A Gillette márkát nem kell bemutatni senkinek, hiszen nemcsak a férfiak tudják, hogy a híres borotvacég évtizedek óta uralja a piacot, önti ránk a reklámjait, így a boltokban borotválkozási kellékeket kereső férfiak szeme egyből megakad a Gillette-en. Sokan azonban a legutóbbi érzékenyítő reklámjukat követően bojkottot fogadtak, hiszen a valószínűleg tudatosan botránykeltő, közel két perces videó tulajdonképpen arról szól, hogy a férfiak alapvetően – azon belül főleg a fehérek – büdös bunkók, zaklatják a nőket, bántják egymást, verekednek és azt hiszik, hogy ez a férfiasság esszenciája. A videó végén megjelenik a valódi férfiasság is, de ez a részlet is rendkívül megosztó a közönség számára.
A Gillette pedig természetesen nem ebben látja a férfiasságot, ahogy egyetlen normális ember sem gondolja így. A gond az, hogy általánosnak és átlagosnak állítják be ezt a tahó attitűdöt, melyet nyilvánvalóan többségében fehér férfiakkal demonstrálnak. Egy újabb kedves üzenet a világnak a fehér ember gusztustalan mivoltáról: a fehér, középkorú férfi az ellenség, valami miatt erre a csoportra rágnak be leginkább a liberálisok és a szélsőséges feministák. Ők biztos csak addig jutottak Robert Merle Védett férfiak című könyvének olvasásakor is, amikor a szélsőséges férfigyűlölő nők átveszik a majdnem kihaló férfiaktól a kormányrudat a világban, és amit Merle világtragédiának tartott, az nekik a várva várt jövőkép. Meg lehetett volna normálisan is csinálni ezt a reklámot, ahol az az üzenet megy át, hogy nem kell bunkónak lenni, attól nem vagy férfias, de amikor a grillsütő előtt álló férfisor néz bután és mondja, hogy a fiúk már csak ilyenek, az egyértelműen azt üzeni, hogy ez az átlagos férfi. A videóból süt a férfiellenesség, és ha volt javító szándék, az a reakciók alapján nem sok embernek esett le.
A reklám nagyon nagy felháborodást okozott világszerte – talán ez is volt a cél –, több, mint 600 ezer dislike-ot kapott a youtube-on, miközben mintegy 200 ezer kedvelést hoztak össze azok, akik szerint ilyen a világ ma és jó ez az üzenet. A kommentelők közül sokan azt írják, hogy az általuk adott dislike eltűnt, amit a Youtube és a Gillette számlájára írnak. Valaki azt írta, hogy tegnap még 800 ezer dislike volt az oldalon, ma már csak 600 ezer, és biztos benne, hogy a Youtube tünteti el az elutasító jelzéseket, miközben a baloldal kulturális marxizmusát teszi felelőssé az ilyen gondolkodásért, amit szerinte az emberek nem követnek. A másik kommentelő a márkaváltás szükségességéről ír és visszaszámol közben, míg valaki sommásan megjegyzi, hogy számára az derül ki a reklámból, hogy a fehér emberek rosszak, ez a Gillette üzenete. Ha a hírverés volt a Gillette terve, akkor bejött, a videót ugyanis 11 millióan nézték meg, valamint 174 ezer komment született, melyek nagy része elutasító és felháborodott.
Tanulságos a felháborodás mértékét látni: volt olyan kommentelő, aki összeszámolta, hogy 50 fehér férfi szerepel negatívan feltüntetve a videóban, a reklám második részében pedig megjelennek a “hősök” is, akik megállítják a rosszfiúkat, az itt szerepet kapó hét fekete férfiból öten a jó oldalon állnak. Ez többeknek feltűnt, akik mélységesen undorító dolognak tartják ezt a megkülönböztetést és sulykolást, a férfiak – és főleg a fehér férfiak – negatív szerepét domborító reklámot. Sokan bojkottra szólítottak fel a céggel szemben. Észak-Amerikában is hatalmas a felhördülés, az egyik kanadai konzervatív médiaszemélyiség például így reagált:
Egy borotvareklám, amit lilahajú feminista hárpiák írtak, nagyjából annyira hatékony, mint egy középkorú férfiak által írt tamponreklám. Egy harminc éve hűséges ügyfél lép le tőletek a személyemben…
A Gillette úgy látszik, hogy nem ismeri az arany középutat, hiszen korábban a tökéletes, izmos és sármos férfi megnyerő alakjával próbálták eladni a borotvájukat, most pedig átcsúsztak a másik végletbe, ami láthatóan nagyon sokaknak nem tetszik, mert a kötelező és hamis érzékenyítéstől már felfordul az emberek gyomra.
Forrás: irishtimes.com, Youtube; Fotó: MTI
ra
2019-01-21 at 16:47
Totál agymenés. Tanulmányokban lehet csúsztatni, de a pénz az pénz. Egyre több gyártó célozza kampányait marginális 1% alatti csoportoknak és közben veszti el fókuszát a nagy tömegekről. A társadalom kevesebb mint 6%-a LMBTQ érintett, militáns feministák elvétve léteznek csak valamiért mégis nekik “kell” megfelelni mostanság.
Itthon a politikában látni ezt, amikor a Jobbik dobta a 15-20% nemzeti radikálist és beállt 14-ik ballib pártnak, a Nagykörúton belülieket képviselni.
A Gillette-nek meg célszerű lenne azzal foglalkozni, hogy miként menjenek szembe a szakáll és borosta divatokkal, ami minden bizonyára bőven látszik a értékesítési számaikon. Éljen a szakáll!
Xanax József
2019-01-17 at 16:04
A kurva anyját a Gillette-nek. Többet nem veszem a drága szarjukat.
Ignotus
2019-01-17 at 10:36
Nem elég, hogy az utóbbi években Magyarországon (és a volt keleti blokkban) egekbe emelte árait a cég – Bécsben olcsóbb!!! – most még szembe is köp, mint felhasználót?
Akkor a jövőben használják ezt a márkát az imádott feketéik…
Kutyafáját!
2019-01-17 at 07:41
Nem értem a felháborodást. Eddig is egyértelmű volt, hogy a globalisták célja a fajkeveredés elősegítése, a fehér társadalmak megsemmisítése annak legerősebb pilléreit megtámadva, melyek a hit, az uralkodó, a haza, a család, a családfő -valahogy ebben a sorrendben. Ezzel párhuzamosan hamis öntudat kialakítása a nőkben, mely azt sugallja: nincs is szükségük férfiakra, de ha mégis, akkor is jobb egy nigger.
Mindezt a folyamatot persze igyekeztek eltúlozni, karikírozni, hogy az okosabbját, aki átlát a szitán egy legyintéssel elintézhessék, mint paranoid konteó-hívőt, vagy rásüssék a rasszista, kirekesztő, soviniszta, stb. bélyeget. Mostanra, úgy tűnik, nyitottá vált a játék, nyeregben vannak. És sajnos milyen igazuk van.
zizu
2019-01-17 at 00:46
Mekkora hányás ez a gusztustalan, ostoba reklám. Érdektelen hogy hogyan működik ez a penge, mert huszadrangú kérdés, és nem erről van szó, hanem magáról erről az undorító reklámról.
KGB
2019-01-16 at 21:02
Én nem vagyok igazi férfi, mert villanyborotvát használok, pengét csak egy-kétszer használtam életemben??? Mondjuk gyerekem van?
Esvány
2019-01-16 at 22:48
Erre szokták mondani, hogy “szeresd a feleséged gyerekeit, mert lehet, hogy a tiéd is köztük van”! Ha már pengés, akkor Wilkinson Extrém 3.
Naprózsa
2019-01-17 at 00:03
Ejnye, ejnye, de gonosz, kedves Esvány! De azért ma éjfélre ez a lett a mai díjnyertes poén.
kyokuto01
2019-01-17 at 07:48
Nem az az apja, aki megcsinálja, hanem aki fölneveli!
Hazudik már a gyerek? Mondja, hogy apám?
Hesslerezredes
2019-01-17 at 15:00
Mindannyian nőgyógyász gyerekek vagyunk…:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
csakafidesz
2019-01-17 at 01:19
Nézd én is, de ettől még teljes értékű az ember. Viszont ha megszokta és jó fajta a villany borotvája akkor gyorsabban és véletlen megvágás nélkül van túl a reggeli ceremónián.
Dino Rino
2019-01-16 at 19:24
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Procter_%26_Gamble_brands.
Procter and Gambler a tulajdonosa a Gillette-nek a tobbi produktjaikat se vasaroljuk.
zolatiguszti
2019-01-17 at 14:56
Mondom én hogy nem elég a márkanevet nézni ismerni kell a tulajdnosi hálót is.
Mekkelek
2019-01-16 at 19:00
Gillette: férfiasan töketlen.
Vén Csataló
2019-01-17 at 12:19
Férfiatlanul töketlen.
zolatiguszti
2019-01-16 at 18:58
Ebből egy jó mém lehetne!
Növesszünk egy évig szakállat!
1 Milyen lenne ezután a hír után egy félévvel egy kép pl a csupa szakállas férfiakból álló képpel Magyarországról vagy BP-ről…
2 Ha legközelebb kijön egy ilyen kampány a saját konkurenseik tockolják meg őket hogy minek akarják a forgalom 30%-át egy helyben járatni?
zolatiguszti
2019-01-16 at 18:53
Ebből lehetne egy jó mém.Növesszünk bazmeg’ szakállat mint a sumerek vagy a ZZ Top.Mondjuk egy évig.
Oszt legközelebb megint egy liberál picsa véleményt tolnak ki rólunk a borotvások akkor a másik borotva gyártó ad nekik egy tockost gyorsan a saját fórumaik közül valahol, hogy asszongya’:
“idióta, megint helyben járjon az eladás 30% egy ilyen barom kampány miatt egy évig? Vonod vissza vagy én magam jelentelek fel az egyenlő bánásmód hatóságnál!”
Felsőtagéskirályerdő
2019-01-16 at 18:52
30 éve Gillette sensorral beretválkozom, de most roppant mód naggyon gonnosz leszek. Ha egy cég t.ö.k.ö.n akarja szúrni magát, ám legyen. A meglévő készletet elrakom emlékbe csak a miheztartás végett, majd körülnézek a versenytársaknál.
WTF….
khm
2019-01-16 at 18:02
A francba!
Most kereshetek 3 pengés eltérő márkájú beretvát. De mi lesz,ha azt is n.ggerekkel fogják reklámozni,ezek a lilahajú feminista hárpinák?
csakafidesz
2019-01-16 at 18:29
Braun vagy Panasonic villanyborotvát. A körkéses Philips draga és nem viszi jól a szört
khm
2019-01-16 at 18:41
És ha azt is n.ggerekkel fogják reklámozni,ezek a lilahajú feminista hárpinák?
Amúgy kipattogott a bőröm a villanyizétől. (pedig nem vagyok haladásellenes,tehát volt Remingtonom. 🙂 )
csakafidesz
2019-01-17 at 01:00
khm. Nálam úgy kezdődött, hogy a sógorom teniszversenyző volt és kivitték Moszkvába egy bajnokságra. Nos hozott egy Csajka2 villanyborotvát, duplaszitást. Rájöttem, hogy ez a Remington2 másolata, rászereltem az akkor nálunk is kapható eredeti szitát és késeket bele. Szuperül működött. Folytattam az eredeti F2-vel. Később volt néhány borotvám, de a Braun és a Panasonic vált be igazán. A szitás Remington jó, az első Remingtonok olyan vizszintesen futó szőrnyíróval rendelkeztek amit ma két szita közé tesznek. Ezek (2-3 sor együtt) nem váltak be.
fürgerókalábak
2019-01-16 at 22:38
Nekem bevált a DM-es 5 pengés Balea, meg a zselé is sokkal jobb mint a Gilette és fele annyiva kerül 🙂
Az ilyen multikat pedig csak így lehet jobb belátásra téríteni (nem venni a termékeit), mert az eszménél még mindíg fontosabb a szent profit!
kyokuto01
2019-01-17 at 07:43
Már negyven éve úgy promózta magát, mint felülmúlhatatlanul végső megoldás a borotválkozásra. Azóta minden évben felülmúlta. De miért is kell ezzel foglalkozni? Amint befejezted, a következő nanoszekundumban elkezd visszanőni a szőröd. Csajozáskor még talán, de…!
Kis Terike
2019-01-16 at 17:29
Én nem ezen háborodok fel, mem is Bayer Zsolton, hanem azon a fiatal lányon, aki részeg kocsisokat megszégyenítő mocskos szájjal szid mindenkit. Olyan embereket, akiknek a cipőjük talpáig sem ér fel. Blanka :IQ NUKU.
doug
2019-01-16 at 17:27
hánynom kell a nyugati niggerimádattól.
Benedek Elek
2019-01-16 at 16:53
Én sosem használtam Gillette-t. A Wilkinsonra esküszöm, ezerszer jobb, próbáljátok ki!
Csaba
2019-01-16 at 16:47
Mit várunk olyan államoktól (usa,can.)ahol a nő az első,utánna a gyerekek (eddig jó),jön a kutya,macska,utoljára a híres “Al Bandi”!
en
2019-01-16 at 17:17
Libsi szemuvegen at igy nez ki a vilag. A Gilette tularazott,silany termeket arul.
Naprózsa
2019-01-16 at 23:56
Igen, kedves Csaba, ez a talán legmulatságosabb sikersorozat sem ma készült, s már akkor is a főellenség volt a fehér dolgozó családapa figurája.
A sok remek, megunhatatlanul poéngyáros rész közül az egyik kedvencem amikor Al Bundy sorban áll fehér amerikaiként jogosítvány megújításhoz megalázva, mellette a frissen betolakodott migránsok meg a színeseknek fenntartott másik sorban villámgyorsan, nagy előzékenységgel, érdemtelenül sorra kapják a jogsikat.
Nem ismerős ez most Európában is?
bl
2019-01-16 at 16:40
Végignéztem, nekem nem olyan durva ez. De nem is érdekes, mert az igazán aljas dolgokat lappangva vezetik be már régóta. Elég az index.hu képeit nézegtni, hogyan érzékenyítenek a drogokra és a válogatott perverziókra. (Sokszor kizárólag a “tájékoztatás” örve alatt.)
Én
2019-01-16 at 16:27
Megnyugtató, hogy a feka csávó leállította a csinos nő után forduló fehér haverját.
Hiába a migráncs férfiak sokkal rendesebbek, mint a fehérek.
Most már ezt is megtudtuk a zsilettől.
TS
2019-01-16 at 16:22
Hej, de kár, hogy Huszár penge már nem kapható! Azzal még nyúzni is lehet. Gilette-et kidobni!
csakafidesz
2019-01-16 at 18:23
A szovjet szputnyik pengék voltak a bőrnyúzásra kitalálva. Ma is kapni.
https://www.refinedshave.com/sputnik-razor-blade-review/
Zsebe László
2019-01-16 at 16:12
Leszarni, nem venni termékeit.
Rozgonyi István
2019-01-16 at 15:49
Bocsánat, lassú volt az átvitel és kétszer küldtem el. BOCSÁNAT!
Rozgonyi István
2019-01-16 at 15:47
Én immáron 50 éve az indiai LORD márkanévre hallgató zsilettpengét használom, hagyományos borotvakészülékkel. Kicsit macerás, de nagyon hatásos megoldás. A honvédségnél késsel borotválkoztam és még utána, miután leszereltem még hét évet. Mi tagadás, elkényelmesedtem! De miért nem használok Zsilettet, nem tudom, talán előre megéreztem ezt a csodás reklámot? 😀
csakafidesz
2019-01-16 at 18:21
Több, mint 40 éve villanyborotvám van, a Gilette felőlem bekaphatja.
zolatiguszti
2019-01-16 at 18:55
És az after shave is ellenőrizve lett kolléga? 🙂
A Gilette nem csak borotvát gyárt…
csakafidesz
2019-01-17 at 00:51
Csakis Niveát használok mindenben. Tusfürdőtől kezdve, de ez már tényleg magánügy.
pufff
2019-01-16 at 15:45
Gillette minket európai , fehér férfiakat gyűlöl. Az összes ilyen szar Gillette-t kidobtam a szemétbe ,mostantól mást de nem a termékeit fogom vásárolni és használni.
pufff
2019-01-16 at 15:49
Gyors étkezdéket is kerülöm a hasonló ilyen pl. Mc és a BK szemétkedéseik miatt.
Naprózsa
2019-01-16 at 23:41
Egyetértünk, kedves Puff. Gyerekkorom óta a Gilette vagyis magyarul zsilettpenge volt efféle vágószerszám neve (papírvágáshoz és makettezéshez magam is használom), de mától egyet se veszek többé. Én ilyen fehér, vagány, bátor és a hazáját védő férfiakra szavazok.
A Gilette meg a mi őszerintük “bunkó” fehér férfiak helyett nem fog új vevőket találni, hisz a nembunkó, kedves, megértő, békés iszlamistáknak épp hogy nem ajánlott a szakállvágás, az amcsikhoz beáramló dél-amerikai indiánoknak meg nem nagyon van arcszőrzetük.
Úgyhogy maradnak nekik a szőrös-bibircsókos rusnya feministák, álgenderek és homokmanók potenciális fogyasztónak.
Hiába, azért egy ilyen régi cégnek tudnia kellene mely sejhajokat kell nyalni, melyikekbe belerúgni. Nem célszerű téveszteni…
Guadin
2019-01-16 at 15:44
Érdemes elolvasni a kommenteken a youtubeon…, elérték az ócska filmjükkel a megfelelő hatást! Plusz a dislike-ok…, ehe…
Hesslerezredes
2019-01-16 at 15:18
remélem a zsilett jól viszi a fan-szőrt is, mert nem szeretem a ‘szőrvágást’….:))))))) (Na én is egy bunkó fehér férfi vagyok!) By the way: mi a különség a jó borotvapenge és a rendőr fia között? Semmi. Mind a kettő józsilett…:))))(((())))
SZÉKELYHIDI ÁGNES
2019-01-16 at 15:27
Kedves Hesslerezredes! Öröm olvasni a hozzászólásait, köszönet értük. Éljenek a középkorú fehér, remélhetőleg nem bunkó férfiak – és a nem feminista nők!
Hesslerezredes
2019-01-16 at 16:49
Kézcsókom Hölgyem! Ha nem lennék időtlen idők óta ugyanazzal az általam máig szeretett nővel konzervatív házasságban, továbbá minimum 30 évvel fiatalabb lennék, bátorkodnám érdeklődésemet kifejezni Ön iránt, feltéve, hogy a szíve még szabad lenne! Még egyszer: őszinte tiszteletem!
Madocsay Péter
2019-01-16 at 22:07
Viszont kívánjuk ! “Éljenek a csajok !”
Glancz Róbert
2019-01-16 at 16:29
Ki tudja? Lehet, már a fant is viszi, nemcsak a szőrt rajta. -Ilyen reklám után mire nem lehet képes, ha már Gilette?
Madocsay Péter
2019-01-16 at 22:04
Hahaha ! Tetszik !