„A budapesti repülőtér egy stratégiai eszköz, ezért magyar kézbe kell kerülnie. A kormány elkötelezett, hogy visszavásárolja, mindegy, ki a tulajdonos” – nyilatkozta az InfoRádiónak adott interjújában Nagy Márton. A gazdaságfejlesztési miniszter kiemelte: az „üzletet az év végére le lehet zárni”.
Mint kifejtette, az előkészítő megbeszélések már folynak a Budapest Airport tulajdonosával az értékesítés feltételeiről és az árról. Kiemelte:
a magyar kormány sokkal jobban tudná fejleszteni a repülőteret, a befektetők is látják, hogy a kormány másfajta szemléletben többet tud ebből kihozni.
Forrás: InfoRádió; Fotó: MTI/Illyés Tibor
Facebook hozzászólás
jámbor lászló
2023-04-05 at 10:16
Könnyebb lenne felsorolni mit nem adtak el az autópályáktól kezdve gáztározókon keresztülde még a szénhidrogén kitermelést is hetven évre is úgy hogy az államnak csak tizenkét százalékos részesedése van még ez is hátra van , hogy vissza szerezzük a rep teret először eladták jó olcsón visszaszerezték jó drágán aztán ujból eladták töredék áron kilencven éves koncepcióba páran biztos kitömték a zsebüket belőle
MurányiA
2023-04-04 at 20:23
A MOL többségi tulajdonának visszavételekor hangsúlyozták, milyen jó lesz ez nekünk. Majd meglátjuk! Néhány év türelmi időszak után az egész részvénycsomag ‘elvesztette közpénz jellegét’ és alapítványi tulajdonba ment át. A Richter részvénypakettje dettó. Költséget az államnak jelentett a vétel, az átadás ingyenes, hasznot az alapítványoknak hozza. Állami felügyelet, beleszólás nincs mára.
Az Antenna Hungáriát visszavásároltuk a franciáktól, mert elengedhetetlenül szüksége van az országnak erre. Ostoba, aki mást mond. Csodák csodájára alig öt év után magántulajdonba vándorolt az egész csomag. Hát ilyet!
Két évtizedig hallhattuk, mennyire káros a koncesszió az autópálya építésnél, milyen ostobán kezelték az elődök a vagyont, az állam mennyivel jobb gazda lesz. Mára koncesszióba adtuk szerény 35 évre. Nem aprózták! 35 -re!
A műemlék kastélyokat felújításáról mondták ki, hogy azzal a nemzet gazdagodik. Vagyonok mentek rá a programra. Most Lázár János akarja odaajándékozni a kiválasztottaknak. És így tovább.
Miért lenne más a reptér? Ne álmodozzunk. Beáll az is a sorba, ugyanazt játszák el velünk sokadjára. Tapsolhatunk az előadáshoz.
Dusa Lajos
2023-04-04 at 09:56
Érdemes majd összevetni, hogy mennyiért adták el, s mennyiért sikerült visszaszerezni.
Ám ez csak gazdasági adat lesz. Ha már nincs közlekedési társaságunk, akkor legalább a magyar repülőterek legyenek magyar kézben, magyar érdekeltségben.
Azzal a rendelkezési joggal, hogy ki szállhat le itt, s ki kap fölszállási engedélyt.
Mert ez a lényeg.
Egyszerű és magyar
2023-04-04 at 08:24
A repülőtér visszaszerzésének nagyon örülök !!!!
De…én még az életemben ezt is szeretném visszakapni…és sajnos már nincs olyan sok időm erre:
https://www.youtube.com/watch?v=bzKWngJ9LLc
Bukohill
2023-04-04 at 01:29
“A kormány elkötelezett, hogy visszavásárolja, mindegy, ki a tulajdonos”
Na így kell felverni az árat.
Theo
2023-04-03 at 23:17
Megnyugtató lenne, remélem sikerül.
Gazemberség volt anno eladni.
Győző
2023-04-03 at 23:15
A repülőterünk honvédelmi stratégiai szempont miatt is a magyar állam kezében kell legyen.
Elemi logika alapján felismerhető.
Tiszta vizet a pohárba!
2023-04-03 at 23:06
Aki ezt eladta, annak kell kifizetne ma a különbözetet a visszavásárlási árat tekintve! Nemzeti érdeket sértett, tehát bíróság elé kell vinni, hogy ország-világ lássa, mi folyik itt, és ki milyen maffiának engedelmeskedik. Ha nem kezdi el a kormány a tisztogatást, akkor csak tovább fog dagonyázni a sárban.
Ideje tiszta vizet önteni a pohárba.
Tiszta röhej már amit a 21. Században meg kell érnünk ! Hogy hozzá nem értők irányítják az emberi civilizáció egyik kiemelkedő kontinensét, Európát, és hogy csak hátráltatnak, meglopnak és kifosztanak bennünket a vezetők!
Királytigris
2023-04-03 at 22:32
Ferike ezt is elkótyavetyélte.
Amihez ez a f… hozzányúlt sz..á változott.