viszont, mint Marine Le Pen vagy Matteo Salvini, ezek ellentétek, egymást kizáró fogalmak. Ezért a választók a május 26-i EP-választáson két nagyon különböző modell közül választhatnak.
Orbán Viktor politikailag rossz úton jár – tette hozzá arra a felvetésre, hogy Orbán Viktor személyében az EPP soraiban is van lázító politikus, aki a hazájában hangulatot kelt a migránsok ellen. Weber szerint a politika stílusával és a demokratikus berendezkedés alapvető kérdéseivel kapcsolatban vannak átfedések a magyar kormányfő és Matteo Salvini, az olasz Liga és Jaroslaw Kaczynski, a lengyel Jog és Igazságosság (PiS) vezetőjének politikája között.
Ez pedig nem az én utam és nem az EPP útja
– hangsúlyozta Manfred Weber.
Arra a kérdésre, hogy a CSU és testvérpártja, a német Kereszténydemokrata Unió (CDU) kezdeményezi-e a Fidesz EPP-tagságának megszüntetését, kijelentette:
Orbán Viktor súlyosan ártott az EPP-nek nyilatkozataival és plakátakciójával, ezért elvárom tőle, hogy bocsánatot kérjen és befejezze az akciót.
Manfred Weber hozzátette, hogy nem lehet napirendre térni az ügy felett, és a kérések, felszólítások már nem elégségesek, ezért nagyon hamar konkrét lépések következnek.
A Fidesz EPP-tagságával kapcsolatban minden lehetőség nyitva áll
– válaszolta arra a kérdésre, támogatja-e az EPP egyes tagpártjainak törekvését a Fidesz kizárására. Kifejtette, hogy az EU-ban működő jobbközép pártokat összefogó pártcsaládban tárgyalásokat folytatnak az ügyről és döntéseket hoznak majd arról, hogy a továbbiakban miként alakítsák a kapcsolatokat Orbán Viktorral. Elmondta, hogy tesz majd erre vonatkozó javaslatokat. Weber az interjúban arról is beszélt, hogy az EPP-ben gyökeres változás tapasztalható az Orbán Viktor iránti viszonyulásban. Ezt a változást jellemezve kijelentette:
ami elég, az elég, ez a mi üzenetünk.
Az EP-választási kampányról szólva kiemelte, hogy az EPP csúcsjelöltjeként ő határozza meg a választási kampányt az EPP vezetőségével együtt, és nem Orbán Viktor. Mint mondta, Orbán megközelítése gyenge, a saját, önálló javaslatai pozitív népszerűsítése helyett a félelemkeltéssel operál.
Forrás: MTI; Fotó: MTI/EPA/Patrick Seeger
Pascal
2019-03-02 at 20:14
Egy Budapesti kerületben lévő emeletes házba migránsok települtek. A ház tulajdonosa Németországba dolgozik. Folyamatos a kiabálás. Az utca lakói félnek.
Ecsedi Imre
2019-03-02 at 20:04
Bocsánatkérést vár, Weber úr? Próbáljon inkább férfi módjára elégtételt venni!
túródóra
2019-03-02 at 18:49
Én ,magamba,csak remélni tudom,hogy Orbán Miniszterelnök Úr minden várható lépést kiszámított előre!Ebben nagyon bízok!Ezeket a népnyomorítókat meg tiszta szívemből rühellem!Soha nem bírtam elviselni a hazudozó,kétkulacsos ,szarházi embereket.Az az egy biztos,hogy én kitartok OV mellett,mert az én életemben még nem vezette kedvemre valóbban a Hazámat!
túródóra
2019-03-02 at 18:51
………….senki kedvemre valóbban a Hazámat!
Vízöntő
2019-03-02 at 17:54
A plakát a Kormány részéről zseniális húzás volt! Tájékoztató a magyar polgároknak. Korrekt, nincs benne semmi sértő, kivéve ha Juncker Sorost kompromittálónak tekinti, de egyébként rendben.
Mit tettek erre az EU fura urai? Alkalmatlanságukat tökéletesen igazolva a nyilvánosság előtt háborodtak fel, csináltak reklámot a plakátnak az Orbán Viktor elleni fordított kampánnyal és ezzel beborították, nemcsak az EU-t, de Európát is, és bizony lelkesen keresik olvassák ennek örömére tízmilliók és helyeselnek Orbán Viktornak!
Nem értem Webert, a nép az EU 500 milliónyi pollgára, ha nem az ő pártjukon állnak akkor mitől is Néppárt az EPP?
Ja, és Weber úr megmagyarázná, a Néppárt miért a román Kövesi kinevezését támogatja az Európai Ügyészség élére?
kbandi1
2019-03-02 at 13:22
M. W. megtalálta az európai értékeket? Nemrég Sargentíni Magyarországon keresgélte, aztán nyilatkozta, hogy nem találta. Magyarországon pedig azon tűnődnek, mivel titkosították az értékeket, mert nem lehet tudni, hogy mit nem találtak meg.
Ez az egész olyan hoztam is, meg nem is, adtam is, meg nem is, kaptam is, meg nem is, játéknak tűnik, a liberóglobalisták játsszák főleg, csak azt nem tudni, hogy kik szórakoznak a játék közben.
Na ez
2019-03-02 at 11:33
M. W. az aki megtestesíti a Német Hitlert és a kommunista Sztálint.
Derszu Uzala
2019-03-02 at 11:17
Csak azt felejtette ki a felsorolásbó (bajor – német- európai),hogy fentiek mellett egy tetszőleges irányba állítható viasz-broki is.
Amúgy Mlle Le Pen és Signore Salvini miért akarna bajor,vagy német lenni?
ajve
2019-03-02 at 10:31
Nem Orban kelti a felelmet, hanem a tenyek, ami itt a jelenlegi EPP
alatt törtenik, inezkedeseit illetöen!
Nahát
2019-03-02 at 10:25
Ki ez a nagymellényű vátesz, hogy itt a magyarokat oktatgatja? Orbán, Kaczinsky és Salvini útja nem az ő útja. A helyében én ezzel nem dicsekednék. Nagyon ellenszenves ez a nagypofájú címkézés, ráadásul még bocsánatkérést is vár a miniszterelnökünktől. Nagyon magas lóra tetszettünk ülni, de onnan nagyot lehet esni! A mi szánkra nem fog kosarat tenni. Mégis, azt képzelik, hogy a választási kampány hajrájában majd mi kussolni fogunk arról, hogy milyen aljas tervei vannak Brüsszelnek Európával? A magyar vezetésnek igenis kötelessége felvilágosítani mindenkit, de elsősorban a magyarokat, hogy mivel fog járni a tömeges (több milliónyi) betelepítés. Mondjuk, akinek esze van, az könnyen el tudja képzelni azok után, amit 2015-ben saját szemünkkel láttunk a Keleti pályaudvaron, és amiről naponta kapunk hírt Nyugat-Európából.
csakafidesz
2019-03-02 at 09:04
” Orbán Viktor politikailag rossz úton jár – tette hozzá arra a felvetésre, hogy Orbán Viktor személyében az EPP soraiban is van lázító politikus, aki a hazájában hangulatot kelt a migránsok ellen. ”
—————————————————
1./ Nem kell a migránsok ellen hangulatot kelteni, azt ők maguk megcsinálják. Ma már jobban utálják a muszlimokat és a négereket Európában annál ahogyan a zsidókat valaha is utálták. Nem kellett volna annyi nőt és gyereket megerőszakolni!
2./ Dr. Orbán Viktor valóban rossz úton jár, még a szerbekkel, stb. is együtt az unió bővítésén fáradozik, holott a magyarokat kellene kivezetni az EU-ból.
3./ Rossz úton jár mert ilyen Manfred Weberekkel barátkozik. Semmi keresnivalónk a “Néppártban” és az unióban. Az unió megreformálhatatlan! A “Fejlett Nyugat” már elveszett, addig kell elhúzni mellőle amig maga alá nem temet minket a romhalmaz ami marad belőle.
ómió
2019-03-02 at 08:46
Tőrőlmetszett nyálkapolitikus ez a Weber. Az az igazi undormány.
Öcsi
2019-03-02 at 08:17
Magyarország nem bajor és nem német gyarmat! Nem Weber határozza meg a magyar demokratikus (nem népi – és nem libsi demokrácia) kormány kommunikációját polgáraival! Orbán Viktor miniszterelnök úr nem tesz mást, mint tükröt állít a brüsszeli bürokraták elé! Nagyon fáj az igazság, ha hazugságukat vetíti vissza ez a tükör!
Szerintem Weber egy gerinctelen valaki mert hatalomért elárulja a keresztény értékeket! Az EPP- be beszivárogtak a zöldek, komcsik,libsik és bomlasztjak belülről a pártszövetséget. Junker is “tisztelgett” Max szobránál! Weber csak folytatja a keresztény demokrata pártszövetség szétverése útját! Merkel gyereke, hiányoznak személyiségek, mint Kohl, vagy Seehofer! Nem szabad Weber zsarolásnak engedni és az igazság mellett továbbra is kiállni! Hajrá Magyarország, hajrá FIDESZ!
Feher Zsolt
2019-03-02 at 07:43
Az europai “demokräcia” kisertetiesen hasonlit a varsoi szerzödeshez.Vagyis van 1 ember aki megmondja ki mit tehet.Kritika nincs csak együtt a cocialista europai unioert!!!A neppärt kisertetiesen hasonlit egy baliberälis frakciohoz.Ez mär nem a Helmut Khol fele neppärt.A keresztenydemokräcia nem az hogy ujjongok a homik häzasägänak stb.A neppärt ugyanazt a migräns nyalogato bu… simogato politikät folytatja mint a liberälbolsik csak lightosan.Ha kitesznek akkor tudjuk kik iränyitjäk az ugyn neppärtot!!!
polizza
2019-03-02 at 07:58
Bocs, de tudjuk azt most is!
A szavazataink majd az új eu-s parlamenti szavazásokkor meg kellenek nekik. Ha meg a fideszes szavazatok nélkül is meglenne nekik a kellő számú, na akkor kitesznek, az biztos.
De indokolniuk kell és az még sok ember szemét felnyithatja.
Mindenesetre tartsuk szárazon a puskaport, azaz a jó kapcsolatokat a hasonlóan gondolkodókkal.
csakafidesz
2019-03-02 at 09:09
Pont azért, mert fideszes szavazatok nélkül a pokol fenekén lennének ezzel a Weberrel, nos nem a Néppárt a magyarok pártja. Legyünk már önállóak. A legeslegjobb lenne kilépni az unióból.
El el, mig lehet és szabad / az EU-n kivül biztosabb (Arany János után..)
Helga
2019-03-02 at 06:43
Eljátszva a gondolattal így az EP választás előtt: mi lenne, ha nem várnánk meg, hogy kizárjanak bennünket a Népártból, hanem kilépnénk? Persze kórusban mondanák a “vesztesek”, hogy megfutamodott az Orbán, de még mindig elviselhetőbb volna, mint megbélyegzetten átülni azok közé, ahová szívesen látnának már most is bennünket. Nem kellene megadni azt az örömet a Soros által mozgatott bagázsnak, hogy megalázzanak bennünket. Ne áltassuk magunkat, a néppárti tagságunk semmi előnnyel nem járt eddig. Nekik volt szüksége a Fideszre, mert a Fidesz volt eddig is a legerősebb párt a gyülekezetben, mivel a legnagyobb létszámmal voltunk jelen a széksorokban. Ugyan egy-két fideszes képviselő kapott magasabb beosztást, de ezen kivül? Orbánt ellenségként kezelték, s minden ésszerű kezdeményezését gáncsolták. Ezek alapján miért vállalnánk a megszégyenitést, ha dönthetünk saját érdekünkben is. Mennyivel más érzés lenne látni kívülről, hogy hogyan veszíti el vezető szerepét nélkülünk a Néppárt, melynek őszintén szólva vajmi kevés közé van a néphez. S teljesen felesleges az erőinket beáldozni, annak reményében, hogy egyszer mégis jobb belátásra lehet őket bírni. De kik is ezek az ők? Többek között most még a Juncker, a Sargentini, és a hozzájuk hasonlók, akik még a választás előtt akarnák megmutatni, hogy ki az úr a háznál. Ha kilépnénk ez a tervük okafogyottá válna, ugyanakkor még nagyobb szimpátiát váltana ki miniszterelnökünk, mint eddig bármikor. Ez volna az igazi győzelem a Sátán fölött.
polizza
2019-03-02 at 07:49
Szerintem pedig most, a ciklus végén nem kell ugrálnunk.
OV-nak biztosan megvannak az elvi szövetségesei.
Meg kell várni, hogyan alakul a választás eredménye és attól függően lépni, vagy nem lépni.
Lehet úgy alakul, hogy nem szabad lépni, hanem ott kell maradni, hogy tudjuk mit csinálnak + hogy legyen mód beszélni hozzájuk + tüskének a körmük alatt, rontani a ,,tekintélyüket”. Másokkal együtt szavazni onnan is lehet.
Egyébként várható volt, hogy bosszút áll OV ,,a kisebbik rosszat választottuk” kijelentéséért.
Ha meg úgy alakul, akkor lépni kell azokkal együtt, akik hasonlóan gondolkodnak, azonos elveket vallanak. Na, akkor koppanna nagyot Weber! És nemcsak a Fidesz szavazatai vesznének számára! Mert az azt jelentené, hogy a beözönöltetést ellenző erők lettek többségben és szövetségbe is álltak. Weber álmai akkor füstbe mennének.
De az európai emberek elárulói, beözönlőknek kiszolgáltatói közé tartozik, nem is érdemelne mást.
Egyként tényleg utolsó pillanat. 5 év múlva már drámaian megváltozik a szavazói joggal bírók eredet szerinti összetétele és az europidok elmerülnek az idegen áradatban, aminek egyre gyorsabban adják meg a különféle jogokat.
Molnàr Gyula
2019-03-02 at 12:27
Tehàt, mint màr elöbb irtam, Weber megvàlsztàsa idején kellett volna diplomatikusan megfenyegetni Webert egy uj partcsoport létrehozàsàval a V4-ekkel, Olaszorszàggal és Austriàval.Valoszinü, hogy a vàlasztàsok utàn ez meg is fog történni, de akkor màr kicsit késö lesz.
Bakonyi Gábor.
2019-03-02 at 06:32
Hazugság a kakokráciát valamiféle közös európai értékrendnek beállítani. Egyre mélyülő törésvonal alakult ki a kakokrata bal-liberalizmus és a kakokráciát elutasítók között. Ha az EPP-ben a kakokraták kerülnek túlsúlyba, akkor meg kell őket fosztani attól a megtiszteltetéstől, hogy a magyarok is közéjük tartozzanak. Ez az EU-ra is igaz.
Sipos Antal
2019-03-02 at 06:25
A következő konzultáció arról szóljon,hogy néppárt vagy MAGYAR ország.
aladin
2019-03-02 at 06:20
Nincs itt semmi baj Weber úr, csak maga is kezd átfarolni a bal.libsi oldalra. Elöször magában keresse a bajt.
Ágnes
2019-03-02 at 06:16
VÉGRE !!!
ELTŰNTEK EZEKRŐL AZ OLDALAKRÓL A LIBBANTKOMCSI BÉRTOLLNOKOK—ÉS AZ ÉSZ NYERT TÉRT—HURRÁ BARÁTAIM !!!!!!
NINCS IS MIT HOZZÁ FŰZNÖM EZEKHEZ A VERETES HOZZÁSZÓLÁSOTOKHOZ—DE TALÁN CSAK ANNYIT,HOGY EZ A GOMBÁS FEJŰ NÁCI FÉREG NEM OSZTHATJA AZ ÉSZT NEKÜNK AZ EGYÉRTELMŰ,ÉS NEM TARTOM TRAGÉDIÁNAK SEM EGY NEM NÉPPÁRT NÉVEN ALAKULÓ ÚJ CSAPATOT ORBÁNNAL ÉS AZ EURÓPÁBAN JÓZANUL GONDOLKODÓKKAL—AVAGY—-MIVEL FIZETÜNK SÁPOT BUSÁSAN A TAGSÁGUNKÉRT—HA KILÉPÜNK EBBŐL A GITTEGYLETBŐL—–NEM MI JÁRNÁNK ROSSZUL—–ADRESS AZ ELVTÁRSAKNAK !!!!
TEHÁT SENKIK : ITTHON ÉS AZ EUBAN—HÁTRÁBB AZ AGARAKKAL—COKI MAGYARORSZÁGTÓL,MERT ADDIG PROVOKÁLNAK BENNÜNKET,MÍG ISSZÁK A LEVÉT ENNEK AZ ALJAS HAZUG PISZKÁLÓDÁSNAK–ÉS NEM ÉGETETT SZESZ FORMÁJÁBAN… BÁR NEM BÁNOM,PUSZTULJANAK CSAK A FÉRGESEK MÁJASTUL…
csakafidesz
2019-03-02 at 09:13
Az Unióból kilépést feltétel nélkül támogatom. Sőt pont ezt várom már, hogy még néhányan lépjenek ki az angolok után és akkor szétesik a liberálfasiszta unió.
Legyünk nyugodtak a liberálfasiszták lesznek uralmon május után is. Orbán idealista, ha a választásoktól vár valamit. Az EU-nak a történelem szemétdombján van a helye!
Molnàr Gyula
2019-03-02 at 12:17
Az Eu-bol valo klépést nem lehet csak ugy dacbol kezdeményezni. At kell gondolni a következményeket; mi lesz ennek az àra? milesz a sok külföldi vàllalattal? Mint kilépöt, hogy kezelne minket a megmaradt EU? Az ellenzék uj hàborut folytatna ellenünk? Az EU-t sem Orbàn Viktor,
sem a magyarok többsége nem akarja
elhagyni, mert az eredeti gondolat jo és ahoz kell visszatérni reformok utjàn.
apamaci
2019-03-02 at 06:08
Folyik a kampány, weber megint azoknak udvaról amelyek soha nem fognak rá szavazni!
Magyarországon láttunk már néhány ilyen politikust eltűnni a süllyesztőben.
A FIDESZ-nek tényleg nem sok keresnivalója van egy soros ügynököktől hemzsegő “néppártban”!!
Stefan Walter
2019-03-02 at 02:04
Sehr geehrte Weber kamerad !
Igyi ti na huj szo szvojim Angela babuskoj !
Vérlázító, hogy Trianon és két vesztes világháború után Németország diktál ma is Európában. Mindenki kapott kárpótlást, csak mi magyarok maradtunk a slamasztikában. Egyszer végre próbálunk a sarkunkra állni, van egy tökös miniszterelnökünk, aki nem ijed meg az árnyékától. Talán még megérem, hogy előbb állítanak szobrot neki, mint az eu-s köcsögök bármelyikének!
Hajrá Magyarország ! Hajrá magyarok !
ko
csakafidesz
2019-03-02 at 09:16
A köcsögöknek és a horngyuláknak állítanak szobrot az EU-ban is meg itthon is. A liberálisok az Árpád Híd mind a két oldalán felállítottak egy-egy gönczárpád szobrot és a hídat is szeretnék gönczárpádra átkeresztelni. (Ne engedjük.)
Molnàr Gyula
2019-03-02 at 12:03
Igaza van és ezért kell kitartanunk kormànyunk és vezetöik mellett és amennyire tölünk telhetö, emelni a tàmogatottsàgukat. Itt màr létre megy a jàték, vagy kitartunk, vagy elveszünk.
kex&sex
2019-03-02 at 00:19
“..ezért elvárom tőle, hogy bocsánatot kérjen és befejezze az akciót..” Webwr, Weber, te egy fallosz vagy, és még csak nem is nagy, csak egy icipici.
Hogy jön ez a senki ahhoz, hogy úgy ugasson nekünk, mint pár évtizede a rohadt ruszki helytertók? Jellemtelen náci.
Derszu Uzala
2019-03-02 at 11:12
Mentula helyett csak pipinna…
Namond
2019-03-01 at 23:43
Weber kollaboráns nem lett volna szabad frakció vezetővé választani. Nincs ideológiai meggyőződése, mindig azt mondja, amit a környezetében levő általa legerősebbnek vélt hallani szeret.
Bocsánatkéréssel tartozik O.V.-nak és magyarázattal egy néhány nyilatkozatáért és antiszolidáris tettéért, az EPP tagok ügyeiben tanúsított tájékozatlanságáért.
Kása mása
2019-03-01 at 23:32
Weber megnyilvánulása, és kérése olyan,mint a terápia megállapitása
utáni gyógykezelést abbahagyni. Nincs sok értelme.
Andromeda
2019-03-01 at 23:11
Azt nem tudom, mit tervezett el a miniszterelnökünk, de az biztos hogy Weber elvtárs 19-re húzott lapot az egész CSU-CDU-val együtt. Avagy a 3. Világháború küszöbén állunk, amelyet ismét a németek kezdenek?
József K
2019-03-01 at 23:02
A mi Orbán miniszterelnökünk tudja mitcsinál a Német mentalitás ellen. Köpenyt nemfog forgatni,de nagyon meglepì az isiás társaságot
Nelőjük le a pojent,nagy befojássa lesz!!!
márko
2019-03-01 at 22:55
Még egyszer világosan látható,
MAGYAROKAT zsigeréből gyűlölik,
szuverenitás nem engedhető meg,
saját néped nem szabad védeni.
/
ÉS SZÁNDÉKOSAN
péntek délutánra van beállítva a weber nyilatkozata(pszichológiai okból),
monopol, nagyterjedelmű és hatású “der Spiegel”-ben publikálva(cáfolni lehetettlen),
HOGY
péntek este,szombaton és vasárnap a népnek lehető legyen a hírt gondolatban tartani,
és az embereknek állandóan e témáról GONDOLKODNI.
tv-ben állandóan fogják a hírt forgatni.
MERT
FELELNI lehettlen,
hétfőre már az olvasók ELDÖNTÖTTÉK
HOGY
az Orbán Viktor és magyarok milyen ROSSZAK
és ki kell őket dobni az EPP pártközösségből
/
minek kell ilyen HAMIS,KÖLTSÉGES EPP liberalizmus ???
kell e ilyen EU, mely más véleményt nem tűr meg ???
Mc Döbbent
2019-03-01 at 22:07
Ezzel beigazolódott, hogy Weber is egy marionett bábú, akinek zsinórjait Soros rángatja. Úgy látszik van az a pénz, amivel több ország, több politikusa is megvehető egy cél, egy tranzakció keretében.
Kristóf
2019-03-01 at 22:31
Az eddig is nyilvánvaló volt, hogy Weber egy bábu. Egy szürke hivatalnok az ígéreti főosztályról, aki mindig annak ad igazat, aki utoljára beszélt vele. Ha úgy alakul, hogy májusban fordul a széljárás, akkor majd mondogatja ennek az ellenkezőjét. Lényegtelen lesz az is, ahogy a személye is.
Andromeda
2019-03-01 at 23:14
Németország azt képzeli, hogy Sorossal ill. annak hálózatával szövetkezve Európa és a világ ura lehet. Weber elvtárst csak ez a mérhetetlen hatalomvágy mozgatja. Meg kéne súgni nekik, hogy nem fog menni.
Logikus
2019-03-01 at 21:52
Azért ez már nevetséges Weber részéről, hogy egy kormányfőt, ő akar megregulázni, pont ő, aki megkapta Orbán támogató szavazatát. Weber egy köpönyegforgató…
gyurcsányiviktor
2019-03-01 at 22:08
A politika nem ismeri azt a fogalmat, hogy hála.
Orbán kényszerhelyzetben volt. Választhatott egy szélsőséges-libsi, vagy a kvázi-libsi-nemzeti takács között.
Helyesen, a kisebbik rosszat választotta.
zolatiguszti
2019-03-02 at 00:30
Mostanában sokszor eszembe jut hogy tartózkodhattunk volna is.Akkor most Weber ha kicsit is de gyengébb lenne.
Molnàr Gyula
2019-03-02 at 11:52
Orbàn Viktornak, a szavazàs elött diplomatikusan megkellett volna fenyegetni Webert, hogy ha folytatja kétszinü politikàjàt, megalakitanak egy uj pàrtcsoportot a V4-ekkel, Olaszorszàggal és Ausztriàval. Valoszinü, hogy a vàlasztàsok eredményének a függvényében ez fog történni.
csakafidesz
2019-03-02 at 18:00
Egyenesen meg lehet mondani, nem kell finomkodni. Nem köpönyegforgató, hanem egy gerinctelen, sunyi, szar alak!
Én
2019-03-01 at 21:49
Orbán ‘pozitív javaslatait’ évek óta lesöprik a weberhez hasonló globalista árulók. Ezért nem maradt más, mint hogy leleplezzük őket.
Ragnar
2019-03-01 at 21:48
Manfred. Du bist ein Arschloch. Van egy adat ellenőr “diplomád” és azt hiszed te fújjod a passzát szelet. 47 évesen se feleséged se gyereked sincs…. Vajon mi ennek az oka? “Ich habe keine Ahnung.” Egyet viszont tudok, hogy a te fajtád a Magyarország ellensége. Számomra rettenetesen idegesítő, hogy ebben a nagy demokratikus Európában állandó belepofázik holmi jöttment hazám dolgába. Hivatkoztok itt szolidaritásra meg európaiságra….Én ebből semmit sem érzékeltem még 2005 -től. Én miért nem kaptam ajámdékba eurókkal tömött bankkártyát? Tudod szolidaritás, amiről pampogtok. Vigyed a csicska néppártodat meg a migránsaidat a pébe te ügynök.
zolatiguszti
2019-03-02 at 00:27
Én meg nem érzékeltem szolidaritást 1989-től egy percig se.
Mindíg ment a rizsa, hogy jaj, csak ezt bírjuk ki még és majd a junijó’…meg majd ha teljes jogú tagok leszünk….meg jaj csak teljesítsük a feltételeket és akkor majd bevesznek…13 éven át szopattak, hál istennek, mert ha benn vagyunk lehet már az ország se lenne meg.
Aztán bevettek minket nagy kegyesen 2003-ban. Előtte a megerősítő népszavazást még a 99-es nato szavazásnál levitték 25%-os érvényességi küszöbre és nem is vitték vissza a migráns népszavazásig 2016-ig 50%+1 főre.
Erre utánunk bevették a Bolgárokat és Románokat talán 2007-ben, miközben talán 2003-ban vagy 2004-ben kezdeményezték.
Na akkor ,már tudtam hogy ebben az EU-ban minden van csak igazság nem nekünk megint.Már elnézést de még a mai románia és Magyarország között is erős a különbség, nem hogy a 2003-asok között.
Emnerich de Aquincum
2019-03-02 at 07:18
“Manfred ist ein Arschloch” Wahre Worte!
Molnàr Gyula
2019-03-02 at 11:43
Es az 1956-os menekült honfitàrsaink sem kaptak bankkàrtyàkat, a karitàs ruhàzta fel öket ha szükség volt rà. Honapokig vizsgàltàk öket és csak utàna engedték tovàbb öket. Söt még a 80-as években is magyar ulevéllel csak a külön kijelölt àtkelökön mehetett be az ember Franciaorszàgba. Ma pedig az EU minden papir nélkül millio szàmra engedi be a hasznavehetetlen analfabéta csürhét.
Deplorable
2019-03-01 at 21:46
Eljött az ideje, hogy ez a kétszínű majom is felkerüljön a Dzsordzsi és az Isiász mellé!
csakafidesz
2019-03-02 at 09:21
Nem fel, hanem le a pöcegödörbe..
Kata
2019-03-01 at 21:39
Ez a kétkulacsos gazember ne velünk,hanem saját országa problémáival foglal-
kozzon!Megszavazta a kócos boszorkány jelentését,és hol ide,hol oda beszél.
Lavírozni jól megtanult.Csakhogy most már ez kevés.Azért,mert ő a néppárt je-
löltje,azt ne higgye,hogy csak az ő véleménye mérvadó.Tessék nyilatkozni egye-
nesen,hogyan képzeli az Uniót a májusi választások után!Elég volt a mellébeszé-
lésből!Mindenki tudja,hogy ha az Unió választói kivágják soros embereit,ezek
a kétkulacsosok azonnal beállnak Orbán mögé,és szajkózzák amit ő mondott.
És vegye tudomásul,hogy akkor is megmondjuk az igazat,ha ez nekik nem tetszik!
Ha marad így,ahogy van szétesik az Unió,mert nem egyedül vagyunk a vélemé-
nyünkkel.Azt ne higgyék,hogy birkák módjára megyünk a vágóhídra!Ha borulni
kell,hadd boruljon,és mindenki egye meg amit főzött!
Én
2019-03-01 at 21:33
Túlzás nélkül állíthatjuk, hogy manfred weber már most megbukott.
Sokat elárul ejrópa jelenlegi elitjéről, hogy egy kis 10 milliós ‘kelet’-európai ország miniszterelnöke ilyen súlyú politikai tényezővé vált. Az Orbánhoz való viszonyulás alapján el lehet dönteni valakitől, hogy egy globalista bérenc, aki kilúgozott demokratikus kliséket puffogtat, vagy pedig erős nemzetállamok európai szintű partnerségét támogatja.
A néppárti és zöldbolsevik nagykoalíció brüsszelben is létre fog jönni (német mintára), de a lényeg már a felszínre került, és előbb-utóbb úgyis bukni fognak, mint schulz és merkel.
Utálat
2019-03-01 at 21:29
A náci mentalitás nem változott!!! Rohadjatok meg dajcslandban!!! Szándékosan írtam így.Otthon dirigáljatok az általatok behívott gyülevész bandának.Már ha tudtok.Hitler is így vitt be benneteket egy háborúba. Birka egy nép vagytok. Ha kell ellenetek még hetvenévesen is fegyvert fogok.
zolatiguszti
2019-03-02 at 00:14
Ja Webernek azt kellett volna mondani, hogy 2X már megszívtuk a német vezetés hülyeségeit, változatosság kedvéért most mi maradnánk épen és ők osztódjanak 7 felé.
Ágnes
2019-03-02 at 05:59
Veled megyek Barátom—és nem leszünk egyedül !!!!
csakafidesz
2019-03-02 at 17:57
Te leszel a hős partizán aki egyedül megfutamított egy német hadosztályt?
Vízöntő
2019-03-01 at 21:17
Weber politikailag korrekt és Merkelnek akar megfelelni nem az EU állampolgárok tömegeinek, ráadásul eszi a fene, mert Orbán Viktor a nehézsúlyú politikus, már történelmi személyiség, ő meg csak egy frakcióvezető akit egy hivatalra jelöltek.
Az EPP Európában olyan kampányt folytathat amilyet akar, de hogy a magyar kormány bemutassa e a magyar állampolgároknak az EB működésének mérlegét abba nem szólhat bele!
Egyébként meg inkább azt kellene megmagyaráznia, hogy az EPP miért Kövesi ügyészi kinevezését támogatja, aki ellen egyébként büntetőeljárások folynak Romániában?
bl
2019-03-01 at 22:02
A PC lényege:
Nem mondhatod, nem teheted, nem lehetsz negatív, csak pozitívan a negatívról is, nem mondhatod, hogy a másik rossz, nem mondhatod, hogy ez vagy az rossz, nem szembesíthetsz, ha ezzel rosszkedvet okozol, stb stb.
A végén eljutunk oda, hogy nem mondhatsz semmit: Azaz mindenre, mindenkinek magától kell rájönnie, anélkül, hogy erről szabad lenne beszélnie.
A konkrét ügyről meg annyit, hogy:
Jön a választás. És egyébiránt az Orbán agytröszt-ben se működnek valami fényesen, mert itt az ilyen plakátokra nincs szükség. Enélkül is kiválóan lehet kommunikálni Pl így: Az EU lakosainak száma 300 millió, Afrikáé 1500 millió. Persze erre is rá lehet fogni, hogy félelmet kelt, mint ahogy mindenre rá lehet fogni mindent. Még birodalmi logika sem kell hozzá.
zolatiguszti
2019-03-02 at 00:12
A Magyar kampányok és műsorok jó része nem nekünk szól csak.
Az Echo Háttérkép c műsorát évek óta tolják a neten Angol, Svéd, Német ? Francia feliratokkal.
A negatív reklám is reklám, úgy beszélnek nyugaton a kampányunkról hogy ha cáfolni akarják valamit írni is kell róla, így nem tudják nem terjeszteni.Akinek nem kerek a Sorosista politika az meg utána tud nézni, hogy valójában miről megy nálunk a kampány.
Odaát is fenn a neten minden nem csak nálunk, próbálják agyon hallgatni őket csak nem megy.
Orbánék rafináltan arra játszanak hogy kihúzzák a pártok alól a szavazókat nyugaton is.
bl
2019-03-02 at 05:09
Azért az félelmetes zolatiguszti, hogy gyakorlatilag bármire bármit ráfoghat a politika, tisztára mint a szovjet időkben. A PC révén tökélyre van fejlesztve a boszorkányüldözés, kell még hozzá egy-két politikai furkósbot kész.
gyurcsányiviktor
2019-03-01 at 21:16
Weber (takács) vinnyog, mert nem szeretné, hogy a hun érdek meghatározó legyen Európában. Akárcsak 1100 éve …
Azért ne essünk kétségbe – vagy mégis ?
Sem a német multik, sem pedig Orbán nem engedi kiszállni majd Magyarországot ebből a jelenleg oszlásra álló új szovjetúnióból, a nemzetek temetőjéből, melynek immáron nyíltan és véglegesen kimondott célja az európai egyesült államok létrehozása.
Kell a gyarmat, az éléskamra, a rabszolga.
Vajon feltűnik e egy új, Horthy Miklós szerű karizmatikus egyéniség, aki átvezeti majd Magyarországot a következő “felettébb kalandosnak ígérkező” évtizedeken keresztül, egy független, a Kárpát-medencét belakó nemzet és ország felé ?
Deplorable
2019-03-01 at 21:39
Akit te vársz, már régen megérkezett, úgy hívják, Orbán Viktor.
gyurcsányiviktor
2019-03-01 at 21:58
Amennyiben elég bátor lenne és kilépne ebből a rakás hmmm-ból, örömmel megtapsolnám.
De nem akar.
Én
2019-03-01 at 22:14
Gyurcsányiviktor. Ha kilépne, az megfutamodás lenne. Ha kizárják a fideszt, emelt fővel távozhat, mert nem lett olyan jellemtelen áruló, mint weber vagy juncker.
Az epp úgyis összeáll(t) a szocikkal, hogy a globalista programot végrehajtsák. A fidesz jó szereplésének csupán szimbolikus jelentősége lesz, szövetségesei a pártcsaládon belül nemigen lesznek.
Kristóf
2019-03-01 at 22:20
Tévedsz. Nem szabad kiszállni, mert akkor tüstént elraposnának. Illetve a kormány pozíciója is odalenne itthon, ami viszont jelenleg létkérdés a magyar nép számára.
Úgyis szakadni fog az EU. Május után felgyorsulnak majd az események. Az is jó, ha csak de facto szakad. Viszont az USE terv gazdája abba sem fog beletörődni. Na ami akkor jön, az lesz izgalmas.
Nahát
2019-03-02 at 10:15
Orbán Viktornak sokkal több esze van annál, mint amit feltételeznek róla. Ő nem veri a mellét, hogy ki kell lépnünk az EU-ból, egyszerűen csak létrehoz új kapcsolatokat, mindenfelé orientálódik, amerre csak lehet. Nem véletlen az ázsiai nyitásunk sem. Amikor a franciákat, belgákat, németeket megették a migránsaik (vehetjük akár nem csak átvitt értelemben is), akkor nekünk már jól beágyazott kapcsolataink lesznek a Kelettel. Orbán politikája egyébként nagyszerű. Ő a barátkozzunk mindenkivel, akivel csak lehet elvét vallja a mi régi kommunistáink helyett, akik csak ellenségeskedni tudtak mindenkivel.
csakafidesz
2019-03-02 at 17:45
Nahát olvtársnak igaza van, mert már volt egy-két kannibál eset a “fejlett nyugaton”. Vannak emberevők is a migrik között.
Illey
2019-03-02 at 13:24
MÁR FELTŰNT AZ ÚJ KARIZMATIKUS EGYÉNISÉG ÉS ÚGY HÍVJÁK: ORBÁN VIKTOR!
EURÓPA PEDIG ISMÉT CSODÁLKOZHAT A MAGYAROKON!
Mátyás
2019-03-01 at 21:05
Új néppártot kell alakítani.
csakafidesz
2019-03-02 at 09:26
Nem kell semmit alapítani egy meroppant unióban. Ki kell lépni, utánunk tényleg már az özönvíz, illetve a migránsáradat jön.
Molnàr Gyula
2019-03-02 at 11:13
En is ugy gondolom, de azt màr megkellett volna tenni a az EU vàlasztàsok elött. Uj néppàrtot alakitani a vàlasztàsok utàn, essö utàn köpönyeg.
Vén Csataló
2019-03-01 at 21:01
Ez az Unió vagy visszatér záros határidőn belül az eredeti kereszténydemokrata értékeihez vagy ki kell lépnünk.
A legkomolyabban mondom: a kilépésből fakadó esetleges gazdasági hátrányok nevetségesek ahhoz képest, ami a bennmaradásból következően fenyegeti a hazánkat, hogy ezt a kis országot is elárasztja Európa hazaáruló libsi politikai elitje barbár muszlim trógerekkel.
Ami – nem mellesleg – ugyanúgy gazdasági hanyatlást és a szociális rendszer megroppanását fogja végül eredményezni, csak pluszban meg lesz fejelve egy durva erőszakhullámmal és egy polgárháborúval.
Nem szabad elfelejteni, hogy kik tették ezt velünk és kik tették ezt Európával.
És felelősségre kell őket vonni, de keményen!
idirablo
2019-03-02 at 09:49
Anglia még ki sem lépett a zejuból, már menekülnek onnan a miggerek.
https://magyarnemzet.hu/kulfold/haza-kellene-mennetek-a-brexit-magyar-szemmel-5165825/
csakafidesz
2019-03-02 at 17:42
No már csak ezért is megéri nekik kilépni..
Vén Csataló
2019-03-01 at 20:54
Le kell álítani? Hát ki a faszomnak képzeli ez magát?
Cs. Szabó
2019-03-01 at 20:51
CDU ???
ILONA
2019-03-01 at 20:40
Kutyából nem lesz szalonna. Mindenki megvehető.
Ott nincs becsület, ahol kihalt a kereszténység!!!!!!!!!!!
+
khm
2019-03-02 at 06:42
“Ez pedig nem az én utam és nem az EPP útja – hangsúlyozta Manfred Weber.”
És nem veszi észre,hogy ő jár rossz úton. És pont,mint valami diktátor,bele akar szólni Magyarország belügyeibe. Pedig ez még a merkelnél is kisebb tényező.
Ecsedi Imre
2019-03-02 at 19:50
Mondhatta volna így is:”Mert az EPP én vagyok!”.
Silver Fox
2019-03-02 at 07:47
Osztom a véleményét Ilona.
Ez a Manfred Weber amikor megszavazta a Sargentini jelentést, és a saját párt társa ellen szavazott, már akkor gondoltam , hogy ez egy becstelen ember.
Nem tévedtem .
Adriano Cselescsávó
2019-03-02 at 07:49
“Szargenytini” jelentésre gondoltál kedves Fox?
Molnàr Gyula
2019-03-02 at 11:05
Orbàn Viktor akkor azt gondolta, hogy Weber cselböl cselekszik igy, abbol a célbol, hogy a Néppàrt többsége öt valassza meg csucsjelültnek. Ezt akkor Orbàn Viktor elnézte neki és rà szavazott. Ugy làtszik, hogy àtverte Orbàn Viktort.