A világ rendkívül komplikált, és valószínűleg nincsen senki, aki átlátná az egész rendszer minden részletét, de a jó hír, hogy vannak nagyon egyszerű dolgok, amik egyben a legfontosabbak is. Ilyen például az a tény, hogy az emberek semmi másra nem vágynak, mint egy hagyományos, egyszerű csokira, ami tényleg csak simán egy csokoládé, nincsen benne ideológia, vagy szexualitás, nem hordoz semmilyen üzenetet, egyszerűen csak létezik, finom, leginkább csokoládé íze van, ideális esetben hűtött helyen tárolták fogyasztás előtt, és ennek következtében épp a megfelelő pillanatban olvad el az ember szájában. Mert a csokoládénak tulajdonképpen ez a dolga. Ez most biztosan nagyon furcsán hangzik, de mindjárt elmagyarázom, hogy miről van szó, és hogyan kapcsolódik ez a nemzetközi nőnaphoz, a kommunistákhoz és Woke-ideológiához. Ha kíváncsiak, olvassanak tovább.
Szóval az egész úgy kezdődött, hogy a haladók az USA-ban megpróbálták a nőnapot is elvenni a nőktől és transzneművé tenni azt.
Az most teljesen mindegy, hogy mit gondolunk a nőnapról, mert igen, tudjuk, a nőnapot eleve a Rákosi-korszakban tették kötelezővé, a dátumot is szovjet mintára időzítették, plusz a szovjet II. Internacionálé VIII. kongresszusán határoztak arról, hogy nőnapot fognak tartani. Szóval a dolog kicsit munkásmozgalmi alapokon nyugszik, de mivel mélységesen szeretjük és tiszteljük a nőket, ahogy tiszteltük őket régen is, nagyon szívesen adunk ezen a napon virágot nekik. És nem csak azért mert szépek, okosak és mindig jó az illatuk. De mielőtt elragadtatom magam visszatérek az eredeti témánkra.
Szóval, mint ismeretes, a haladók minden téren igyekeznek megfosztani a nőket a nőiségüktől, a női szerepektől, és ledegradálni őket, gondoljunk csak arra, amikor egy magát nőnek valló férfi legyőzi kickboxban a női versenyzőket, vagy amikor egy magát nőnek képzelő férfi kijelenti, hogy ő is szülhet, menstruálhat és bármelyik vécét használhatja. Vajon mit jelent az, hogy valaki nő 2023-ban?
A kérdést nem most fogjuk megválaszolni, a lényeg az, hogy elindult egy nőnapi reklámkampány, amelynek a központi eleme az USA-ban nagyon népszerű Hershe nevű csokimárka, a márka arca pedig egy nő lett idén, aki tulajdonképpen férfi.
Az amerikai jobboldal ezen egy csöppet berágott, és egy hirtelen jött ötlettől vezérelve megalkotta a Jeremy’s Chocolate-ot. A Daily Mire társ-vezérigazgatója, Jeremy Boreing által alapított márka annyira bejött, hogy 300 000 “sima”, “konzervatív” csokit adtak el kevesebb mint két nappal a bevezetése után.
A csokik a SheHer és a HeHim nevet viselik, és a marketing szerint az egyikben “mogyoró is található”, ami ugye egyértelműen a hagyományos biológiai nemek közti üvöltő különbségre utal.
Az emberek kérdeztek, mi pedig válaszoltunk” – mondta Boreing. „A Jeremy’s Chocolate-nek köszönhetően abbahagyhatod az olyan csokoládéevést, amely gyűlöl téged. Harry’s Razors gyűlöl; a Disney utál téged; és most Hershey is gyűlöl téged. Amíg a vállalatok és intézmények Amerika-szerte továbbra is elidegenítik a fél országot, a The Daily Wire folytatja az alternatívák építését. Ne add tovább a pénzed olyan csokoládégyártó cégeknek, amelyek utálnak téged.
– mondta el Jeremy Boreing.
A történet jól mutatja, hogy a Woke központjában, az USA-ban soha nem volt még ekkora igény a normalitásra. Ez pedig nem véletlen, a haladók ezt tulajdonképpen csakis saját maguknak köszönhetik. Az elmúlt években a nagy világmárkák semmi egyebet nem tettek, csak profitszerzés reményében beálltak a sorba a szivárványos ideológia oltára előtt, semmibe véve ezzel emberek millióit, és tulajdonképpen földbe döngölve azoknak az értékrendjét, akik az elmúlt években, évtizedekben lehetővé tették a világmárkák mögött álló cégek és üzletemberek számára a meggazdagodást. Az őrület persze itt nem állt meg, a Woke-nagyvállalatok és cégek elkezdték szisztematikusan megalázni azokat, akik nem az általuk támogatott (vagy fordítva) ideológia szerint gondolkodnak. Így eshetett meg például az, hogy a népszerű, jobboldali kanadai youtube-er, Lauren Sountern szüleit letiltotta az Airbnb, amikor az idős házaspár egy romantikus hétvégére szeretett volna elmenni az 50. házassági évfordulójukon.
Soha nem foglaltak le nekem semmit. Nem képviselnek engem semmilyen módon. Semmilyen módon nem nyilvános a politikai véleményük. Hogy normális ez az Airbnb-nél?
– tette fel a kérdést Lauren Southern.
Ez egyébként nem az egyetlen ilyen eset, láttuk ahogy a Twitter törölte Donald Trump profilját, de napi szinten végignézhetjük akár itthon is, ahogy napi szinten törölnek, korlátoznak, vagy tiltanak le konzervatív embereket sok évvel ezelőtti posztokért a közösségi médiában.
Éppen ezért nagyon örömteli az új csokimárka, remélem Magyarországra is jut belőle, ha nem, akkor érdemes lenne elgondolkozni egy hasonló hazai kezdeményezésen.
És hogy a haladó baloldalnak legyen miről írnia a propagandasajtójában, legyen a mi csokink dupla áron azoknak, akiknek szimpatikus Karácsony Gergely és Gyurcsány Ferenc.
Facebook
Twitter
YouTube
RSS