Napok óta az amerikai-iráni feszültség foglalkoztatja a világot; sokak szerint ráfért már a folyamatosan provokáló és egyre jobban felbátorodó Iránra a józanító csapásmérés. Miközben egyesek kőkemény háborús retorikát használnak, Irán elpusztításáról beszélnek, addig mások szinte térdet hajtanak a perzsa állam előtt, elnézést kérve egy tömeggyilkos likvidálásáért, azonban lehet, hogy a középút lenne a legjobb megoldás, mint sokszor a történelem folyamán. Gondolhat bárki bármit arról, hogy Trump kilőtte Kászim Szulejmánit, az Iráni Forradalmi Gárda különleges egységének (al-Kudsz) parancsnokát; lehet, hogy háborút előzött meg ezzel. Azt azonban mindenképpen érdemes megnézni, hogy az általában a gendersemlegességen túl nem látó liberális takaréklángelmék hirtelen geopolitikai szakértőkké és a Közel-Kelet kiváló ismerőivé váltak. Természetesen nem gátolja őket a térdhajlításban az sem, hogy az iráni tábornok több, mint 600 amerikai haláláért felelős, ezen kívül szír és iraki civilek ezrei pusztultak el a parancsára, arról nem is beszélve, hogy hazájában, Iránban is több ezer ember vére tapad Szulejmáni kezéhez. A tábornokról azt sem árt tudni, hogy amerikai földön terrorakciókat akart végrehajtani, több országban pedig sikeresen értek célba gyáva iszlamista merényletei. Ezt az embert emeli lassan mártírrá a liberális nyugati média abban az országban, amelyet el akart pusztítani.
Ahogy a PestiSrácok.hu-n is tudósítottunk róla, az iráni Kászim Szulejmáni Irakban történt likvidálásának híre óriási hullámokat kavart a világban. Mint ismert, az iraki fővárosban, Bagdadban feldühödött tömeg támadta meg az amerikai követséget 2019. december 31-én, betörtek az épületbe, azonban a nagykövetet sikerült kimenekíteni és senkinek sem esett baja. Erre válaszul 2020. január 3-án célzott légitámadás végzett Kászim Szulejmánival és a libanoni illetőségű, de Irán által támogatott Hezbollah vezetőjével, akik egy katonai konvojban vonultak éppen Irak területén. Már itt érdemes megállni egy pillanatra: vajon mit keresett az iráni különleges egységek vezetője egy katonai csoport tagjaként idegen országban – ahogy portálunk egyik vezércikkében fel is tettük a kérdést.
Liberálisok által mentegetett tömeggyilkos
Szulejmániról jobb, ha mindenki tudja, hogy nem az a jámbor és joviális katonai vezető, aki barátian vállakat vereget és inkább kártyázik a haverokkal, mint hogy fegyvert fogjon és megkavarja a zavarost. Ez az ember ezrek haláláért felelős, köztük több, mint 600 amerikai katona, valamint több ezer szíriai, iraki és iráni civil vére is az áldott jó lélek kezéhez tapad. Ez vitán felül kellene, hogy álljon, azonban még a New York Times-ban is olyan cikk jelent meg, amelyben Szulejmániról azt írta az egyébként iráni származású újságírónő, hogy tulajdonképpen világszerte csodálták. Kvázi hősnek és mártírnak állította be azt az embert, aki el akarta pusztítani az Egyesült Államokat, a New York Times “objektív” újságírónőjének választott hazáját.
Olyan emberek, akiknek vélhetően fogalma sem volt arról, hogy merre van Irán, arról meg főleg, hogy ki volt Kászim Szulejmáni, most azt harsogják, hogy új világháború küszöbén állunk Trump miatt; ehhez pedig nem kell más, mint a baloldali média és az önmagukból végleg kivetkőzött, marxista irányba elmozduló amerikai Demokrata Párt, akik zsinóron vezetik birkáikat. Azt valahogy elfelejtik, hogy ki volt ez az ember, és azt is, hogy Szulejmáni halálát az iraki fővárosban, Bagdadban ezrek ünnepelték az utcán. A saját népét is könyörtelenül gyilkoló iráni mesterterrorista csak a liberálisok szeméből csalt elő krokodilkönnyet; a tömeggyilkos rezsim elől menekülő irániak ünnepként tekintettek Szulejmáni likvidálására. Rendkívül jó példa az elvtelen és érthetetlen siránkozásra a PestiSrácok.hu által már említett Ilhan Omar, amerikai demokrata képviselő, aki szégyenletesnek és felháborítónak tartotta, hogy az általa “külföldi hivatalos személynek, tisztviselőnek” nevezett Szulejmánit Donald Trump likvidálta:
Ilhan Omar annyira amerikaivá vált, hogy korábban bagatellizálta a 2001. szeptember 11-i, a World Trade Center elleni terrortámadást, ahol szerinte csupán néhány ember csinált valamit, nincs itt semmi látnivaló. Most a demokrata politikus újból láthatóan “amerikai érdekeket védve” sajnálja a választott országában, az Egyesült Államok földjén terrorcselekményeket tervező Szulejmáni meggyilkolását. Nyilván az sem jelent problémát, hogy az al-Kudsz egykori parancsnoka felelős Szaúd-Arábiában, Kenyában, Törökországban és szerte a világban elkövetett terrorcselekményekért. Másrészt Omar azt is felveti, hogy vajon miért nem kellett mindehhez kongresszusi felhatalmazás. Nyilván akkor nem volt hangos sem ő, sem a baloldal, amikor Obama bejelentette Oszáma bin Láden meggyilkolását, pedig akkor is csak egy “külföldi hivatalos személyt” likvidáltak az amerikaiak.
Nem lesz mindenből világháború
Aki picit is ismeri a történelmet, vagy akár csak a közelmúlt eseményeit, az tudja, hogy nem minden katonai akció jelent világháborút, az ezzel való riogatás viszont több kárt okoz, mint gondolnánk. Ideje lenne megtalálni a középutat a vérszomjas, háborúért fohászkodó neokonok és a tömeggyilkost pajzsra emelő liberálisok között. A CNN, az MSNBC és a többi liberális zászlóshajó, valamint a hollywoodi sztárocskák olyan emberek előtt hajbókolnak, akik az iráni parlamentben együtt skandálják, hogy “Halál Amerikára“.
Irán áldozati szerepben
Irán lenne tehát az áldozat, és Szulejmáni a csodált vezető, akit mindenki szeret, és akit a háborút kereső, vérszomjas Donald Trump és a gonosz amerikaiak megöltek? A perzsa állam ezt az átlátszó áldozati szerepet próbálja eljátszani, és a szemellenzős liberálisok számára ez gongütéssel ér fel, indulnak is a mezőre feltett kezekkel, hiszen az önfeladás, térdhajlítás kötelező ezekben a körökben. Iráni zászlókkal vonultak fel New York utcáin is a nem létező háború ellen, olyan rezsimet védve, ahol tömegesen gyilkolják a homoszexuálisokat, lelövik a tüntetőket, csak az utóbbi hónapban százával estek áldozatul saját vezetőik vérszomjának Iránban. Ennek az iráni vezetésnek van képe arról beszélni, hogy az amerikaiak háborús bűnöket követnek el velük szemben. Szerencsére a felvonulókon kívül a méltán híres és okosságáról ismert volt sportoló, Colin Kaepernick is megvillant a közösségi médiában:
A saját bőrszínét tehetségtelenségének ellensúlyozására felhasználó volt sportoló apró agyába csak az a kulcsfontosságú tény nem tudott fészket rakni, hogy pont Szulejmáni felelős több ezer barna és fekete bőrű ember haláláért, így rossz helyen keresgél, ha bűnbakot keres. Az ő likvidálása hallatán a Kaepernick által lázasan védett, elnyomott barna és fekete embertársai, akik testközelből érezték a terror eszközeit bátran és válogatás nélkül felhasználó iráni tábornok módszereit, egyszerűen fellélegeztek a Közel-Keleten és Afrikában és szerte a világon. Az ostobaság és a hergelés azonban nem foglalkozik a tényekkel, a mellékzöngék ugyanis nem fontosak. Kaepernick pedig csak egyetlen példa a sokból: ezrek osztják ezt a valóságtól teljesen elrugaszkodott narratívát.
Erővel megőrizni a békét
A jövőt természetesen nem láthatjuk, de az nyilvánvaló tény, hogy Kászim Szulejmáni és az iráni rezsim amerikaiakat és több nyugati állampolgárt, katonát ölt és öletett meg, nyíltan és bátran provokált, viszont nem számítottak Donald Trump kőkemény válaszára. Amerikától nem ezt szokták meg, hiszen korábban Obama több, mint egymilliárd dollárral tömte ki a zsebüket, amiből pont ellenük fegyverkeztek és jogosan nézték teljesen hülyének az Egyesült Államokat. Irán nem erre számított az elpuhult nyugatiaktól, hát most jajveszékelnek és áldozatnak állítják be magukat – egyebet nem nagyon tudnak tenni. A hatalmas visszavágásuk és fenyegetésük egyelőre egy látszattámadás volt, ami nem követelt áldozatokat, az iráni médiumokban azonban úgy állították be, mintha a második világháború utáni legkeményebb választ kapták volna tőlük az amerikaiak. Nem véletlen a mostanában sokat idézett, és Trump politikájával sokszor párhuzamba állított Ronald Reagan egyik jelmondata, a “peace through strength”, a békét ugyanis sokszor valóban az erő használatával lehet megőrizni. Ha pedig hagyják, hogy az Irán-féle tömeggyilkos rezsimek terjeszkedjenek, lehet, hogy igaza lesz a következő üzenet írójának?
Forrás: New York Times, Paul Joseph Watson Youtube-csatornája, Twitter, Fox News; Fotók: Twitter; Vezető kép: MTI
Jeff
2020-01-10 at 21:35
https://www.washingtonexaminer.com/news/qassem-soleimani-was-responsible-for-the-deaths-of-hundreds-of-american-soldiers
Namond
2020-01-11 at 04:03
Jeff
Arra utal, hogy Szabó Gergő a Washington Examiner magyarországi tudósítója?
A hivatkozott cikkben csak Iránnal és szulejmánival szembeni gyalázkodások és alátámasztás nélküli tényállítások vannak, igazi fake news.
Azonban a terroristák támogatásával kapcsolatban:
Melyik állam
– teremtette meg a Talibán mozgalmat,
– ki segítette Oszama bin Ladent az Al Kaida megszervezésében,
– ki tette lehetővé az ISIS megalakulását, ki fegyverezte fel harcosait,
– kinek a szövetségese az Al Nusztra Front,
– milyen támogatással működhet és terjeszkedhet a Soros’s Organization’s System Net,
– alapítója és finanszírozója nem veszélyesebb mint Kaszim Szulejmáni?
Királytigris
2020-01-10 at 20:37
“Már itt érdemes megállni egy pillanatra: vajon mit keresett az iráni különleges egységek vezetője egy katonai csoport tagjaként idegen országban?”
Bizony álljunk meg, mert az iráni tábornok Szaúd-Arábiába tartott béketárgyalni, amiért Trump elnök megdicsérte az iraki elnököt. Azért ment katonai konvojjal az iráni tábornok, mert Irakon az út nem biztonságos.
Tehát az iraki elnököt kijátszva az iráni tábornokot tőrbecsalták!
Hogy ki mennyi embert ölt meg: Csak a vietnámi háborúban az USA 2,2 millió vietnámit gyilkolt le, miközben 600 ezer vietnámi megsebesült.
Hesslerezredes
2020-01-10 at 17:28
A közel-kelet: metélkedők vetélkedője. Az égvilágon semmilyen keresnivalónk nincs ott katonailag. Ebben a huzakodásban senkinek nincs teljesen igaza és nem is lehet igazságot tenni. Venni kell tőlük olajat és eladni nekik mindent és bármit, amit a magyar ipar és mezőgazdaság megtermel és megveszik és itt a pont.
ómió
2020-01-10 at 15:39
Tömeggyilkost dicsőít? Még importálna is az anarcholiburnyák tetü!
kek
2020-01-10 at 14:55
A fenti cikk mondanivalójával és világnézetével egyetértek, de nagyon sok leegyszerűsítés és pontatlanság van benne.
Kezdjük ott, hogy ez egy tipikusan olyan konfliktus, amely még a liberális világot is mélyen megosztja. Ezt most kivételesen nem egyszerűsíthetjük le jobb és baloldalra, mert nagyon sok liberális figura értett egyet ennek az iráni szörnyeteg kivégzésével, pedig gyűlölik Trumpot.
Maxval bircaman közíró
2020-01-10 at 12:28
Pofátlan mód lopják a nevem, míg én csak fingok a mezőn.
Namond
2020-01-10 at 11:59
Terror cselekményt csak lator állam követ el.
Az orgyilkosság, az orgyilkosság.
Orgyilkosságot, az áldozat jóhiszeműségére építve, őt csapdába csalva elkövetni különösen aljas dolog.
Az áldozat mellett kísérőit, testőrségét, titkárát, sofőrjét, tisztiszolgáját, szakácsát is legyilkolni, nem nevezhető célzott kiiktatásnak.
A tettet utólag relativizálni – az áldozatot gyalázni, az orgyilkost dicsőíteni – bizony a legtisztább liberális anarchista elveknek – bolsevik-náci gyakorlatnak felel meg.
Szentesíti a cél az eszközt? Bizony nem.
Kétségbe vonom, még a jó szándékot is a tett kiagyalói részéről, hiszen Szulejmáni az Irán és US közötti megbékélési folyamat nyitótárgyalására érkezett az Iraki miniszterelnökhöz tárgyalásra.
Azaz valakik, pontosan a megbékélés lehetőségének megsemmisítésére törekedve, gyilkoltatták meg Irán második legbefolyásosabb emberét.
Talán az olajár magasan tartása, a hitelek kockázati felárának, hadianyag szállítások volumene emelése céljából, de semmi esetben sem a régió fegyveres konfliktusai megszűnése, a megbékélés érdekében.
E merényleten – orgyilkosságon – nincs és nem is lehet áldás, felvetői, elrendelői, elkövetői és támogatói a pokolra fognak kerülni.
Kóródi
2020-01-10 at 13:47
Az Iráni Iszlám Köztársaság egy dzsihadista terrorállam világuralmi tervekkel, amely atombombát akar. Az ISIS-től csak annyiban különböznek, hogy több az erőforrásuk – mert még Ön is támogatja őket.
FOTÓ: Itt smárol Szulejmáni, az Iráni Iszlám Köztársaság katonai vezetője, a libsik mártírja a Hezbollah dzsihadista terrorszervezet egyik vezetőjével. . https://gellerreport.com/2020/01/terror-chief.html/
Namond
2020-01-10 at 20:46
Ezt a szöveget kell minél többször, minél több nick néven bemásolni?
Ennek örülök, legalább megbizonyosodtam, hogy Irán NEM dzsihadista állam.
Ecsedi Imre
2020-01-10 at 20:18
Teljes mértékben egyetértek. Még annyit, hogy ehhez asszisztálunk mi a katonáinkkal Irakban, Szíriában és Afganisztánban is.
Namond
2020-01-11 at 03:35
Köszönet.
Torockó
2020-01-10 at 11:34
Magamra ismertem. “Liberális” vagyok. Soha nem gondoltam volna, hogy az leszek.
Az vagyok, mert mindig a gyengébb, a kisebb, gyengébb mellett állok (ha az nem sért magyar érdeket). Mert számon tartom az amerikai terrorizmust (amit nem szabad terrorizmusnak nevezni), amelynek csak Irakban másfél millió halottja van. Vagy az afrikai mintaállam, Líbia (Kadhafi “diktátorsága” alatt) Szíria jóléti állama (Asszad “diktátorsága” alatt) most, az amerikai demokráciaexport után milyen állapotban van, hány millió áldozata van….
A perzsák elleni kirekesztést és támadásokat egy közeli apartheid állam érdekében, valamint az olajért intézik a világcsendőrök.
Rodolfo
2020-01-10 at 13:24
Valahogy igy erzek en is. Szerencsere az immunrendszerem egyre jobb,ambar furcsamod egyoldalu cikk ez a fenti. Ugyszint furcsamod – a cikkiro elfelejti hogy az USA mennyi kart okozott a tersegben,nemcsak a XXI. szazadban,hanem azelott egeszen az 50-es 60-as evek ota.
Kóródi
2020-01-10 at 13:43
Amit Torockó védelmez, az az iszlámfasizmus atombombával. Közel-keleti hitlerek rémuralma.
A “védendő kisebb” egy dzsihadista teokrácia, amely atombomát akar, és 1979 óta harsogja, hogy “halál Amerikára”, “halál a Nyugatra”, és célul tűzte ki a hatalomátvételt az egész Nyugat felett, Mohamed tanai alapján.
A valaha volt “perzsákat”, akik úgy perzsák, mint óegyiptomiak az egyiptomiak, elnyomja a koráni alapú terrort megvalósító Iráni Iszlám Köztársaság, amelyet Toroczkó elvtárs védelmez.
FOTÓ: Itt smárol Szulejmáni, az Iráni Iszlám Köztársaság katonai vezetője, a libsik mártírja a Hezbollah dzsihadista terrorszervezet egyik vezetőjével. Ciki. https://gellerreport.com/2020/01/terror-chief.html/
Torockó
2020-01-10 at 22:34
Egy muzulmán-gyűlölő portálról idéztél. A portál “koldulója”, Pamela Geller, “the Creative Zionist Coalition gave her the Queen Esther Award for Jewish Heroism”…
Egyébként a “harsog” és “atombombát akar” nem ekvivalens az amerikai hadsereg háborúival, milliók elpusztításával. Ha mindenki, akinek van, leszereli az összes atombombát, elsőként tiltakoznék egyetlen atombomba létrehozása ellen is, bárki tenné.
Gratula PS!
2020-01-10 at 11:12
A legpontosabb elemzés a témáról a magyar médiában! Irán egy dzsihadista állam:
FOTÓ: Itt smárol Szulejmáni, az Iráni Iszlám Köztársaság katonai vezetője, a libsik mártírja a Hezbollah dzsihadista terrorszervezet egyik vezetőjével. https://gellerreport.com/2020/01/terror-chief.html/
Lakatos Kvadrofónia
2020-01-10 at 16:17
Egymás után két néven is ugyan azt beírni…
Ezért nem fognak megdicsérni a főnökeid.
A hasbarázásban is igaz a szabály: a kevesebb néha több.
Mátyás
2020-01-10 at 11:12
Ne kövessük el azt a hibát ami a baloldal. Nekik mindig az az álláspontjuk, ami ellentétes a jobboldaléval, konkrétan ha Trump csinál valamit az csak rossz lehet. A jobboldal szerint pedig csak jó. Szerintem meg ez most nem volt egy jó lépése Trumpnak, annak ellenére sem, hogy más lépéseivel egyetértek. Hogy tömeggyilkos volt-e vagy sem az iráni? Attól függ honnan nézzük, mások szerint az usa a tömeggyilkos.
Mátyás
2020-01-10 at 11:19
Ja és képzeljük el az egészet fordítva. Egy az USA által támogatott terrorista szervezet megtámad egy iráni célpontot, emberek hallnak meg. Majd Irán bosszúból likvidálja mondjuk a nemzetbiztonsági hivatal igazgatóját, vagy az USA alelnökét. Mi történne ezután? Ugye, hogy totális háborút indítana az USA?
A libsik csak és kizárólag azért ajvékolnak, mert Trumpfóbiában szenvednek, egyébként fogalmuk sincs mi történik a közel-keleten és nem is érdekli őket.
Namond
2020-01-10 at 13:03
Pl.: az al-Káida-ra, az ISIS-re, az al Nuszra Front-ra, a Great Eastern Islamic Raiders’ Front-ra, Islamic Jihad Union-ra, a Soros’s Org’s System Net-re gondol, mint az USA által támogatott terrorista szervezetre?
Kóródi
2020-01-10 at 13:56
Az Iráni Iszlám Köztársaság egy dzsihadista terrorállam világuralmi tervekkel, amely atombombát akar.
FOTÓ: Itt smárol Szulejmáni, az Iráni Iszlám Köztársaság katonai vezetője, a libsik mártírja a Hezbollah dzsihadista terrorszervezet egyik vezetőjével. https://gellerreport.com/2020/01/terror-chief.html/
Lakatos Kvadrofónia
2020-01-10 at 16:15
Jólvan hasbarás ,mára elvégezted a dolgodat elégedetten hátradőlhetsz.
Galamb
2020-01-10 at 11:06
… És az amerikaiak nem is szeretik az olajat.
Ez még kimaradt a cikkből…
Namond
2020-01-10 at 12:53
és a PÉNZT sem szeretik
Rodolfo
2020-01-10 at 13:18
Mormonok termeszetesen,es ezt akarjak a Kozel-Keletere is raeroltetni,de a kinaiaknak ez nagyon nem tetszik – mert ez veszelyes!
márko
2020-01-10 at 10:10
Ideje vólt már tenni az Iráni erőszakos beavatkozás ellen az ottani térségben.
/
a szöveget nem elemzem
csak nekem mint patkánynak kínos olvasni
HOGY
az ajatolahok milyen ( emberszeretők + békeszeretők + progresszívek )
ÉS
emiatt let Reza Pahlavi sah elmozdítva
ÉS
“mulahokrátiával” helyettesítve ( korlátlan milliárd dolláros pénzekről nem felelnek )
/
KÖZBEN
mindenhol csak ( öldöklés + rombolás ) van és marad (Irak, Szíria, Libanon, Jemen, Szomália )
ÉS
csak az atombomba kell “mulahokrátiának” hogy rendet tegyenek
HOGYAN
lehetséges ( 1800-as ideológiával + ilyen idejemúlt megrögzött aggastyánokkal )
bármilyen pozitív változást hozni a kis földünkön
/
Az Irán már kb. 20 éve a legnagyobb desztabilizátora közelkeleten,
azon törekednek hogy 2 atombombát dobjanak Izraelre
/
és csak röviden,
kínos olvasni a liberalizmus pozitívumairól
( ma reggel is az M1-en hallgattam egy liberálist )
plusz a sajnálni való ( muszlimokról + emberszerető palesztínokról),
zsigeréböl gyülölködő Ilhan Omarról
EZEK CSAK ROMBOLNAK + ARROGÁNSAN TIPORNAK
Toni
2020-01-10 at 09:53
Bélának: ma te vagy az ügyeletes keményfiú? Írni tudsz, cáfolni nem.
Vox populi
2020-01-10 at 08:48
Szegény Szabó Gergő!Amit irt,szintiszta seggnyalás a jenkik felé.Sajnos a PS-ben is vannak selejtek!Ez a fiú egy elég nagy adag!
apro_marosan_petergabor
2020-01-10 at 08:13
Amivel egyet tudok érteni: a mérsékelt hangvétel középről.
Magyarország közepes ország, szerény katonai erővel, s a FIDESZ-KDNP az ország földrajzi helyzetének megfelelően ezt eddig jól kezelte, ezen nem kellene változtatni.
Hogy a tábornok hány amerikait ölt meg és hogyan, mi volt benne a része – innen nemigen tudjuk. Arról is távoli információink vannak, milyen érdemeket szerzett Szíriában az iszlám állam kiűzésében, miközben hangosan hirdettük – remélem az igazságnak megfelelően, hogy Szíria talán egyedül Közel-Keleten, vigyáz a keresztény közösségekre. Tehát a tábornok szerepe vegyes.
Mi az amerikai-zsidó-izraeli oldalon is állunk, de érdekeltek vagyunk a kinai-orosz vonalon is. Amellett, hogy az EU tagjai vagyunk és csapataink vannak Irakban. Azaz külpolitikában a mérsékletesség, józanság, a távolságtartás a célszerű ezekben az ügyekben. Ez a magyar érdek. Ez jelen esetben a tényközlést jelenti többnyire. Tüzelni, kiabálni – itt – felesleges.
Ahol hangosabban és erőteljesebben kellene hallatni hangunkat, az a felvidéki, erdélyi, kárpátaljai magyarság témája, autonomiája – ez nem történik meg – s nem hallom a szövetségeseink támogatását ezekben az ügyekben.
Jobban koncentráljunk saját érdekeinkre, s a Közel-Keletet hagyjuk meg az érintetteknek, nem szeretnénk magyar Gripeneket, s halottakat látni – ott.
zolatiguszti
2020-01-10 at 12:34
Én elbírnám képzelni hogy a 200 magyar inkább a balkánon szolgáljon mint Irakban….
polizza
2020-01-11 at 08:39
Vagy inkább a magyar határon.
Kevésbé veszélyes is ( legalábbis egyelőre – reméljük úgy is marad)
Igaz, kisebb karrier lehetőség is, kisebb jövedelem is, nem nemzetközi jövés-menés, nem nemzetközi kiküldetés, nincs vele kapcsolatban egyeseknek külföldi katonai központokban végzett munka a vele járó családos külföldön éléssel, stb.,stb. (hűha, a gyerek nem fog angol nyelvű kinti iskolába járni és ott interlibbé válni, azaz neki is csökken egy nemzetközi karrier lehetősége, pedig ma már csak az az igazi – elnézést azoktól, akik ilyen helyzetben vannak, de mégsem így gondolkodnak)
odu
2020-01-10 at 07:48
Itt-ott olvasgatva a neten úgy tűnik ezt a jóembert TÁRGYALNI hívták Bagdadba és így ölték meg, gondolom a perzsák ezért ilyen zabosak. Háború biztos lesz, hogy milyen azt már a “nagy chajna” dönti el.
Kóródi
2020-01-10 at 14:00
Ez annyira jó ember, mint Hitler. Függetlenül attól, hogy éppen hova ment, amikor megölték. Nem lesz semmilyen háború, Irán egy papírtigris az USA haderejéhez képest. Irán 1979 óta (mióta iszlám állam lett) kiabálja, hogy “halál Amerikára”.
Toni
2020-01-10 at 05:49
Azért ma is tanultam valamit. Katonailag leigázni=”erővel őrizni meg a békét”.
Én a cikk szerint egy genderlibernyák vagyok, mivel ellentétes a véleményem.-Köszi!
És egy vélemény:ha anno a pukimeghajtású járműveket találták volna fel, akkor ma a babtermelő országokban masírozna a’zusa. (Orbán brüsszeli rakétás kijelentése meg ez a csontig behódoló cikk számomra azt mutatta meg, hogy többé nincs felállás.)
Béla
2020-01-10 at 08:41
Szerintem te nem genderlibnyák vagy, csak simán zéró felé konvergál a szövegértésed. Ami nem ciki amíg nem reklámozod.
Lakatos Kvadrofónia
2020-01-10 at 16:09
“Orbán brüsszeli rakétás kijelentése meg ez a csontig behódoló cikk számomra azt mutatta meg, hogy többé nincs felállás.”
Miért ne lenne?
Ha elolvasod a hozzászólásokat láthatod ,hogy néhány zombin kívül a többség azt gondolja amit te.
Nincs az kőbe vésve sehol ,hogy örökre a fidesznek kell vezetnie ezt az országot.
Juthatnak még ők is a jobbik sorsára ,ha nem a nemzeti érdeket tartják szem előtt.
Toni
2020-01-10 at 05:02
“…600 amerikai haláláért felelős…”Naa, lemaradtam valamiről? 600 amerikait ölt meg Amerikában?
Az összeugrasztott felek között igazságot tenni nem lehet, de a kiváltó okot lehetne elemezni. Milyen jogon ment oda – is – a zusa? Behívták mint mi 56-ban amikor kissé lexart minket mert nagyhatalmi érdekei pont mást diktáltak?
Alberich Hagen
2020-01-10 at 02:47
Szira Zoltán :és mi nem tetszik a cikkben? Annak a bemutatása hogy ki is az akit az USA befogadott – egy ellenséges keresztény gyűlölö muszlim (Ilham Omar), vagy a sportoló (volt-már arra se jó) agyzseni félelmenek megkerdojelzese, vagy netán Old Holborn figyelmeztetése a napi 5-szöri kötelező mecsetbe vonulasrol.
Jó vonulást. Én nem kérem ezt!
Republican
2020-01-10 at 02:11
Nagyon jo cikk, teljesen igy latom en is.
A liberalisok, legyenek barhol is a vilagban, mintha elment volna a jozan eszuk, Sajnos ahol hatalmon vannak, egy eletre tonkre tesznek sok mindent az ostoba donteseikkel.
A media nagy resze a kezukben van, amiket Tramprol allitanak, hamis minden. Lehet kritizalni a stilusat, de jot akar, es jot is cselekszik. Obama nem is volt elnok, csak egy bab a Merkelek kezeben. Egy olyan ember akit ket kezzel toltak at az egyetemen kvota alapjan, mert feketenek is vegezni kell. Igy kerulnek teljesen alkalmatlan feketek jo poziciokba, azutan meg lehet nezni mit muvelnek.
Ezt az irani mocskot mar reg likvidalni Kellett volna, de legalabb megkapta ami jart neki.
Alberich Hagen
2020-01-10 at 02:56
A libsiknek meg van a józan eszük! Nagyon is. Mindig, minden eszközzel és örökösen hatalmon lenni.
MacMondeau
2020-01-10 at 13:53
sajnos igaz-ügyesen játsszák a nevető harmadikat-az oszd meg és uralkodj játékot-míg vannak ‘hasznos idióták’ akiket egymásra uszíthatnak,egymás ellen kijátszhatnak-különben ha üdvöskéjük clintonné lenne a(báb)elnök lehet hogy iránt már el is foglalták volna…(őt nem kellene erre ösztökélni-Trumppal az
(is)a bajuk hogy őt manipulálni kell-nem bábként viselkedik)
Naprózsa
2020-01-10 at 01:15
Ez ugyanez a jelenség mint az Orbánfóbia. Odaát meg Trumpfóbiának hívjuk. Trump és Orbán akármit is csinál, rajtuk soha se lesz füstszűrős sapka.
Trump (vagy a neje és egyéb tanácsadói) ritka jó taktikusok. Úgy adják elő a háborús keménykedést, hogy végül is elérik vele a békét.
Emlékszünk, mikor lebombázta a Aszad szíriai repterét, s kiderült, hogy úgy, előre értesítette az oroszokat, akik meg Aszadot, és nem is lettek áldozatok? Tetszett a háborús héjáknak, aztán mégse tört ki a világháború.
Most olyan sejtésem van, hogy ez az iráni “második ember” valójában az “első ember” hatalmára tört, és nem volt az iráni elnök ellenére, ha már nem kell egy baráti puccstól félnie.
Ha igaz, hogy a válaszlövöldözés előtt ő meg szólt az iraki vezetésnek, az meg az amcsiknak, hogy lövöldözés lesz, akkor szépen otthon megmarad mindenkinek a kemény vezetői hitelessége és megint elmarad egy háború.
Ki is egyeznék, ha innentől már csak így mennének eme “férfias játékok”.
Rodolfo
2020-01-10 at 13:11
“Trump (vagy a neje és egyéb tanácsadói) ritka jó taktikusok.” Ez egy kicsit tulzas kedves Naprozsa. Nem kellene pont a feleseget belekeverni ebbe,ez sajnos nem a House Of Cards sorozat.
Biztos van egy szep kemtortenetbe illo sztori a dolog mogott,de azert en nem allnek 100%-ban az USA melle mert egyenlore(es valoszinu ugy 50 evig)nem fogjuk tudni a pontos szandekot csak a logikus kovetkeztetesekre lehet hagyatkozni.Azok meg nem bizonyitekok.
Summa summarum,itt mindegyik fule mogott vaj van es minel zavarosabb az ugy annal kevesebbet tudunk meg mi atlagemberek,ezzel egyidoben meg az USA-nak ez a legjobb: terelni,osszezavarni,felinfokat szivarogtatni. Ebben ok nagyon ,de nagyon jok.
Naprózsa
2020-01-10 at 17:42
Trumpnak a neje az igazi ész a családban, de van annyi taktikai érzéke, hogy ez ne látszódjon. Ez a Balkánról származó asszony félelmetes karriert futott be már azzal is, hogy kis keleti Hamupipőkéből Amerika first ladyévé nőtte ki magát, és az őt személyesen ismerők állítják, eleve az ő ötlete volt, hogy Trump elnöknek jelöltesse magát. A nő irányítja a férjét háttérből, akárcsak Clintonné, aki hasonló szerepet töltött be a férje mellett.
Szira Zoltán
2020-01-10 at 01:07
Ha már valamit is írtok ,akkor legalább informálódjatok és ne legyen teljesen egyoldalú ! Ennek a cikknek a címe már egy nagy baromság ! Ki lehet az USA hátsóját szolgálni ,de ne hülyítsétek a Magyarságot !!! Ez világpolitika és ha valaki nem ért hozzá, akkor legalább fogja be a száját ! Amúgy szép estét !!!
Naprózsa
2020-01-10 at 01:20
Őszintén kérdem, mi akadályozza Önt, hogy megírja a helyes hozzáállást? Miután mi csak a hírekből hallhatjuk mások által közvetítve a dolgokat, ha Ön többet tud, akkor tessék nem általánosan kritizálni, hanem megmondani mi a cikkben a hiba.
Tisztelettel várjuk a helyes okfejtést. Ha többet tud, meggyőzhetők vagyunk.
SzM
2020-01-10 at 08:56
A hír elején a dörgedelmes kérdés mit keresett ott? Hát azt kereste ott, hogy rendszeresen járt Irakba, amerika megengedte, hogy repülőgépe az ottani amerikai fejesek gépei mellett álljon az iraki repülőtér elkülönített részén, mivel ez a tábornok győzte le az iszlám államot az iraki siíta miliciákkal és az őket támogató iráni forradalmi gárdával. Ők foglalták vissza pl. Tikritet, az iraki hadsereg csak menekült az iszlám állam elől. Ráadásul a tábornok vezette erőket az amerikaiak bombázásokkal támogatták. Ez a tábornok verte ronggyá szíriában is az iszlám államot (+ kurdok) ott is a töketlen hadsereg helyett az iráni forradalmi gárdával és ott az oroszok segítették őt.
Mivel együtt működött az usa-val ezért nem érti senki miért lőtték most ki?
MacMondeau
2020-01-10 at 13:34
a liberálfasiszta sorosék/hátteresek manipulálták Trumpot erre az akcióra-hogy a háborútól(csakúgy mint a klímakatasztrófától) félö tömegeket Trump ellen hangolják-az akcióval az a bajuk hogy azt ilyen későn és Trump rendelte el
a clinton banyával már rég folyna a háború irán ellen(sőt-lehet hogy az oroszok ellen is)
arkon
2020-01-10 at 03:57
Talán vannak olyan értékek Szira zoltán gondolkodásában, amelyek ellensúlyozzák ezt a kapitális ostobaságot.
Más, esetleg kiemelkedő tevékenységével nem tud bekerülni a hírekbe ??
https://doktori.hu/index.php?menuid=192&lang=HU&sz_ID=11826
Lakatos Kvadrofónia
2020-01-10 at 15:59
Klasszikus bolsevik módszer az állítás megcáfolása helyett az állító személyét támadni.