
Sajnos nagyon gyorsan kiderült, hogy ma nem lesz magyar fieszta Walesben, ugyanis már az első félidőben vezetést szereztek a hazaiak, akik egy egyértelmű lesgóllal duplázták meg előnyüket, amire a magyar válogatottnak nem volt válasza. Kulcspillanatban, egygólos walesi vezetésnél, a második félidő elején, egy óriási bírói hibát követően lőtt lesgólt a walesi csapat, ezzel pedig már nem tudott mit kezdeni a sokszor enerváltan játszó magyar válogatott.
Óriási hangulatban kezdődött a mérkőzés: az első tíz percben pedig még reménykedtünk is, amikor a szlovák-azeri meccs is iksz volt, és mi sem kerültünk hátrányba Walesben. Sajnos ezt követően mindkét mérkőzés csak rossz hírekkel szolgált a magyar szurkolók számára. A 15. percben ugyanis a hazaiak előnybe kerültek, amikor Bale pontos beadásából Ramsey fejelt erősen és pontosan a magyar kapuba. Gulácsi sajnos esélytelen volt, így vezetéshez jutott Wales válogatottja. Rossz hír volt, hogy közben a szlovákok is vezetést szereztek, így csak a győzelem volt elfogadható a magyar válogatott számára.
Ez azonban nem következett be: bár próbálkoztak a magyar srácok, de igazi átütőerő nem volt a támadásainkban, kivéve egyszer, amikor ajtó-ablak helyzetben szórakoztuk el két helyzeten belül az egyenlítést; a kelták kapusa kétszer is nagyot védett, de inkább a magyar játékosok higgadtságán múlt az 1–1. Ez pedig végzetesnek bizonyult, mert a második félidőben a román bíró tett arról, hogy az amúgy sem igazán magyar válogatott semmiképpen se győzhessen, ugyanis egy hihetetlen egyértelmű lesgólt engedett el két perc játék után a walesi csapatnak, akik megduplázták az előnyüket. A 2–0 már túl sok volt az elvileg az életéért küzdő magyaroknak, akik kósza próbálkozásaikkal nem jelentettek komoly veszélyt a walesi kapura. A végeredmény 2–0 lett a hazai csapat javára, és mivel a szlovákok is 2–0-ra nyertek Azerbajdzsán ellen, ezért a mieinknek csupán a negyedik hely jutott a csoportban és kiestünk az egyenes szakaszból. Szerencsére előttünk a javítási lehetőség, hiszen a Nemzetek Ligájában pótselejtezős helyen vagyunk. A helyzet még változhat, de azok a hírek járnak, hogy először idegenben Izraellel, majd itthon Romániával mérkőzhetünk a vigaszágon az Európa-bajnokságért. Meglátjuk. Hajrá, magyarok!
Aromo a fékezhetetlen agyvelejű nyúl
2019-11-23 at 16:06
Nem a román bíró volt a baj. A “tót atyafiak oda-vissza verték bennünket.
moliere
2019-11-21 at 17:30
Egyébként a román játékvezető bármikor jöhetne magyar meccset vezetni, a keddi alapján. Jó szakember, jó mentalitású ember. Szemben nemzetünk “büszkeségével”, a fifás Kassaival, akiről majd egy szép napon megmintázhatja egy nagy szobrász a nagyképűség allegóriáját. Haţegan (esetleg magyarosabban Hátszegi) megérdemli, hogy a nevét is leírjuk.
Tgolyo
2019-11-21 at 13:36
Molier, te inkább csak foglalkozz a tieiddel a romanokkal. Jól esett, hogy elkalapaltak őket.
moliere
2019-11-21 at 17:28
Sokat vélsz tudni. Veled is csak a hely kevesebb. Én annyira vagyok román, veled szemben, hogy erről pl. nem is tudtam. Gyászolj, talpas!
Vízöntő
2019-11-20 at 16:21
Azt hiszem sporty véleménye mutat rá a problémák gyökerére, igaz a stadionok kellenek, de a többi az az élő, sunyin, évtizedeket felzabáló probléma!
Emlékszem, hogy az akadémiák ürügyén utazgattak tanulmányozni Spanyolországba, Angliába, aztán interjúkban ájuldozva mesélgettek, aztán kikre nem figyeltek, a “szakemberekre” akikre rá vannak bízva a srácok!
Évekkel ezelőtt volt egy nagy cikk az izlandi fociról, hogy kezdték megalapozni, fejleszteni, hogyan oldották meg a képzés minőségének a legkomolyabb szintre emelését, és mennyi időbe tellett amíg elértek eddig az eredményig. És Izland lakossága mennyi?
Egyébként ott is a stadionokkal kezdték, de a szakember cserékkel fojtatták a gyerekeknél! El kellene kezdeni, a klubokat abba az irányba kényszeríteni hogy komolyan vegyék a képzést, de megfelelő szakemberekkel!
Aztán évek kellenek majd, de beérne, addig viszont az szk. csak azzal “főzhet” ami van, de az ami vannak a szintje is zuhant néhány év alatt.
moliere
2019-11-20 at 19:31
A stadionokkal azért kezdték (habár ezek inkább edzőpályák a mi fogalmaink szerint) hogy a speciális helyi körülmények között az edzésekre fordítható időt növeljék és sötétben, jeges szélben, télen is lehessen dolgozni. A hangsúly persze az utolsó szón van, de nagyon. Mindenhol (máshol).
Teljesen ugyanez a véleményem, évek óta mondom, hogy a magyar futballmodell, akármilyen is, nyugodtan hagyható, hadd működjön ugyanígy az idők végezetéig. Csak annyit tegyünk meg, hogy vegyünk ki belőle egy háromszázezres megyét, és egy hetvenezres pesti kerületet, és ezekben szolgaian másoljuk le az izlandi modellt. Hátha a végén abból lejön egy 30-as bő keret, ha a nagyobbik modellből éppen lesérül a két használható játékos és a többi sem kell a kutyának sem.
A bírálatokat pedig nem szabad ellenségesnek venni, mert egyedül a tedikutya akar vereségeket látni, Szárszón.
aladin
2019-11-20 at 15:04
A második gol lesvolt, de sajnos nem volt video biró. Aki fodbalozott az tudja, hogy 1-0 után másképpen alakulhatott volna az eredmény. De 2-0 nál már a fiukban elszált a remény ami nagyon sokat számit.
moliere
2019-11-20 at 19:25
NEM
VOLT
LES
Nem sokon múlt, de nem volt az. Pont megadta volna a VAR.
A román meg jól nyomta, még szimpatikusan is vezetett.
Mivel nem volt VAR, ha valamelyik szépreményű ifjú csatárunk benyomja a ziccert, joggal reklamálnának a velsziek, mert megadta volna. Nem lengettek…
Plusz Kovács Kokó sarokra talpalásánál igen aranyos volt az oláh sporttárs, hogy nem állította ki egyből. Kokó a nyilatkozatnál is beismerte, hogy nem tetszett neki a kevés sárga, vért ivott (kár, hogy ez a képességeit nem igazán befolyásolja) és ilyen termetű játékosoknál az elég életveszélyes szokott lenni. Kokó! Nem stoplival kell kompenzálni, mert az a bűncselekményt súrolja.
Hesslerezredes
2019-11-20 at 14:55
Egy pillanatra arra kérek mindenkit, hogy két dolgon gondolkozzék el:
1. Hogyan gondolkodnánk akkor a magyar futballról ma, ha nem lett volna anno ‘Aranycsapat’ (ami helyesen csak ‘Ezüstcsapat’…), meg utána még kb. ’66-ig Albert, Mészöly stb.?
2. Amikor még számítottunk világviszonylatban a futballban, akkor az emberiség lélekszáma kb. 2,5 – 3 milliárd volt és volt kb. 30 futballnemzet. Ma közel 8 milliárd az emberiség lélekszáma és van vagy 100-120 futballnemzet.
Kis népnek a jó futball olyan, mint eső után a szivárvány – ritka szerencsés konstelláció kell, hogy összejöjjön mindkettő. Mi rossz passzban vagyunk már régóta és nagyon borúsak az esélyeink, hogy ebből belátható időn belül kikerülünk.
MINDEN, A MAGYAR FUTBALLRA SZÁNT PÉNZ FÖLÖSLEGESEN KIDOBOTT PÉNZ – ILYEN AZ ÚJ ARÉNA IS.
moliere
2019-11-20 at 19:19
Ebben egy hiba van csak: az elmúlt negyed évben két négymilliónál kisebb nemzetet nézhettünk meg testközelből, amelyiknek a csapata fele világklasszis, a másik fele meg nálunk lenne világklasszis, ha nálunk játszana. Plusz játszottunk még az ötmilliós szlovákiával, akik tutira ott lesznek az EB-n, elöl van nekik otthon játszó 20 éves klasszisuk, fél év múlva már serie A vagy primera division stabil kezdő lesz Bozsenik. Hátul Skriniar stabil Internazionale klasszis védő, 24 éves és lassan a stabil védelemben ő a legidősebb. A többi is megy utána a topligákba, stabil kezdőknek. A tótok az új übermensch? Vagy csak hozzánk képest? Ne má!!!!
A velsziek úgy vernek minket hárommilliónyian, úgy van Real és Juve sztárjuk, hogy ez a sportág a második számú csapatsport! Be sem engedték a 70 ezres stadionba a meccset, mert nem telt volna meg! (Ilyen ellenfél ellen…) A tízévesek nem is tudják felsorolni a válogatottat, pedig EB dobogósok voltak. A rögbiválogatottat ismerik jobban… És gondolom az ottani taó is azoknak megy 🙂 🙁 Ennyit a kis országok esélyéről. Igenis van. Izland… Minden poszton olyan játékosuk van, aki nálunk a legdrágább lenne. Leszámítva a Willyt (akit ugye mi neveltünk ilyen szép daliává…)
moliere
2019-11-20 at 19:20
Amúgy részben egyetértek.
Hesslerezredes
2019-11-21 at 15:02
Egyetértek: ezeknél a kis népeknél feljött a ‘szivárvány’ (amiről fentebb írtam). Ettől még igaz, hogy a futball tartsa el magát. Ez mára vegytisztán “panem et circensis” – amennyi nézőt vonz, annyi legyen a juttatásuk is. Egy fillér állami pénzt nem adni nekik.
apolitikus
2019-11-20 at 13:44
Valóban les gól volt a második, de lássuk be nem azon múlott. Jobbak voltak a háziak, ez jól látszott a meccs alatt.
Tgolyo
2019-11-20 at 13:44
Csak úgy tobzodnak itt a link komcsik. Sokan közületek nem is látták a meccset! Ezen szövegek nagy részt a libsi újságokban még az éjjel megirtak. A roman bíró egy büntetőt nem adott meg!
moliere
2019-11-20 at 19:11
Nem vitatom, hogy nézted a meccset. Más kérdés, hogy nem láttad. Lehet, hogy a hályogtól, ami miatt ezt az orbitális f.szságot is leírtad. Csak mondom, hogy a komcsik nem írogatnak ide, pláne nem jobbító szándékkal, amit én tapasztalok. Inkább zömmel röhögnek az ilyeneken, mint Tgolyo. Meg rajtunk, mert élvezik, hogy nem vagyunk boldogok. Mi, kormányoldaliak. Nem minden kormánypárti hülye, a focihoz sem, szerencsére.
Baráth István
2019-11-20 at 13:35
Egy dolgot nem értek és Borbély urral értek eggyet.Varga Roland soha
nincs a kezdőben Dzsucsi kb 3 éve olyan gyenge játékos amit egy csapat se birna el.Szalit sem értem azért kell egy játékos hátha gólt rug.
több lehetőség kellene a fiataloknak.
moliere
2019-11-20 at 19:06
Persze, pohos a Szalai Ádám, meg lassú, tegnap nem is volt a napja, de azért egy rendes csapat előtt játszva ebben a sorozatban öt gól fölött járna, és kétség sem fér hozzá, hogy a horváton kívül minden ellenfelünkben kezdő lenne. Oké, nem a jövő embere. De egyébként nem is hülye, és nincs olyan irracionális kötődése sem, mint Dzsudzsinak, és szerintem a legkésőbb a (két?) pótselejtező, esetleg (!!!!!) az EB után ő visszavonul, 100%. Persze Dzsudzsi is, lehet, minek várja meg, amíg nem hívják be?
Ha önzőbbek lennének, 16 nyarán mondták volna le… Most akkor nem lennénk itt, mert már rég kiestünk volna, csak mondom. Nem Szalait és Dzsudzsákot kell rugdalni, hanem a Puskás Akadémiát, aki sok x milliárdból évtized alatt Nagy Zsoltig jutott. Ennyi.
MJF
2019-11-20 at 12:46
Korrekt lenne, ha Szabó Gergő, válaszra méltatná a kommentelőket, a román bíróval kapcsolatos nézetkülönbségről.
moliere
2019-11-20 at 19:01
Csatlakozom! (Vagy vegyék le a provokatív, Craiova Evening Sun szintjén mozgó címet!)
Mikulás
2019-11-20 at 12:32
Kedves Gergő!
Nem jó helyen tetszik románozni!
Teljesen korrekt volt a biró. Sőt ha a magyarok nem bénázzák el ketten is az egyenlitési lehetőségünket , na az lett volna les gól. Nem a bírón múlott.
MJF
2019-11-20 at 12:10
Sajnálom, hogy senki nem írt arról nemes, úriemberi gesztusról, amikor
Gareth Bale odament Lovrencsics Gergőhöz és ahogy vigasztalta! Na itt kezdődik egy profi futballista. Szerintem Lovrencsics soha nem felejti el
ezt a pillanatot!!! A román bíróra egy szavunk sem lehet, igaz nekem is volt előítéletem, de tévedtem! Rosszul kezelt, megpimpósodott cefréből, nem lehet jó pálinkát főzni, a ma létező legjobb pálinkafőzővel sem. Megépült egy csodálatos stadion, de nincs hozzáillő alapanyag sajnos! Rossi urat nagyon tisztelem, de egy úttal nagyon sajnálom is, de Ő kimondta az értékelésénél az igazságot, a magyar játékosok képzetlenek, és nem alkalmasak a nemzetközi siker eléréséhez!
Királytigris
2019-11-20 at 10:58
Ami nem megy, azt ne erőltessük!
Azt, hogy nem megy a magyar focinak, már 50 éve bizonyítja. Nincs új a Nap alatt. Hiába az új stadionok, fociakadémiák, NEM MEGY!!!
Ez a nem megy az országnak milliárdokba kerül! Ablakon kidobott pénz.
Zsolt
2019-11-20 at 10:27
Elképesztően provokatív, aljas cikk! Rég nem vezetett meccset ilyen korrektül bíró! Az megnyugtató, hogy a firkász mindössze 2 hozzászólót (Aladin és Urbán úr) tudott megvezetni, ők nyilván amúgyis előítéletesek. Inkább a magyar foci kórképét kellene elemezni 40 évre visszamenőleg!
moliere
2019-11-20 at 18:59
Teljesen egyetértek, csak én nem mertem ilyen “nyíltan” fogalmazni, mert attól tartottam, hogy nem jön le az üzenet (moderálják). 🙂
Nézzük_magát_a_dolgot
2019-11-20 at 10:26
Egészében véve a román (most kivételesen nem oláhnak nevezem) játékvezető a szokásos mércével mérve korrekten vezette a játékot. Nem vagyok meggyőződve arról, hogy a második gólt les előzte meg, még a többedszeri lassítás tanulmányozása során sem. Nekem úgy tűnt, hogy a kiugró játékos elé kerülő labda nem változtatott irányt a fejelni készülő, de a labdát el nem érő Wales-i játékos fején. Videóbíró legyen a talpán, aki igazságot tud tenni, de tudjuk, hogy ebben a játéksorozatban nincs videóbíró. A bírónak ott, abban a pillanatban kell döntenie. Egyébként az lenne a legjobb, ha fociról szóló cikket valaki olyan írná, akinek van lövése a játékhoz. Nekem a legszörnyűbb, és lelki fájdalmat okoz, de azt kell mondanom, hogy nagyon gyengék voltunk. Nem lehet meccset nyerni úgy, hogy 1) az átadásainknál az ellenfél mindig előbb rontott rá a labdára, mint a labdát egy helyben statikusan állva váró játékosunk 2) nem tudunk háromszor egymás után jó átadást adni, számtalanszor egyet sem 3) amíg olyan középpályásaink vannak, akik mindig arrafelé rúgják a labdát, ahol a legközelebbi csapattárs áll, függetlenül attól, hogy azt három-négy ellenfél veszi körül, kínlódjon vele, ha bír. Mindemellett igazságtalanság lenne a világsztár Bale vagy Ramsey ellen elvesztett párharcokért bárkit is okolni, ilyen a hátvéd élete… Baráthot se irigylem a három-négy méter magas csupa izom barna legénnyel (nem tudom a nevét) vívott ki-ki párbajokért… Egy átlagosan jó bírót okolni csak a baj elfedése.
Borbély József
2019-11-20 at 11:37
Azért mondjunk valamit az agyonsztárolt Dzsudzsák-Gyugyó jelenségről is.A magyar válogatott kapitánya már jó ideje a válogatott kabalafigurája szerepet tölti be a pályán és azon kívūl is frizurájával,divatbemutatói alakításaival,nagyotmondásaival( a cardiffi meccset megnyertūk-mondta ezt ez a 25kg-os nyikhaj az elvesztett stadionavató után)
Az elsők között rúgnám ki!Aztán néhány szó az un.szakkommentátorok teljesítményéről ( Bozsik Péter-megkönnyíthetné Lovrencsics dolgát leterheltség dolgában,ha klubcsapata a nemzetközi kupasorozatban befejezné a menetelést).Ugye milyen elképesztő barmok osztják az észt?Na,de hagyjuk,reménytelen!A hūlye szövegek:ki kell elemezni,le kell vonni a tanulságokat,etecera,etecera a t…kön jön ki ez a sok fa…..g.Elég volt!
Saghy Rozalia
2019-11-20 at 10:23
Olvasom, hogy Orbán-Matolcsi takarodjra szervezkednek itt egyesek. Mintha Orbán vagy Matolcsi játszanának a pályán. Ők a feltételeket biztosítják.
TS
2019-11-20 at 09:41
A legnagyobb helyzetünk: na, az les volt!
Tuti
2019-11-20 at 09:39
kovezzetek meg, de en tisztelem a magyar valogatottat!!!!
ennyit szopni, de meg mindig elmenni az erdobe…ez mar tiszteletremelto!!!
moliere
2019-11-20 at 18:57
Végül is jogos, … én meg sajnálom őket, mert végül is nem ők tehetnek arról, hogy
1. nincs náluk jobb, vagy hogy a többi lemorzsolódik (a fent említett okok miatt is)
2. hogy így megfizetik őket a semmiért is,
és még ők kérnek elnézést, pedig sokan meggazdagodtak ebből a nullából.
Karcsi bácsi.
2019-11-20 at 09:04
Rengeteg tehetség van a II és III. osztályban. Klubokban magyar fiukkal kellene focizni. Kapitány szimpatikus és érti a dolgát, de ez az anyag áll rendelkezésére. Ellenfelek (mindkét mérkőzésen) egy-két húzásból kapunk előtt játszottak és nyertek ! Mi körülményesen hátul passzolgattunk, mire volt ideje a másik csapatnak sorait rendezni. Mai játék gyors és egy érintésből, nem eredménytelen cselsorozatokból áll. Rossz volt nézni a körülményeskedést. SZEMLÉLETVÁLTÁS kell !
sporty
2019-11-20 at 08:39
Gyermekem révén mélyen benne vagyok az utánpótlás fociban. Sajnos rendkívül kevés a minőségi és INTELLIGENS edző. Nagyon, de nagyon egyszerű emberekre vannak bízva a 16-18 évesek. Nem csoda, hogy alig fut be valaki nemzetközi szintre. A mi gyerekeink lassúbbak, gyengébbek, mentális eltökéltségben, harcosságban sehol sincsenek a komoly országokhoz képest. Ez pedig az edzők hibája. Még ma is a 30-40 évvel ezelötti lógós stílus uralkodik az edzéseken. Sokan hajnalig tartó ivászat után mennek másnap bajnoki meccsre. A “stréber”, edzésen is nagyon hajtani akaró, sportszerű életmódot élő srácokat kinézi a többi a csapatból. Ez 30 éve még valamire elég volt, de a komolyabb országok ezen már rég túlléptek, igazi “gladiátor” képzés van már náluk. Ezért maradtunk le. Nincsen olyan, hogy a tehetségekkel külön is foglalkoznak, beszélgetnek, a gyengéit próbálják javítani, az erősségeit személyre szabottan még jobban kihozni. Az utánpótlás edzőket kb csak az érdekli, hogy az adott bajnokságban az elvárásoknak megfelelően teljesítsenek. Leszarják a tehetségek külön nevelését. Én is azt mondom, hogy stadionok helyett a minőségi edzés képzésbe, aztán a minőségi utánpótlás edzők fizetésére kellene a pénz nagy részét fordítani.
Azért, hogy ne csak 100-ad rangú, levitézlett, az életben totálisan sikertelen emberkék foglalkozzanak a tinédzser gyerekekkel.
oshon
2019-11-20 at 08:46
Boloni Lacit kellett volna leszerzodtetni …
Királytigris
2019-11-20 at 11:00
Már volt itt, de ebben a posványban ő sem tudott csodát tenni, mint ahogy Puskás Öcsi sem.
Jó játékosok nélkül nincs jó csapat.
moliere
2019-11-20 at 18:51
Nem nem! Kb. ezer hozzáférhető külföldi edzőt kellett volna leszerződtetni. Ahhoz képest, amit ma kapnak a fiúk a magyar edzők zömétől, ahhoz képest a nyelvi probléma nem probléma. Sőt, talán még motiváció is a nyelvtanulásra, hogy ha egy EMBER az edző, de nem mindig érti a gyerek. Magyar edző NINCS! Persze duma doszt! Meg sértődés, az van. “Méltatlan bánásmód, megjegyzés, bla bla, Várhidi, Pintér, Csank, az van.” Ezek az edzőfejedelmek a csúcsai annak a trágyadombnak, aminek a legsikertelenebb tagjai foglalkoznak a gyerekekkel. Máig. Persze, hogy a Q7-essel érkező vak béna kezd. Persze, hogy az ügyvédnő fia, meg a polgi kisfia kezd. Á!
sporty +1
ss
2019-11-20 at 09:18
nagy igazság. ráadásul a tehetségesek helyett azokat tolják akinek az apja pénzeli az edzőbát.
TS
2019-11-20 at 09:40
Sajnos így van. Nevezzük ezeket az “egyszerű embereket” kőbunkónak. Pofa az van, de van is mire! Pár év alatt BMW terepjárókra cserélték a Suzukikat a fociedzők, akik az utánpótlással foglalkoznak. Eredmény persze ezen kívül nincs. Hányadék banda!
Károly
2019-11-20 at 08:29
Fiúk!
Tudjátok, nem szabad feladni!!!!!!
Csak az győzhet, aki soha nem adja fel!!!!!
Hajrá Magyarok!!!!!!!!!!!!!!
A fanyalgóknak meg,soha ne fordíts hátat, kerüld őket, és pont!
Bikaboy
2019-11-20 at 11:11
Ha nem adunk ‘baráti!!!’ kritikát soha nem fogunk előbbre jutni!!!
aladin
2019-11-20 at 06:39
Ez várható volt, az oláh bocskorosoknak már a vérükben van a magyar gyülölet. Mikor megtudtam, hogy ilyen biró vezeti már lemondtam a magyar gyözelemröl.
Krump Lee
2019-11-20 at 07:19
Semmi baj nem volt a bíróval. 8 meccsen rúgtunk nyolc gólt, ebből 4-t az azerieknek, nyugodtan csapd be magad, hogy a román a hibás!
Mr. Smith
2019-11-20 at 09:53
A vízilabdások többnyire nyernek még bírói ellenszélben is. Ez már nem a bíró hibája! Ennyit tudnak!
Mátyás
2019-11-20 at 08:52
Itt most kivételesen nem erről van szó. Tényleg szar a Magyar válogatott. Én már meg sem nézem a meccseket, sajnos.
Bikaboy
2019-11-20 at 11:09
Meglepetésemre (és örömömre) a román bíró teljesen korrekt volt! Nem volt les a walesiek második gólja, de ha a mi nagy helyzetünk bemegy, akkor valszeg. a bíró Szalay lesállásból adott passza miatt nem adja meg a gólunkat!!!…
Szs
2019-11-20 at 06:31
Dárdai letette a programot az asztalra, a dagadt szotyis kidobta, a kukába, el se olvasták. Kötelet nekik.
Patikus
2019-11-20 at 08:59
Süt belőled az ember- és hazaszeretet. Már a második mondatodban akasztani akarsz. Bravó!!!
Bikaboy
2019-11-20 at 11:03
Trollok mindenhol vannak!
nemzetiszurkolók
2019-11-20 at 06:29
Igazából amíg állami pénzen tartják el a magyar futball nem várható eredmény! Ezért több szurkolói csoport összefogva tüntetést szervez, hogy csányi és orbán takarodjanak a magyar foci közeléből!
Ugyanis így nincs teljesítmény kényszer, havi 2-5 milliókból eléldegélnek állami pénzen a focistáink és semmit sem kell tenniük érte! Ha a klubcsapatoknak piaci alapon kellene megélnie (ami ugye evidens nyugaton és a fejlett világban) akkor kénytelenek lennének hajtani a játékosok!
8 csapatos bajnokságot! 3 kiesővel! Bőven elég lenne és iszonyat nagy lenne a hajtás!
Keressétek a facebookon a szurkolói csapatok felhívásait a tüntetésre! Csányi-orbán takarodj!
Patikus
2019-11-20 at 08:53
Na, megint egy okoska, aki tudja a tutit.
Azért nem ártana néhány dolgot végig gondolni.
1. Nyilván a foci állami támogatásával van a baj. De talán feltűnt még neked is, hogy az ötvenes években is állami pénzből épültek a pályák, mint ahogy a Népstadion is. Puskásék állami pénzt kaptak, mégis világbajnoki döntőt játszottunk. Persze azért vesztettünk mert az Orbán beleszólt az összeállításba.
2. Gyurcsány pont azt képviselte amit Te is, márminthogy nem kell állami pénz a fociba, éljen meg üzleti alapon. Sikeres stratégia volt, hiszen 2002 – 2010 között tönkre vertük a világot. Aztán jött az Orbán és mindent elb88szott. Rendbe tették a stadionokat, pályákat, vagyis csak a hátteret teremtették meg. Én sem küldeném a gyerekemet rozsdás, életveszélyes lelátókra és penészes, máló vakolatú öltözöbe.
3. A nyugati csapatoknak volt legalább száz évük, hogy kialakítsák a mai rendszert, volt idejük a tőkeképzésre. Itthon nem volt és nincs ma sem olyan vállalkozó, aki olyan szinten vállalná a focci finanszírozását, hogy érdemben fel tudnánk zárkózni, akár a középmezőnyhöz is.
4. Hiú remény azt gondolni, hogy ha üzleti alapon működik a foci, a résztvevők minden meccsen agyon hajszolják magukat. Inkább az a valószínű, hogy a legtehetségesebb fiatalok messze elkerülik a focipályákat és inkább a kevesebb rizikót jelentő életpályát választják.
Mindezzel nem azt akarom mondani, hogy minden rendben lenne, csak azt akartam jelezni, hogy az ügy sokkal bonyolultabb, mintsem hogy egy két ötlettel rendbe lehetne hozni.
Hajrá magyarok!
TS
2019-11-20 at 09:36
Jól látja! Egyszerű emberek? Kőbunkók (eltűnt a hozzászólása, amire ezt írtam; tudja, kikre gondolok!)
TS
2019-11-20 at 09:38
Bocs, sportynak írtam. Amúgy mindenben igaza van.
brunnya
2019-11-20 at 06:26
Ez nem foci,a magyar fiuk nem valok az EB-re!
Krump Lee
2019-11-20 at 06:17
Hű, bazzz, tök jól vezetett a bíró!!! Ezt nagyon kár volt, kurvára nem érdemeljük meg a továbbjutást ilyen játékkal!!!
Egyébként hajrá magyarok, S ez a válogatott is hajrá, pedig irtó gyenge!!
Bugris
2019-11-20 at 06:05
MINIMÁLBÉRT KELL ADNI A FOCISTÁKNAK ÉS GYŐZELEM ESETÉN EXTRA PÉNZT. ENNYI PÉNZÉRT, AMIT JELENLEG KAPNAK ÉN IS SZÌVESEN JÁTSZANÉK VESZTES MECCSEKET ÉS MEGSPÓROLHATNÁK AZ EDZŐ FIZETÉSÉT.
Bikaboy
2019-11-20 at 10:59
Egyet értek!!!…
Peter
2019-11-20 at 05:41
Az egy kilóra eső tetoválások számában mi nyertünk 🙂
mm
2019-11-20 at 02:26
Miért kell mindig hazudni: román bíró, les, persze. Láttátok a meccset? Volt esély akár egy pillanatig is? Persze, a foci is propaganda.
RA
2019-11-20 at 01:12
Farkasházy Teddy 2+2 gólnak örülhetett, ő a mai nap igazi győztese. A bíróra nem lehetett panasz, de a meccs amúgy sem volt sportszerűtlen. Az első góljuk klasszis volt, az egyiknek hagytunk helyet beadni, a másiknak hagytunk bőven helyet fejelni. Ha Nagy Ádámnak kell a védelmet fejjel segíteni, akkor ott van baj. Mindkét csapatnak volt egy ajtó-ablak ziccere, mindkettő egy lecsorgó lesgyanús labdából. Ők lőtték be az övéket. Onnantól mindegy volt, mit talált ki Rossi a szünteben.
Ami pozitív: nyertünk 1-1 meccset a csoportból egyenes ágon kijutók ellen, amúgy meg a selejtező tizedik meccs 15 percéig továbbjutó helyen álltunk úgy, hogy a saját kezünkben volt a továbbjutás. Volt egy zseniális tavaszunk, amikor zsinórban nyertünk 3 meccset és valós esélyesé létünk elő. Ez így a szlovákok elleni odavágó kilátástalan játéka után bőven jobb volt, mint bárki számított rá. Amúgy meg hátrányból megvertük itthon a horvátokat, amit elég ritkán sikerül összehozni.
Ami negatív: a szlovákok oda-vissza vertek minket egy igazi semmi extra játékkal, kizárólag amiatt voltak versenyben a tizedik meccs 15. percéig, mert verték a mögöttük végzett csapatokat, ezt leszámítva 1 hazai pályás X-re futotta az előttük végzettekkel szemben. Mi szereztünk a két továbbjutón 6 pontot, ők 1-et és mégis előttünk végeztek. Ősszel a szlovák meccsen eltört valami, meg sem közelítettük a tavaszi formát sem önbizalomban sem a mutatott játékban. Ami viszont drámai, az az idegenben mutatott produkció: 1 győzelem 3 vereség, 3 rúgott, 1 kapott gól Bakuban, 7 kapott a többi meccsen. Vagyis amikor kikaptunk, egyetlen gólt sem lőttünk és legalább kettőt kaptunk mindenhol. 8-ból 5 meccsen szerzett vezetést az ellenfél, ebből 4-et meg is nyertek, kiegyenlíteni egyszer sikerült (az is vereség lett) egyiket viszont sikerült megfordítani. 3 meccsen mi vezettünk, ott 1 gólt kaptunk és meg is nyertük mindet, az ellenfél kiegyenlíteni sem tudott.
Összességében 8-ból 7 esetben az első gólt szerző csapat nyert.
Ebből az következne, hogy elvileg hatalmas lendülettel kellene támadni már a meccs elején mert a rúgott gól +2 pont a kapott pedig csak -1 a kiinduló 1 ponthoz képest. (A Fradi EL selejtező menetelésese során szinte minden győzelem kulcsa a hamar megszerzett vezetés volt).
Amiben fejlődni kell: mivel kaptunk még egy utolsó szalmaszálat, szerencsétlenségünkre idegenben kell kezdenünk. Ott leszünk kénytelenek egy meccsen továbbjutni egy talán velünk hasonló képességű csapat ellen, akár 11-ekkel is. De ott megfordul a taktika: mivel nem pontra megy a játék, így minden eszközzel a bekapott gólt kell megakadályozni. Bármi áron. Utána ha mázlink van, akkor jöhet egy hazai pályás, 1 meccses mini EB: Puskás Aréna telt ház. Ha megtalálnánk akkor az idei tavaszi formánkat, akkor jöhetne bárki, lenne sansz. De addig még van 4 hónap. Meg a remény. Mint szokott…
Vízöntő
2019-11-20 at 00:02
1) Szerintem nem volt les, de megnéztem az NS oldalát, ott sincs egy hang se lesről, pedig ha az lett volna ott videókkal tombolnának.
2) A bíróra akkor mutogathatnánk ha tőle vártuk a magyar gólokat, egyébként meg jobb ha hagyjuk, az aranylábúink kettőt is rúghattak volna az első félidőben.
3) A klubok ezt a gárdát termelik ki, az ügynökök a nagyobb pénz érdekében világverő tehetségnek kiáltják ki őket, aztán … hagyjuk! Az szk meg csak közülük válogathat.
4) Ott voltak az Arsenal megfigyelői, Szoboszlai most belőhette volna magát, de …
5) Csányi úr pénzügyileg lehet hogy összerázta a dolgokat, de a többivel a fenét se tud kezdeni. A helyretételt a gyökereknél kellett volna kezdeni, de ahhoz hozzáértő, egész ember kell egy csapattal, nem egy hobbiból megjelenő dúsgazdag bankár.
De ezt tegyük most félre. A női kéziseink ma elrepültek Szöulba ahol egy 3 meccses tornán játszanak – szombaton, vasárnap és kedden délelőtt van minden mérkőzés -, aztán 30.-ától Japánban a VB!
Velük foglalkozzon már a PS többet, mert ők bizony megérdemelnék!
túródóra
2019-11-19 at 23:53
Mocsok,ingovány,hazugság,hamisság ! Ez megy 60 éve ! A szar az szar marad,bármilyen hamis a propaganda.Sajnálom,nagyon sajnálom.Ezt nézem 1966. óta,majd Marseillest,a többit már fel sem tudom sorolni,ezek voltak az első traumák,de olvastam 1958.-ról,a 62.-es chillei vb-ről.Mindig másban keresni a hibát,az nonszensz ! Nagyon ocsmány a mi futballszféránk.
brunnya
2019-11-20 at 06:28
Nagy IGAZSAG!
moliere
2019-11-20 at 18:36
Végre valaki, aki nem a kommunizmushoz köti a magyar dicső focimúltat! Szerintem igazából már 45 után kezdett rohadni. Addig tartott a “dicsőség”, amíg a régi, tényleg versenyképes profi foci nagy öregjei nem haltak ki. Érdekes, hogy ahogy a Fradi, MTK, Újpest, Kispest, Csepel, Vasas háború előtti okosai, játékosai kihaltak, máris a vidéki csapatok jöttek fel. ETO, Vidi, TBSC elsősorban, és nagy erőfeszítésre kényszerítették a bírókat, pesti focimaffiát, hogy ne nyerjenek sorra bajnokságokat. A magyar foci minimum 45 óta korrupt, és rothad, épül le, csak például az Aranycsapat, ami az előző profi éra terméke, meg a rajtuk felnövő raskó gyerekek még fenntartották az illúziót nagyjából 66-ig. A nép pedig lassan kapcsol, mindig reménykedik, és ebben a hazug propagandának nagy szerepe volt. Van.
Liverpool1966
2019-11-20 at 21:08
Így van !
István Kopasz
2019-11-19 at 23:49
Gyengék vagyunk, mint a harmat! Ezzel a csapattal már nem lehet mit kezdeni. Sajnos az utánpótlásunk is hasonlóan gyenge! Tényleg nem tudom, hogy mit lehetne csinálni a focival. Talán az elsőosztályú bajnokságot is újra lehetne gondolni több csapattal, mert most klubszinten csak a kapkodást látom. A nemzeti válogatottat pedig két-három idényre vissza kellene vonultatni és utána kellene összeállítani egy keretet az itthon játszó játékosokból. Ebből az erölködésből már sok embernek elege lett. Nincsen sikerélmény és ez elkeserítő, pedig nagyon szeretjük a focit!
TS
2019-11-20 at 09:32
Csak azt hisszük, hogy tehetségesek. A többi vak között. Már 15 évesen teljesen le vannak maradva a kellő szinttől. Sajnos. Valószínűleg erről nagyrészt a pénzsóvár edzőik és klubvezetőik tehetnek.
Bikaboy
2019-11-20 at 10:51
Már a kiválasztással is gondok vannak a gyerekeknél! Először is az atlétikusságukat, koordinációs képességüket kellene nézni, és az így kiválasztottakat megtanítani a technikai alapokra, és (mint régen a grundokon)edzés után együtt játszatni őket (kifulladásig) a nagyobbakkal, hogy tőlük lessék el a foci tudást! Az arany csapat tagjaiból így lett focista, de még Nyílasiék idejében is a ‘nagyoktól’ lesték el tudományt! Aztán amikor egy kicsi ‘megveri’ a nagyokat, na abból lesz a jó felnőtt focista!
Látó
2019-11-19 at 23:44
Az egyetlen józan vélemény amit a mai játék is visszaigazolt Kása másáé volt.Fejétől bűzlik a hal.Nem a próbálkozó külömböző kapitányok a hibásak az eredmények miatt,ugyanis abból a bizonyosból nem lehet várat építeni.A magyar futbal megalakulása óta (1910)ilyen impotens még sohasem volt.Kikaptunk Andorától Kazahsztántól ,két éve a hollandok úgy kitömtek ahogy más még soha. Urugvay 2:0 után udvariasságból és nagyon óvatosan fogták magukat vissza,hogy nehogy egy 6-ost rúgjanak.Őszintén,nincs egy csatárunk aki 9 m-ről egyáltalán az üres kaput eltalálja.Először is az egész MLSZ-t azonnal fel kell oszlatni és új vezetőséget kell megbízni,aki nem pénzmosodát,hanem sportot akar létrehozni. Taktikailag nem rosszak a fiúk,csak olyan lassúak hogy a csigák simán elgázolják őket.Szegény Dzsuzsák is az Urugvay elleni meccs végefelé a szabadrúgást úgy fölé rúgta, hogy Gábriel arkangyalnak félre kellett ugrania.Sajnos semmi túlzás nincs abban,hogy jelenleg nem található olyan külhoni válogatott akit le tudnánk győzni.Bocsánat talán a Lakatlan Szigetek válogatottját.Nem pocskondiázás a szándékom,én örülnék a legjobban ha végre egyszer nyerhetnénk.József Attila szavaival élve a magyar foci iránt:”Nem rád haragszom,hanem érted !”
Kása mása
2019-11-20 at 00:01
Köszönöm a megegyező véleményt. Már tényleg azt hittem egyedül vagyok
a gondolataimmal.Végtelenül sajnálnám, ha Rossinak kellene távozni.
Hangsúlyozom az MLSZ nél kell kezdeni a söprögetést…
moliere
2019-11-20 at 17:55
Jogos! Rosszullét kerülget, amikor ez az emberi főnyeremény kell, hogy felelősséget vállaljon, meg bocsánatot kérjen, vagy akár a játékosai. Tehet róla Nagy Zsolt, hogy nincs jobb balbekk az NB I-ben? Tehet róla Dzsudzsák, hogy ő az elmúlt 15 év magyar focistája és nem termett azóta sem ilyen? NEM!!!
Viszont a csőd szélén álló magyar klubok meg a kitömött baráti vezetésű klubok mind kimásztak a gödörből, pályákat kaptak, elengedték az adósságaikat, nem kötötték személyi konzekvenciákhoz, uram bocsá teljesítményhez, csak fideszes nagyeskühöz. Az ilyenek – szokás szerint – először fognak lelépni a sezlonról, ha átázik. Csak mondom. A magyar sport múltja és jelene is rothad. Nem kell annyira szentnek venni a fideszes sportolókat, régi bajnokokat! (lásd győriek)
De sajnos sok ember, ha olimpikont, veterán válogatottat lát, már eleve szimpatizál. Orbán pedig azt hiszem, hogy szintén. Azt kéne megbecsülni, aki értelmes, bátor és hazafi. Ha van…
Nagy Matyas
2019-11-20 at 10:04
Tök jó összegzés, és sajnos 1986-óta érvényes.
Az MLSZ (Magyar Labdaundorító Szövetség) egész személyzetét le kellene cserélni a Sakk Szövetséggel.
Velük ennyiszer biztosan nem rosálnánk be!
Z-KOM
2019-11-20 at 11:26
Azzal kezdeném hogy már ott tartunk ,megtiszteltetés hogy ilyen tiszta becsületes edző mint Rossi ,elválal egy Nemzeti csapatot mint a miénk, tudván hogy leégés lesz a vége ! Bevalja csinál hibákat Ő is , pl Dzsuzsák már nemoda való , Lang ő róla kapuk a gólok nagyobb részét , és Szalai egy csatárral , igy nem fog menni ! Akadémián nem látják hogy hol a probléma ? A lassuság , a reakció , kondició , technika és fejben dől ell a nagyobb részre a mecsnek ! A gyerek válogatottól a felnőtig levagyunk maradva a világtól . Hamár hozunk edzőket azok legyenek kvalitásak és ne az ithoni vezetőkkel a biznisz kedvéért , ez volt látható a csoport meccseken , és mikor kisorsolták e csoportot már a sorrend ami kialakult végleg az sajnos reális . Meglehet oldani kemény munkával , addig is javasolnám a honositást még egy pár posztra , a világon nagyon sok országba ezt követik , nézük pl. Németországot ahol foci magas rokon működik és mégis honositonak , nekünk itva Villi Orbán csakhogy egy fecske nem csinál nyarat ugye ?
johanes
2019-11-19 at 23:38
De nagy szátok lett újból. Gyurcsány alatt jó volt a foci ? Most már legalább vannak stadionjaink ahol az új generáció felnőhet. Gyurcsány alatt hol volt ? Egy jó stadion volt, az is a Stadleré.
moliere
2019-11-20 at 17:44
Kit érdekel itt a csótány? Kilenc éve ömlik a régi olajos-mosós gengszterek zsebébe a focipénz, mert kikeresztelkedtek fideszesnek. Én fideszesként hányok. A csapatomat kinyírták, mert valakinek zavarta a kis lelkét. Egy páholyban, vagy vadászaton, vagy hurkatöltésen dől el, hogy ki lesz NB I-es, és ki esik ki. Merthogy azon múlik, hova megy a TAO. És Ukrajnába, Szerbiába megy. Mert ilyen játékosok kapják. Magyar nem. Miért? Mert a magyar játékosok nem kerülnek fel az utánpótlásból. Miért? Mert egy rakás sz.ar az utánpótlás. Se tehetség, se munka.
Miért? Mert még a milliárdok mellett is az kerülhet be a csillvill akadémiákra, aki fizet, aki befolyásos apa kölyke, satöbbi. MUnka meg nem folyik, mert ennyi pénz mellett, meg ilyen “fontos” gyerekeket hogy is hajtson meg egy “tornatanár”? Nem szabad bántani a lelküket…
Mondjuk ki! A magyar futball nem azért lett rossz, mert Orbán Viktor elb.szta, de azért kerül sokkal többe, és azért nem volt képes megtisztulni sem, mert Orbán Viktor elb.szta. És ne reménykedjen senki, nem jön rendbe egyhamar, mert
1. Orbán Viktor még jó darabig egyedül dönt a foci ügyében, és nem hinném, hogy elkezd hozzá jobban érteni, vagy hogy felébred benne a kétely, és mondjuk megkérdezi Dárdait, hogy hogyan tovább, Pali.
2. Ha mégsem dönt még jó darabig ő, akkor – mint tudjuk – az orkok lelkével és a törpök eszével megáldott, de jó sajtóval kísért csodalények veszik át az országot, a csótány és felesége hörgése által irányítva. Úgy emlékszem, mikor ők nyomták, nem volt jobb a foci.
Több lehetőséget nem látok. Szokjuk meg, hogy nem vagyunk jobbak fociban, nemzetközileg, mint golfban, gyephokiban, vagy papírsárkányban!
moliere
2019-11-20 at 17:49
ORBÁN VIKTOR HAGYJA AZT A ROHADT FOCIT MÁSRA, FOGLALKOZZON AZZAL, AMIHEZ ÉRT! HA A SAMESZAI KÉPTELENEK EZT FÖLFOGNI, HOGY A LELKESEDÉS AZ NEM HOZZÁÉRTÉS, VAGY NEM MERIK NEKI MEGMONDANI, HOGY FŐNÖK, HÜLYESÉGET MONDASZ/CSINÁLSZ, AKKOR VALAKI VÉGRE MOST MONDJA MÁR MEG NEKI!!! ARRA HIÁBA VÁRUNK, HOGY AZ ELLENZÉK EZZEL VERJE AZ ASZTALT, MERT ŐK – JOGOSAN ÉS OKOSAN – ARRA VÁRNAK, HOGY A NÉPHARAG SZEMBESÍTSE ORBÁNT A FOCIHIBÁKKAL ÉS FOCIBŰNÖKKEL.
ANNAK A TETŰ FERENCVÁROSI POLGÁRMESTERNŐNEK MEG IGAZA VAN A STADIONÜGYBEN ÉS A SPORTTÁMOGATÁS ÜGYBEN. KÖNNYŰ IGAZA VAN. GONDOLKODJUNK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kása mása
2019-11-19 at 23:14
Addig ne várjatok csodát, mig Csányi és társai kft van az MLSZ élén.
kb 700 külföldi játékos focizik nálunk jó pénzért, 0 teljesitmény.
Ennyi magyar játékos nem kap lehetőséget bizonyitásra, hiába a sok
fociakadémia.
moliere
2019-11-20 at 18:26
Jogos a hozzászólás.
Továbbá jó lenne, ha a szerkesztő vetne egy pillantást a fenti kommentekre, és levenné/módosítaná a címet, mert egyrészt nem volt les a gól, másrészt profi és nem részrehajló játékvezetést mutatott be a román, ráadásul ha gólt rúgunk a ziccerből, valószínűleg – tévesen – megadta volna, na AZ les volt, harmadrészt minek kell lemennie a PS-nek a román szélsőség szintjére, és CSAK azért is románozni, pont amikor nem kéne.
ÍV Béla
2019-11-23 at 18:23
Még építünk pár stadiont, és talán jobb lesz a magyar foci…
Álmodozzon aki akar, majd idegenben a bolgárok ellen, ha sikerül utána valószínűleg a itthon a románok ellen kell megmutatni hogy tudnak focizni…
Mekkelek
2019-11-21 at 23:23
Mondjuk Csányi vehetne 3-4 ilyen Bél Krisztiánt, meg 1 db Dárdait.
Rossi meg menjen haza valami újolasz csokicsapatot irányítani.