
És akkor álljon itt egy fotó mindenféle egyéb magyarázat nélkül, hogy hogyan működik Karácsony Gergely legújabb agymenése – osztotta meg a Facebookon Wintermantel Zsolt, Újpest korábbi fideszes polgármestere. Ehhez nekünk sincs mit nagyon hozzátennünk.
A fideszes politikus a bejegyzésben felteszi a kérdést, hány kerékpáros is használja a biciklisávot, és megéri-e ezt ilyen formában fenntartani.
Forrás: Facebook
Facebook hozzászólás
Mipiusz Károly
2023-09-11 at 15:59
Nem értem miféle törvényeink vannak. Olyan, mintha kettős hatalom lenne hazánkban. Mintha Budapest egy városállam lenne, ahol a Főpolgár bármilyen hülyeséget elkövethet és senki sem akadályozhatja meg a törvény szerint.
Ilyen alapon eldöntheti, hogy mondjuk lebontja az Erzsébet hidat, mert van rá joga? Nyilván valami nincs rendben a törvényeinkkel. A Kormánynak kell, hogy legyen vétójoga, ha a Főpolgár valami hülyeséget dönt. Budapest része az országnak, nem egy enklávé. Meg kell változtatni a törvényeinket, itt az idő. Ennyi
györgy
2023-08-31 at 15:12
A városban is csak elvétve lehet látni hobbi biciklistát,a többsége biciklisfutár.lehet át kéne nevezni futár sávnak!talán a futár cégek kívánsága szerint lett átalakitva a város ,hogy gyorsabban tudjanak közlekedni a futárjaik?és ezért sziv a dugokban mindenki?ezért nem tudnak a mentők és a tűzoltók haladni?
kanigunda
2023-08-31 at 09:57
nemzeti 2023-08-30 at 20:26
A lószart meg ki fogja lapátolni? Amit a verda produkál az sem szép,
de azt a szellő elfújja. A zabcitrom meg nehéz és tapad, hehehe.
Rózsa Zoltán
2023-08-31 at 06:06
És akkor mi van?!
Lehet pattogni, panaszkodni, mindent világgá kürtölni de a valóság robogó vonata azonban teljes gőzzel zakatol felénk és nagy tétben merek fogadni rá, hogy a faszkalap budapesti lakcímkártya tulajdonosok ismét meg fogják maguknak választani a vigyorgó piszoárfejet. Hogy miért? Mert kretének, mind egytől egyig. Tejben-mézben füröszti őket Orbán már 13 éve. Felveszik a CSOK-ot, rezsicsökkentett áron fűtik a pálmafákat télen, eltartott kisujjal emelgetik az aranyozott szélű zsolnai kávéscsészét és előadják a haladó, liberális, zöld aHisztokHatát. Mert nekik jár…minden IS!
Lemennek a városligetbe, köpnek egyet a Magyar Zene Háza felé mejd eldicsekszenek vele a brüsszeli haveroknak, hogy micsoda alkotás. Hetedik kerület, romkocsmák majd felpattannak a buzi elektromos rollerre és újgazdagék környéére hajtanak budára, hegyvidékre vagy a kőrútra. Ezeknek ez kell… LMBTQ vonaglás, bite zsolt, kerítésrángatás a várban, óóóóegygéééé meg a HATALOM A HÉÉÉPÉÉÉÉÉ! FreeSZFE NoÁR, KlubRádió és a mindenszar bezzegrománia, oktatásegészségügykorrupcióorbánlop, NERLOVAGOK! Marki-Zay annyiszor és ott forgatja fel a mocskos pöcéjüket ahol és ahányszor csak akarja ezeknek belefér.
A budapesti egy köcsög… egy féreg szar, a legalja. Mutatom:
– a kretén KariGeLgő zuglói regnálása után megválasztja Horváth “pálmafás” Csacsit, a maffia Tóth Csabára (MaSzoP) meg a velejéig korrupt, elmebeteg Hadházyt. Gratulálok!
– Kispesten a Kránicz “Krinyó, Mr. 40%” Krisztián – Lakner “fehér poros, kokainos” Csaba – Gajda hármas belemondja a hülye fejükbe, hogy évente, fejenként legalább 100 milkával rövidítik meg a várost. Erre mit tesz a faszfej kispesti? Újraválasztja mindet. Gratulálok!
– Erzsébetváros, Niedermüller aki nem akart polgármester lenni mert fingja nincs hozzá. A helyi idióták azért csak megválasztották és azóta bizonyította is a gyökér, hogy tényleg nem ért hozzá. 100 tagú cigányzenekar, Breuer TV (Európa egyetlen zsidó tévécsatornája) kirúgva! Gratulálok!
– Józsefváros: FasszoPIKÓ, azóta teleszarva, drogos, kötekedő zombik mindenhol, nincs közvilágítás, bűnözés tehát vissza a nyócker’ állapotokhoz. Gratulálok!
– Hegyvidéken Fürjes Balázs helyett választják a buzi Hajnal Mikikét. Hajnalka életében nem tesz annyit Budapestért – a Karmelitában rángatja azóta is a kerítést a kis köcsög – mint Fürjes tett akár egy év alatt. Gratulálok!
– Ferencváros: a rusnya pofájú Baranyi. Hát erre már nincs mit mondani: 20 millióért műanyag BLM szobor, daruról lelógatott elszáradt fenyőfa mint mvészeti kiállítás, buzipad. Van még kérdés? Gratulálok!
– Óbuda: László Mengele, a teljesen fogalmatlan és a főállású buzi: Barabás Ricsike. Gratulálok!
– Újpest, a DK kifizetőhely. Déri, a tökéletesen értelmetlen kesztyűbáb Varju és Trippon a bábosok. Gratulálok!
https://galeria.index.hu/belfold/2018/03/15/a_demokratikus_koalicio_gyulese_a_fovam_teren/9
Soroljam még? Még mindig nem érthető? A budapesti vagy leszarja vagy mindenszarista és csakazért se! Egy telivér pöcsfej, egy kretén!
Majd utólag rinyál, hogy Baranyi alatt ráomlik a ház mert nem újítják fel pedig ő hithű ellenzéki de akkor hát…
Vagy ráfogja egy kétmilliós nagyvárosban, hogy 80 ezer idegen légiós miatt történt minden pedig ő a legnagyobb Fidesz szavazó az országban és kikéri magának… mert ő aHisztokHata.
Figyeljék csak meg: jövőre a piszoárfej KariGelGő lesz a főpolgármester, ezektől a bunkóktól kitelik! – és megérdemlik.
Emlékezzenek! Ezeknek a nyomorult, internacionalista belvárosiaknak, entellektüeleknek, felsőbb rendű észosztóknak jó volt a kretén Demszky is 20 évig akkor mégis mit várunk? KariGeLgő is itt fogja szívni parazitaként a központi költségvetés forrásait legalább 3 cikluson át!
csakafidesz
2023-08-31 at 01:59
Valamit tisztázni kellene! Budapest nem biciklire tervezett város. Aki járt már Amszterdamban az tudja, hogy ott az utcák tényleg keskenyek, nem lehet kocsikkal közlekedni. De ez a város járható lenne autókkal. A másik, hogy a bicikli Magyarországon főképp a falvakban közlekedési eszköz, máshol inkább sporteszköz. Sokkal egészségesebb a Margitszigeten biciklizni, mint a Nagykörúton.
Sas
2023-08-30 at 23:36
Vízöntő.Megértettem.
Vízöntő
2023-08-30 at 23:21
Sas
szálljon már le. Egy település forgalomszervezéséhez semmi köze a kormánynak, az az önkormányzat feladata!
Sas
2023-08-30 at 22:49
Jó-de annyit csak megtehetne a kormány, hogy naponta elnyekegi-nem ez a félkegyelmű fogja csökkenteni a belvárosban az autóterhelést-hanem a Fidesz-kormány-körvasút-ilyen-olyan-amolyan út, etc.-de ha a kormánynak még az is sok , hogy elmakogja-mit tesz-tényszerűen-a forgalomcsillapításért-akkor szarjuk le az egészet-annyit nem ér ez, hogy egy impotens kormány miatt gutaütést kapjunk.
bl
2023-08-30 at 22:02
A kerékpársávokkal olyan dugókat alakítanak ki, melyektől romlik a levegőminőség, s így a kerékpárosok is rövidebb ideig élnek, azaz csak egy hülyekerékpáros fogja ezeket használni, normális nem.
Vízöntő
2023-08-30 at 21:57
Várom az ellenzéki zöldek – az LMP és a Párbeszéd valamint a Momentum – őrjöngését az élet- és vagyonbiztonsági, valamint környezetterhelési és közegészségügyi következmények miatt (már a sárga festékes játék után is kellett volna) és az ezen területek vonatkozásában készített hatásvizsgálatok, elemzések bemutatásának követelését Karácsony Gergelytől és fegyverhordozó Samujától!
marci
2023-08-30 at 21:54
Ez egy jól átgondolt baloldali terv volt, amelyből egyértelműen látszik, hogy a baloldal a hatalomért mindent megtesz, ha kell embereket áldoz, mert nagy ívben tesz az emberekre.
Ugyanis már több helyről hallom azt, hogy a kormány tönkretette e mentőszolgálatot, mert az utóbbi időben jelentősen megnőtt a mentők kiszállása. És akik ezt mondják, azok egyértelműen a kormányra mutogatnak, nem a megváltozott környezetre.
Ez egy jól átgondolt mesteri ötlet volt. Ha a kormány megakadályozta volna a kerékpár sávok létrehozását akkor lehet ellene hergelni az embereket, hogy nem foglalkozik a kerékpárosokkal, hogy tesz nagy ívben a környezetvédelemre, az egészséges életmódra stb. HA most törvényileg bontatná le kerékpár sávokat akkor ugyanez lesz. Ha meg nem tesz ellene semmit, akkor a mentők miatt lehet a kormányon elverni a port. Ráadásul a dugók miatt a légkörben levő környezetszennyező anyagok koncentrátuma is megnőtt. Természetesen ezt is a kormányon követelik ugyanezek az emberek, mivel a kormánytól várják a megoldást.
Ez egy mesterien végrehajtott terv, amelybe a kormány beleszaladt. Nem vette időben észre. Az meg, hogy hány ember életébe kerül ez a manőver a baloldalt nem érdekli, mint ahogy máskor sem érdekelte, hogy hány embert tesznek tönkre, hány emberen gázolnak át, hogy hány ember hal meg ténykedésüktől. A hataloméhségükben csak eszközök az emberek, amelyet képesek bármikor feláldozni.
Sas
2023-08-30 at 21:19
minden logikus előkészítés nélkül tette-képtelenség, hogy nem lehet egy logikus fejlesztési sorrendet betartatni vele-itt lenne feladata a kormánynak-de szarnak az egészre.
Kiss Szilvia
2023-08-30 at 21:14
Nem járok autóval,de mikor az első ilyen jellegű bicikli sáv kialakítása megtörtént,az volt az első kérdésem,mi lesz a mentőkkel,tűzoltókkal,stb?!Arra nem gondolt ez a jó ember,hogy az egy sávon a dugóban álló autók között hogyan fognak haladni a szirénázó járművek, mentő, tűzoltó,rendőrség.Egyszeruen nem tudnak félre állni,ezen életek mulhatnak.
Királytigris
2023-08-30 at 21:13
Ez a kép is látványosan bizonyítja, hogy Kamugeri semmihez sem ért.
Dilettáns, diszlexiás, szociológus.
Mire lehet használni? CSICSKÁNAK.
Papamaci
2023-08-30 at 21:02
Èn a mentōs helyèben az egy szem forgalmi sàv kōzepèn àlltam volna meg. Villogó bekapcs, ès a teljes személyzet felballag a beteghez. Aztàn negyed vagy fèl óra múlva lehozzàk.
Egyébként mièrt nem hajt már végig egy 20 tonnás tűzoltó az Üllőin, letarolva ezeket a szarokat. Gelgely meg állhat vigyázba adandártábornok előtt, ha szóvá meri tenni.
Nahát
2023-08-30 at 21:00
Először a szuperkórház építését akadályozták meg, aztán jött Márki-Zay, aki azzal kampányolt, hogy “ésszerűsítenék” a betegellátást, ezért a szemműtéteket Indiába kellene kiszervezni. Ó irgalom atyja, ne hagyj el minket! Most meg Karácsony gyakorlatilag betiltja a Mentőket, mert szándékosan akadályozza őket a munkában.
Dr. Belák Ferenc
2023-08-30 at 20:57
Akik megválasztották, az ugyanolyanok, mint ez a kretén. Sajnos az a baj, hogy mi is isszuk a levét a hülye intézkedéseinek. Gondolom, hogy a gennyes, zsidó tanácsadók továbbra is adják neki a jobbnál-jobb tanácsokat.
J
2023-08-30 at 20:56
Sokakkal ellentétben “REMÉLEM A SZAVAZÁS MAGÁNYÁBAN” a budapesti baloldaliak, leginkább saját érdekükben NEM FOGJÁK ÚJRA MEGVÁLASZTANI Karigerit” Bármennyire is elkötelezettek!
bl
2023-08-30 at 20:40
T
2023-08-30 at 19:15
Ne maradjon cáfolat nélkül, amit írsz:
Ha egy úton szekerek közlekednek 5 km/h sebességgel, majd lecseréljük őket 50 km/h sebességgel haladó autókra, akkor az adott útszakaszon 10-szer több jármű fog áthaladni adott idő alatt. Azaz ha igazad lenne abban, hogy az utat 10-ed ekkora terhelésre tervezték, akkor sincs már igazad mert nem szekerek járnak már rajtuk.
bl
2023-08-30 at 20:27
Brávó!. Ha esetleg valaki nem látná, ha hátulról kell betolni hordágyon a beteget, akkor mindkét sávon állni fog a forgalom.
nemzeti
2023-08-30 at 20:26
Egyébként a f….om van tele azzal a rengetek
autóval ami betömörül az utcákra bárhol.
S még azt mondják nincs jó élet Magyarországon.
Lassan az emberek nagy része bunkótelefonnal a ,másik a kormánykeréken már a lángossütőig,a termelői borkimérésig négykeréken araszol a vidéki városokban is.
Meg kellene tízszerezni az autómentes belvárosi
utcákat. Legfeljebb a lovaskocsikat kellene beengedni.
tarcsa
2023-08-30 at 20:24
Ki az az idióta, aki erre a bivaly-basznád-alsói, jogosítványhoz is hülye, szardarabra szavazott. Ez egy világváros (fő)polgármestere? Ez csak egy semmirekellő idióta. Semmi más! Hülyébb, mint a Gyurcsány/Klárika nevezetű gazdája. Persze ezért tartják. Mosolyog, néha böfög és kizárólag baromságok esnek ki az unszimpatikus pofájából. Ritka az ennyire takony alak, még a liberális oldalon is.
Sün Balázs
2023-08-30 at 20:23
Mi lesz akkor a közlekedéssel, ha valamilyen ok miatt az M3-as nem tud közlekedni, és helyette pótlóbuszokat kell majd forgalomba állítani? Akkor a metrópótlók is ott fognak araszolni a teljesen bedugult forgalomban?
Gondoltak-e a nagy bölcsek?
Felháborító!
Hümmögő
2023-08-30 at 19:59
Gyalogos vagyok, és rendszerese megyek km-ket naponta vagy a kerékpár sávokkal párhuzamos járdán, vagy a kerékpár sávon.Albertirsai – Fehér út, stb.
Véletlenszerűen találkozom kerékpárossal, és azok többsége étel- pizza futár.
Milyen forgalomtechnikai vizsgálatokon alapulnak ezek a kerékpár sávok? Milyen forgalomtechnikai vizsgálatokon alapulnak a szűkítések, a személygépkocsik számára?
Hol lehet ezeket megtekinteni?
Hol vannak ezek a fejlesztések, és visszafejlesztések, és azok járulékos hatásai forintosítva? Hol lehet hozzáférni:
Gullwing
2023-08-30 at 19:41
Nem semmi selejtek szavaznak erre a kretén gerire…
Theo
2023-08-30 at 19:21
T!
Budapesten korábban egészen jól lehetett közlekedni! Bármekkora dugó volt, a Dohány utcán pl végig lehetett suhanni, de volt még több ilyen jó alternatív útvonal is. Karacsonyek ezeket a lehetőségeket zárták be tudatosan.
Nincs erre mentség!
T
2023-08-30 at 19:15
Én nem sokra tartom Karácsonyt,de Budapestet töredéke forgalomra tervezték. Aki meg akarja oldani a közlekedést pl a Szív utcában annak újra kell építeni a várost.
oshon
2023-08-30 at 19:07
Ennek a budos magyargyulolo balfsznak a markabol eljenek a megvalasztoi es tamogatoi … amig mozognak – fuuujjjjjj te !
andras
2023-08-30 at 19:02
Pesten be kell vezetni a riksa mentőket, Gelgelyéknek az is jó lesz.